Trotinel Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 gumele sunt dot 08,puse in 2009 si au vreo 4500 km.....cand mai fac rost de bani le schim...ce recomanzi? Adica au deja 3 ani. Nu conteaza ca-s puse in 2009, puteau sa fie puse si ieri, si-au pierdut din calitati. Ca o regula nescrisa, o guma ce are 3 ani, e deja prea veche s-o mai folosesti. Cand comand gume, insist sa fie productie cat mai recenta (astea care le-am luat acum, sunt fabricate in decembrie 2010). Cand spuneam pe la accidente ca nu ai voie sa cazi cu motocicleta dreapta cand franezi, unii ma faceau nebun sau prea plin de mine. Jagi are mare mare dreptate. Cu niste gume adecvate ci ceva indemanare, franezi foarte tare si cu motocicleta inclinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Ma alatur si eu grupului de detinatori Honda...mi-am luat de ceva zile un 1000 RR din 2004... Salut.....e cel din Petrom de la Salaj?Apropo cat ai dat pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xutz Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 salutare,da ala e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 salutare,da ala e... la cati bani ai dat pe mobra i-ati si o casca mai de Doamne ajuta Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 salutare,da ala e... Acum o luna era la MyMoto in parcare. Suportii si scaritele strica lookul motocicletei. Sa ai parte de multi km alaturi de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Acum o luna era la MyMoto in parcare. Suportii si scaritele strica lookul motocicletei.Sa ai parte de multi km alaturi de ea! parca vad gardu' lu vecinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 No offence dar powder coating nu merge pe orice culoare. Fa ceva ca-i groteasca saraca, pacat de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Da' nu mai vine vara asta odata... Am iesit putin duminica, dar nu poti face nimic. Asfaltul rece, mult praf si pietris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Încă mai e zăpadă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Da. Pasul Tihuta e la peste 1200 m. A nins in urma cu cateva zile. Numa' nu se da dusa iarna asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Nicu, grija mare la pietris si nisip/sare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Da, Robert. Ne-am dat cu grija. N-am trecut de limita. Am schimbat semeringurile si uleiul la furca fata. Inca n-am schimbat gumele. Mai trag putin de cele pe care le am, sa pun Power One-ul sus luna viitoare, cand ma duc pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Fie si pe circuit, ai mare grija cu acele Power One. Personal nu am deloc incredere in gumele Michelin. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Eu sunt convins ca Power One-ul e peste ceea ce pot eu sa fac. Nu ma duc pe circuit sa bat vreun record, o sa ma duc sa ma distrez putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Acum o luna era la MyMoto in parcare. Suportii si scaritele strica lookul motocicletei.Sa ai parte de multi km alaturi de ea! Nu te lua dupa invidiosii astia care comenteaza la casca si la culoarea scaritelor scaritele alea sunt perfecte, pentru ca poti sa pui piciorul pe ele. Culoarea e mai putin importanta. Daca e sa cumperi ceva, mai intai cumpara-ti oglinzi. Sai noroc de ea, si ea de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hary22 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Cateva poze cu 1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 SUPERPOZITIE pe motoreta a pilotului!!! Pacat de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 nu mi se pare asa defecta pozitia, poate nu este chiar de o supersportiva dar nu mi se pare ceva asa iesit din comun pentru mersul pe strada normal, fara tendinte de circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) e o pozitie in care daca ai intrat prea tare in curba nu ai nici un control. sau, in caz se apare ceva , un obstacol. Editat Aprilie 22, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo_cbr_fireblade Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 salutare, am probleme cu distributia la cbr 600 rr '05 , a inceput sa se aude la anumite turatii intinzatorul, stiti cumva dak trebuie schimbat tot kitul sau doar intinzatorul,si inca o intrebare, patinele cam la cati kilometri trebuie schimbate asa de curiozitate sa vad dak ma incadrez, ms fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 M-am plimbat putin astazi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Foarte misto pozele, mai ales a doua si a treia . Pe viraje in sa trebuie sa stai lipit de rezervor sau e bine sa stai mai in spate? Ca mie mi se pare mai comod sa stau putin mai in spate da` nu stiu daca e chiar bine si sa nu ma invat prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Cel mai bine e sa ai distanta de cam un pumn intre rezervor si oo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Ai stricat propulsorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.