Lolo_ID Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Nu este "fara greshala" dar este foarte, foarte bine reconditionat. Rar vezi o motocicleta asa bine facuta. Felicitari celui ce a "lucrato" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) ...Chiar asa... nu zice ninemi nimic?... Nu sefu', toata lumea tace si priveste, este un "no comment" autentic! Cuvintele sunt vax... Primul meu motor a fost un RT 125 din '64, asta m-a facut sa raman un fan al DKW-ului RT-125, fabricat, copiat si multiplicat de patru natiuni. PS. Pacat ca n-ai si o camera la "valoarea" motoarelor tale... Editat Decembrie 11, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) Intr-adevar ff frumos k-ul, culorile cat si faptul ca este mica cred ca o fac perfecta pentru o fata( nu ca nu ar merge si la barbati adevarati ).Nu am mai vazut un k pana acum dar ma zgarie putin kilometrajul acela intr-o parte, este altfel decat orice sablon, cu care ne-am obisnuit.Daca la multe moto vechi lipseste kilomertajul, este spart sau nefunctional....cred ca la astea zboara primul la cazaturi, lovituri si tot asa....procentul de a gasi un k pe la un bartan ceva, cu kilometraj cred ca este redus la sfert fata de o motocicleta obisnuita. In rest...este un mz 125 mai aerisit putin, simplu si foarte frumos reconditionat, cred ca si combinatia aia indrazneata de culori o face mai deosebita.Scafbikes...ce ar fi sa ne mai spui tu niste detalii Editat Decembrie 12, 2010 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 "In rest...este un mz 125 mai aerisit putin" Pana si MZ-ul de 125 a fost copiat dupa DKW RT 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Hai să nu zicem copiat, ci urmaÂşul "de drept" al DKW-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Hai să nu zicem copiat, ci urmaÂşul "de drept" al DKW-ului... Asa este ca de fapt fabrica si-a schimbat doar numele dar producatorul era acelasi daca nu ma insel . Ceva de genul ce s-a intamplat si cu BMW care se fabrica la inceput si in est la Eisenach {nu stiu daca am scris corect} si se fabrica si BMW r35 la Berlin parca si EMV r35 care de altfel erau aceleasi motociclete . Poate gresesc daca este asa cineva sa ma corecteze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 .... Scafbikes...ce ar fi sa ne mai spui tu niste detalii Iti dau detalii. Sti mai multe decat oricine de pe forum, mai ales cand vine vorba de RT 125. Uite, iti mai zic si altele in josul paginii. Pana si MZ-ul de 125 a fost copiat dupa DKW RT 125. Nu a fost copiat, sa continuat productia sub alt nume cu modificarile aferente. Istoria e cam similara cu cea a BMW-ului in cazul modelului R35. Vezi mai jos. Asa este ca de fapt fabrica si-a schimbat doar numele dar producatorul era acelasi daca nu ma insel . Ceva de genul ce s-a intamplat si cu BMW care se fabrica la inceput si in est la Eisenach ..... Pana aici ai scris corect. In mare, la Eisenach au fost construite modelele R35 si R75. Fiind in partea de est, BMW a pierdut fabrica dar nu a fost de acord cu continuare productie sub numele de BMW, astfel devenind EMW (Bayern/Eisenach, prima initiala). Au fost construite si masini EMW folosind aceiasi emblema ca si la motociclete. Evident ca la modelul R35 au survenit si modificarile de rigoare ca si in cazul MZ-ului, fabricandu-se si modelele R35/2. R35/3. Detalii... sunt importante, dar nu e totul asa de negru. Cand ai o agenda plina cu adrese, numere de telefon, e-mailuri, cand deja ti-ai format contactele, sti unde, sti cine, cam sti cat te costa, etc, deja devine o joaca de copil. In mare, imi ia cam 2-3 saptamani cand totul merge bine. Fac necesarul, comand piesele (instalatiile electrice, setul de garnituri, etc), duc la vopsit, trimit la tapisat, bla bla, bla bla, stiti voi, cele necesare. Master, am comandat spitele, am vorbit cu omu` sa imi spiteze.... intelegi... asa-i? Iese un RT 125/2. Din pacate, dupa sarbatori, poate prin primavara e gata... Prietenii stiu de ce... Ca tot avea Master "probleme" referitoare la Kilometrajele amplasate lateral, mai ia una de aici. Atentie, nu e gata, mai am de lucru la aspectul motorului, dar m-am grabit sa il pus sus ca venea nenea de la verificare, iar cum la mine e meniul complet, adica fac ce fac la mobra dar mai fac si la acte (verificare tehnica, etc), iaca ce a iesit. Mai dau ture cu ea, mai ales cand ma duc la vecinu care sta la 500 metri, si el cu vechituri. Pozele sunt din toamna, voia un amic ceva de genul. Acuma e prin spate... o uitatura... pana