Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

 

Dupa 3 weekenduri de cautari mi-am schimbat mobra, in sfarsit.

 

Am luat un 636 2004, intretinut.

 

Am facut 500 km cu el de cand l-am luat (ieri:). Am venit pe el acasa. Totul bine si frumos. Merge bine mobra. Nu am mai avut kawa pana acum, sunt placut impresionat.

 

Caut sa cumpar:

-capac monopost

-amortizor voblaj cu tot cu adaptor

 

- suport numar moto (cu prinderi de semnale

-semnale moto, compatibile (cel putin pentru fata, unde e carenaj.

 

Va doresc saptamana faina,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Dupa 3 weekenduri de cautari mi-am schimbat mobra, in sfarsit.

 

Am luat un 636 2004, intretinut.

 

Am facut 500 km cu el de cand l-am luat (ieri:). Am venit pe el acasa. Totul bine si frumos. Merge bine mobra. Nu am mai avut kawa pana acum, sunt placut impresionat.

 

Caut sa cumpar:

-capac monopost

-amortizor voblaj cu tot cu adaptor

 

- suport numar moto (cu prinderi de semnale

-semnale moto, compatibile (cel putin pentru fata, unde e carenaj.

 

Va doresc saptamana faina,

Alex

Cat te-a ajuns agregatul?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Dupa 3 weekenduri de cautari mi-am schimbat mobra, in sfarsit.

 

Am luat un 636 2004, intretinut.

 

Am facut 500 km cu el de cand l-am luat (ieri:). Am venit pe el acasa. Totul bine si frumos. Merge bine mobra. Nu am mai avut kawa pana acum, sunt placut impresionat.

 

Caut sa cumpar:

-capac monopost

-amortizor voblaj cu tot cu adaptor

 

- suport numar moto (cu prinderi de semnale

-semnale moto, compatibile (cel putin pentru fata, unde e carenaj.

 

Va doresc saptamana faina,

Alex

Salut, daca e 636 argintiu din popesti, cu infundaturi pe rezervor, schimba i neaparat uleiul din motor.

 

Daca nu e ala, poze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am schimbat deja uleiul.

Stii agregatul? Trecut?

 

Pe mobra am dat 2900.

 

A;ex


» Post actualizat in 09 May 2017 21:05

Salutare.

 

Am schimbat deja uleiul.

Stii agregatul? Trecut?

 

Pe mobra am dat 2900.

 

A;ex

Sa inteleg ca propietarul anterior nu prea a schimbat uleiul???:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Problema frana fata :

 

Motocicleta a stat 1 an jumate fara lichid de frana pe linie ( nefolosita )... Acum faceam schimbul de consumabile, printre care placute si lichid de frana si oricat as aerisi frana...nu am presiune ( aer nu mai este in sistem ) Am desfacut pompa de frana sa vad garniturile si arata OK, nu sunt reziduuri, cauciucul pare in sa fie in stare perfecta....

 

Ce credeti, este defecta pompa de frana ? Imi puteti recomanda una aftermarket ?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrabare legata de Kawa 636 2004.

 

Am un zgomot ciudat la frana fata. Ca un tiuit. Placutele au carne multa pe ele.

 

AM realizat ca fac asa dupa ce m-a prins ploaia.

 

Sugestii?

 

Multumesc, ALex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema frana fata :

 

Motocicleta a stat 1 an jumate fara lichid de frana pe linie ( nefolosita )... Acum faceam schimbul de consumabile, printre care placute si lichid de frana si oricat as aerisi frana...nu am presiune ( aer nu mai este in sistem ) Am desfacut pompa de frana sa vad garniturile si arata OK, nu sunt reziduuri, cauciucul pare in sa fie in stare perfecta....

 

Ce credeti, este defecta pompa de frana ? Imi puteti recomanda una aftermarket ?

 

Multumesc

 

Daca ai 636 pot ceda atat etrierii cat si pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 636 pot ceda atat etrierii cat si pompa.

 

Multumesc pentru raspuns. Nu am scurgeri la etrieri si observ ca pistoanele sunt impinse de putina presiune care este facuta la pompare.

 

O sa incerc sa iau un kit de reparare a pompei de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alzayr

 

Salut,

 

Eu am luat de pe E-bay livrat prin posta si l-am ridicat personal din Piata Constitutiei.

Si ai rezolvat problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare si un 2018 fara incidente!!

 

Scriu in cautare de sfaturi pentru agregatul din dotare, KAWA 636 2004.

