Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti. Mult'ani pt anul asta! Care mai e treaba pe aici? Bune, frumoase? Bun. Deci, caut sa cumpar cat una alta la mobra. La sfarsitul sezonului (norocul meu) m-a lasat amortizorul spate de pe bascula. Are cineva idee de vreo unu ??

am eu,hai pe mess: adyfikus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAUT NUMARUL 8 DIN 2007 AL REVISTEI UNIVERSMOTO.ARE CINEVA DE VANZARE ACEST NUMAR?

 

In urma curateniei,am mai gasit si scot la vanzare,urmatoarele:

1).Set semeringuri supape absolut noi,la punga pentru motor Rotax(Aprilia Pegaso 1991-2004),la pretul de 50 de roni;

2).4 spite roata spate cu niplu(Aprilia Pegaso 1991-2004,dar merg si pe BMW F650,GS)la pretul de 20 de roni bucata;

3).Fisa cu pipa bujie originala NGK de Aprilia Pegaso,second-hand,la pretul de 20 de roni.

Preturile sunt fixe,trimit in tara doar cu Fan Courier,in sistem ramburs.

Mai e varianta de 130 de roni toate cele de mai sus.Ma gasiti aici sau la 0744934435.Cu stima,Cristi. :wave:

Valabile!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere,da.Doar ca eu sunt fost si viitor posesor de Aprilica.Amu nu am!Rrrrrrrrrrrrrrrrr.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEMA :eek: Am pornit Aprilica am lasat-o sa mearga vreo 20 min si am oprit-o.Inainte sa o pornesc am verificat uleiul si era la minim.Mentionez ca dupa vreo 3 zile m-am dus sa-i completez uleiul siiiiiiiiii ERA LA MAXIM. STIE CINEVA CARE ESTE CAUZA ??? robinetul de la rezervor a fost inchis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu pateam iarna treaba asta.Cand mergea cu socul tras,intra ceva benzina in baia de ulei.Daca ai fi circulat cu ea,nu ai fi pornit-o doar,benzina ar fi disparut.Miroase uleiul de pe joja si vezi daca simti miros de ulei sau/si de benzina.Asta se intampla pe vremuri si la Dacia 1300,am patit-o!Nu e nimic de impacientat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal,dar am observat treaba asta la mai multe motoare din generatiile mai vechi(de masina si de motociclete)in decursul a vreo 20 si ceva de ani.Am intrebat si eu in dreapta-stanga si am primit raspunsul acesta,ca,dupa ce ai incalzit motorul si rulezi deja,benzina dispare.Chiar asa si a fost.Pateam chestia asta doar in sezonul rece.APA sa nu fie in ulei,ca benzina dispare de acolo.

Apoi ce pretentii pot sa ai de la un motor din generatiile astea,ca doar nu-s nici noi,nici top of the range?Foarte multe comentarii legate de acest propulsor(Rotax)se rezuma la faptul ca-s antice,vechi si de demult!Chestia asta cu benzina am patit-o si la motorul Rotax din 1993 si ulterior dupa ce am schimbat cu un motor Rotax din 1995!Se spune ca motoarele din 1995 in sus puse pe BMW F650 sunt cele mai fiabile din gama Rotax.Aceleasi motoare s-au pus si pe Apriliile Pegaso MX si ML din 1995-1996.Avand ambele motoare in folosinta,pot spune ca cel de 1995-1996 este cu adevarat foarte fiabil,cu exceptia bendixului.In rest un sezon si ceva nu am facut absolut nimic la motorul acesta!

Concluzionez spunand ca singura problema comuna cu motorul din 1992-1994(cel de pe Aprilicile Pegaso GA),a fost chestia asta cu benzina!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal,dar am observat treaba asta la mai multe motoare din generatiile mai vechi(de masina si de motociclete)in decursul a vreo 20 si ceva de ani.Am intrebat si eu in dreapta-stanga si am primit raspunsul acesta,ca,dupa ce ai incalzit motorul si rulezi deja,benzina dispare.Chiar asa si a fost.Pateam chestia asta doar in sezonul rece.APA sa nu fie in ulei,ca benzina dispare de acolo.

Apoi ce pretentii pot sa ai de la un motor din generatiile astea,ca doar nu-s nici noi,nici top of the range?Foarte multe comentarii legate de acest propulsor(Rotax)se rezuma la faptul ca-s antice,vechi si de demult!Chestia asta cu benzina am patit-o si la motorul Rotax din 1993 si ulterior dupa ce am schimbat cu un motor Rotax din 1995!Se spune ca motoarele din 1995 in sus puse pe BMW F650 sunt cele mai fiabile din gama Rotax.Aceleasi motoare s-au pus si pe Apriliile Pegaso MX si ML din 1995-1996.Avand ambele motoare in folosinta,pot spune ca cel de 1995-1996 este cu adevarat foarte fiabil,cu exceptia bendixului.In rest un sezon si ceva nu am facut absolut nimic la motorul acesta!

