Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 785
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...Chiar asa... nu zice ninemi nimic?...

Nu sefu', toata lumea tace si priveste, este un "no comment" autentic! Cuvintele sunt vax... Primul meu motor a fost un RT 125 din '64, asta m-a facut sa raman un fan al DKW-ului RT-125, fabricat, copiat si multiplicat de patru natiuni.

 

 

PS. Pacat ca n-ai si o camera la "valoarea" motoarelor tale...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar ff frumos k-ul, culorile cat si faptul ca este mica cred ca o fac perfecta pentru o fata( nu ca nu ar merge si la barbati adevarati :angryfire: ).Nu am mai vazut un k pana acum dar ma zgarie putin kilometrajul acela intr-o parte, este altfel decat orice sablon, cu care ne-am obisnuit.Daca la multe moto vechi lipseste kilomertajul, este spart sau nefunctional....cred ca la astea zboara primul la cazaturi, lovituri si tot asa....procentul de a gasi un k pe la un bartan ceva, cu kilometraj cred ca este redus la sfert fata de o motocicleta obisnuita.

In rest...este un mz 125 mai aerisit putin, simplu si foarte frumos reconditionat, cred ca si combinatia aia indrazneata de culori o face mai deosebita.Scafbikes...ce ar fi sa ne mai spui tu niste detalii ;)

Editat de master_alexut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să nu zicem copiat, ci urmaÂşul "de drept" al DKW-ului... :angryfire:

Asa este ca de fapt fabrica si-a schimbat doar numele dar producatorul era acelasi daca nu ma insel . Ceva de genul ce s-a intamplat si cu BMW care se fabrica la inceput si in est la Eisenach {nu stiu daca am scris corect} si se fabrica si BMW r35 la Berlin parca si EMV r35 care de altfel erau aceleasi motociclete . Poate gresesc daca este asa cineva sa ma corecteze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Scafbikes...ce ar fi sa ne mai spui tu niste detalii ;)

 

Iti dau detalii. Sti mai multe decat oricine de pe forum, mai ales cand vine vorba de RT 125. Uite, iti mai zic si altele in josul paginii.

 

Pana si MZ-ul de 125 a fost copiat dupa DKW RT 125.

 

Nu a fost copiat, sa continuat productia sub alt nume cu modificarile aferente. Istoria e cam similara cu cea a BMW-ului in cazul modelului R35. Vezi mai jos.

 

Asa este ca de fapt fabrica si-a schimbat doar numele dar producatorul era acelasi daca nu ma insel . Ceva de genul ce s-a intamplat si cu BMW care se fabrica la inceput si in est la Eisenach .....

 

Pana aici ai scris corect. In mare, la Eisenach au fost construite modelele R35 si R75. Fiind in partea de est, BMW a pierdut fabrica dar nu a fost de acord cu continuare productie sub numele de BMW, astfel devenind EMW (Bayern/Eisenach, prima initiala). Au fost construite si masini EMW folosind aceiasi emblema ca si la motociclete. Evident ca la modelul R35 au survenit si modificarile de rigoare ca si in cazul MZ-ului, fabricandu-se si modelele R35/2. R35/3.

 

Detalii... sunt importante, dar nu e totul asa de negru. Cand ai o agenda plina cu adrese, numere de telefon, e-mailuri, cand deja ti-ai format contactele, sti unde, sti cine, cam sti cat te costa, etc, deja devine o joaca de copil. In mare, imi ia cam 2-3 saptamani cand totul merge bine. Fac necesarul, comand piesele (instalatiile electrice, setul de garnituri, etc), duc la vopsit, trimit la tapisat, bla bla, bla bla, stiti voi, cele necesare. Master, am comandat spitele, am vorbit cu omu` sa imi spiteze.... intelegi... asa-i? Iese un RT 125/2. Din pacate, dupa sarbatori, poate prin primavara e gata... Prietenii stiu de ce... :angryfire:

 

