Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Aprilica mea n-are nicio treaba mecanic,sufera de lipsa acuta de itp si asigurare.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aprilica mea n-are nicio treaba mecanic,sufera de lipsa acuta de itp si asigurare. :)

Draga Cristi , si a mera functioneaza insa la nr de chilometrii trebuie verificate: jocul supape , rulmentul unisens , distributia ,pompa de apa - simeringurile , imi agata in treapta a II-a deci ambreiajul cu furci cu tot , garnitura de chiuloasa.

» Post actualizat in 04 Nov 2016 07:58

si ce o mai fi .... eventual furtunele de la sistemul de racire si un polisat motor

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Aline,e kilometri nu chilometri.:)

Daa',nu stiu de ce cred eu,ca daca schimbi uleiul,n-are sa-ti mai agate in a 2 a.

 

Io trebuie sa schimb filtrul de aer,cele 4 bujii,uleiul si filtrul de ulei la 20.000 de km,caci acum are 19.416 km pe bord.

Supapele mele e pe baza de pastile,de exemplu,n-am ce regla la ele.Eventual un spalat,gresat si intins lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci nu ne mai plimbam... Tocmai acum cand mi-am luat scarite de off de la SW Motech si cauciucuri cu crampone.

Pe aceasta cale ii dorim domnului Alin mesterire sanatoasa in continuare cu amendamentul ca supapele se verifica/regleaza la 20.000 de km, nu la 60.000 km, iar rulmentul unisens se schimba la 40.000 km, nu la 60.000 km.

Ca, in stilul asta, e posibil sa fi nevoit sa rectifici si scaunul supapelor si sa te vad eu acolo cum te descurci.

In alta ordine de idei, imi pare rau de pataniile prietenilor de mai sus, cu fiertul motorului si altele. Eu preferam sa ramana fiabilitatea Apriliei la nivel de glume, la o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, ea probabil ar fi fost ok daca nu o hingheream nici eu prin oras, prin trafic, ca pe scuter, toata vara... si daca aveam buna inspiratie sa-i verific toate-alea inainte sa ma apuc sa trag de ea... doar stiam ca e SH si ca un an legat a stat priponita inainte sa o iau eu la calarit. Inca mai cred ca ar fi o mobra ok daca piesa aia vitala dintre ghidon si-ar face treaba ca la carte... dar de, nu se naste nimeni invatat!

oricum, deja ma pregatesc... garnituri, ulei, filtre, antigel, lant, pinioane, placute (scartaie desi mai au ceva carne pe ele), lichid de frana, gume (ce am eu, desi ok ca profil, sunt dot 2009), as incerca o conversie de la bec la LED pe pozitie/semnale/frana (ca sa imi incarce mai bine bateria pe regim urban de drumuri scurte), ceva furtune de ulei pe la motor (mai ales ala subtirel de la recuperatorul de gaze, care musteste ulei pe tot capacul motorului), o curatare de filtru ulei (ala din cadru), reglaj supape (ca au o bataie timida), verificare distributie (are un rontait stil "diesel" in partea inferioara a blocului, spre carter) nu stiu sigur daca sa ma bag si la o segmentare "preventiva" daca tot se umbla la motor, probabil si o verificare de ambreiaj/cutie (are momente cand agata a doua sau intra greu a'ntaia la semafor si mi se pare ca e putin "crocanta" transmisia) cred ca o mai cumpar cel putin inca o data pana la primavara. Macar am redresor d'ala cu procesor si functie de mentinere ca sa nu fiu nevoit sa cumpar iar si baterie noua.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, ea probabil ar fi fost ok daca nu o hingheream nici eu prin oras, prin trafic, ca pe scuter, toata vara... si daca aveam buna inspiratie sa-i verific toate-alea inainte sa ma apuc sa trag de ea... doar stiam ca e SH si ca un an legat a stat priponita inainte sa o iau eu la calarit. Inca mai cred ca ar fi o mobra ok daca piesa aia vitala dintre ghidon si-ar face treaba ca la carte... dar de, nu se naste nimeni invatat!

 

oricum, deja ma pregatesc... garnituri, ulei, filtre, antigel, lant, pinioane, placute (scartaie desi mai au ceva carne pe ele), lichid de frana, gume (ce am eu, desi ok ca profil, sunt dot 2009), as incerca o conversie de la bec la LED pe pozitie/semnale/frana (ca sa imi incarce mai bine bateria pe regim urban de drumuri scurte), ceva furtune de ulei pe la motor (mai ales ala subtirel de la recuperatorul de gaze, care musteste ulei pe tot capacul motorului), o curatare de filtru ulei (ala din cadru), reglaj supape (ca au o bataie timida), verificare distributie (are un rontait stil "diesel" in partea inferioara a blocului, spre carter) nu stiu sigur daca sa ma bag si la o segmentare "preventiva" daca tot se umbla la motor, probabil si o verificare de ambreiaj/cutie (are momente cand agata a doua sau intra greu a'ntaia la semafor si mi se pare ca e putin "crocanta" transmisia) cred ca o mai cumpar cel putin inca o data pana la primavara. Macar am redresor d'ala cu procesor si functie de mentinere ca sa nu fiu nevoit sa cumpar iar si baterie noua.

