tamas_09 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 /index.php?/topic/671207-michelin-pilot-road-iii2ct-dot-142011-ca-nou-19055-17/page__gopid__3000662#entry3000662 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Si oglinzi de model mai nou - nu-mi placea cauciucul ala de pe bratul oglinzii... Pozele la carb sunt facute inaine de curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 ....... Acum e bine, de-abia astept sa vina primavara... Mai e mult, stie cineva??? mult nu mai e, vre-o 4... luni ai grija cu suruburile, unele au tendinta sa "divorteze" de moto... nu strica sa le mai verifici un pic, din cand in cand, nu-ti ocupa decat cateva minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Mai pun cateva poze... Ca mi-am pus si xenoane! Si carburatoarele dupa curatare si sincronizare. Sa ma mai laud: filtru aer pipercross si tank pad Motografix... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 La modelul 636 din 2006 este vreo problema daca merg cu valva fluture inactiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Din experienta voastra pe acest model de kawa, ce anvelope sunt mai ok? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 La modelul 636 din 2006 este vreo problema daca merg cu valva fluture inactiva? NU e nici o problema,numai ca iti sta fi-ul aprins in bord si nu mai sta la relanti cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Rezolvi in 5 min sa stingi Fi.E mai bine sa o faci ca atunci cand apare vreo defectiune sa iti poti da seama.Nu cred ca termenul "inactiv" e potrivit.Cred ca ai schimbat toba si in aia nu ai o asemenea valva.Deci nu mai exista valva controlata de exup-ul tau.Daca vrei sa o stingi,da-mi pm si iti explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) Din experienta voastra pe acest model de kawa, ce anvelope sunt mai ok? Multumesc! Gumele depind mai putin de motoreta si mai mult de stilul tau de mers, daca mergi mult in afara orasului, sau mai mult in oras, si tot asa... Editat Noiembrie 29, 2011 de id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Salutare,un amortizor de ghidon pt un 636 vinde careva? sau aveti idee unde as putea sa gasesc unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Cine si-a schimbat pompa de frana fata la 636 05-06?Cu alta de la alta motocicleta stock sau ceva aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Eu. Cedase. Am luat una second de Gsxr, nu mai stiu daca de 600 sau 1000 sau daca e vreo diferenta... M-a costat vreo 200lei second si si-a facut treaba... Imi amintesc totusi ca era neagra, nu cred sa gasesti aurie la alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Poti sa dai mai multe detalii ce a insemnat ca a cedat. A mea pierde lichid putin pe la surubul de aerisit.Eu cel putin asta banuiesc pentru faptul ca trebuie aerisita des(1 saptamana).Astazi am luat alt surub de aerisit si maine alt lichid de frana.O sa schimb lichidul maine,aerisesc,pun noul surub de aerisit si o sa vad ce se intampla.Daca tot o sa mai intre aer in instalatie,o sa mai aerisesc odata si dupaia o sa dau cu silicon pe surubul de aerisit ca sa fiu sigur cu nu pierd pe acolo.Dupa asta daca tot o sa intre pe unde aer,inseamna ca e ceva prin pompa bulit.Daca nu merge asa,iau o pompa de frana de la r6 2007 cu vreo 250 roni sau iau kitul de reparatie pentru pompa asta.Oricum daca iau kitul de reparatie dupa ce desfac pompa sa vad daca e din ea.Nu cred ca e din etrieri ca ei nu au aer cand ii aerisesc. Bine ca a venit iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pai, pur si simplu nu mai aveam frana deloc. Prima data m-a lasat dupa o tura pe Cheia. Am venit de la Ploiesti doar cu frana spate. Cand am ajuns in Buc isi revenise. La inceput dupa ce mergeam mai mult, apoi dupa doar cateva frane, pana pur si simplu m-am dus la garaj, si cand am plecat am realizat ca apas