Jump to content

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!


Recommended Posts

Acum daca tot am intrat in vb pe forum. Pun si eu o intrebare intrebatoare.

Cat timp am asteptat ambreiajul si garnitura de ambreiaj, am dat jos carburatoarele le-am curatat frumos, le-am reglat la pozitia 3 exact ca in carte, bujie noua, filtru aer relativ nou. ( l-am confectionat, pt ca nu am mai gasit filtru dreptunghiular ).

Cand am desfacut carburatoarele, mi s-a parut ca ghilotinele se misca cam greu, cam "gripate" asa ca sa zic.

Piesa 4 din EXPLODED VIEW http://home.arcor.de...vergaser_e.html .

 

Bun............. am pus la loc toata motocicleta , cu totul schimbat ambreiaj, bujie, carb curatat etc etc. Am iesit cu ea pe str 10km cat am apucat sa fac in B pana sa plec duminica. Moto a mers fff bine, am dat-o si pe o roata, nu a comentat, cum trageam cum o lua, fara comentarii.

Am ajuns duminica la Telega, am urcat niste dealuri cu ea in full gaz , fara probleme............mai departe spre Creasta Baiului, iarasi pe asfalt a mers OK carburatia. Ajung pe Creasta Baiului si incepe sa dea in nas. Ma ce dracu...............mai facuse asa si pe Tabla Butii......... dar am zis ca...........na ..........ii trece, doar i-am curatat carburatoarele ce naiba.

O pun in neutru si trag de acceleratie cu toata mana ca sa zic asa.................se tureaza un pic si apoi incepe sa sughite si iar sa se tureze sa-si recapete turatia initiala din momentul sughitului si tot asa..............departe de a ajunge pe rosu sau ...................cred ca aveam 4000rpm maxim si apoi hac hac hac hac iar o lua 4000rpm iar hac hac hac....... ma ce *** o avea. In fine am urcat cu ea anumite pante din inertie, ca de pe loc nu avea cum sa o ia.........tragea sa moara cum dadeam drumul la ambreiaj.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

Eu cred ca e de la piesa 4 , ghilotina , se misca o idee mai greu, nu culiseaza instant................

 

 

 

Da. L-am sunat. Astept niste poze. Pret ff OK. Daca din poze arata bine le iau clar. ( 90% cred ca le iau )

 

Salut,am patit si eu exact asa pe Transfagarasan si problema era din lipsa aerului find rarefiat si a filtrului de aer care era murdar,cum am schimbat filtru de aer totul a mers ,,brici''

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cheers: Mersi de pont.

Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau.

Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva.

 

Si Mircea a dezmembrat o Pegaso: 0743 362 346. E in Oradea-Cj.

Link to comment
Share on other sites

Piesa aia normal e "unsa" cu benzina si culiseaza ok,cand e montata la loc.Siguranta de pe cuie la ce pozitie le ai puse?Fum negru scoate?Ai cumva vreun filtru de benzina suplimentar pe furtunul ce vine de la robinet la carburatoare(vezi poza cu Aprilica lui @kr3ator de mai sus!)?Eu am avut un filtru din acela si dupa ce parcurgeam de la rezervorul plin vreo 175-180 de km,imi pica in bot,deoarece nu apuca filtrul sa se umple asa de repede pe cat trageau carburatoarele benzina!Deci tragand aer,in loc de benzina,pica exact ca la tine-n bot!L-am eliminat si totul a revenit la normal.Exista 2 site pe robinetul de benzina in interiorul rezervorului,una pe On si una pe Res!Crede-ma ca-s de ajuns.

 

Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc.

Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 .

Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,.

Am curatat tot am asamblat ca la carte tot..............

Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu..

Link to comment
Share on other sites

Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc.

Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 .

Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,.

Am curatat tot am asamblat ca la carte tot..............

Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu..

Incearca sa le inversezi in carburatoare,poate au facut fiecare o uzura diferita!

 

Salut,am patit si eu exact asa pe Transfagarasan si problema era din lipsa aerului find rarefiat si a filtrului de aer care era murdar,cum am schimbat filtru de aer totul a mers ,,brici''

Intotdeauna cand stiu ca urc la munte undeva,maresc relantiul cu 100 de ture si totul e ok(nu cu mai mult).La fel fac si la Yamaha Tricker.Cand revin,il fac inapoi la 1450.Am experimentat asta de zeci de ori deja.

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

E ciudat... dar poate nu ai pus bine carburatoarele in galeriile de cauciuc.

Mai exact poate nu sunt perfect intrate in galerii sau sunt slabite colierele de prindere.

Si putin aer fals daca trage, cam asa banuiesc ca s-ar manifesta.

Ca sa verifici faci asa:

- pornesti motorul si il lasi la relanti dupa ce s-a incalzit

- iei orice spray cu alcool (parfumant, deodorant... nu conteaza. doar sa nu fie cu praf :)

- dai cu spray pe exteriorul galeriilor, cam din toate unghiurile.

Daca motorul isi schimba sunetul (se accelereaza) atunci trage aer fals.

Link to comment
Share on other sites

Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc.

Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 .

Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,.

Am curatat tot am asamblat ca la carte tot..............

Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu..

Ar mai fi la carburatorul din stanga cum stai pe Aprilica,in partea lui dreapta,aproape de carburatorul drept,are un dop mic de cauciuc,care daca a picat sau l-ai pierdut face cam la fel cu simptomele ce le ai.Verifica daca acel dopulet de cauciuc e acolo si astupa acel mic stutz!Odata am patit chestia asta si mi-a luat o saptamana intreaga sa dau de problema.Apoi l-am asigurat cu o sarmulita sa nu-l pierd daca va mai fi suflat jos de catre carburator. :peace:

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Sau asa...

Alea banuiesc ca sunt dopurile pentru montat vacumetrele.

Eu nu le mai tin minte.

Oricum, daca dai cu spray cum te-am invatat... si se tureaza motorul sau isi schimba mersul, este clar. vei stii ca pe undeva intra aer fals.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos baieti pt sfaturi. O sa incerc faza cu deodorantul :D si o sa ma uit si dupa acel dop de cauciuc.

Link to comment
Share on other sites

Aseara am suflat filtrul de aer cu aer comprimat... Filtrul nu e inegrit dar era imbacsit. Drept urmare azi dimineata a pornit la prima cheie dupa ce a invartit de 2. ..3 ori dupa care nu a mai murit!

 

Sper sa fi fost asta problema si ca va porni la fel si maine :)

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Aseara am suflat filtrul de aer cu aer comprimat... Filtrul nu e inegrit dar era imbacsit. Drept urmare azi dimineata a pornit la prima cheie dupa ce a invartit de 2. ..3 ori dupa care nu a mai murit!

 

Sper sa fi fost asta problema si ca va porni la fel si maine :)

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Aerul asta... :dropsmilie: ,e foarte important!Cu placere,oricand.

PS:Schimba filtrul ala cu prima ocazie! :peace:

Link to comment
Share on other sites

Va fi schimbat :) dar tinand cont ca in 3 saptamani imi expira rca-ul si aprilica va intra la hibernare... Se va intampla in primavara.

Ma refeream sa-l iei cu prima ocazie cand ai bani.De montat, cand incepi sa umbli iar.Eu am rca pe 1 an,asa il fac de fiecare data,caci eu nu circul decat cand e gheata sau zapada pe jos si extrem de frig.E mijlocul meu de transport daily! :bike-037:

 

UN LINK FAIN DE TOT: http://bikerscafeblog.com/ !MERITA VAZUT! :mexicanwave:

Link to comment
Share on other sites

azi iar mi-a murit la un stop aprilica mea, dar s-a intamplat ceva pe langa. am ramas fara semnalizari. dupa vreo 5 minute si-au revenit, apoi cand am scos-o acum pe seara, iar nu imi functionau. ce poate fi? vreo rezistenta ceva sau ce?

Link to comment
Share on other sites

azi iar mi-a murit la un stop aprilica mea, dar s-a intamplat ceva pe langa. am ramas fara semnalizari. dupa vreo 5 minute si-au revenit, apoi cand am scos-o acum pe seara, iar nu imi functionau. ce poate fi? vreo rezistenta ceva sau ce?

Da jos carena de pe partea stanga cum stai pe Aprilica,desfa bornele acumulatorului si curata-le(coroziunea se curata foarte bine cu o periuta si multa apa de la robinet!).Cu ocazia asta,verifici nivelul la acid in baterie si daca e cazul,il completezi cu apa distilata.Foarte important sa ai nivelul ok la acid in baterie!

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Oxidul de pe borne il cureti foarte rapid cu un smirghel. Pe viitor, pentru a evita oxidarea bornelor poti pune putina vaselina (nu siliconica).

 

S-ar putea ca Aprilica ta cu acel rezistor sa fie mai putin puternica,citat:"29kw in the MX instead of 35 kw on the earlier Ga models"!Ce spui?

 

MX-ul e cu 8 cai mai anemica, dar cum nu am mers cu alt model, nu pot spune practic cat de mare e diferenta. Oricum, pentru un incepator ca mine, cu 12k km, e tocmai buna si inca nu simt nevoia de ceva mai puternic.

Link to comment
Share on other sites

scuze, am uitat sa specific ca e vorba doar de semnalizari stanga-dreapta. restul merg(mai putin cea de pe frana spate, desigur). mi-a zis careva ca poate fi releul de semnalizare de sub bord. mersi de sugestie, o sa iau un imbus sa vad mai intai cu acumulatorul cum stau.

Link to comment
Share on other sites

scuze, am uitat sa specific ca e vorba doar de semnalizari stanga-dreapta. restul merg(mai putin cea de pe frana spate, desigur). mi-a zis careva ca poate fi releul de semnalizare de sub bord. mersi de sugestie, o sa iau un imbus sa vad mai intai cu acumulatorul cum stau.

La modelele din 1992 pana in 1996(GA si MX)releul de semnalizare este sun sa,nu sub bord!

 

Oxidul de pe borne il cureti foarte rapid cu un smirghel. Pe viitor, pentru a evita oxidarea bornelor poti pune putina vaselina (nu siliconica).

