Fatal Fury Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 355 ml ar trebui sa ajunga .Din 500 ml mi-a ramas intodeauna. Antigel 1,5 ,apa distilata 1,5 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 355 ml ar trebui sa ajunga .Din 500 ml mi-a ramas intodeauna. Antigel 1,5 ,apa distilata 1,5 litri Multumesc de raspuns din ce mi-ai spus tu ar insemna 3 litrii de lichid de racire ??? Antigelul este gata preparat nu mai trebuie diluat (deci ar trebui 3 litrii?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Da,3 litri diluat.Vezi sa nu amesteci antigelul verde cu roz ..daca ai verde in motor si vrei sa bagi roz ,"spala" bine tot circuitul cu apa distilata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Stie cineva cu ce tip de antigel (ma intereseaza culoarea) ar trebui sa vina CBR-ul 1000 RR (model 2007) din fabrica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Nu exista sa ceva!Fabrica nu are preferinta de o anumita culoare! Conteaza specificatiile produsului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) As vrea sa pun acest tip de antigel Bel-Ray Moto Chill Racing dar nu stiu daca este bun pentru 1000 rr-ul din 2007 din ce am citit nu ataca aluminiul si magneziul si nu este toxic. Unii spun ca daca nu este toxic ataca aluminiul. Ar mai fi si culoarea. Asta e albastru si nu stiu exact ce culoare are antigelul pe care il am acum in motocicleta (o am depozitata in alt judet - lucrez detasat) si se spune ca daca am avut o anumita culoare de antigel sa pun tot la fel. Proprietățile fizice și chimice Bel-Ray Moto Chill Racing Informații privind proprietățile fizice și chimice de bază Prezentare Lichid. Stare fizică Lichid. Formă Lichid. Culoare Albastru. Miros Dulceag. pH Nu este cazul. Punctul de topire/punctul de înghețare -35 °C (-31 °F) Punctul de fierbere, punctul iniţial de fierbere şi domeniul de fierbere 109 °C (228,2 °F) Temperatură de aprindere N/A Temperatură de autoaprindere Nimic Inflamabilitate (solid, gaz) Nu este disponibil. Limită de inflamabilitate – Inferioară (%) 2,6 % estimată Limită de inflamabilitate – Superioară (%) 12,6 % estimată Proprietăţi oxidante Nu este cazul. Proprietăți explozive Nu este cazul. Limită de explozivitate Nu este cazul. Presiunea vaporilor 0,08 hPa estimată Densitate 1020 kg/m³ Densitatea vaporilor Nu este cazul. Rata de evaporare Nu este cazul. Densitate relativă Nu este disponibil. Solubilitate (apă) Nu este disponibil. Solubilitate (altele) Nu este disponibil. Informații privind proprietățile fizice și chimice de bază Coeficient de partiție (n-octanol/apă) Nu este disponibil. Temperatură de descompunere Nu este disponibil. Densitate vrac Nu este cazul. Punct de lichefiere Nu este cazul. Viscozitate Nu este disponibil. Temperatura de viscozitate Nu este disponibil. VOC (Greutate%) 0 % Procent volatil 0 % Editat Februarie 28, 2013 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Este foarte bun. Scoti pe cel vechi si pui pe cel nou.Chiar daca vrei nu o sa poti scoate tot antigelul vechi din motor..asta daca nu o intorci cu rotile in sus ca pe bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Este foarte bun. Scoti pe cel vechi si pui pe cel nou.Chiar daca vrei nu o sa poti scoate tot antigelul vechi din motor..asta daca nu o intorci cu rotile in sus ca pe bicicleta. Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 TNG, sincer acuma (doar tu poti fi, ceilalti mecanici doresc doar profit), de ce trebuie schimbat antigelul? Eu am in masina antigel din 2006, si merge ca in prima zi, si la masina dinainte , antigelul a stat in ea vreo 8 ani. Stiu ca tempratura de inghet, masurata la service, era pe la doar -30grd, asa vechi cum e. La curse se merge cu apa chioara(stiu, se strica pompa da apa) si totusi motorete cu 200cai la roata sint racite suficient de celebra apa H2O. Stiu ca la motoarele din Al trebuie antigel special, restul e marketing pur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Antigelul isi piede proprietatile gen temperatura de inghet,depuneri etc Ca orice lucru pe lumea asta se degradeaza in timp,gandeste-te de cate ori se incalzeste si se raceste in 8 ani cum ai spus tu.In functie de cat de performant este