Concluzionez spunand ca singura problema comuna cu motorul din 1992-1994(cel de pe Aprilicile Pegaso GA),a fost chestia asta cu benzina!

Adevarat referitor la modelul 1996.

Cand aveam Yamaha Xt 660 Z Tenere(noua), aveam tot timpul cu mine 500ml de ulei, era ceva normal, firesc sa consume ulei, mai ales ca eu merg o leaca mai sportiv.

Domne la Aprilia asta Pegaso 650 1996 pe care am cumparat-o la mana a 4-a sau 5-a in RO, nu am avut aceasta " problema" sau " dilema " uleiului, nici macar atunci cand am parlit ambreiajul pe Tabla Butii.

In oras sau pe autostrada( 1sg data am mers pe autostrada cu ea ) la un 120 - 180(ma mai plictiseam) iarasi nu a consumat gram de ulei si sincer ma asteptam sa consume.

Tot respectul pt ROTAXUL acela.

:10:

Singura problema, consumul de benzina cam mare, in rest => iti trebuie talent sa o strici (cred).

Cat timp intretii un fier asa cum trebuie, nu are motive sa te lase in drum.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat de la Teneristi ca,aceste mobre sunt date cu un oarece consum de ulei din fabrica!Cat priveste intretinerea mobrei oricare ar fi ea,e clar,cum ai grija de ea,asa se si comporta!Valabil cam pentru orice lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.heidena.ro ,modelul K60 si K60 scout!Am bagat 10.000 si aia de fata mai merge inca poe atat.Spatele s-a dus.Eu spun ca raportul pret/calitate e ok,tinand cont ca-s nemtesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai...voi cititi ce scrieti ?

Cum pana corbului sa spui ca iti intra benzina in baia de ulei, dar si mai grav...cum sa ti se para normal acest lucru ?

Si ca balciu sau mai bine spus, caterinca sa fie completa... ia lamuriti'ma, pe unde Dumnezo' va ajunge voua, astia cu Aprilia, benzina in carter ?

Se inunda pistonu' si va curege pe langa segmenti ? SI mai apoi...se evapora sau se consuma odata cu uleiul ? Miroase a benzina dupa Aprilia ?

da rateuri pe decelerare ?

UGEREA se face cu BENZINA ?

Sau te pomeni ca Aprilia are pompa de benzina cu cama, actionata de arborele cotit si s'o fi spart membrana de la poma de benzina ...

Te doare mintea ce ineptii ...

 

--

Io am crezut pana acum ca Aprilia e un motor nereusit, dar se pare ca problemele MAJORE le au unii rideri, si nu motocicleta in sine... ( Strict cu referire la Csitistrt )

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yzule,iti multumesc de aprecieri!

Asta e situatia!Nicio Aprilie nu are pompa de benzina,doar daca e pe injectie!Benzina alimenteaza carburatoarele prin cadere!Si nu stiu de ce,dar da,e un fenomen intalnit la mai multe motoare(dupa cum am specificat si mai sus!).Nu am spus ca TOATE Aprilicile au problema asta,doar ca eu am vazut"fenomenul"asta ,la a mea si la inca vreo 2-3!

Dar daca tu nu ai avut asa o mobra naspa ca Aprilia,nu are rost sa te enervezi!Eu sunt cristianstrt,nu Csitistrt!



PS:Aprilistilor,iertati-l pe Yzu,se mai scapa si el pe ici,pe colo... :scratch:!Nu-i fan Aprilia,va spun eu!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat ce spune @cristisrtrt . Multi posesori de Aprilii Pegaso 650 (italieni , englezi , finlandezi) recomanda ca atunci cand motocicleta nu este folosita mai mult timp (3-5 saptamani) sa se treaca robinetul de benzina pe OFF deoarece apar infiltratii de benzina in ulei . Pe unde ? nu stiu nici eu ca nu au explicat . Asa este motorul asta : are calitati dar si mici defecte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, din mica mea experienta...problema e de la cuiul ponton, nu de la alte forte pagane care , se pare, ca n'au de'a face cu motorul in 4T.

P.S Grav...sa aveti la dispozitie atatea sute de pagini in toata lumea asta virtuala, sa aveti la dispozitie parerea a zeci de mecanici moto in toata tara asta ( care, in mare parte vorbesc limba romana ), si totusi...sa nu aveti habar o iota de motorul pe care'l aveti sub craci.

 

@cristianstrt...este total ''pe langa'' in ceea ce inseamna tehnica si principiul de functionare la un motor.

Cristian... iti meriti soarta, sincer iti spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut yzule, mai nu am stabilit odata ca netu zice si ca-i alba si ca-i neagra ? ce draq mai uitate si tu pe discovery ca le nimeresc mai bine, si cind nu, treci repede pe animal planet sau cartoon la alegere :10: , salutari si toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, din mica mea experienta...problema e de la cuiul ponton, nu de la alte forte pagane care , se pare, ca n'au de'a face cu motorul in 4T.