 

 

 

MX-ul e cu 8 cai mai anemica, dar cum nu am mers cu alt model, nu pot spune practic cat de mare e diferenta. Oricum, pentru un incepator ca mine, cu 12k km, e tocmai buna si inca nu simt nevoia de ceva mai puternic.

Multe au limitator in calele carburatorului(acele 2 galerii de cauciuc ce fac legatura intre carburatoare si cilindru)sub forma unui inel de guma cu diametrul interior mai mic decat calele.Ele se pot indeparta prin demontare si scoaterea lor afara!Asa ajungi la cei 35 de kw.

 

Ai verificat asta?

 

scuze, am uitat sa specific ca e vorba doar de semnalizari stanga-dreapta. restul merg(mai putin cea de pe frana spate, desigur). mi-a zis careva ca poate fi releul de semnalizare de sub bord. mersi de sugestie, o sa iau un imbus sa vad mai intai cu acumulatorul cum stau.

PS:Frana de spate e comandata de un switch hidraulic,care se defecteaza la 16-17 ani(e normal,nu e forever).Il gasesti de cumparat de nou aici: /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page__st__4200 ! :peace:

Link to comment
Share on other sites

aprilia mea e pegaso cube 2000. e pe undeva pe net vreun manual de reparatie pentru partea electrica? nu ma pricep grozav, dar pot invata macar. oricum o pun la iernat curand si ma gandesc sa ma ocup usor-usor de ea.

in linkul respectiv nu vad de unde as putea cumparat switch-ul respectiv. multumesc de sfaturi. ma duc sa cumpar imbusuri, pana una-alta.

 

 

cu semnalizarile am rezolvat, era iesita o mufa, pare-se ca. si intr-adevar, e sub sa si pentru cube. mersi mult!

Edited by Old
Link to comment
Share on other sites

Multe au limitator in calele carburatorului(acele 2 galerii de cauciuc ce fac legatura intre carburatoare si cilindru)sub forma unui inel de guma cu diametrul interior mai mic decat calele.Ele se pot indeparta prin demontare si scoaterea lor afara!Asa ajungi la cei 35 de kw.

 

Ai verificat asta?

 

In primavara am schimbat garnitura de chiulasa si cand am demontat-o m-am uitat la galeriile de cauciuc, carburatoare si evacuare. Nu am gasit nimic ce ar putea s-o limiteze. Oricum nu-mi bat capul cu asta, trebuie sa-mi schimb cauciucurile si vreau sa-mi bricolez un stand de echilibrat rotile (echilibrat static) sau... http://www.louis.de/_2094694ff01b74a1ff80218486cf4d17ea/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003471

Link to comment
Share on other sites

aprilia mea e pegaso cube 2000. e pe undeva pe net vreun manual de reparatie pentru partea electrica? nu ma pricep grozav, dar pot invata macar. oricum o pun la iernat curand si ma gandesc sa ma ocup usor-usor de ea.

in linkul respectiv nu vad de unde as putea cumparat switch-ul respectiv. multumesc de sfaturi. ma duc sa cumpar imbusuri, pana una-alta.

 

 

cu semnalizarile am rezolvat, era iesita o mufa, pare-se ca. si intr-adevar, e sub sa si pentru cube. mersi mult!

Am gresit linkul.Linkul bun este acesta: http://www.motobikes...ducts_id=164936 !Sorry.Am eu ceva imbusuri in plus,daca nu gasesti.Fara bani,cadou!

 

PS:Am un imbus de 4 si unul de 5.

 

In primavara am schimbat garnitura de chiulasa si cand am demontat-o m-am uitat la galeriile de cauciuc, carburatoare si evacuare. Nu am gasit nimic ce ar putea s-o limiteze. Oricum nu-mi bat capul cu asta, trebuie sa-mi schimb cauciucurile si vreau sa-mi bricolez un stand de echilibrat rotile (echilibrat static) sau... http://www.louis.de/...tnr_gr=10003471

50 de euro standul de bricolat rotile,e ceva.Oricum,spor la cumparat.

 

Aveti un link cu manuale de reparatie diverse aici: http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/aprilia.html !

Am catalogul original cu codurile pieselor de schimb pentru Aprilia Pegaso 1997-1998.Cine e interesat de catalog,sa-mi faca o oferta si discutam.

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

in linkul respectiv nu vad de unde as putea cumparat switch-ul respectiv. multumesc de sfaturi. ma duc sa cumpar imbusuri, pana una-alta.

Tocmai mi-am luat de la Bendkoop o trusa de inbusuri Stanley la 26 lei (8 bucati de la 1,5 la 10). Tinand cont ca-s Stanley zic ca-i un pret bun.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am luat de la Bendkoop o trusa de inbusuri Stanley la 26 lei (8 bucati de la 1,5 la 10). Tinand cont ca-s Stanley zic ca-i un pret bun.

Stanley e ok,face si lampi de motocicleta si scutere(Yamaha toate de pe spate sunt din fabrica Stanley).Pretul e corect! :peace:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...