frigider Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) salut oameni, ma gandesc sa-mi pun o toba sport, sh bineinteles pt zx6r 07, poate stiti sa-mi raspundeti la niste chestii: 1.ce se-ntampla cu controlul valvei fluture (trebuie dat jos?) 2.ce se-ntampla cu consumul? intreb doar de curiozitate, momentan scot 5.6/100km lejer (ma gandesc la un slip-on "de marca" leo, micr, etc..) 3.NU vreau sa iasa in afara mai mult decat codita, am ce sa-i fac? nu as vrea sa tai din "toba" bafta+iarna scurta! Editat Noiembrie 19, 2011 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Daca schimbi numai finala n-ar trebui sa ai treaba cu cu fluturi si albine. Consumul e irelevant la un motor sport, o sa ajungi singur la concluzia asta in viitor. Cel mai probabil n-o sa fie nicio modificare la stilul tau de mers. Daca iei toba speciala pentru modelul tau, o sa vina la fix, nu trebuie sa tai din ea. Recomand MIVV GP Carbon, neaparat cu silencer in oras. Decat toba mai bine te orientezi la un PC, reglat cum trebuie o sa inceapa sa-ti placa sa tragi de motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Daca schimbi numai finala n-ar trebui sa ai treaba cu cu fluturi si albine. Consumul e irelevant la un motor sport, o sa ajungi singur la concluzia asta in viitor. Cel mai probabil n-o sa fie nicio modificare la stilul tau de mers. Daca iei toba speciala pentru modelul tau, o sa vina la fix, nu trebuie sa tai din ea. Recomand MIVV GP Carbon, neaparat cu silencer in oras. Decat toba mai bine te orientezi la un PC, reglat cum trebuie o sa inceapa sa-ti placa sa tragi de motoreta. Ms de recomandare fireste ca luam toba pt modelul meu:) doar ca am vazut la multe cu toba sub sa ca iese mai in afara toba si nu-mi place. Vreau doar sa sune mai mult a moto, nu vreau sa umblu la softul ei, o las ca-n fabrica. legat de valva fluture, zici ca n-am treaba cu ea.. nu prea-nteleg, vin niste cabluri etc exact pe finala din fabrica...alea or sa ramana in aer sau cum? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 salut oameni, ma gandesc sa-mi pun o toba sport, sh bineinteles pt zx6r 07, poate stiti sa-mi raspundeti la niste chestii: 1.ce se-ntampla cu controlul valvei fluture (trebuie dat jos?) 2.ce se-ntampla cu consumul? intreb doar de curiozitate, momentan scot 5.6/100km lejer (ma gandesc la un slip-on "de marca" leo, micr, etc..) 3.NU vreau sa iasa in afara mai mult decat codita, am ce sa-i fac? nu as vrea sa tai din "toba" bafta+iarna scurta! Salut! O sa iti creasca si consumul cu 1 sau 2 L,mie cel putin asa mi s-a intamplat.La ex-up trebuie sa pui o tablita sa il pacalesti,altfel ti se aprinde fi-ul in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Daca schimbi numai finala n-ar trebui sa ai treaba cu cu fluturi si albine. Consumul e irelevant la un motor sport, o sa ajungi singur la concluzia asta in viitor. Cel mai probabil n-o sa fie nicio modificare la stilul tau de mers. Daca iei toba speciala pentru modelul tau, o sa vina la fix, nu trebuie sa tai din ea. Recomand MIVV GP Carbon, neaparat cu silencer in oras. Decat toba mai bine te orientezi la un PC, reglat cum trebuie o sa inceapa sa-ti placa sa tragi de motoreta. Ms de recomandare fireste ca luam toba pt modelul meu:) doar ca am vazut la multe cu toba sub sa ca iese mai in afara toba si nu-mi place. Vreau doar sa sune mai mult a moto, nu vreau sa umblu la softul ei, o las ca-n fabrica. legat de valva fluture, zici ca n-am treaba cu ea.. nu prea-nteleg, vin niste cabluri etc exact pe finala din fabrica...alea or sa ramana in aer sau cum? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Eu am pus Leo Vince pe mobra, era gata sa dispara - am gasit un surub de prindere lipsa si celelalte slabite tare, si am facut si curatare de carburatoare si sincronizare la Deusx. Aveam un filtru pe care credeai ca s-a varsat sacul de la aspirator dupa o luna de folosire... Evident, in carburatoare era ca pe plaja... mult nisip. Acum e bine, de-abia astept sa vina primavara... Mai e mult, stie cineva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 /index.php?/topic/671207-michelin-pilot-road-iii2ct-dot-142011-ca-nou-19055-17/page__gopid__3000662#entry3000662 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Si oglinzi de model mai nou - nu-mi placea cauciucul ala de pe bratul oglinzii... Pozele la carb sunt facute inaine de curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 ....... Acum e bine, de-abia astept sa vina primavara... Mai e mult, stie cineva??? mult nu mai e, vre-o 4... luni ai grija cu suruburile, unele au tendinta sa "divorteze" de moto... nu strica sa le mai verifici un pic, din cand in cand, nu-ti ocupa decat cateva minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Mai pun cateva poze... Ca mi-am pus si xenoane! Si carburatoarele dupa curatare si sincronizare. Sa ma mai laud: filtru aer pipercross si tank pad Motografix... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 La modelul 636 din 2006 este vreo problema daca merg cu valva fluture inactiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Din experienta voastra pe acest model de kawa, ce anvelope sunt mai ok? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 La modelul 636 din 2006 este vreo problema daca merg cu valva fluture inactiva? NU e nici o problema,numai ca iti sta fi-ul aprins in bord si nu mai sta la relanti cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Rezolvi in 5 min sa stingi Fi.E mai bine sa o faci ca atunci cand apare vreo defectiune sa iti poti da seama.Nu cred ca termenul "inactiv" e potrivit.Cred ca ai schimbat toba si in aia nu ai o asemenea valva.Deci nu mai exista valva controlata de exup-ul tau.Daca vrei sa o stingi,da-mi pm si iti explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) Din experienta voastra pe acest model de kawa, ce anvelope sunt mai ok? Multumesc! Gumele depind mai putin de motoreta si mai mult de stilul tau de mers, daca mergi mult in afara orasului, sau mai mult in oras, si tot asa... Editat Noiembrie 29, 2011 de id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Salutare,un amortizor de ghidon pt un 636 vinde careva? sau aveti idee unde as putea sa gasesc unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Cine si-a schimbat pompa de frana fata la 636 05-06?Cu alta de la alta motocicleta stock sau ceva aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Eu. Cedase. Am luat una second de Gsxr, nu mai stiu daca de 600 sau 1000 sau daca e vreo diferenta... M-a costat vreo 200lei second si si-a facut treaba... Imi amintesc totusi ca era neagra, nu cred sa gasesti aurie la alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Poti sa dai mai multe detalii ce a insemnat ca a cedat. A mea pierde lichid putin pe la surubul de aerisit.Eu cel putin asta banuiesc pentru faptul ca trebuie aerisita des(1 saptamana).Astazi am luat alt surub de aerisit si maine alt lichid de frana.O sa schimb lichidul maine,aerisesc,pun noul surub de aerisit si o sa vad ce se intampla.Daca tot o sa mai intre aer in instalatie,o sa mai aerisesc odata si dupaia o sa dau cu silicon pe surubul de aerisit ca sa fiu sigur cu nu pierd pe acolo.Dupa asta daca tot o sa intre pe unde aer,inseamna ca e ceva prin pompa bulit.Daca nu merge asa,iau o pompa de frana de la r6 2007 cu vreo 250 roni sau iau kitul de reparatie pentru pompa asta.Oricum daca iau kitul de reparatie dupa ce desfac pompa sa vad daca e din ea.Nu cred ca e din etrieri ca ei nu au aer cand ii aerisesc. Bine ca a venit iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pai, pur si simplu nu mai aveam frana deloc. Prima data m-a lasat dupa o tura pe Cheia. Am venit de la Ploiesti doar cu frana spate. Cand am ajuns in Buc isi revenise. La inceput dupa ce mergeam mai mult, apoi dupa doar cateva frane, pana pur si simplu m-am dus la garaj, si cand am plecat am realizat ca apas maneta la blana si nu se intampla nimic. Nimeni nu a reusit sa o aeriseasca, de fapt sa inchida circuitul, pierdea aer pe undeva. Am inteles ca e o problema des intalnita la Kawa. Eu zic sa nu te mai complici cu kitul de reparatie. Ia-o pe aia de R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 parerea posesorilor despre modelul kawa zx6r 2007 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pai, pur si simplu nu mai aveam frana deloc. Prima data m-a lasat dupa o tura pe Cheia. Am venit de la Ploiesti doar cu frana spate. Cand am ajuns in Buc isi revenise. La inceput dupa ce mergeam mai mult, apoi dupa doar cateva frane, pana pur si simplu m-am dus la garaj, si cand am plecat am realizat ca apas maneta la blana si nu se intampla nimic. Nimeni nu a reusit sa o aeriseasca, de fapt sa inchida circuitul, pierdea aer pe undeva. Am inteles ca e o problema des intalnita la Kawa. Eu zic sa nu te mai complici cu kitul de reparatie. Ia-o pe aia de R6. Am schimbat astazi tot lichidul si surubul de aerisit.Si cu surubul nou pierde lichid putin pe la filet.Am pus banda de teflon pe filet si am aerisit din nou.Dupa primele impresii,nu mai pierde lichid.O sa verific pana la primavara cum se comporta. Am dat si o tura prin "cartier" ca imi era asa un dor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 SARBATORI FERICITE baieti si fete!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 La fel si tie, SA FIE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 LA MULTI ANI DRAGILOR!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.