Si eu cred ca mai cumperi una, la ce ai enumerat mai sus. Vezi ca ai uitat de rulmentii rotilor si cei de jug, asta ca sa o faci cap-coada. A, si daca ai ajuns aici, poti sa o si vopsesti.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca bine zici, rulmentii de jug chiar ii am pe lista, ca am facut acum vreo luna si ceva revizia la furci si au declicul ala de inceput de uzura la pozitia centrala a ghidonului... as putea sa-i intorc, dar daca tot umblu, mai bine ii schimb si gata, e cam 100-120 de lei setul, nu-i un capat de tara... in schimb... manopera ma cam sperie (la toata lista de operatiuni)... mi-e si frica sa cer un estimativ... si am uitat sa trec si camerele si o reconditionare la etrieri ca imi merge usor infranata

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Aline,e kilometri nu chilometri. :)

Daa',nu stiu de ce cred eu,ca daca schimbi uleiul,n-are sa-ti mai agate in a 2 a.

da E KM sunt la lucru si din viteza ....

referitor la agatat , am incercat sa reglez din cablul de ambreiaj . Momentan am gasit o pozitie buna , dar nu e normal . Cand strang cablul de ambreiaj , trancane cant bag a I-a si se zguduie mobra , iar a II-a agata rau , aproape nu intra . Daca slabesc pe o anumita pozitie , e mai bine. ma gandesc la o uzura a arcurilor sau / si furcile. Uleiul e schimbat anul acesta si are aprox 2000 KM. Asa facea de cand am luat-o si a avut in ea Motul si Yacco, asa am pesupus ca nu e de la ulei Si la mine am pastile la supape insa trebuie verificata cota si deasemenea daca scaunele si supapele sunt in regula -deci chiuloasa jos .Imi afuma pe una din tobe si iar nu e bine .In fine sunt doar planuri generate de varsta ei

» Post actualizat in 04 Nov 2016 11:12

Ok, deci nu ne mai plimbam... Tocmai acum cand mi-am luat scarite de off de la SW Motech si cauciucuri cu crampone.

Pe aceasta cale ii dorim domnului Alin mesterire sanatoasa in continuare cu amendamentul ca supapele se verifica/regleaza la 20.000 de km, nu la 60.000 km, iar rulmentul unisens se schimba la 40.000 km, nu la 60.000 km.

Ca, in stilul asta, e posibil sa fi nevoit sa rectifici si scaunul supapelor si sa te vad eu acolo cum te descurci.

In alta ordine de idei, imi pare rau de pataniile prietenilor de mai sus, cu fiertul motorului si altele. Eu preferam sa ramana fiabilitatea Apriliei la nivel de glume, la o bere.

in primul rand salutare , nu ne-am mai auzit de mult

Ai dreptate , insa eu am luat-o pe la 47000 Km,si am 58 000 KM tocmai de aceea vreau sa intru in ea . Nu stiu ce revizii a avut , si nu vreau probleme pe viitor

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da E KM sunt la lucru si din viteza ....

referitor la agatat , am incercat sa reglez din cablul de ambreiaj . Momentan am gasit o pozitie buna , dar nu e normal . Cand strang cablul de ambreiaj , trancane cant bag a I-a si se zguduie mobra , iar a II-a agata rau , aproape nu intra . Daca slabesc pe o anumita pozitie , e mai bine. ma gandesc la o uzura a arcurilor sau / si furcile. Uleiul e schimbat anul acesta si are aprox 2000 KM. Asa facea de cand am luat-o si a avut in ea Motul si Yacco, asa am pesupus ca nu e de la ulei Si la mine am pastile la supape insa trebuie verificata cota si deasemenea daca scaunele si supapele sunt in regula -deci chiuloasa jos .Imi afuma pe una din tobe si iar nu e bine .In fine sunt doar planuri generate de varsta ei

...

Vezi ca 4 supape sunt cu pastile,a 5 a e cu surub de reglaj al jocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca 4 supape sunt cu pastile,a 5 a e cu surub de reglaj al jocului.

am inteles , nu am desfacut pana acum .Am un tacanit , desi am intins lantul de distributie , posibil de la a 5-a

» Post actualizat in 04 Nov 2016 12:34

sincer nu vreau sa o dau ,pentru ca e un model simplu si mai usor e reparat , fara electronica si senzori, chiar daca ma costa ceva ....

fata de bembeul lui Bamboo , care zace desfacut si acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mi-e si frica sa cer un estimativ...

