disabled_Cata Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 o sa pun o poza maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) Salutare! Sunt in cautare de motocicleta si in capul listei este TDM-ul. Nu sunt chiar incepator, am avut anul trecut un Hornet cu care am facut in jur de 6000km, deci cred ca m-as descurca cu monstrul de 850 / 900 . Nu pot sa ma hotarasc intre 850 / 900, as avea bani si de un tdm 900 din 2003 - 2004, dar nu stiu daca merita diferenta de bani. Puteti sa-mi spuneti ce avantaje si dezavantaje sunt la fiecare versiune? Merita injectia cateva sute de euro in plus fata de carburatie? Multumesc anticipat! Editat Septembrie 1, 2015 de Jackson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Eu cred ca mai curand ABS ul ar merita fiecare leut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Sigur ca merita, dar ridica mult pretul fata de TDM 850. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Alege modelul de 900.Uita-l pe cel de 850... Vei avea consum mai mic si nu vei sta cu grija consumului de ulei. Plus ca la injectie nu umbli decat la o sincronizare a clapetelor de aer. Si inca ceva...nu e un monstru.E o mobra docila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Alege modelul de 900.Uita-l pe cel de 850... Vei avea consum mai mic si nu vei sta cu grija consumului de ulei. Plus ca la injectie nu umbli decat la o sincronizare a clapetelor de aer. Si inca ceva...nu e un monstru.E o mobra docila Am fost putin ironic la faza cu monstrul Multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 pentru demontare roata fata etrieri trebuie dati jos..intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Da... macar unul desfacut de pe suport pentru demontare roata fata etrieri trebuie dati jos..intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Cel mai bine amandoi si nu uita sa ii legi cu o sarma sau soricel sa nu stea atarnati in furtunele de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 merci baieti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 o poza interesanta gasita pe olx.pl... carenele alea presupun ca-s manufactura... nu am mai vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Oh! Momentul acela cand realizezi ca da foarte bine, la fel precum carenele pe un V-Strom. Cat timp o tii street-oriented, arata foarte frumos. Dunno, asa sunt eu. Mai ales ca in viitor vreau sa ajung pe TDM, m-am simtit bine pe asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 inca nu-s hotarat daca-mi place sau nu. ar insemna sa-mi fac motorul sa arate bine... ceea ce nu e cazul momentan... interesant, am zis sa un poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 frumos carenat asa, si pt 900 exista vreo 2 kituri de genul asta, da parca pe 900 nu-ti mai vine sa-l bagi pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 scuze de intarziere, acesta este cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Salut baietii. Am un coleg care are nevoie de kit de reparatie frana pompa frana fata sau pompa cu totul. Aveti careva de vanzare? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Salut baietii. Am un coleg care are nevoie de kit de reparatie frana pompa frana fata sau pompa cu totul. Aveti careva de vanzare? Mersi. vorbeste cu user-ul ottoman. Aduce el pe comanda si oem si aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Ah, exact. Uitasem complet de ottoman de cand nu am mai postat nimic pe forumul de TDM :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
datcubogdan Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Va salut, din pacate trebuie sa imi comand o maneta de ambreiaj. Care este diferenta intre cea din aluminiu forjat si cea din aluminiu? Ms, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 cele forjate sunt mai rezistente datorita procesului la care sunt supuse fata de cele turnate dar si procesul este mai greoi si posibil ca pretul sa fie mai mare. la cazatura se rup oricare din ele, daca vrei ceva deosebit: manete pliabile si reglabile : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Miguel Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 buna ziua ! stie cineva un motor / ambielaj pt yamaha tdm 850 4tx din 1991 ? multumesc 0733253202 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 1991 nu a fost un an bun pentru 4 TX... Dar foarte bun pentru 3 VD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Vilbrochen de 4TX ai foarte putine sanse sa gasesti - numai anul asta stiu 5 oameni care cautau, unul singur a reusit sa si gaseasca. Si, intr-adevar, din 1991 in niciun caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LES Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 salutare, sunt un nou posesor de yamaha tdm, spuneti-mi va rog cum verific nivelul de la ulei. » Post actualizat in 10 Oct 2015 09:33pana la urma am gasit, era o joja sub scaun, dar desi se vede cu ochi ca are ulei, nu atinge joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.