jerlo1978 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Ai uns recent lantul? Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat? N-avea cum sa ajunga uleiul de pe lant in acea zona. Never ever! Mesaj completat Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat? N-avea cum sa ajunga uleiul de pe lant in acea zona. Never ever! Mai sus de gaura aceea e surubul de prindere al rampei de ulei. Totusi, nu vad cum sa ajunga sa curga ulei p-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) din cate stiu eu aia este o gaura care comunica cu canalul bujiei. daca se acumuleaza apa in canalul bujiei, se elimina pe acolo. mai exista posibilitatea ca garnitura de cauciuc a capacului chiulasei sa nu mai etanseze bine si sa scape putin ulei in canalul bujiei si sa se elimine pe acolo. incearca daca poti sa scoti fisa de partea stanga si sa te uiti in canal sa vezi daca e curat Editat Aprilie 25, 2011 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 din cate stiu eu aia este o gaura care comunica cu canalul bujiei. daca se acumuleaza apa in canalul bujiei, se elimina pe acolo. mai exista posibilitatea ca garnitura de cauciuc a capacului chiulasei sa nu mai etanseze bine si sa scape putin ulei in canalul bujiei si sa se elimine pe acolo. incearca daca poti sa scoti fisa de partea stanga si sa te uiti in canal sa vezi daca e curat Multam...cred ca asta e problema. Intr-adevar, garnitura de la capacul chiulasei, se vede cu ochiul liber ca e imbatranita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Paste fericit! Am bagat o tura mica de Paste - Odorhei -- Bicaz-----Marginea -- Vatra Dornei - Bistrita - Odorhei - 830 km Tdm + Super Tenere = 2 membri Wildhogs (al treilea membru are TDM ul in reparatii - ai trebuie un regulator de tensiune ) Cu adevarat a inviat! De atunci de aproape 2000 ani a ramas viu si de pe tron ne vede asa cum suntem(clipul, o adevarata oglinda, dar din nou pacat... ). Pastele, un alt prilej ca multe altele de a ne face diferitele placeri si de a trai in contradictoriu cu motivatia acelei jertfe... Salutari si un sezon placut! Floriane, cum de nu ne-am vazut, in jurul orei 12.30 m-am intanit cu membri Wildhogs(un tip cu ochelari+altii) la Lacul Rosu si ti-am transmis salutari prin ei. Voiau sa ajunga la Tg.Mures dar cand le-am aratat harta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salut, Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Cateva cuvinte la cald despre Pirelli Angel ST, pentru cine pandeste un schimb de anvelope: http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...hp?f=8&t=44 --- Salut, Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm. Daca ajuta cu ceva, eu am unul de 900, usor indoit pe una din parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salut, daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi. Eu nu reusesc decat in doi oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Salut, daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi. Eu nu reusesc decat in doi oameni. Nu stiu daca prezinta vreo particularitate 4TX-ul, dar ideea e cam aceiasi la toate: - Cand o pui pe cricul central pe o suprafata plata cat de cat, verifica distanta dintre pamant si anvelopa spate. Ar trebui sa fie in jur de 1,5-2,5 cm in general. Cu cat distanta este mai mare si suspensia pe spate mai moale din arc, cu atat iti va fi mai greu sa o ridici pe cric. - Tehnica presupun ca o stii: te asiguri ca ambele picioare ale cricului sunt pe pamant inainte sa incepi sa tragi de mobra (automat aceasta va fi in pozitie verticala), te lasi cu toata greutatea pe piciorul drept de obicei pe laba cricului, cu mana stanga tragi de ghidon inspre spate, iar cu mana dreapta tragi de manerul pasagerului in sus. Mana dreapta e mai importanta decat cea stanga. - Verifica si sa nu fie o problema de parghie a bratului de la cric, adica sa fie stramb sau torsionat cumva, dar de obicei nu e cazul. Pusul pe cricul central ar trebui sa fie o placere, deci mai exerseaza ca tre sa iasa... E mai degraba o chestie de parghii