 

Pe decelerari imi da explozii foarte mari pe toba, uneori insotite de flacari.

Este echipat cu o toba HP Corse hidroformed.

 

Mai multi prieteni si cativa mecanici au spus ca e strict din cauza tobei, care e prea scurta.

Eu inteleg acest punct de vedere, dar nu inteleg de ce ramane totusi atat de multa benzina nearsa, care explodeaza. E posibil sa fie o problema si cu cantitatea de benzina injectata? (consuma destul de mult, zic eu, 7 % medie afara, dar merg tare)

Ce as putea face pentru a elimina aceste explozii?

 

Pe langa asta as vrea o parere si despre riscurile la care expun mobra cu aceste explozii.

 

Mentionez ca alte probleme cu moto nu am avut in 16k km cat am facut de can o am ( un sezon).

 

Multumesc de sfaturi,

Alex

Editat de manoliu_Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul de 7% e foarte ok dacă zici ca mergi tare. Montează alta toba sport, dar mai lunga și n o sa mai facă așa cum face cu cea scurta. Am pățit asta la toate motoarele, montam tobe scurte și...aia era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si un 2018 fara incidente!!

 

Scriu in cautare de sfaturi pentru agregatul din dotare, KAWA 636 2004.

 

Pe decelerari imi da explozii foarte mari pe toba, uneori insotite de flacari.

Este echipat cu o toba HP Corse hidroformed.

 

Mai multi prieteni si cativa mecanici au spus ca e strict din cauza tobei, care e prea scurta.

Eu inteleg acest punct de vedere, dar nu inteleg de ce ramane totusi atat de multa benzina nearsa, care explodeaza. E posibil sa fie o problema si cu cantitatea de benzina injectata? (consuma destul de mult, zic eu, 7 % medie afara, dar merg tare)

Ce as putea face pentru a elimina aceste explozii?

 

Pe langa asta as vrea o parere si despre riscurile la care expun mobra cu aceste explozii.

 

Mentionez ca alte probleme cu moto nu am avut in 16k km cat am facut de can o am ( un sezon).

 

Multumesc de sfaturi,

Alex

O anulare de pairvalve iti poate rezolva problema in parte. Daca ar fi fost 2005 o rescriere de soft ar fi fost ideal cu modificarea hartilor de benzina pe decelerare.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si multumesc de raspunsuri!

 

@TNG anularea acestor valve nu are implicatii in functionarea corecta a motocicletei (intreb ca nu ma pricep).

Se poate face de catre cineva fara experianta, daca o sa caut putin pe net, sau e cel mai bine sa merg la un service? # poate ma poti ajuta tu cu aceasta chestie :D

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice fel ai face tu trebuue sa opresti traseul de aer din airbox catre pairvale.

Ce solutie folosesti sa faci asta, nu conteaza..doar sa fie facut ok

Din punct de vedere functional, nu are nici un efect nefavorabil fata de motor.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAIR valve baga aer proaspat in instalatia de evacuare, nu in motor. Cind se fac hartile de injectie, PAIR valve se anuleaza. Daca se anuleaza PAIR se afecteaza natura, dar asta e alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Cineva cu KAWA 636 2004 care are power commander instalat? Ma bate gandul sa instalez si eu unu si as fi curios de ce avantaje/dezavantaje exista.

 

Multumesc,

Alex


» Post actualizat in 09 May 2018 10:41

Are cineva un amortizor voblaj si kit de montare compatibil cu KAWA 636 2004?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut,

 

Mi-am schimbat recent lantul de distributie la un zx6r 2006 si acum au aparut niste probleme.

 

Motocicleta se accelereaza singura pana pe la vreo 6-8k rpm dupa pornire.

Daca o accelerez eu, ramane rpm blocat la nivelul la care am accelerat-o iar de aici, ori sta si apoi accelereaza mai departe singura ori scade rpm incet incet pana la idle.

De asemenea, chiar daca e pe standere si in neutru, imi indica viteza ( 50 kph+ )


» Post actualizat in 19 May 2018 08:27

Salut,

 

Mi-am schimbat recent lantul de distributie la un zx6r 2006 si acum au aparut niste probleme.

 

Motocicleta se accelereaza singura pana pe la vreo 6-8k rpm dupa pornire.

Daca o accelerez eu, ramane rpm blocat la nivelul la care am accelerat-o iar de aici, ori sta si apoi accelereaza mai departe singura ori scade rpm incet incet pana la idle.

De asemenea, chiar daca e pe standere si in neutru, imi indica viteza ( 50 kph+ )

 

rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...