asfaltt Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Am si eu Aprilia Pegaso de 650 din 1994 si cu pornirea cum am mai auzit stau cam rau. Nu stiu ce poate fi ca ma inerveaza de mor. O am deja de o luna si am facut vreo 200 km cu ea merge fain nici o problema numa cind vreau sa o pornesc dimineata daca ii rece nu am nici o sansa. Trag socu la maxim si o pornesc. Merge perfect vreo 3 secunde dupa care scade turatia si moare. Dupaia orice i-as face nu mai porneste. Am patit asa si dupa de am dat bujia jos si am pus alta noua nouta. Daca imi porneste nu am nici o problema pina vine iara seara si o las la somn. Dimineata nu se mai trezeste numa citeodata. Am si bateria destul de slaba dar de invirtit invirte bine si tine numa ca nu pusca nici macar o data. benzina ii vine ca miroase de nu mai pot sta linga ea. Cind scot bujia ii toata inecata. dar dece se ineaca daca porneste perfect si dupaia moare. Si cada nu trag socu la fel face. Daca trag de accelerator dupa ce porneste moare direct si iara ii inecata. Cineva a spus sa curat carburatoru ca sigur ii plin de praf dar cind porneste merge perfect. Sta la relanti si nu face minuni deloc. Sa fie ceva de la aprindere? Sa trebuiasca sa schimb bateria? Daca stie cineva vreo solutie va rog scrietimi. Treaba cu tobele merita. Si galeriile mele is ruginite toate.Trebuie sa le vopsesc da nu stiam cu ce, ca m-am gindit ca vopsea oarecare ia foc. cam nasol sa mai ai pe cap si grija tobelor eu unul nu o am, o am modificata din cele doua stock in una Arrow de inox si ca sa am ceva sonorizare i-am scos silentul de la final daca vreti sa o vedeti vreau sa ne strangeti sa vedeti cum arata o Aprilia din 93, nu o dau pe doua din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 intrucat n-am timp nici sa trec strada, se baga cineva sa-mi porneasca si mie mobra, adica sa scoata bujia si sa vada cine e inauntru? cinstesc, locatie pajura, bucuresti, sta in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asfaltt Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 vigy_76_06 sau 0722956391 am si bujie noua mereu dupa mine NGK si cheie plus trusa de scule vb si poate te rezolv eu scap devreme de la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Hai Joane,dupa ce ca te-ai dat cu ea mai si comentezi? Da,dar nici eu nu sunt cel mai drept posesor de pe steag:la asa proprietar,asa moto Pana una-alta,pune mana de invata pentru permis nu comentam cu rautate, ma miram si io ca n-am observat atunci. da' poate mai oleaca pana iau si io mareatza categorie... deocamdata tare mi-e ca n-o sa scap de faza cu "te duci azi cu dosarul la programare, examenul il dai peste o luna" ( ca cica asa sunt programarile... da' daca stiti voi pe cineva, undeva... vorba aia, oameni suntem! tnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Aprilie 26, 2007 Autor Share Postat Aprilie 26, 2007 (editat) nu comentam cu rautate, ma miram si io ca n-am observat atunci. da' poate mai oleaca pana iau si io mareatza categorie... tnx! Stai calm,este un pic stramb,intradevar. In sfarsit,dupa ce am facut scandal luni ,bajetzii de la United Motors s-au hotarat sa comande ce le-am cerut .O sa am moto culoarea negru-argintiu,cu bord de I.E. negru... Au zis ca piesele vin in trei saptamani Sper sa vina... Bafta si nu faceti ca mine,stati cuminti Vine careva pe la SMAEB? Editat Aprilie 26, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Sunt membru mai vechi al clubului pegasistilor, dar va anunt cu parere de rau ca vreau sa ies din club. Mi-am facut ucenicia pe un Pegaso, numai cuvinte de lauda pentru motocicleta asta. Trage bine, dupa ce te obisnuiesti cu ea ai senzatia ca este foarte usoara si stabila. Dar acum nu vreau decat sa strang banii de un Hornet. Daca stiti pe cineva care vrea una, sa urmeze linkul din semnatura. Numai bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 fratilor am shi eu un pegaso din 92 l-am luat acu o sapt shi sa mor eu daca stiu cum se vreifica uleiu nu ma inteleg deloc cu joja aia ....la mine trece peste scrisul MAX asta nu este bine nu ?......plus se verifica cu joja insurubata sau doar