decat de forta. Editat Aprilie 27, 2011 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Problema este ca am doar 86Kg si nu se ridica deloc cand apas pe parghia bratului de la cric, raman in aer. Am incercat sa trag in sus de cadrul de sub sa dar nu reusesc, e prea grea. O sa incerc cu rezervorul gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Acum 20 min. am montat si eu cricul central. Nu are a face cat cantaresti tu. Eu am 104 kile si tot nu pot sa o ridic. E chestie de tehnica si exercitiu. La Transalp tot asa am patit si dupa vreo 20 de incercari scremute, ajunsesem sa o ridic pe central de placere. Dupa ce o ridic fac niste masuratori sa vedem ce si cum apropos de ce spune si LynX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Intrebare: oare care tip de buje NGK e mai buna pt. TDM 850 3VD DP8EA9 sau DR9EA9? Am pus Denso corespondentul de la (DPR8EA9) dar nu prea imi place cum porneste! {dupa bunul ei plac porneste cand intr-un cilindru (pentru scurt timp) cand in 2.} (Problema principala cred ca este de la baterie!...uneori refuza sa porneasca, adica pleaca doar curentata la redresor sau de la alta baterie si asta fara sa aprind lumina. ).De incarcat , cred ca incarca pentru ca se vede o crestere in intensitate la lumina farului si a becului de neutral din bord. Imi poate spune careva care este riscul daca pun o baterie cu un amperaj mai mare si pana la ce valoare se poate merge cu acesta fara sa apara probleme la instalatia electrica? Mentionez ca TDM-ul meu are 2 becuri cu halogen. Maine vreau sa dau comanda de consumabile (dupa buget poate si o baterie) asa ca astept raspunsul vostru astazi ! Multumesc tuturor! Mesaj completat Intrebare: oare care tip de buje NGK e mai buna pt. TDM 850 3VD DP8EA9 sau DR9EA9?Am pus Denso corespondentul de la (DPR8EA9) dar nu prea imi place cum porneste! {dupa bunul ei plac porneste cand intr-un cilindru (pentru scurt timp) cand in 2.} (Problema principala cred ca este de la baterie!...uneori refuza sa porneasca, adica pleaca doar curentata la redresor sau de la alta baterie si asta fara sa aprind lumina. ).De incarcat , cred ca incarca pentru ca se vede o crestere in intensitate la lumina farului si a becului de neutral din bord. Imi poate spune careva care este riscul daca pun o baterie cu un amperaj mai mare si pana la ce valoare se poate merge cu acesta fara sa apara probleme la instalatia electrica? Mentionez ca TDM-ul meu are 2 becuri cu halogen. Maine vreau sa dau comanda de consumabile (dupa buget poate si o baterie) asa ca astept raspunsul vostru astazi ! Multumesc tuturor! Apropo ... are careva cotele bateriei (L,l,H)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Apropo ... are careva cotele bateriei (L,l,H)? http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...p?f=19&t=38 Si inainte de a schimba bateria, pune aparatul de masura pe ea. Asa cum spunea un coleg TDM-ist pe aici, te poti trezi ca ai dat banii pe ceva si problema tot nu s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salut, daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi. Eu nu reusesc decat in doi oameni. Noroc, n-au nici o treaba bicepsii. Procedura e urmatoarea: 1. te dai jos de pe mobra pe partea stanga evident, o tii de ghidon, pui piciorul tau drept pe cricul central si impingi pina ce piciorul stang al cricului atinge pamantul 2. cu piciorul tau tinut in aceeasi pozitie, deci cu piciorul cricului in continuare atingand pamantul, impingi mobra spre dreapta pina ce atinge pamantul si piciorul drept al cricului. Deci ambele picioare ale cricului central trebuie sa fie in contact cu pamantul INAINTE sa te apuci sa depui vreun efort. 3. apuci manerul stang al pasagerului cu mana dreapta si impingi simultan piciorul stang al cricului (din muschii piciorului, nu din greutate). Sincronizarea e esentiala, trebuie sa tragi in acelasi timp in care impingi. Mana de pe ghidon e optionala si are doar rol sa nu scapi mobra, nu tragi sau impingi sau altceva. Inaltimea la care e roata nu stiu ce relevanta are. La mine e de vreo 5cm. Nu e nici o filozofie complicata, ginditi-va cum e cind ridici mobra cu sidecase si cu topcase cu inca vreo 20-25 de kile bonus pe spate. Pasul 2 e vital, ala cu AMBELE picioare ale cricului central la sol, daca incerci sa o salti pe un singur picior al cricului tre sa fii arnold, practic te chinui dublu. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Secretul este sa o scoti din viteza inainte sa incerci s-o ridici pe cric. Daca e in viteza, nu se ridica nicicum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 ciudat, eu o salt frecvent pe cricul central cu ea ramasa in viteza sper ca am fost coerent in postul anterior, l-am scris pe fuga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 eu l-am vazut pe ottoma cum o ridica pe cric stand pe ea.. eu nu pot eu o ridic de langa ea, ceea ce lui nu i-a reusit. tehnica si obsnuita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Salut, Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm. cred ca am eu un ghidon original TDM de vanzare, 150 ron daca te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) Salut, Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm. cred ca am eu un ghidon original TDM de vanzare, 150 ron daca te intereseaza Mesaj completat Salut, daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi. Eu nu reusesc decat in doi oameni. trebuie sa ridici spatele cu mana dreapta simultan cu apasarea cu piciorul drept a parghiei cricului central, in tot acest timp tragand de toata motocicleta spre spate. daca ai (avea) sistemul lateral de prindere side-case ar fi mult mai usor sa o prinzi si sa o ridici / tragi spre spate Mesaj completat amperajul mentionat pe baterie este cel pe care il poate debita bateria (maxim) si nu cel de care are nevoie la incarcare deci in general nu este nici un risc daca pui o baterie mai mare (cu un amperaj mai mare).... principala problema la moto sunt dimensiunile, sa incapa in locasul special destinat..... Mesaj completat vezi explicatia de mai sus Editat Aprilie 28, 2011 de kikiroz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Salut, Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm. - de ce nu iti iei un ghidon aftermarket de la LOUIS , este in jur de 150 de lei ce colorit doresti,eu personal am si sunt foarte multumit de el ,mai ales ca am schimbat si pozitia in sa ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 - de ce nu iti iei un ghidon aftermarket de la LOUIS , este in jur de 150 de lei ce colorit doresti,eu personal am si sunt foarte multumit de el ,mai ales ca am schimbat si pozitia in sa ..... ... pai baga si tu o poza sa vedem si noi cum arata , poate si un cod louis (pentru cote). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Multumesc pentru raspunsuri .Eu personal am un gs de 500 pe care in momentul de fata il transform ca sa fie cat mai confortabil iar schimbarea semighidoanelor cu ghidon normal este necesara. Ghidonul de TDM mi se pare OK si de aceea vreau unul . As putea comanda si de pe LOUIS dar nu pot sa vad cum vine decat atunci cand il primesc si daca nu imi place e cam nasol ca nu mai poti sa il dai inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Cat de usor se poate ridica mobra pe cricul central! Cu mana dreapta bagata sub cadru si ridicat lejer fara sfortari, in timp ce impingi cu piciorul drept pintenul cricului. Am ridicat-o si stand pe ea tragand de ghidon la fel ca Ottoman. Sub roata spate ramane un 3,5cm. Mobra este destul de stabila pe cric, trebuie sa o imping serios din stanga spre dreapta ca sa cada. Deci nu e nevoie de ajustari. Sigur sablonul este de la 3VD? Ca la 4TX vad ca e de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 era vora de impins din spate in fata. asa era instabila la noi. este acelasi model de cric si la 3vd si la 4tx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Comparand cu mobra pe care am avut-o inainte, mi se pare ok. Cam la fel de tare trebuie sa ma opintesc si in asta ca sa o dau jos de pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.