P.S Grav...sa aveti la dispozitie atatea sute de pagini in toata lumea asta virtuala, sa aveti la dispozitie parerea a zeci de mecanici moto in toata tara asta ( care, in mare parte vorbesc limba romana ), si totusi...sa nu aveti habar o iota de motorul pe care'l aveti sub craci.

 

@cristianstrt...este total ''pe langa'' in ceea ce inseamna tehnica si principiul de functionare la un motor.

Cristian... iti meriti soarta, sincer iti spun.

Ai dreptate,imi merit soarta!Ai vrea sa ai tu soarta mea!Tu si mai sunt vreo cativa pe forumul asta(specific,nu pe topicul asta!!!)la care efectul gazelor generate de elice,va dau dureri de cap!!De ce am eu impresia ca ai prea mult timp liber?Sa vorbesc cu angajatorul tau?Naaaaah...

In ceea ce ne priveste noi,pe fraierii astia de Aprilisti,lasa-ne in ignoranta in care ne-am si ne scaldam!Nu suntem toti curiosi de ce a fost inventata gaura la mar si de ce viermele se ascunde tot timpul in ea.Sau cine a inventat mersul pe jos...Fiecare are dreptul sa stie cat vrea.Mai ales sa scrie si sa afirme cat vrea!Si ce vrea!Nu suntem toti doritori de a fi vreun Einstein!

Acela nu e cui ponton,ca nu e cale de trecere peste ape,ci e cui pontou!Asta daca chiar vrei sa fii perfect,cum te crezi!

NU fi suparat,ca n-are rost!Mai bine demonstreaza-ne,noua prostimii posesoare de Aprilici,principiile alea de care tot vorbesti atata!Da' de ne iluminezi beciul "intelectualitatii'' ín care zacem!Mersi de aprecieri si lectii!

PS:cred ca era mai bine sa termini scoala aia de popi,ca aveai succes la Inalta Popie in demonstratii stiintifice ale religiei!!! :crack:

 

Este adevarat ce spune @cristisrtrt . Multi posesori de Aprilii Pegaso 650 (italieni , englezi , finlandezi) recomanda ca atunci cand motocicleta nu este folosita mai mult timp (3-5 saptamani) sa se treaca robinetul de benzina pe OFF deoarece apar infiltratii de benzina in ulei . Pe unde ? nu stiu nici eu ca nu au explicat . Asa este motorul asta : are calitati dar si mici defecte .

Remus,@yzulika e academician doctor injiner,dar nu i-au dat astia o catedra inca... :goodposting: !

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune si frumoase, cu exceptia faptului ca NU as vrea sa am soarta lui Cristi...asta e clar !

In rest, raman totusi la parerea ca Aprilia nu e chiar asa de rea pe cat se spune, problema fiind totusi , in mare parte la rider. Ca nu'si citeste cu atentie user manual'ul.

Cat despre PONTON, asa e, imi cer scuze...m'am gandit la pontou si am scris ponton. Se mai intampla ...

Ce e de laudat totusi, e ca voi nu sunteti infumurati ca posesorii de BMW. Bravo voua !

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fii suparat,Marcele,ca am o soarta naspa!Mersi de intelegere,oricum.

Daca n-ar fi astia cu soarta vai de capul lor,cu cine te-ai mai compara tu?Intrebarea corecta cred ca era:E cumva concurs? :eek: Nevoia asta de a arata ce ai facut sau ce ai,etc,e cam inutila.TOT ce faci,e doar pentru tine(si familia ta),nu pentru a epata!

 

M-au sunat 2 useri ieri si inca 1 user azi de pe acest topic,toti 3 posesori de Aprilici sa ma intrebe cine esti,care e problema ta si cand ne lamuresti cum stau treburile cu motorul de sub craci?!

 

Asteptam demonstratia ta de mecanica,sa ne iluminezi.Sau ai bagat comentarii sa ne tii topicul sus? :crack:

 

PS:Legat de "soarta"mea,vezi ca ai facut o "pasiune'' pentru ea.Te legi de ea,la fiecare postare deja.Na,ca scriu in rime.

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N;ai inteles nimic, se pare, din postarile mele. Am sa sintetizez : voi, ceva , faceti gresit. Ce anume ? Am sa ma documentez, si am sa postez concluziile pe care le trag..cele tehnice doar.

Spor !



P.S. Incerc sa va ajut...chiar daca postarile mele, sunt uneori mai acide sau subiective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune si frumoase, cu exceptia faptului ca NU as vrea sa am soarta lui Cristi...asta e clar !

In rest, raman totusi la parerea ca Aprilia nu e chiar asa de rea pe cat se spune, problema fiind totusi , in mare parte la rider. Ca nu'si citeste cu atentie user manual'ul.

Cat despre PONTON, asa e, imi cer scuze...m'am gandit la pontou si am scris ponton. Se mai intampla ...

Ce e de laudat totusi, e ca voi nu sunteti infumurati ca posesorii de BMW. Bravo voua !

.... totusi....nu generaliza !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...