Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat?

 

 

N-avea cum sa ajunga uleiul de pe lant in acea zona. Never ever!

Mesaj completat

Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat?

 

 

N-avea cum sa ajunga uleiul de pe lant in acea zona. Never ever!

Mai sus de gaura aceea e surubul de prindere al rampei de ulei. Totusi, nu vad cum sa ajunga sa curga ulei p-acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu aia este o gaura care comunica cu canalul bujiei. daca se acumuleaza apa in canalul bujiei, se elimina pe acolo. mai exista posibilitatea ca garnitura de cauciuc a capacului chiulasei sa nu mai etanseze bine si sa scape putin ulei in canalul bujiei si sa se elimine pe acolo.

 

incearca daca poti sa scoti fisa de partea stanga si sa te uiti in canal sa vezi daca e curat

Editat de _Blade_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu aia este o gaura care comunica cu canalul bujiei. daca se acumuleaza apa in canalul bujiei, se elimina pe acolo. mai exista posibilitatea ca garnitura de cauciuc a capacului chiulasei sa nu mai etanseze bine si sa scape putin ulei in canalul bujiei si sa se elimine pe acolo.

 

incearca daca poti sa scoti fisa de partea stanga si sa te uiti in canal sa vezi daca e curat

 

Multam...cred ca asta e problema. Intr-adevar, garnitura de la capacul chiulasei, se vede cu ochiul liber ca e imbatranita. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paste fericit!

 

 

Am bagat o tura mica de Paste - Odorhei -- Bicaz-----Marginea -- Vatra Dornei - Bistrita - Odorhei - 830 km

 

Tdm + Super Tenere = 2 membri Wildhogs :P (al treilea membru are TDM ul in reparatii - ai trebuie un regulator de tensiune )

 

Cu adevarat a inviat!

De atunci de aproape 2000 ani a ramas viu si de pe tron ne vede asa cum suntem(clipul, o adevarata oglinda, dar din nou pacat... ).

Pastele, un alt prilej ca multe altele de a ne face diferitele placeri si de a trai in contradictoriu cu motivatia acelei jertfe...

 

Salutari si un sezon placut!

 

Floriane, cum de nu ne-am vazut, in jurul orei 12.30 m-am intanit cu membri Wildhogs(un tip cu ochelari+altii) la Lacul Rosu si ti-am transmis salutari prin ei. Voiau sa ajunga la Tg.Mures dar cand le-am aratat harta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva cuvinte la cald despre Pirelli Angel ST, pentru cine pandeste un schimb de anvelope: http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...hp?f=8&t=44

 

---

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm.

 

Daca ajuta cu ceva, eu am unul de 900, usor indoit pe una din parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi.

Eu nu reusesc decat in doi oameni.

 

Nu stiu daca prezinta vreo particularitate 4TX-ul, dar ideea e cam aceiasi la toate:

 

- Cand o pui pe cricul central pe o suprafata plata cat de cat, verifica distanta dintre pamant si anvelopa spate. Ar trebui sa fie in jur de 1,5-2,5 cm in general. Cu cat distanta este mai mare si suspensia pe spate mai moale din arc, cu atat iti va fi mai greu sa o ridici pe cric.

 

- Tehnica presupun ca o stii: te asiguri ca ambele picioare ale cricului sunt pe pamant inainte sa incepi sa tragi de mobra (automat aceasta va fi in pozitie verticala), te lasi cu toata greutatea pe piciorul drept de obicei pe laba cricului, cu mana stanga tragi de ghidon inspre spate, iar cu mana dreapta tragi de manerul pasagerului in sus. Mana dreapta e mai importanta decat cea stanga.

 

- Verifica si sa nu fie o problema de parghie a bratului de la cric, adica sa fie stramb sau torsionat cumva, dar de obicei nu e cazul.

 

Pusul pe cricul central ar trebui sa fie o placere, deci mai exerseaza ca tre sa iasa... :P E mai degraba o chestie de parghii decat de forta.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca am doar 86Kg si nu se ridica deloc cand apas pe parghia bratului de la cric, raman in aer.

Am incercat sa trag in sus de cadrul de sub sa dar nu reusesc, e prea grea. O sa incerc cu rezervorul gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Acum 20 min. am montat si eu cricul central.

Nu are a face cat cantaresti tu. Eu am 104 kile si tot nu pot sa o ridic.

E chestie de tehnica si exercitiu. La Transalp tot asa am patit si dupa vreo 20 de incercari scremute, ajunsesem sa o ridic pe central de placere.

Dupa ce o ridic fac niste masuratori sa vedem ce si cum apropos de ce spune si LynX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: oare care tip de buje NGK e mai buna pt. TDM 850 3VD DP8EA9 sau DR9EA9?

Am pus Denso corespondentul de la (DPR8EA9) dar nu prea imi place cum porneste! {dupa bunul ei plac porneste cand intr-un cilindru (pentru scurt timp) cand in 2.}

(Problema principala cred ca este de la baterie!...uneori refuza sa porneasca, adica pleaca doar curentata la redresor sau de la alta baterie si asta fara sa aprind lumina. ).De incarcat , cred ca incarca pentru ca se vede o crestere in intensitate la lumina farului si a becului de neutral din bord.

Imi poate spune careva care este riscul daca pun o baterie cu un amperaj mai mare si pana la ce valoare se poate merge cu acesta fara sa apara probleme la instalatia electrica? Mentionez ca TDM-ul meu are 2 becuri cu halogen.

