Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

In atentia riderului cu 636 negru cu stick-uri monster. Omule, e a 3 a oara in decurs de 3 luni in care te vad in oras, ziua, cu peste 80-100 km/h. Prima data te-am vazut la Romana, pe ploaie, cum mergeai printre coloana de masini ca Speedy Gonzales. A doua oara, seara, la Victoriei, ai traversat intersectia la modul zvvvvac. Azi, veneai dinspre Banu Manta ca sa urci podul, de parca te-ar fi alergat 3 echipaje de politie.

 

Intrebarea mea pentru tine, in cazul in care postezi aici, atat de mult tii tu la viata ta? Si tu ca tu, fiecare pasare pe limba ei piere, dar ii poti nenoroci si pe altii. Take it easy man, it's for your own good.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu de aia merg cu +200 ca sa nu ma vezi tu. Lupule moralist. :crack:

 

Fa motorul ala si treci inapoi pe strada.

 

In rest, da e cam nasol sa o arzi racing prin oras. De fapt, peste tot pe drumuri publice e naspa.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawasaki 636 05 06
sa spate a
instalatie + cdi + cheie
set carene 636
roata spate
ghidoane
cutie de viteza 636
scarita stanga
cadru
oala ambreaj
bascula
codita
jug
amortizoare
instalatie electrica
capace motor
galeri + fianala stoc
foaie spate + ax
etrieri fata spate
far 636
comenzi stanga + dreapta
cablu ambreaj
amortizor spate
bobine
cutie filtru de aer
etc
piese noi
distributie noua
arbore nou , cuzineti , pistoane NOI
laterala dreapta originala
pompa benzina
etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ram

 

kawasaki 636 05 06
sa spate a
instalatie + cdi + cheie
set carene 636
roata spate
ghidoane
cutie de viteza 636
scarita stanga
cadru
oala ambreaj
bascula
codita
jug
amortizoare
instalatie electrica
capace motor
galeri + fianala stoc
foaie spate + ax
etrieri fata spate
far 636
comenzi stanga + dreapta
cablu ambreaj
amortizor spate
bobine
cutie filtru de aer
etc
piese noi
distributie noua
arbore nou , cuzineti , pistoane NOI
laterala dreapta originala
pompa benzina
etc

ram-air, ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Vreau sa-mi dati un sfat. Am gasit un Kawasaki Zx6-r din 95 si as vrea sa-l iau. As vrea sa stiu mai multe despre modelul asta (consum,fiabilitate,etc). Multumesc anticipat

Editat de Razvansen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anul ala nu se mai pune vorba de fiabilitate, ci doar de cum a fost intretinut. Decat sa iti iei un supersport asa vechi, care prin constructie e facut sa fie alergat, mai bine iti iei altceva mai de strada si mai nou si o sa ai o mai mare sansa sa te bucuri de el. Mai ales ca intrebi de consum.

 

In rest, se verifica ca la orice motocicleta de catre un mecanic care chiar are treaba cu motocicletele, ca sunt multi care doar se pretind mecanici.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ptr sfat. Ideea e ca am de ales dintre un Suzuki Srad din 99 si Kawasaki zx6-r din 95. Kawasaki mi-a placut ca e super intretinut dar anu ma cam dezamageste. In cazul asta o sa optez pentru Srad si cam asta e. Sunt cam la primul motor si vreau sa-mi iau ceva bunicel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Vreau sa-mi dati un sfat. Am gasit un Kawasaki Zx6-r din 95 si as vrea sa-l iau. As vrea sa stiu mai multe despre modelul asta (consum,fiabilitate,etc). Multumesc anticipat

Consum undeva la 6% mixtul. Cat despre motor e foarte fiabil, depinde si cum a fost intretinut vorba colegului de mai sus. In ture peste 7k este foarte agresiv, la 7k rpm+ trage egal cu zx9r-ul testat si retestat de mine, incompatibil cu incepatorii. Mobra daca a primit schimburile la timp merge pana in 100.000+ Km garantat.

Asfalt uscat

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Zx6-r din 98, sta foarte bine la fiabilitate, peste 7-8k este destul de nervoasa, dar bineinteles ca nu se poate compara cu Zx9. Error113, cred ca cel cu care l-ai comparat tu era defect ! Este compatibila cu orice fel de incepator daca schimbi in ture joase, in jur de 5000 rpm. Succes si sper sa-ti foloseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este compatibila cu orice fel de incepator

Serios? Compatibil cu orice incepator e un doi cilindri de 500, in nici un caz un Ninja de 100 de cai...

 

Eu nu stiu cat de defect era zx9r-ul cu care am incercat, stiu doar ca era modelul din 99 si era relativ destul de ingrijit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am si eu un Kawasaki 636 din 2005 si se opreste din mers...mai exact intrerupe si apoi se opreste...sau se opreste direct...cateodata porneste imediat, dar merge intrerupt, daca o accelerez nu se accelereaza mai mult de 11000 rpm, daca o las la relanti merge putin intrerupt si se opreste.

Daca o las oprita vreo 5 10 min, porneste si merge bn. Am pus testeru pe ea si nu da absolut nimic, de la cric nu este ca am verificat, am curatat toate mufele, bujiile si tot degeaba.

Tin sa precizez ca nu face mereu, sau dupa numai 5 10 km, am facut chiar si 400 km si nu a facut deloc.

 

Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie i-as fi recunoscator.

Multumesc!

Salut, am avut si eu o problema similara. Cand mai face asa ceva, desfa imediat busonul de la benzina si vezi daca nu cumva ai o problema cu vacumul din rezervor. Daca fasaie inseamna ca trebuie sa cureti capacul, care are o fanta. La mine era infundata. Bafta, sper sa te ajute.

 

Serios? Compatibil cu orice incepator e un doi cilindri de 500, in nici un caz un Ninja de 100 de cai...

 

Eu nu stiu cat de defect era zx9r-ul cu care am incercat, stiu doar ca era modelul din 99 si era relativ destul de ingrijit...

Zx6r, trage similar cu 2 in linie de 500, daca ai o turatie suficient de joasa, undeva sub 5000 rpm, poti sa te uiti la curba de putere. Parerea mea, ca nu e nimic special la acea turatie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Painkill3r

Se potriveste 100%.

Multumesc . ce vreau sa te mai intreb.. sti ca din cadru de bord pleaca si suportii ptr oglinzi? pe cand la zx6r din 2001 suportul de oglinzi era separat , prins de cadru langa rezervor si urca la oglinzi.

Editat de Painkill3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Painkill3r

Cadru de bord de 636 2002 are in componenta si suportul oglinzilor. Daca montezi cadru de bord de 636 2002 pe zx6r 2001 elimini elegant suportul oglinzilor.

Cum a spus si "piticoo" se potriveste perfect si arata mai "curat".

Asta vroiam sa aflu .. cu multumiri ;) dau o bere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Puteti sa imi ziceti si mie cam ce probleme sunt la zx6r model 2007-2008, pro`s, con`s, samd ?

 

Poate si niste comparatii cu alte modele din aceeasi clasa.

 

Puteti sa imi dati si pe pm daca nu vreti sa poluam thread-ul, desi cred ca ar fi si alti interesati.

 

/Sebi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...