Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult.

Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3.

Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg?

 

Editat de wxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, wxy a spus:

doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.

 

 

Salutare si s-o stapanesti sanatos.

Sa fiu in locul tau as merge pe Power Pure(fata) si 2CT(spate). Am avut si PP3 si desi lumea le lauda, mi-a parut prea tare pe mijloc, blocam fata la greu pe franare

Metz as pune la fel, dar mai sport de M3. De ex M7RR fata, M5 spate.

 

Fata se toceste mai greu intotdeauna, iar pe spate e bine sa ai unul cat de cat mai durabil.. cu atat mai mult pe miare, care trec 'cu tupeu' prin consumabile

 

:cheers:

 

 

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, wxy a spus:

Salutare!

De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult.

Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3.

Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg?

 

S-o stapanesti sanatos!

Am mers pe PP3 dar nu m-au impresionat, cam alunecau... Am avut pe CBR 1000RR Michelin Power RS si sunt intradevar bune, se incalzesc repede si merg frumos si pe umed/ploaie. Acum am pe motocicleta Metzeler M7RR, sunt la al doilea set si sunt foarte multumit de ele. Ca si durata de viata cred ca tin ceva mai bine decat Michelin Power RS iar ca si feeling sunt tot pe acolo. Eu folosesc doua cauciucuri spate la unul de fata, spatele se duce mai repede la 1000cc; Nu sunt adeptul cauciucurilor diferite fata/spate, cum zicea colegul mai devreme... cauciucurile touring au alte forma a carcasei si nu se pupa neaparat cu fata..parerea mea, nu trebuie sa o iei de buna neaparat. Michelin Power/ 2CT e un cauciuc de conceptie veche, se fabrica din 2003-2004 daca nu mai devreme... Daca tot zici ca faci km putini, de ce sa nu te bucuri de o plimbare linistita? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri!

Deja am inceput sa ma orientez catre Metzeler.Intradevar,am studiat si am vazut ca M7RR sta foarte bine in teste.Am vazut ca a aparut si M9RR care cica ar fi si mai bun.

As mai avea o intrebare legata de dimensiunea anvelopei spate.Parca am citit pe undeva pe aici pe forum ca  da mai bine 190/55 desi producatorul recomanda 190/50.Voi ce dimensiune folositi pe spate?

Asfalt uscat si toate cele bune! :cheers:

Editat de wxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o discuție legată de lățimea jantei.Posibil să dea mai bine 55 pe o jantă 6j decât pe 5.5j.Vitezometrul cum o să fie afectat,o să arate mai mult sau mai putin cu 55?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
La 16.12.2019 la 16:23, ghostrider18 a spus:

Salutare ,

 

Am o problema cu un 600rr 2007 ,cand ii rece motorul daca ma opresc pe loc si sunt in viteza 1 sau 2 iese usor pe N in schimb daca motorul a depasit 103grade merg mai mult prin oras daca ma opresc pe loc in 1 sau 2 nu iese pe N decat daca o turez putin iese usor sau daca o bag pe N inainte sa opresc motorul de tot ,daca nu sare din 1 in 2 si din 2 in 1 . asta doar cand motorul ii incins gen.... ambreiajul ii schimbat in primavara kit complet . Stiti de la ce ar putea face asa?

Cum ai rezolvat ?

aceeasi problema o am și eu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 6 months later...

Salutare, baieti! 
 Ma intereseaza si pe mine pentru un CBR 600 ‘04 de unde pot lua niste crashpad-uri bune si daca se poate va rog sa imi aratati unde e mai bine sa le prind. Stiu ca erau niste discutii legate de locul de montare ale acestora si de faptul ca ar putea face mai mult rau decat bine in cazul unui impact.

 Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut

Am nevoie de protectia de plastic de la codiță, se afla intre toba si șa pasager. Are cineva pe aici ?

Pentru 600 RR 2005.

Screenshot_20230503_181529_Firefox.jpg

Screenshot_20230505_115154_Firefox.jpg

Editat de Phelipe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...