diabolyk Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 vreau si eu un manual de service si unu de utilizare (cred ca sunt diferite) pt kawasaki 636 2005. de preferat in romana, ca in engleza il am si eu dar nu inteleg mereu ce spune ala acolo. ma intereseaza sa descifrez ce eroare imi tot arata in bord, ca licare becul ala FI cand trec de 7.000 turatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Schimb kit complet Dynojet pentru zx6r '95-'97. Kit-ul este montat pe moto, merge foarte bine. Detin acte de provenienta cu factura montare in service Italia. Schimb DOAR cu kit stock zx6r. Motivul: Dorinta de a avea o moto stock si nu in ultimul rand ma deranjeaza consumul oarecum ridicat. Valabil pentru Arad sau imprejurimi, kitul Dyno si cel stock se va demonta/monta pe loc intr-un service pentru a evita eventualele probleme sau neintelegeri. Nu cer si nu ofer diferenta! Mai multe detalii la 0753.882.166 sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 vreau si eu un manual de service si unu de utilizare (cred ca sunt diferite) pt kawasaki 636 2005. de preferat in romana, ca in engleza il am si eu dar nu inteleg mereu ce spune ala acolo. ma intereseaza sa descifrez ce eroare imi tot arata in bord, ca licare becul ala FI cand trec de 7.000 turatii Nu exista in romana. Zi ce eroare iti apare. Ce numar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 uneori sta aprins mereu, alteori 43, 54, 55, 51... se aprinde intermitent de mai multe ori. in seara asta am descoperit ca daca tin frata fata pusa si ma apas pe ghidon sa verific suspensia, se aprinde FI-ul . la fel, cand dau de ghidon stanga full, sta aprins. e posibil sa am contacte imperfecte pe acolo, trebuie sa verific sistemul electric. in rest totul este schimbat cu nou, nu are ce altceva sa fie. mentionez ca totul a plecat de la oprirea motorului in mers (prin oprirea instantanee a scanteei) si cu fel de fel de erori. asta se intampla dupa 6-7000 ture cand vibra. dupa aia nu mai pornea 2-3 min, ca si cum nu are scanteie sau nu am benzina (cam asta era simptomul). am schimbat pompa benzina, am curatat injectoarele, am schimbat bujiile cu unele iridium si aceleasi probleme. revin cu un post dupa ce verific si sistemul electric daca nu rezolv ceva sa imi mai dati vreo idee care stiti.stima Salutare tuturor! Am si eu un Kawasaki 636 din 2005 si se opreste din mers...mai exact intrerupe si apoi se opreste...sau se opreste direct...cateodata porneste imediat, dar merge intrerupt, daca o accelerez nu se accelereaza mai mult de 11000 rpm, daca o las la relanti merge putin intrerupt si se opreste. Daca o las oprita vreo 5 10 min, porneste si merge bn. Am pus testeru pe ea si nu da absolut nimic, de la cric nu este ca am verificat, am curatat toate mufele, bujiile si tot degeaba. Tin sa precizez ca nu face mereu, sau dupa numai 5 10 km, am facut chiar si 400 km si nu a facut deloc. Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie i-as fi recunoscator. Multumesc! nu stiu daca ai rezolvat si tu, aceeasi problema mi-a facut si mie. eu am shcimbat tot (pompa benzina,curatat injectoare, bujii noi,) si tot asa. zilele astea verific si sistemul electric si daca rezolv las un post aici. nu cumva cand se apropia momentul sa se inchida se aprindeau erorile in bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nca636 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 uneori sta aprins mereu, alteori 43, 54, 55, 51... se aprinde intermitent de mai multe ori. in seara asta am descoperit ca daca tin frata fata pusa si ma apas pe ghidon sa verific suspensia, se aprinde FI-ul . la fel, cand dau de ghidon stanga full, sta aprins. e posibil sa am contacte imperfecte pe acolo, trebuie sa verific sistemul electric. in rest totul este schimbat cu nou, nu are ce altceva sa fie. mentionez ca totul a plecat de la oprirea motorului in mers (prin oprirea instantanee a scanteei) si cu fel de fel de erori. asta se intampla dupa 6-7000 ture cand vibra. dupa aia nu mai pornea 2-3 min, ca si cum nu are scanteie sau nu am benzina (cam asta era simptomul). am schimbat pompa benzina, am curatat injectoarele, am schimbat bujiile cu unele iridium si aceleasi probleme. revin cu un post dupa ce verific si sistemul electric daca nu rezolv ceva sa imi mai dati vreo idee care stiti.stima nu stiu daca ai rezolvat si tu, aceeasi problema mi-a facut si mie. eu am shcimbat tot (pompa benzina,curatat injectoare, bujii noi,) si tot asa. zilele astea verific