Maine vreau sa dau comanda de consumabile (dupa buget poate si o baterie) asa ca astept raspunsul vostru astazi !

 

Multumesc tuturor!

Mesaj completat

Intrebare: oare care tip de buje NGK e mai buna pt. TDM 850 3VD DP8EA9 sau DR9EA9?

Am pus Denso corespondentul de la (DPR8EA9) dar nu prea imi place cum porneste! {dupa bunul ei plac porneste cand intr-un cilindru (pentru scurt timp) cand in 2.}

(Problema principala cred ca este de la baterie!...uneori refuza sa porneasca, adica pleaca doar curentata la redresor sau de la alta baterie si asta fara sa aprind lumina. ).De incarcat , cred ca incarca pentru ca se vede o crestere in intensitate la lumina farului si a becului de neutral din bord.

Imi poate spune careva care este riscul daca pun o baterie cu un amperaj mai mare si pana la ce valoare se poate merge cu acesta fara sa apara probleme la instalatia electrica? Mentionez ca TDM-ul meu are 2 becuri cu halogen.

Maine vreau sa dau comanda de consumabile (dupa buget poate si o baterie) asa ca astept raspunsul vostru astazi !

 

Multumesc tuturor!

Apropo ... are careva cotele bateriei (L,l,H)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi.

Eu nu reusesc decat in doi oameni.

 

Noroc, n-au nici o treaba bicepsii. Procedura e urmatoarea:

 

1. te dai jos de pe mobra pe partea stanga evident, o tii de ghidon, pui piciorul tau drept pe cricul central si impingi pina ce piciorul stang al cricului atinge pamantul

 

2. cu piciorul tau tinut in aceeasi pozitie, deci cu piciorul cricului in continuare atingand pamantul, impingi mobra spre dreapta pina ce atinge pamantul si piciorul drept al cricului. Deci ambele picioare ale cricului central trebuie sa fie in contact cu pamantul INAINTE sa te apuci sa depui vreun efort.

 

3. apuci manerul stang al pasagerului cu mana dreapta si impingi simultan piciorul stang al cricului (din muschii piciorului, nu din greutate). Sincronizarea e esentiala, trebuie sa tragi in acelasi timp in care impingi. Mana de pe ghidon e optionala si are doar rol sa nu scapi mobra, nu tragi sau impingi sau altceva.

 

Inaltimea la care e roata nu stiu ce relevanta are. La mine e de vreo 5cm. Nu e nici o filozofie complicata, ginditi-va cum e cind ridici mobra cu sidecase si cu topcase cu inca vreo 20-25 de kile bonus pe spate. Pasul 2 e vital, ala cu AMBELE picioare ale cricului central la sol, daca incerci sa o salti pe un singur picior al cricului tre sa fii arnold, practic te chinui dublu.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm.

 

cred ca am eu un ghidon original TDM de vanzare, 150 ron daca te intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm.

 

cred ca am eu un ghidon original TDM de vanzare, 150 ron daca te intereseaza

 

Mesaj completat

Salut,

daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi.

Eu nu reusesc decat in doi oameni.

 

 

trebuie sa ridici spatele cu mana dreapta simultan cu apasarea cu piciorul drept a parghiei cricului central, in tot acest timp tragand de toata motocicleta spre spate. daca ai (avea) sistemul lateral de prindere side-case ar fi mult mai usor sa o prinzi si sa o ridici / tragi spre spate

Mesaj completat

amperajul mentionat pe baterie este cel pe care il poate debita bateria (maxim) si nu cel de care are nevoie la incarcare deci in general nu este nici un risc daca pui o baterie mai mare (cu un amperaj mai mare).... principala problema la moto sunt dimensiunile, sa incapa in locasul special destinat.....

 

 

Mesaj completat

 

vezi explicatia de mai sus

Editat de kikiroz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm.

 

 

- de ce nu iti iei un ghidon aftermarket de la LOUIS , este in jur de 150 de lei ce colorit doresti,eu personal am si sunt foarte multumit de el ,mai ales ca am schimbat si pozitia in sa .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- de ce nu iti iei un ghidon aftermarket de la LOUIS , este in jur de 150 de lei ce colorit doresti,eu personal am si sunt foarte multumit de el ,mai ales ca am schimbat si pozitia in sa .....

 

... pai baga si tu o poza sa vedem si noi cum arata , poate si un cod louis (pentru cote).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri .Eu personal am un gs de 500 pe care in momentul de fata il transform ca sa fie cat mai confortabil iar schimbarea semighidoanelor cu ghidon normal este necesara. Ghidonul de TDM mi se pare OK si de aceea vreau unul . As putea comanda si de pe LOUIS dar nu pot sa vad cum vine decat atunci cand il primesc si daca nu imi place e cam nasol ca nu mai poti sa il dai inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Cat de usor se poate ridica mobra pe cricul central! Cu mana dreapta bagata sub cadru si ridicat lejer fara sfortari, in timp ce impingi cu piciorul drept pintenul cricului. Am ridicat-o si stand pe ea tragand de ghidon la fel ca Ottoman. Sub roata spate ramane un 3,5cm. Mobra este destul de stabila pe cric, trebuie sa o imping serios din stanga spre dreapta ca sa cada. Deci nu e nevoie de ajustari. Sigur sablonul este de la 3VD? Ca la 4TX vad ca e de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Comparand cu mobra pe care am avut-o inainte, mi se pare ok. Cam la fel de tare trebuie sa ma opintesc si in asta ca sa o dau jos de pe cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...