antigelul, si ma refer la substantele chimice din care este compus el,poate rezista mai mult sau mai putin in timp la acele cicluri de incalzire /racire si manipularea lui prin sistem. Din experienta personala pot spune ca un antigel vechi are tendinta de a crea depuneri in motor(vezi vasul de expansiune) si cresterea vascozitati lui ceea ce inseamna ca este mai dens,deci retentie de caldura mai mare. Ce spun chimisti: Din punct de vedere chimic si al reactiilor care au loc in circuitul de racire al unei masini, specialistii ( in chimie) spun ca: in timp antigelul datorita ciclurilor incalzire-racire are tendinta sa polimerizeze, ceea ce face sa se modifice proprietatile lui; nu se poate regenera, reactia fiind ireversibila.Intrucat antigelul este higroscopic, una din modalitatile de degradare in timp e si cresterea continutului de apa a solutiei antigel din motor. Deci ai putea, in caz de nevoie, sa completezi pana la nivelul minim cu antigel concentrat. Antigelele actuale sunt bazate pe glycol - (mono)etilen-glicol, propilen-glicol (care se considera mai environment friendly, dar sunt si ceva mai scumpe). Cele pe propylen glycol sunt mai rare, se degradeaza mai greu (din opunctul de vedere al biodegradabilitatii), cele mai raspandite fiind cele pe etilen, la care ma voi referi in continuare. In alta ordine de idei, multi producatori mentionau (acum s-a mai schimbat situatia) ca utilizarea antigelului bazat pe propilenglicol conduce la pierderea garantiei.Alt tip de antigel este cel bazat pe metanol, dar este folosit mai ales in lichidele de spalat parbrizul.Antigelul pe alcool (bazat pe methoxy propanol sau methyl alcool) nu este recomandat a fi folosit in motoare, pe care le poate distruge.Etilenglicolul (ca si propilenglicolul de altfel) are proprietati foarte bune fata de inghet, dar nu are proprietati de protectie a motorului contra coroziunii, motiv pentru care se adauga in antigel anumiti aditivi, care pot fi organici sau anorganici.Cei folositi pe scara larga sunt cei anorganici (fosfati; silicati sau nitrati care au proprietati de protectie contra coroziunii in special pentru aliajele usoare - cum este aluminiul; nitriti care au scopul de a elimina fenomenul de producere de bule, in special la motoarele heavy duty).Aditivii anorganici sunt mai instabili si isi pierd calitatile anticorozive (le scade alcalinitatea) in timp (de la caldura si datorita efectului de dizolvare a oxigenului), de aceea trebuie inlocuiti la cca. 2 ani, altfel existand probabilitatea de a apare coroziunea electrolitica.. Exista si pericolul ca dupa o anumita perioada sarurile insolubile din silicati si fosfati sa se depuna pe circuitul de racire.O alta problema a silicatiilor este ca in solutie sunt abrazivi pentru garniturile 'siliconice' - tip gasket - mai ales la pompa de apa. In motoarele diesel nu se recomanda folosirea de antigel cu aditivi silicati caci aceste tipuri de motoare au mai multe izolarii cu gasket-uri si apare posibilitatea (dupa 150 - 200 k km) sa patrunda antigel in ulei. De asemneea nu se recomanda folosirea de aditivi pe silicati in motoarele heavy duty.Silicatii sunt singurii non-carboxylati folositi la scara larga pentru protejarea aluminiului. Anumite impuritati si anumite conditii (pH scazut) pot duce la precipitare. Daca nu sunt stabilizati corespunzator cu silane, silicatii pot crea un polimer anorganic si formeaza un gel (silicagelul) care poate infunda circuitul de recire.Aditivii organici constau in acizi organici (unul sau mai multi, in special carboxylat). Acestia au aparut in ultimii ani, si isi pierd mai greu proprietatile anticorozive (antigelul in sine - etilenglicolul isi pierde greu proprietatile anti-inghetz), de aceea au durata de utilizare extinsa.NU se vor combina tipurile de antigel (cu aditivi organici si cu aditivi anorganici), pt. ca procesele chimice sunt diferite, cei organici producand precipitarea aditivilor anorganici ceea ce conduce la scaderea gradului de protectie oferit. Cei cu aditivi anorganici au in general o culoare verde sau albastra, cei cu aditivi organici au o culoare portocalie. De asemenea este de recomandat ca nici antigelul de tip etilenglicol sa nu fie combinat cu cel