maneta la blana si nu se intampla nimic. Nimeni nu a reusit sa o aeriseasca, de fapt sa inchida circuitul, pierdea aer pe undeva. Am inteles ca e o problema des intalnita la Kawa. Eu zic sa nu te mai complici cu kitul de reparatie. Ia-o pe aia de R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 parerea posesorilor despre modelul kawa zx6r 2007 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pai, pur si simplu nu mai aveam frana deloc. Prima data m-a lasat dupa o tura pe Cheia. Am venit de la Ploiesti doar cu frana spate. Cand am ajuns in Buc isi revenise. La inceput dupa ce mergeam mai mult, apoi dupa doar cateva frane, pana pur si simplu m-am dus la garaj, si cand am plecat am realizat ca apas maneta la blana si nu se intampla nimic. Nimeni nu a reusit sa o aeriseasca, de fapt sa inchida circuitul, pierdea aer pe undeva. Am inteles ca e o problema des intalnita la Kawa. Eu zic sa nu te mai complici cu kitul de reparatie. Ia-o pe aia de R6. Am schimbat astazi tot lichidul si surubul de aerisit.Si cu surubul nou pierde lichid putin pe la filet.Am pus banda de teflon pe filet si am aerisit din nou.Dupa primele impresii,nu mai pierde lichid.O sa verific pana la primavara cum se comporta. Am dat si o tura prin "cartier" ca imi era asa un dor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 SARBATORI FERICITE baieti si fete!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 La fel si tie, SA FIE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 LA MULTI ANI DRAGILOR!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morales88 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Fratilor vreau sa ma ajutati si pe mine daca sunteti amabili! Am un zx636 din 2002, cu 29000 km.L-am luat la 25000 km si tot atunci vanzatorul i-a facut schimbul de ulei!Eu nu l-am intrebat ce fel de ulei trebuie sa bag data viitoare si acum, tinand cont ca incet incet pleaca iarna vreau sa achizitionez ulei pentru schimb!Ce imi recomandati voi sa bag in ea, avand in vedere ca are 29000 km.Unii mi-au recomandat Ulei Motul 7100 10W40 sintetic.Este bun acest tip de ulei ? Astept parerile voastre!Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) Fratilor vreau sa ma ajutati si pe mine daca sunteti amabili! Am un zx636 din 2002, cu 29000 km.L-am luat la 25000 km si tot atunci vanzatorul i-a facut schimbul de ulei!Eu nu l-am intrebat ce fel de ulei trebuie sa bag data viitoare si acum, tinand cont ca incet incet pleaca iarna vreau sa achizitionez ulei pentru schimb!Ce imi recomandati voi sa bag in ea, avand in vedere ca are 29000 km.Unii mi-au recomandat Ulei Motul 7100 10W40 sintetic.Este bun acest tip de ulei ? Astept parerile voastre!Va multumesc e bun orice 10w 40 pt moto sa fie cam numai pe la noi toate motocicletele cat ar fi de vechi nu trec de 29 -30 mii km Editat Ianuarie 10, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 A mea are 42000... declarati! Eu am alta problema, care a aparut si dupa curatare si sincronizare carburatoare: daca trec de un hop, deci nu groapa, mi se opreste in mers. Si nu mai pleaca pana nu trec aprox 20 de secunde (ultimele doua situatii am numarat...). Vi se mai intampla chestia asta? Poate fi din carburatoare? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Sa nu nimeresti hopul asta intr-o depasire,ca e naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Pana acum nu s-a intamplat la viteza mai mare de 80km/h. Sper sa nu faca la fel la viteze mai mari. Vine vara si vedem... Am crezut ca a mai trecut cineva prin experienta asemanatoare si ma poate ajuta, de aceea am postat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Teoretic ar trebui sa fie dint-un contact imperfect gen,mufe,borne etc un fir se zdruncina si nu mai face contact,pe la ecu ceva de genu.Controleaza si da cu sprai de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.