cristiangsl Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Salut. Vezi ca aceste clipsuri sunt de 2 marimi. Eu mi-am comandat initial un set si erau mai mici decat aveam nevoie. In descrierea produsului pe ebay ar trebui sa scrie la ce modele se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Salutare. Am si eu nevoie pentru un 600rr 2004 de urmatoarele piese: - carena frontala - oglinda dreapta - capac motor stanga M-ar interesa piesele sh mai mult, dar si noi daca au pret convenabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Salutare. Am si eu nevoie pentru un 600rr 2004 de urmatoarele piese: - carena frontala - oglinda dreapta - capac motor stanga M-ar interesa piesele sh mai mult, dar si noi daca au pret convenabil. Carene noi OEM,nu au niciodata un pret convenabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Am luat clipsuri de 6 mm de 7 si de 8... eu am de 7 mm la r6 si in unele parti de 6 dar la rr nu stiu oricum trebuie sa fie o marime din astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Salut all fani CBR 1000 RR. Aseara am cumparat p Honda 954 rr, un model pe care mi l-am dorit de ceva vreme. Am fost, l-am vazut, m-am dat cu el, l-am verificat cat de bine am putut si am facut toate formalitatile de vanzare cumparare. Totul a fost OK, chiar prea OK )). L-am adus in Bucuresti, parcurgand apx. 350 de km, si s-a comportat excelent. Nu trocaie, nu face figuri. Astazi cand am inceput sa il curat de praf, deoarece statuse acolo in garaj cateva saptamni, am observat urmatoarea chestie ce pare a fi o lipitura, pe partea stanga a morotului, chiar acolo unde este "gaura" carenei. Nu imi dai seama nici ce componenta poate fi. Am atasat poza, poate puteti sa ma ajutati cu un sfat / parere, apreciez orice parere avizata, oricat de dura ar fi la adresa mea (nu imi dau seama cum mi a scapat chestia asta) http://we.tl/JYqTn2nztu Multumesc pentru feedback ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Acela este rezervorul de antigel. Pare cu urme de vopsea pe el, sau a fost fisurat si lipit cu ceva. Gasesti la dezmembrari daca vrei neaparat. Pune si tu poze cu mobra, dar foloseste www.imgur.com , e mai practic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Aceea este pasta termorezistenta (mastic) ce se pune pe la sistemele de evacuare unde sunt temoeraturi inalte. Acest model se incinge f tare in oras iar acea pasta e pusa pe rezervorul de antigel pentru a-l proteja de caldura (plastic+esapament incins = NOT love). Don't worry, be happy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre9800 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 salut, a schimbat cineva cap coada evacuarea la cbr 600 rr 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 vezi distribuția, întinzătorul...sau e posibil să se audă din cauza uleiului...mai multe îți post spune băieții care au așa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Asa fac toate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Ai putea sa ne spui de unde ai luat-o? Eventual si un link , daca ai luat-o de pe anunturile de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Uimeste-ma ! Cum adica fac toate? Asa fac toate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Verifica sa nu ai cumva benzina in ulei. De aici pot aparea si zgomotele ce le auzi, uleiul fiind subtiat de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Lantul de distributie. Verifica intinzatorul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Asa fac toate ... pe dracu )) » Post actualizat in 31 Oct 2015 20:46 oioio cutia e de la mine,de pe cbr 929 proprietarul figuri ma facut ca i-am dat cutie rea, imresie rea am despre fostul proprietar,dar bine a dat cu 2500 epava aia (scuze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 cine stie ce mecanici au facut practica pe ea » Post actualizat in 31 Oct 2015 20:51dute cu ea la un mecanic priceput/serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 (editat) asta e mobra vanduta de samsarila ala micu cu rsv-ul din 2002.si cu ceva harburi de motoare antice si rupte.aaaa,si cu jaguar-ul v6:))...de prin Moldova parca baiatul. Editat Octombrie 31, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 A zis cineva mai sus "asa fac toate". Acum, sa nu ti se pare ciudat, dar... asa fac toate Lasand gluma la o parte: o bataie specifica 929 si 954 care apare doar la cald, este data de faptul ca pompa de ulei nu face suficienta presiune si tachetii sunt aia care se aud. Dar, clantanitul n-ar trebui sa fie metalic si ff pregnant, cum e cel de distributie care cere schimb. Acum, depinde si de cat de fina ai tu urechea. Eu zic sa nu mai cauti raspunsuri pe forum la incepatori ca si mine ( ce-am scris mai sus am spicuit din ce zic oameni care au avut/reparat 929/954, si care au multi ani de motociclit, nu din perlele cunostintelor proprii; daca te ajuta ceva, la 929 meu face cam la fel, nu se aude f tare, dar...stii ca e acolo sunetul). Cauta cum zicea cineva, un mecanic adevarat, nu destepti care sa faca experienta pe mobra ta. Ps: am vrut si eu mobra aia, dar m-a convins sa nici nu sun poza cu pustanu incordat tot pe ea. Am mai fost sa vad mobre in buc si am fost ghidat in satra si...no thx! Baga un mecanic priceput in ea, ca poate n-are nimic si e de tinut. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Vreti motor de 13 ani si sa mearga si bine? Hahaha un motor batran plimbat de la bucuresti la sibiu,apoi la pitesti si valcea,dupa care craiova si timisoara si a mai fost si prin cluj,oradea si zalau,dupa care iar la bucuresti...si inainte de toate a fost adus de afara cu 50.000km iar dupa toate plimbarile din tara are 37000 km si mai vreti sa mearga si cat de cat bine... Sunt f bune,dar sunt f rare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Nu l cunosc pe Fog, dar a sintetizat bine de tot. Se confirma o vorba: se desteapta unul si apar alti 2 "incepatori". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 ) achiesez la aceasta parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Dupa ce ca habar nu ai mai esti si ironic si mare in gura. In felul acesta vei primii ajutor din parti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Aceea este pasta termorezistenta (mastic) ce se pune pe la sistemele de evacuare unde sunt temoeraturi inalte. Acest model se incinge f tare in oras iar acea pasta e pusa pe rezervorul de antigel pentru a-l proteja de caldura (plastic+esapament incins = NOT love). Don't worry, be happy ! Acela este rezervorul de antigel. Pare cu urme de vopsea pe el, sau a fost fisurat si lipit cu ceva. Gasesti la dezmembrari daca vrei neaparat. Pune si tu poze cu mobra, dar foloseste www.imgur.com , e mai practic Multumesc pentru raspunsuri. Am fost cu el la mecanic si intr-adevar e o pasta termorezistenta, nimic sa imi fac griji. Ne vedem la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Si inca ceva.....a avut probleme si cu cuzinetii!poate de pe acolo se trage buba.la honda nui place doza de bere. » Post actualizat in 01 Nov 2015 20:09 Nu bat joc,imi pare rau ca ai probleme,de ajutat nu te pot,doar spun ce stiu.sa stii si tu cu ce sa incepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Șezi blând, sa nu-ți plesnească vreo vena sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.