si sistemul electric si daca rezolv las un post aici. nu cumva cand se apropia momentul sa se inchida se aprindeau erorile in bord? nu...la mine nu se aprinde nici FI si nici nu am erori...e ceva pe partea electrica...acum vreo 2 sapt am mers 500 km fara nici un fel de problema...acum o sapt s-a oprit dupa 60 km...zilele astea i-am schimbat relay box...inca nu am iesit cu ea la drum lung ca sa vad daca se mai opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 am observat ca doar la cald se aprind erorile in bord, ce naiba sa aiba? cand motocicleta e rece,plec cu ea, nu se aprinde nimic oricum as merge (sport sau touring). cum ajunge la 98 grade, orice manevra si orice rotire de acceleratie peste 4-5000 rotatii incep sa apara erorile in bord pe FI.are cineva vreo idee? sa fie cumva vreun contact imperfect pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) Tu te-ai uitat in manual pentru fiecare eroare in parte si sa verifici ce zice acolo? Daca nu le ai cu engleza, ia un prieten care stie si fa ce zice acolo. In mare parte, o sa ai de masurat cu un multimetru. Si nici nu exista o parte dintre codurile de erori pe care le-ai scris mai sus. Unele sunt de la bobine, le-ai masurat? Ia manualul si un prieten cu engleza si fa ce scrie acolo. Sincer, sunt putin circumspect ca ai ceva experienta cu mecanica, asa ca pentru binele tau si a motocicletei da o fuga la un service. Uneori, e cel mai usor si mai putin costisitor asa. Poate iar te apuci sa carpesti, cum ai facut cu ram-air si o sa zici ca prosti sunt proiectantii astia de la Kawasaki. Cand iti cadea fata la motor ca se rupea ram-air, in ce mai statea agatata toata fata? Poate in niste cabluri ceea ce nu cred ca le facea bine. Tu vezi ce coduri de erori iti apar si uita-te in manual sa vezi ce iti zice sa verifici. Din respect pentru astia de vor sa te ajute, macar te tinuiai sa dai codurile de erori corect si nu dupa ce iti aminteai. Editat August 18, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca nu rezolvi si nu rezolvi,schimbi motocicleta si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) nu am cum prietene sa si conduc, sa si fiu atent la trafic, sa citesc si erorile in ordinea in care apar ele pe bord etc. , am zis din ce am vazut cat am stat cu ochii in bordul ala dar trebuie sa ma uit si in fata. erorile apar de la trepidatii, cand motocicleta e la peste 95 grade, mai putin pe loc si mai mult in miscare. am dus la cineva sa verifice sistemul electric si eventual sa repare ce e pe acolo neizolat si potential oxidat, sper sa ma rezolve. @cmd asta e urmatoarea varianta, doar ca nu vreau CBR 600RR (am vazut unu la costinesti, ziceai ca e de jucarie, asa mic era. cu ala in 200 km paralizezi de dureri de toate felurile la ce pozitie are in sa....) si app wawessh, "carpeala" aia la ramair m-a costat 30 lei, are intaritura de tabla groasa, e foarte rezistenta si isi face treaba acum la fel de bine ca una noua. o piesa noua e cam 550 lei, fa tu calculele. prefer de diferenta aia de bani sa bag benzina si sa ma plimb (sau ma rog, poate esti tu avut si atunci iti permiti una noua). Sa te fereasca dumnezeu de vreo problema la aia, in Romania se gasesc foarte greu spre deloc SH iar noua e foarte scumpa. Editat August 22, 2013 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Fa ce carpeala vrei tu, dar asumati-o daca tot ai facut-o. Nu dupa ce se strica carpeala sa dai vina pe fabricant ca face piese proaste. Noteaza undeva codurile care iti apar, altfel iti faci singur viata mai grea. Bafta in rezolvarea problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 In atentia riderului cu 636 negru cu stick-uri monster. Omule, e a 3 a oara in decurs de 3 luni in care te vad in oras, ziua, cu peste 80-100 km/h. Prima data te-am vazut la Romana, pe ploaie, cum mergeai printre coloana de masini ca Speedy Gonzales. A doua oara, seara, la Victoriei, ai traversat intersectia la modul zvvvvac. Azi, veneai dinspre Banu Manta ca sa urci podul, de parca te-ar fi alergat 3 echipaje de politie. Intrebarea mea pentru tine, in cazul in care postezi aici, atat de mult tii tu la viata ta? Si tu ca tu, fiecare pasare pe limba ei piere, dar ii poti nenoroci si pe altii. Take it easy man, it's for your own good. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Eu de aia merg cu +200 ca sa nu ma vezi tu. Lupule moralist. Fa motorul ala si treci inapoi pe strada. In rest, da e cam nasol sa o arzi racing prin oras. De fapt, peste tot pe drumuri publice e naspa. Editat August 23, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 am rezolvat problema, erau cateva fire oxidate + vre 2 care nu se tineau bine acolo in mufe. curatat, izolat, merge perfect acum. sper sa fie ultima problema ca m-am saturat naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Ma bucur ca ai rezolvat. Spune si care mufe/fire erau ca sa nu caute altul ca tine. Sa mearga direct la tinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 sincer sa iti zic nu stiu, ca am duso la un baiat, motociclist si el, electrician, si el mi-a rezolvato. o sa il intreb maine si o sa revin cu un post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1000rr Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 kawasaki 636 05 06 sa spate a instalatie + cdi + cheie set carene 636 roata spate ghidoane cutie de viteza 636 scarita stanga cadru oala ambreaj bascula codita jug amortizoare instalatie electrica capace motor galeri + fianala stoc foaie spate + ax etrieri fata spate far 636 comenzi stanga + dreapta cablu ambreaj amortizor spate bobine cutie filtru de aer etc piese noi distributie noua arbore nou , cuzineti , pistoane NOI laterala dreapta originala pompa benzina etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 ram kawasaki 636 05 06 sa spate a instalatie + cdi + cheie set carene 636 roata spate ghidoane cutie de viteza 636 scarita stanga cadru oala ambreaj bascula codita jug amortizoare instalatie electrica capace motor galeri + fianala stoc foaie spate + ax etrieri fata spate far 636 comenzi stanga + dreapta cablu ambreaj amortizor spate bobine cutie filtru de aer etc piese noi distributie noua arbore nou , cuzineti , pistoane NOI laterala dreapta originala pompa benzina etc ram-air, ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 oglinzi zx6r '95-'97 careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1000rr Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 ram ram-air, ai ? nu am ram air e greu de gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Salut baieti. Vreau sa-mi dati un sfat. Am gasit un Kawasaki Zx6-r din 95 si as vrea sa-l iau. As vrea sa stiu mai multe despre modelul asta (consum,fiabilitate,etc). Multumesc anticipat Editat August 30, 2013 de Razvansen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) La anul ala nu se mai pune vorba de fiabilitate, ci doar de cum a fost intretinut. Decat sa iti iei un supersport asa vechi, care prin constructie e facut sa fie alergat, mai bine iti iei altceva mai de strada si mai nou si o sa ai o mai mare sansa sa te bucuri de el. Mai ales ca intrebi de consum. In rest, se verifica ca la orice motocicleta de catre un mecanic care chiar are treaba cu motocicletele, ca sunt multi care doar se pretind mecanici. Editat August 30, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Multumesc ptr sfat. Ideea e ca am de ales dintre un Suzuki Srad din 99 si Kawasaki zx6-r din 95. Kawasaki mi-a placut ca e super intretinut dar anu ma cam dezamageste. In cazul asta o sa optez pentru Srad si cam asta e. Sunt cam la primul motor si vreau sa-mi iau ceva bunicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Salut baieti. Vreau sa-mi dati un sfat. Am gasit un Kawasaki Zx6-r din 95 si as vrea sa-l iau. As vrea sa stiu mai multe despre modelul asta (consum,fiabilitate,etc). Multumesc anticipat Consum undeva la 6% mixtul. Cat despre motor e foarte fiabil, depinde si cum a fost intretinut vorba colegului de mai sus. In ture peste 7k este foarte agresiv, la 7k rpm+ trage egal cu zx9r-ul testat si retestat de mine, incompatibil cu incepatorii. Mobra daca a primit schimburile la timp merge pana in 100.000+ Km garantat. Asfalt uscat Editat August 30, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Am un Zx6-r din 98, sta foarte bine la fiabilitate, peste 7-8k este destul de nervoasa, dar bineinteles ca nu se poate compara cu Zx9. Error113, cred ca cel cu care l-ai comparat tu era defect ! Este compatibila cu orice fel de incepator daca schimbi in ture joase, in jur de 5000 rpm. Succes si sper sa-ti foloseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Este compatibila cu orice fel de incepator Serios? Compatibil cu orice incepator e un doi cilindri de 500, in nici un caz un Ninja de 100 de cai... Eu nu stiu cat de defect era zx9r-ul cu care am incercat, stiu doar ca era modelul din 99 si era relativ destul de ingrijit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.