Ca tot avea Master "probleme" referitoare la Kilometrajele amplasate lateral, mai ia una de aici. Atentie, nu e gata, mai am de lucru la aspectul motorului, dar m-am grabit sa il pus sus ca venea nenea de la verificare, iar cum la mine e meniul complet, adica fac ce fac la mobra dar mai fac si la acte (verificare tehnica, etc), iaca ce a iesit. Mai dau ture cu ea, mai ales cand ma duc la vecinu care sta la 500 metri, si el cu vechituri. Pozele sunt din toamna, voia un amic ceva de genul. Acuma e prin spate... o uitatura... pana in primavara. ;)

post-48458-1292284877_thumb.jpg

post-48458-1292284932_thumb.jpg

post-48458-1292284973_thumb.jpg

post-48458-1292285011_thumb.jpg

post-48458-1292285103_thumb.jpg

post-48458-1292285140_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miine sper sa scot jucaria la zapada :angryfire: e un dnepr 12

 

Eu l-am scos de astăzi. E făcut din toate fiarele vechi pe care le mai aveam prin garaj. A durat 7 săptămâni. Mi-l fac cadou de ziua mea. Mâine împlinesc 55 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scafbikes baitul asta le scoate tipla pe toate...intr-adevar mai este motorul de lustruit sa fie noua.Eu ma cacai la mz-ul ala si nu prea iese...dar na, lucrez in apartament pe bucati, fac baia varza de fiecare data, nu am scule , certuri cu ai mei dar reusesc eu pana la urma.Ma intreb in sinea mea daca merita reconditionarea unui model asa de nou....adica o merita dar parca de timpul ala as face una mai veche.

Nea' petcu la multi ani...cadou de ziua dumneavoastra am saltat eu busonul ala de mz :angryfire:, sper sa nu va suparati si sper sa gasiti unul asemanator cat de curand si...mai ieftin ;). Nu va dau idei ca ne lasati fara piese pe aici dar daca as fi in locul dumneavoastra parca as face si un fratior mai mic pt cel cu atas....in felul asta ati avea seria completa din anii aia ;)

Numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani!!! Domnul Dan. Toate cele bune.

 

Master, sa sti ca de multe ori si eu m-am gandit la aceiasi chestie. Indiferent de la ce model e piesa, cam tot atat te costa repararea/reconditionare piesei sau ansamblului respectiv. Nu e nici o diferenta de pret daca cromezi piese de MZ sau piese de BMW. Pretul e la suprafata cromata. Ori ca restaurezi un MZ RT 125 sau un Simson AWO, costurile sunt cam aceleasi. Mai problematic e daca ai piese lipsa, atunci intervine durerea la achizitionare. Sunt multe motociclete, chiar restaurate, care sunt de vanzare la 2-3000 Euro, motociclete rare din ani `30-`40, dar marci mai necunoscute, mai ales pasionatilor din Romania. Nu prea le cumpara nimeni ca stai si te uiti la ele daca iti crapa o piesa... Mai bine cu astea cunoscute publicului larg, mai gasesti o piese, mai schimb o vorba cu alt posesor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Dane!

Sper ca esti multumit de troc :angryfire: , numai bine!

Mă uit la el, dar și la bușonel și nu-mi vine să cred. Practic este principiul dominoului. Să sari din lac, ... în puț.

Multă sănătate și ne mai vedem după ce găsești resturile.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă uit la el, dar și la bușonel și nu-mi vine să cred. Practic este principiul dominoului. Să sari din lac, ... în puț.

Multă sănătate și ne mai vedem după ce găsești resturile.

 

Ai pus deja o conditie... Ma gandeam ca poate ai chef sa treci pe la o tuica chiar daca nu gasesc resturile... Ai trecut pe langa bidoanele alea de tuica din garaj ca si cand nu a rfi fost, ce lume domne'!

Oricum, tu dai berea! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai trecut pe langa bidoanele alea de tuica din garaj ca si cand nu ar fi fost, ce lume domne'!

Oricum, tu dai berea!

Berea Âşi țuica nu prea sunt compatibile, dar dacă vrei tu, încercăm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...