in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Super motoretele astea , am avut si eu una candva {si era rosie } iar nevasta-mea si acum saliveaza dupa ea cand vede una din asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 miine sper sa scot jucaria la zapada e un dnepr 12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 miine sper sa scot jucaria la zapada e un dnepr 12 Eu l-am scos de astăzi. E făcut din toate fiarele vechi pe care le mai aveam prin garaj. A durat 7 săptămâni. Mi-l fac cadou de ziua mea. Mâine împlinesc 55 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Eu l-am scos de astăzi. E făcut din toate fiarele vechi pe care le mai aveam prin garaj. A durat 7 săptămâni. Mi-l fac cadou de ziua mea. Mâine împlinesc 55 de ani. multa SANATATE si LA MULTI ANI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Sanatate , tot ce va doriti si la multi ani si din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Vă mulțumesc pentru urări și vă doresc toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 sa traiti , ca trabuiti!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Scafbikes baitul asta le scoate tipla pe toate...intr-adevar mai este motorul de lustruit sa fie noua.Eu ma cacai la mz-ul ala si nu prea iese...dar na, lucrez in apartament pe bucati, fac baia varza de fiecare data, nu am scule , certuri cu ai mei dar reusesc eu pana la urma.Ma intreb in sinea mea daca merita reconditionarea unui model asa de nou....adica o merita dar parca de timpul ala as face una mai veche. Nea' petcu la multi ani...cadou de ziua dumneavoastra am saltat eu busonul ala de mz , sper sa nu va suparati si sper sa gasiti unul asemanator cat de curand si...mai ieftin . Nu va dau idei ca ne lasati fara piese pe aici dar daca as fi in locul dumneavoastra parca as face si un fratior mai mic pt cel cu atas....in felul asta ati avea seria completa din anii aia Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 La Multi Ani!!! Domnul Dan. Toate cele bune. Master, sa sti ca de multe ori si eu m-am gandit la aceiasi chestie. Indiferent de la ce model e piesa, cam tot atat te costa repararea/reconditionare piesei sau ansamblului respectiv. Nu e nici o diferenta de pret daca cromezi piese de MZ sau piese de BMW. Pretul e la suprafata cromata. Ori ca restaurezi un MZ RT 125 sau un Simson AWO, costurile sunt cam aceleasi. Mai problematic e daca ai piese lipsa, atunci intervine durerea la achizitionare. Sunt multe motociclete, chiar restaurate, care sunt de vanzare la 2-3000 Euro, motociclete rare din ani `30-`40, dar marci mai necunoscute, mai ales pasionatilor din Romania. Nu prea le cumpara nimeni ca stai si te uiti la ele daca iti crapa o piesa... Mai bine cu astea cunoscute publicului larg, mai gasesti o piese, mai schimb o vorba cu alt posesor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 La multi ani Dane! Sper ca esti multumit de troc , numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 La multi ani Dane! Sper ca esti multumit de troc , numai bine! Mă uit la el, dar și la bușonel și nu-mi vine să cred. Practic este principiul dominoului. Să sari din lac, ... în puț. Multă sănătate și ne mai vedem după ce găsești resturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Mă uit la el, dar și la bușonel și nu-mi vine să cred. Practic este principiul dominoului. Să sari din lac, ... în puț. Multă sănătate și ne mai vedem după ce găsești resturile. Ai pus deja o conditie... Ma gandeam ca poate ai chef sa treci pe la o tuica chiar daca nu gasesc resturile... Ai trecut pe langa bidoanele alea de tuica din garaj ca si cand nu a rfi fost, ce lume domne'! Oricum, tu dai berea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Ai trecut pe langa bidoanele alea de tuica din garaj ca si cand nu ar fi fost, ce lume domne'!Oricum, tu dai berea! Berea Âşi țuica nu prea sunt compatibile, dar dacă vrei tu, încercăm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 no comment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 (editat) Proprietarul motocicletei a cam inchis gura tuturor cu videoclipul asta. Foarte frumoasa jucarie are. Editat Decembrie 18, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 aaproape carpita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Super moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 delicii delicioase Mesaj completat Chelim dreacu de la atatea griji si nervi ce iti fac motoretele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.