styx Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 (editat) Am schimbat uleiul la cardan, si cand sa insurubez inapoi surubul, il invart cat merge cu mana, si pe urma imediat ce pun cheia pe surub aud "crrrr" "crrrr" si vad ca marginea de la surub s-a rupt, impreuna cu O-Ring-ul de cauciuc care se afla sub. Deci nu am supra-insurubat surubul, s-a rupt imediat ce a intra in contact o-ringul cu carcasa cardanului, ca pe urma s-a mai insurubat mult. Am lasat-o acum inclinata pe cricul lateral sa vad daca curge ulei, o sa ma duc mai tarziu sa verific De ce s-a rupt? Ce-am facut gresit ca nu inteleg? Trebuie sa schimb surubul? Unde gasesc altul? La reprezentanta Honda? uitati si pozele ca sa se inteleaga, in prima poza se vede cum era inainte, si in urmatoarele poze se vede cum a ramas fara "margine" Editat Martie 15, 2007 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Stai linistit, buza aia era mai mult de "design" sa zic asa, teoretic iti proteja putin suplimentar oringul la agenti exteriori - apa, praf, mizerie, dar practic daca ala rezista la ulei, atunci rezista si la agenti corozivi externi. Marginea aia probabil a sarit pentru ca a prins ceva impuritati intre ea si corpul cardanului (vreo pietricica, nisip...). Important este ca piulita sa faca presiune pe oring, buza avea rol suplimentar de a asigura ca oringul nu este "scuipat" in exterior de o strangere excesiva a piulitei. Teoretic o data strans, oringul ala nu mai misca de-acolo, nu mai "lucreaza", dar sa ai grija sa nu-l strangi prea tare ca sa nu fie impins spre exterior de compresiunea dintre piulita si corpul cardanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Martie 15, 2007 Autor Share Postat Martie 15, 2007 (editat) pai o-ringul a sarit o data cu marginea aia, o-ringul este mult in exterior, si nu are cum sa fie tinut doar de surub pt. ca ala acum are un diametru mai mic...o sa ma duc acum sa vad daca imi curge ulei, si o sa incerc sa pun acolo o-ringul...dar nu cred ca o sa mearga Editat Martie 15, 2007 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zixx Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 (editat) Foloseste cu incredere niste poxipol la exterior,pana gasesti alt buson.Vezi sa iti lasi loc pentru cheie,sa poti infileta la loc dopul.Pe marginea sparturii,pe interior,aplica niste Epoxy(este o solutie transparenta care se combina din 2 tuburi) La fel am patit si eu la atv,dupa ce am schimbat uleiul.Am strans usor(asa am zis eu) si poc,a zburat gulerul Editat Martie 15, 2007 de zixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Martie 15, 2007 Autor Share Postat Martie 15, 2007 ms pt. sfat zixx deci am trecut acum pe la motor si s-a facut acolo o picatura mica, dar in mers sigur o sa curga mai mult, m-am gandit ca cel mai bine ii dau pe filet cu niste banda de teflon si nu o sa mai curga deloc, nu? si eventual cu o leaca de poxipol pe ce-a mai ramas din capul surubului, pe interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zixx Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Uitasem sa iti spun sa pui ceva pe filet.Teflonul e perfect.Poxipolul pune-l pe afara,inauntru trebuie sa calce bine garnitura,de aceea ti-am spus de epoxy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Mai....e foarte simplu sa-ti faca un strungar o piesa identica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Mai....e foarte simplu sa-ti faca un strungar o piesa identica.... si eu sunt de acord dute la un strungar sau daca iti permiti fa din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 sau una bucata garnitura din clingherit, si intre garnitura si surub, bagi o saiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Pune frate banda de teflon si nu ai probleme de nici un fel . Eu pun la diferentialele de camion si nu curge la tine e jucarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 mersi mult pt. sfaturi, o sa ma duc azi sa-i pun banda de teflon, m-am mai linistit ca ma cam cacasem pe mine cand l-am rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 ...si uite asa se rezolva japoneza cu vesnica metoda romaneasca..."lucru bun, legat cu sirma".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Dap, cat iti lua un strungar? 20-30 Ron? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 eu am rafacut surubul ala la un strungar... munca de 5 min. pentru el, 2 beri de la mine... Cred ca e cea mai buna solutzie.... Bafta! DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 pai vreau sa cumpar un surub original de la honda, si pana atunci o sa folosesc metoda cu teflon, doar temporar, nu vreau sa ma complic cu strungari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 Salut. Sfatul meu. Ptr 2 , 3, beri s-au contravaloarea lor iei busonul drept model si ti-l face un strungar chiar din inox . Vei cumpara unul nou cit te va costa ,tu vei sti dar peste un timp iar POC si iar.....Asa reparat romineste nu mai ai grija lui. (Chiar vrei japonezii astia sa nu vinda nimic? Nici o grija au ei tehnica lor.) Faci cum crezi. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 pai vreau sa cumpar un surub original de la honda, si pana atunci o sa folosesc metoda cu teflon, doar temporar, nu vreau sa ma complic cu strungari Ha Ha ! care ziceai ceva de sarma ??!! Omul e chiar "chitibusar" si nu inghite strungarii Romaniei vrea original nu facaturi!! Bravos frate le-ai dat peste nas!!! PS si eu cred ca e mai bine cu strungarul ca-l face mai bun ca ala din japonia trust me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 (editat) Ha Ha ! care ziceai ceva de sarma ??!! Omul e chiar "chitibusar" si nu inghite strungarii Romaniei vrea original nu facaturi!! Bravos frate le-ai dat peste nas!!! PS si eu cred ca e mai bine cu strungarul ca-l face mai bun ca ala din japonia trust me! probleme gogule:P? ai uitat sa-mi mentionezi pe mess de mica ta problema la mobra:P (asta de cand te-a luat valu cu dragostea )....ce-ti palce tie sa-i faci japonezului vanzare?...ma da si de munca la romanu ca ti le face la fel de bune... e daor un surub cu garnitura DCSAN stie el ce stie Editat Martie 24, 2007 de Mihai Florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 probleme gogule:P? ai uitat sa-mi mentionezi pe mess de mica ta problema la mobra:P (asta de cand te-a luat valu cu dragostea )....ce-ti palce tie sa-i faci japonezului vanzare?...ma da si de munca la romanu ca ti le face la fel de bune... e daor un surub cu garnitura DCSAN stie el ce stie CE ERAI VRE-UN POTENTIALCLENTLAMOBRAMEASI EU NU STIU ?? Nu am memorie asa scurta Si la toti care au vrut sa cumpere mobra am zis ce probleme are . Asa ca nu o mai pune la popou ca te umezesti prea tare. Si stai linistit ca mobra sa vandut de mult si cientul e fff multumit de ea. Stii.... dar mai bine imi folosesc timpul in mod util nu ca sa polemizez cu "matale" pe forum daca ai ceva de comentat comenteaza pe topicul de vanzare a mobrei nu aici la omul asta pe topic. Maxima Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 cum suna un cardan care nu prea mai are ulei, sau are ulei mult prea vechi ? ....la mine in mers "vuieste"...imi aduce aminte de sunetul scos de tramvaiele vechi de acu 40 ani.....e normal sau ar trebui sa schimb uleiul din cardan ? cam ce ulei se baga in cardan ? thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 cum suna un cardan care nu prea mai are ulei, sau are ulei mult prea vechi ?....la mine in mers "vuieste"...imi aduce aminte de sunetul scos de tramvaiele vechi de acu 40 ani.....e normal sau ar trebui sa schimb uleiul din cardan ? cam ce ulei se baga in cardan ? thx. ia tu frumos manualu de mentenata si vezi cat de des... de regula acolo se baga pana la gura de umplere a surubului cand tii motorul drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 merci. io intrebasem de sunet; am mana stanga busita zdravan asa ca mi-e greu sa desfac. noroc ca mai exista si manuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 cum suna un cardan care nu prea mai are ulei, sau are ulei mult prea vechi ?....la mine in mers "vuieste"...imi aduce aminte de sunetul scos de tramvaiele vechi de acu 40 ani.....e normal sau ar trebui sa schimb uleiul din cardan ? cam ce ulei se baga in cardan ? thx. Daca ai luat-o recent(parca asa stiu) e bine sa schimbi toate consumabilele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Daca ai luat-o recent(parca asa stiu) e bine sa schimbi toate consumabilele. thx alex - cam asa ma gandeam si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 thx alex - cam asa ma gandeam si eu... Daca nu vrei sa cumperi 1 litru de ulei pt.cardan,mai am eu vreo 200 gr(Motul 80w90 cred) care cred ca ti-ar ajunge,eu am luat un litru ca nu am avut incotro si am schimbat mai des(a fost si moto nou,ramanea pilitura pe magnetul surubului de golire,era in proces de rodare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.