Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Merita investitia intr-un stator/releu aftermarket sau mai bine oem. Acum cativa ani am schimbat un releu la un 919 si am luat unul aftermarket ducati care are vreo 5 ani de functionare si inca merge insa la 1000 rr nu stiu cum sta treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citi dintre cei ce posteaza aici crezi ca si-au luat statoare de la Rick's Motorsports Electrics ? Ori OEM, ori chinezarii ieftine vindute de samsarii de la noi. Unul Rick, e scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, dupa indelungi cautari n-am reusit sa gasesc un manual de sc57 1000rr 04-07 varianta europeana. Ma intereseaza mai degraba schema electrica. Pe internet e plin cu versiunea americana ce nu are si HISS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Vreau sa achizitionez un motor, un Honda CBR 1000 rr Repsol. Am gasit-o la un tip in Braila si as dori niste sfaturi( daca vi se pare ceva ciudat sau lipseste ceva esential ). Tin sa precizez ca arata foarte bine, este tinuta in garaj de vreun an jumate si are 8700 km . Poate fi vazuta pe http://www.autovit.ro/honda-cbr-M3441171.html
Multumesc anticipat celor ce vor raspunde si asfalt uscat tuturor!

Editat de Vronak
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il stiu pe baiat. Madalin il cheama. Daca iti place modelul ala neaparat merita sa dai banii (mai mult ca sigur pretul nu e batut in cuie). E primul proprietar iar cu motoreta nu l-am mai vazut demult, ca s-a lasat de sportul asta. Stiu despre motoreta ca mai mult ca sigur, km sunt reali, nu a fost cazuta si a stat si inca sta in garaj. Merita sa te duci sa o vezi.

 

Si nu.. nu am fost pus de el sa-i fac reclama, il cunosc doar din vedere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu..

Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

clar ca e mult. dar eu vb de mobra in sine, nu de pretul ei. nu exista o discutie legata de un 1000rr unde sa nu de-a cu el de pamant.

dar na, poate are motive, ce stiu eu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu..

Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine..

OK, ia-o logic, nu dai banii pe cai putere. Enumara alte motive, serios vorbesc. Eu am mers si pe CBR-uri, toate, si de 600 si de 1000. Si afla ca nu e NUMAI parerea mea. Exista multi care au incercat Hondele astea acum 9-10 ani, si nici unul nu le lauda. Normal ca daca abia ai ajuns la CBR 929, nu ai cum sa stii ca deja ai o moto superioara CBR-ului 1000rr 2004+ -2007.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se va mai lovi careva de problema mea, si anume sa nu ii arate indicatorul de combustibil nivelul corect (la modul ca bagam plinul si ea "tipa" ca ii e foame) inainte sa va apucati de dat rezervor jos si alte caprioare, incercati pur si simplu sa vedeti daca mufa aia mare care intra in bord este BINE bagata (ca sa nu apara confuzii, mufa e situata in spatele panoului de instrumente, in partea de sus, cam in spatele pozitiei, sub parbriz). Nu trebuie dat jos tot botul pt asta, puteti avea acces la ea si daca ii scoateti parbrizul.

 

La mine era cam 50% bagata in bord, toate celelalte informatii se afisau corect, doar indicatorul de combustibil facea figuri. De cand am fixat-o merge perfect :)

 

LE: eu am modelul 03-04, dar presupun ca la toate poate sa apara problema asta...

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si revin cu problema legata de incarcare la un cbr 1000 RR 2007. Am inlocuit statorul si acum incarca normal dar se intampla urmatorul fenomen. Pun contactul apas butonul rosu astept sa se stinga ledul rosu din bord se stinge dar se aude un tacanit undeva in zona bateriei (dupa ea cred) ca un ros de soarece. Dupa cateva secunde daca mai astept fara sa o pornesc se aprinde ledul rosu din bord. Daca o pornesc ledul rosu se stinge iar tacanitul nu stiu daca se mai aude sau nu din cauza motorului. De asemenea capacul pe care este montat statorul se incinge destul de tare nu prea pot tine mana pe el. Nu stiu daca asa se incingea si cu statorul vechi pana sa se arda. In concluzie nu stiu ce este tacanitul ala si daca ledul rosu din bord nu ar trebui sa ramana stins din moment ce s-a stins pana o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si revin cu problema legata de incarcare la un cbr 1000 RR 2007. Am inlocuit statorul si acum incarca normal dar se intampla urmatorul fenomen. Pun contactul apas butonul rosu astept sa se stinga ledul rosu din bord se stinge dar se aude un tacanit undeva in zona bateriei (dupa ea cred) ca un ros de soarece. Dupa cateva secunde daca mai astept fara sa o pornesc se aprinde ledul rosu din bord. Daca o pornesc ledul rosu se stinge iar tacanitul nu stiu daca se mai aude sau nu din cauza motorului. De asemenea capacul pe care este montat statorul se incinge destul de tare nu prea pot tine mana pe el. Nu stiu daca asa se incingea si cu statorul vechi pana sa se arda. In concluzie nu stiu ce este tacanitul ala si daca ledul rosu din bord nu ar trebui sa ramana stins din moment ce s-a stins pana o pornesc.

verifica legaturile electrice: borne slabe, conectori nestrinsi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am nevoie de lampa Stop de sub codita si capacul care mascheaza evacuarea pentru un 600 RR 2008 !! Am postat aici gandindu`ma ca fiind detinatori de rr`uri ati putea avea idee de unde as putea face rost !! Multumesc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am nevoie de lampa Stop de sub codita si capacul care mascheaza evacuarea pentru un 600 RR 2008 !! Am postat aici gandindu`ma ca fiind detinatori de rr`uri ati putea avea idee de unde as putea face rost !! Multumesc !!

Uite aici : http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/CBR600RR/2007/LP0042BK.aspx

Vorbeste cu Cesar si iti poate comanda el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa verific dar pana sa schimb statorul nu facea asa si doar la mufa care intra in releu am umblat

verifica si mufa.....zgomotul pe care-l auzi e posibil sa fie de la mici descarcari electrice. ferifica si legaturile la masa pe cadru. ai zis ca se mai aprinde becul de la incarcare dupa ce pornesti motorul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...