de tip propilenglicol.Etilenglicolul (ca si propilenglicolul) este un mai prost conducator de caldura decat apa, de aceea intotdeauna se pune in sistemul de racire un amestec de antigel cu apa distilata. De asemenea, combinarea cu apa ii scade punctul de inghetz (doar la etilenglicol)!!Propilenglicolul pur, fata de etilenglicol, nu are punct de inghetz (adica nu ingheatza, cel putin nu la temperaturile naturale). Editat Februarie 28, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 citind pe 600rr.net am gasit un topic naiv as spune, poate banal, dar chiar mi`a trezit curiozitatea How to correctly turn off your bike? unii sustin ca e mai ok direct din cheie, altii folosesc switchul? ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Cheie. De fiecare data cand opresti din cheie sistemul se restarteaza de la 0.Din buton sunt anumite sisteme care inca sunt active. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Cheie. De fiecare data cand opresti din cheie sistemul se restarteaza de la 0.Din buton sunt anumite sisteme care inca sunt active. ok, dar cand pui iar contactul, switch`ul sa fie pe on sau off? daca e direct pe on si pui contactul se activeaza injectia direct. e mai ok asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) . Editat Martie 11, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salut, Cumpar janta fata pentru CBR600RR 07-08 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 salut! caut sa imi iau un 1000rr din 2004-2005. in alta odine de idei, as vrea de la voi va rog opinii concrete despre fiabilitate si protectia la vant in regim de touring! (nu ma intereseaza ca nu stiu care intra sau iese mai tare din curbe). as vrea sa stiu mai ales bubele lor, la ce sa ma uit cand o voi lua. cat rezista motoarele? eventual care e 1000rru cu cei mai multi km si fara probleme de care stiti. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Vrei sa cumperi un motor care a fost costruit pentru circuit, si intrebi care este protectia la vant? Nici un supersport nu are protectie la vant, doar daca te "cuibaresti" sub geam. Deci unde mai este turing-ul? Ca si motor, ceva probleme pe la intinzatorul de distributie,bataie de oala ambreiaj..in rest fiabil,si cam greu pentru circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Si blonda, si desteapta, si bogata, si frumoasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Editat Martie 16, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 de unde pot lua pachetul complet de stikere pt 600rr 2003? http://www.moto-sticker.com/web/honda-decal-kits-and-graphics/cbr-600rr-stickers/2003-2004-cbr-600rr/12-honda-cbr-600rr-2003-red-version-sticker-set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Pai din linkul postat de tine , daca ti se par prea scumpe ebay , daca si ebay este scump ... Fa rost de dimensiunile lor , si incearca la cineva care face stickere auto/moto , cred ca asa iesi mai ieftin ... http://www.sticker-moto.ro/ http://customstickers.ro/preturi.servicii.html Poate te ajuta si linkul asta http://cbrforum.com/forum/cbr-600rr-12/04-decal-sizing-113387/ Editat Martie 17, 2013 de Nimeni Altu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 de unde pot lua pachetul complet de stikere pt 600rr 2003? http://www.moto-sticker.com/web/honda-decal-kits-and-graphics/cbr-600rr-stickers/2003-2004-cbr-600rr/12-honda-cbr-600rr-2003-red-version-sticker-set cumpara de pe site`ul asta ,baiatul e din Bulgaria de langa noi, o sa-ti ajunga imediat si calitatea este SUPERIOARA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) ms baieti sa ziceam ca inca prospectez piata ma bate gandul sa o colantez eurobet sau konica minolta replica daca nu o vopsesc pe toata stoc cu stickerele de rigoare pot sa iau si de pe ebay, dar nu mi se pare mare business din cauza asteptarii Editat Martie 17, 2013 de Hardcore23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 salut. vreau sa stiu va rog cat consuma un 1000rr mers lejer. in oras sa zic sub 8000rpm si in afara intre 100-130km/h. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 asta nu e mers lejer pentru un miar, ci mers chinuit si subturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.