o pui acolo..la rece sau la cald pls help .....stie cineva cam cat consuma in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENTISTRY Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 (editat) fratilor am shi eu un pegaso din 92 l-am luat acu o sapt shi sa mor eu daca stiu cum se vreifica uleiu nu ma inteleg deloc cu joja aia ....la mine trece peste scrisul MAX asta nu este bine nu ?......plus se verifica cu joja insurubata sau doar o pui acolo..la rece sau la cald pls help .....stie cineva cam cat consuma in oras Da-te cu ia cativa km apoi o lasi sa se aseze nivelul uleiului cald ,desfaci joja si cu ea desfiletata si motorul drept masori nivelul .Daca depseste limita MAX nu este ok ori mai dai drumul la ulei ori il schimbi si pui altul+filtrul de rigoare...numai bine Editat Aprilie 27, 2007 de DENTISTRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 Da-te cu ia cativa km apoi o lasi sa se aseze nivelul uleiului cald ,desfaci joja si cu ea desfiletata si motorul drept masori nivelul .Daca depseste limita MAX nu este ok ori mai dai drumul la ulei ori il schimbi si pui altul+filtrul de rigoare...numai bine Nu trebuie sa schimbe uleiul pt atata lucru! Fa rost de o seringa, cat mai mare posibil, monteaza-i in varf un tub de cauciuc pe post de prelungitor (eu am folosit tub din care se confectioneaza inele pt. plute de pescuit) si scoate din cadru surplusul de ulei. Este mai putin costisitor decat sa faci un schimb de ulei care costa peste 2 mil cu filtru cu tot. Sa ne spui ce ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rovercordoba Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 unde gasesc si eu un 'bendix' pentru o pegaso din 94? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 fratilor am shi eu un pegaso din 92 l-am luat acu o sapt shi sa mor eu daca stiu cum se vreifica uleiu nu ma inteleg deloc cu joja aia ....la mine trece peste scrisul MAX asta nu este bine nu ?......plus se verifica cu joja insurubata sau doar o pui acolo..la rece sau la cald pls help .....stie cineva cam cat consuma in oras Aceeasi problema am avut-o si eu. Eu am un BMW f 650 au acelasi motor asa ca se verifica la fel. Te duci cu motorul pana se incalzeste, il pui pe cricul central si il lasi sa mearga aproximativ 1 min fara sa il accelerezi, il opresti, scoti joja si dupa un minut fara sa o insurubezi o bagi la loc, o scoti si vezi nivelul corect. Asta nu este opinia mea, sau fabulata de mine, am citit-o pe siteul BMW. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Salutare stimabililor, am Pegaso 3 (1997 / 40000 Km) de 2 ierni, respectiv un singur sezon si sunt foarte multumit. In prima iarna am facut-o bucatele doar ca sa vad pe ce ma "dau" in vara. De motor nu m-am atins, decat ca i-am schimbat lichidele. Iata de cu ce probleme m-am confruntat: Perderi de ulei din jambe - i-am pus 3 simeringuri in loc de 2; Contacte de frana defecte - pe fata i-am schimbat cilindrul acela mic care actioneaza intrerupatorul, i-am facut unul mai lung cu circa 0,5mm dintr-un capat de burghiu de 5mm diametru, iar pe spate i-am improvizat unul electric in loc de cel de presiune; Sonda electrica rezervor defecta - nu am gasit tremistorul inca; Schimbat kitul de lant - adus din germania; Schimbat toti rulmentii de la roti - luat codul de pe cei vechi si cumparat din oras; Desfacut ansamblul bascula spate pana la "acele" rulmentilor si gresat tot; Schimbat lichidul de frana si placutele de la ambele sisteme; Curatat toate contactele electrice mecanic si cu spray; Schimbat bujia; Demontat si gresat demarorul; Schimbat vinilinul de la sa - era rupt asa ca i-am pus unul negru in loc de cel bleumarin; Si...... cam atat. Asa ca dragi colegi de suferinta, daca va pot ajuta cu ceva din domeniile de mai sus va stau la dispozitie. Florin 0721.493.712 florin_escu@yahoo.com P.S. Poate ma ajuta si pe mine cineva cu manualul de reparatie... asa just for fun! P.P.S Hai poate ne vedem dupa 1 mai pe undeva... eu din pacate "servesc patria" de ziua muncii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrocle Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 (editat) Salutari! Sunt posesor al unui Pegaso 2 din 96. Are cineva idee de unde cumpar niste simeringuri pentru furca? Eu sunt din Brasov. Mi-ar fi de folos si un manual de reparatii. Multam. Asfalt uscat! Editat Aprilie 29, 2007 de patrocle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_leu Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Salutare la toti posesorii de pegaso! Am si eu unul din '92 si nu am avut absolut nici o problema cu el. Am 40000 de km fara nici o onterventie. Fara probleme la pornire, da-i ulei bun si benzina buna si n-ai treaba! Singurul lucru de care ar avea nevoie ar fi niste tobe, deoarece tobele originale ai cam cedat. Ajutati-ma si pe mine cu niste tobe (noi, second) unde pot gasi 2 tobe de pegaso 2?!!! Pentru manual de reparatii de pegaso 2, lasati-mi un mail si va trimit eu sau dati-mi un mai: liviu_leu@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Salutari! Sunt posesor al unui Pegaso 2 din 96. Are cineva idee de unde cumpar niste simeringuri pentru furca? Eu sunt din Brasov. Mi-ar fi de folos si un manual de reparatii. Multam. Asfalt uscat! Sal. Pentru piese trebuie sa faci comanda la un magazin (de ex. Motto de pe Iuliu Maniu). Sunt sanse mari sa gasesti pe stoc la dealerii din tara. Salutare la toti posesorii de pegaso! Am si eu unul din '92 si nu am avut absolut nici o problema cu el. Am 40000 de km fara nici o onterventie. Fara probleme la pornire, da-i ulei bun si benzina buna si n-ai treaba! Singurul lucru de care ar avea nevoie ar fi niste tobe, deoarece tobele originale ai cam cedat. Ajutati-ma si pe mine cu niste tobe (noi, second) unde pot gasi 2 tobe de pegaso 2?!!! Pentru manual de reparatii de pegaso 2, lasati-mi un mail si va trimit eu sau dati-mi un mai: liviu_leu@yahoo.com Tobele originale noi te costa ceva... in Anglia sunt 242 lire bucata, doar tobele finale, mai bine cumperi unele after market. Daca vrei ti le dau pe ale mele, chiar le-am renovat cu ocazia demontarii motorului si sunt ca noi. Eu as vrea sa le schimb cu unele after market. Cat crezi ca merita sau cat dai pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrocle Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Sal. Pentru piese trebuie sa faci comanda la un magazin (de ex. Motto de pe Iuliu Maniu). Sunt sanse mari sa gasesti pe stoc la dealerii din tara. Tobele originale noi te costa ceva... in Anglia sunt 242 lire bucata, doar tobele finale, mai bine cumperi unele after market. Daca vrei ti le dau pe ale mele, chiar le-am renovat cu ocazia demontarii motorului si sunt ca noi. Eu as vrea sa le schimb cu unele after market. Cat crezi ca merita sau cat dai pe ele? Multam de info. Sper sa gasesc... dar acum cu zile libere de la stat nu se prea inghesuie nimeni la munca.... mai astept sa intre lucrurile in normal. Cat despre tobe nu vreau sa ma bag dar Liviu are Pegaso 2 ca si mine si nu cred ca se potrivesc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 Salutari! Sunt posesor al unui Pegaso 2 din 96. Are cineva idee de unde cumpar niste simeringuri pentru furca? Eu sunt din Brasov. Mi-ar fi de folos si un manual de reparatii. Multam. Asfalt uscat! Eu le-am desfacut pe ale mele si m-am dus la un magazin de rulmenti care are si simeringuri, in prima faza am luat niste simeringuri de "rotatie" care au inceput sa curga intr-o luna, dupa care am gasit simeringuri de 7 mm grosime si am pus 2 in loc de cel original de 12,5 si nu am mai avut treaba. La tine in Brasov nu se poate sa nu gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrocle Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 (editat) Eu le-am desfacut pe ale mele si m-am dus la un magazin de rulmenti care are si simeringuri, in prima faza am luat niste simeringuri de "rotatie" care au inceput sa curga intr-o luna, dupa care am gasit simeringuri de 7 mm grosime si am pus 2 in loc de cel original de 12,5 si nu am mai avut treaba. La tine in Brasov nu se poate sa nu gasesti. Merci fain de informatie. Intre timp a plecat un coleg de-al meu la SMAEB si a gasit acolo o pereche exact de care am si pe motor ca si cote. E