Pai ai cam asa: Kit lant – 100 euro, anvelope – 200 euro, kit ambreiaj (daca e cazul) – 90 euro, placute – 60 euro, ulei, filtru, lichid frana – 50 euro, segmentare si garnituri – 150 euro, rulmenti fata/spate – 40 euro, rulmenti jug – 30 euro.

Vezi si furca, ca si aia se serviseaza la doi ani. 50 euro.

Total: 770 euro. Asta asa, la prima strigare. Fara mana de lucru si fara pastilele pentru reglajul supapelor.

Cred ca manopera te duce undeva pe la 100 de euro, deci ai un total de 870 de euro. :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles , nu am desfacut pana acum .Am un tacanit , desi am intins lantul de distributie , posibil de la a 5-a

» Post actualizat in 04 Nov 2016 12:34

sincer nu vreau sa o dau ,pentru ca e un model simplu si mai usor e reparat , fara electronica si senzori, chiar daca ma costa ceva ....

fata de bembeul lui Bamboo , care zace desfacut si acum

Sigur ai tacanitul de la supapa 5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un tacanit!

undeva intre ghidon si sa... la service mi-au zis ca nu au reusit sa reproduca problema... cred si eu... apare doar in mers!

La mine tacanitu' sta pe sa si tine ghidonu' de coarne.Se manifesta si cand sta si cand e in mers!:)

 

Azi legheleu/asfalt,directia Sibiu.

» Post actualizat in 05 Nov 2016 07:26

Update:

Mno,s-o contramandat din motive tehnice.

Unul din colegi are pana la o roata,deci ne vom legheli doar in judet.
Sper sa o stergem pe la 12:00.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii sunt deocamdata singurii care au reusit sa elimine tacanitul dintre sa si ghidon . Eu sunt inca la nivelul capakului de ambreiaj . A inlocuit cineva simeringul si rulmentul cu ace al axului de ambreiaj ? Si cum le-a extras ?

post-2197-0-78844500-1478333749_thumb.jpg

post-2197-0-65548400-1478333761_thumb.jpg

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus mansoane incalzite.

 

Maine bag un traseu cu putin offroad pana prin Covasna, daca se baga cineva.


» Post actualizat in 05 Nov 2016 11:03

Iar am postat la sectiunea gresita, ma omoara Cristian :D

post-12682-0-37525700-1478343068_thumb.jpg

post-12682-0-36872100-1478343076_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus mansoane incalzite.

 

Maine bag un traseu cu putin offroad pana prin Covasna, daca se baga cineva.

» Post actualizat in 05 Nov 2016 11:03

Iar am postat la sectiunea gresita, ma omoara Cristian :D

Maine cand? Ca am veni si noi. Adica eu cu sotia. Un V-Strom si un BMW 1200 GS. Care e traseul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus mansoane incalzite.

 

Maine bag un traseu cu putin offroad pana prin Covasna, daca se baga cineva.

» Post actualizat in 05 Nov 2016 11:03

Iar am postat la sectiunea gresita, ma omoara Cristian :D

Ei,ei,rusinica.

 

Io am fost,daa' scurt ca mi-au inghetat alea(nu va spun ce).

Mai putin de 60 km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face de toate dar cu greu :) Data viitoare fara namoale ca nu merg cauciucurile alea. Am culcat-o de vreo 3-4 ori cred.

 

Pe macadam, drum de tara uscat si asfalt e perfecta cu cauciucurile alea. Namoale insa, nu merg mai deloc. Se incarca cu noroi si devin slick, nu mai zic ca intra noroi intre aripa fata si roata, facand un blocaj total :) Am mers fara aripa de fata o bucata de drum, cauzand alta "problema": arunca prea mult noroi la radiator, l-a umplut jumate cu pamant de lut. Am pus aripa la loc si am curatat cu apa cat am putut din pamant, dar nu e o solutie.

 

Culmea, s-a indoit si crash bar-ul de pe stanga la o culcare, imi gatuia circuitul de la radiator. Noroc ca stand pe motor si proptit in ghidon, am reusit sa il indrept cu piciorul. :)

 

E clar, turele viitoare nu le mai fac pe noroi.

post-12682-0-71546300-1478461785_thumb.jpg

post-12682-0-20334300-1478461793_thumb.jpg

post-12682-0-64227800-1478461803_thumb.jpg

post-12682-0-04360700-1478461816_thumb.jpg

post-12682-0-44446700-1478461845_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca nu-i echipata de noroi si chestii grele,ca doar nu-i ca celelalte caprite.

Mno,asta-i aventura,nu asfalt.

 

Stiu,Madalin o sa ma contreze.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...