drept ca sunt cam scumpe 52,7 RON, dar asta e... nici nu vreau sa mai desfac furca prea curand. Informatii bune pt alti posesori de Pegaso 2 (al meu e din 96). Rulmentii de la jug sunt exact cei mari din spate de la Dacie si au codul 30205. Din pacate foarte greu de scos La cel de jos i-am scos rolele si colivia, altfel nu puteam sa bat in el fara sa distrug garnitura de sub rulment. Simeringurile de la furca au dimensiunile 40x52x10/10.5. Maine primesc simeringurile si sper sa reusesc sa le montez fara sa le stric. Ne vedem pe sosele! Editat Mai 1, 2007 de patrocle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 sal. am o buba: la relanti palpaie becul de la ulei, si asta de cand m-a mancat unde nu trebe si am bagat motul 20w-50...cred ca-l dau afara,mere bine dar ma deranjeaza treaba asta. voi c ulei folositi? in rest am bagat cu ea 500 km duminica , din care m-a plouat 350 ....ata ete...bafta si sa auzimde bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 2, 2007 Autor Share Postat Mai 2, 2007 sal. am o buba: la relanti palpaie becul de la ulei, si asta de cand m-a mancat unde nu trebe si am bagat motul 20w-50...cred ca-l dau afara,mere bine dar ma deranjeaza treaba asta. voi c ulei folositi? in rest am bagat cu ea 500 km duminica , din care m-a plouat 350 ....ata ete...bafta si sa auzimde bine! Salutare!Cam gros uleiul,a mea are cam 40 si ceva de mii si i-am luat Motul ester semisintetic 15-50,dar inca n-am apucat sa-l schimb.Ma tem sa nu patesc si eu la fel .In afara de asta cum se comporta moto,porneste bine,ruleaza ok? Bafta si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Incepusem sa cred ca motorul asta nu are termostat deoarece al meu nu ajunge la 80 de grade decat daca sta pe loc.Acum se ridica in mers pana pe la 60 iar iarna abia ajungea la 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
§anu Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Are cineva manual pentru carburator "Mikuni BST 33", se pare ca de la acesta ii problema la mine de se ineaca asa des. Am ajuns sa o inec si la cald dupa ce am dat o tura pe strada am oprito si am apasat pe buton si gata o fost. Am mers o tura cu ea cam 105km si o mincat nesimtita 12.5l . Enervant de mult. Datimi o solutie va rog ca eu nu mai pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Salutare!Cam gros uleiul,a mea are cam 40 si ceva de mii si i-am luat Motul ester semisintetic 15-50,dar inca n-am apucat sa-l schimb.Ma tem sa nu patesc si eu la fel .In afara de asta cum se comporta moto,porneste bine,ruleaza ok? Bafta si numai bine da...ai grija, al meu are 29000 si anainte sa skimb uleiul nu facea asa, de aceea ma gandesc ca este prea gros(sper sa fie asta cauza)...in rest c sa zic...porneste la prima keie cum se zice si mere de rupe pamantul, sunt super multumit (deocamdata)....bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Are cineva manual pentru carburator "Mikuni BST 33", se pare ca de la acesta ii problema la mine de se ineaca asa des. Am ajuns sa o inec si la cald dupa ce am dat o tura pe strada am oprito si am apasat pe buton si gata o fost. Am mers o tura cu ea cam 105km si o mincat nesimtita 12.5l . Enervant de mult. Datimi o solutie va rog ca eu nu mai pot. eu tot asa patesc dar numai la peste 6 mii de ture /150-170kmh dar nush care a fost faza zici ca sa oprit bujia ....nush ce sa-ti zic incearca o benizna mai buna ....nu-ti recomand lukoil am bagat de la ei mi-a consumat 10-11litri ...eu bag acuma de la petrom sau omv mere ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Are cineva manual pentru carburator "Mikuni BST 33", se pare ca de la acesta ii problema la mine de se ineaca asa des. Am ajuns sa o inec si la cald dupa ce am dat o tura pe strada am oprito si am apasat pe buton si gata o fost. Am mers o tura cu ea cam 105km si o mincat nesimtita 12.5l . Enervant de mult. Datimi o solutie va rog ca eu nu mai pot. kiar daca faci rost de manual c faci cu el? nu poti sa reglezi carburatoarele dupa ureke...mergi la cineva care are sincronizator vacumatic si stie c trebe sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.