Cavaleru Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) cele de vstrom merg cel mai usor dar necesita un pic de strungareala parca. vedeti ca handguardurile de vstrom 1000 se potrivesc foarte bine si sunt mai ieftine decat cele de 650 de alffel poti folosi Polisport Sharp care ti le poate aduce Ottoman. Le-am avut montate pe 850, dar pt 900 o sa iau ceva mai voluminos cred. inca ma mai gandesc Pt unsul lantului poti folosi loobman simplu si comod si mult mai fiabil ca sprayul de lant TESTAT! Editat Ianuarie 3, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Salutare si Un An cu bucurii! Intreb si eu de curiozitate, poate s-a mai discutat, este in regula pornirea motorului o data pe saptamana si lasat sa functioneze 15-20 min in gol? Recunosc nu am apucat sa scot bateria. Sunt efecte negative in mersul asta in gol? Omor bateria in ritmul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Mai bine il lasi in pace pana la prima plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Va porni atunci sau trebuie totusi scoasa bateria si pusa pe redresor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Va porni atunci sau trebuie totusi scoasa bateria si pusa pe redresor? Da bateria jos si o mai pui din cand in cand la incarcat.La primavara o montezi pe motocicleta si o pornesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Eu tin bateria pe mobra in fiecare an. Ce-i drept,mobra a stat mereu intr-un garaj subteran incalzit(cam 18 grade constant).Faza e ca la fiecare 2 saptamani o pornesc si o tin asa vreo 20 de minute.In felul asta am avut baterii care au tinut si 6 ani. Daca tu ti mobra intr-un loc unde e temperatura de afara,ar fi bine sa o dai jos si s-o duci in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Mobra sta la adapost, temperatura este insa aproximativ ca afara. Pornesc motorul in fiecare sambata si il las aprox. 20 min. Acum cu temperaturile sub -10 a pornit ceva mai greu. De aceea am intrebat daca e ok sa il "chinui" asa sau nu are importanta. De scos bateria...trebuie sa-l cobor de pe cric sa-l trag de langa perete, dupa ce mut alte acareturi din jurul lui...cred ca asa voi face pana la urma daca e musai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Mobra sta la adapost, temperatura este insa aproximativ ca afara. Pornesc motorul in fiecare sambata si il las aprox. 20 min. Acum cu temperaturile sub -10 a pornit ceva mai greu. De aceea am intrebat daca e ok sa il "chinui" asa sau nu are importanta. De scos bateria...trebuie sa-l cobor de pe cric sa-l trag de langa perete, dupa ce mut alte acareturi din jurul lui...cred ca asa voi face pana la urma daca e musai. Atunci baga bateria in casa. Ar fi si mai bine daca ai avea si un redresor Editat Ianuarie 5, 2016 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Nu am, am tot amanat sa cumpar. Ideea este ca de aprox. 3 luni de cand nu am miscat motorul, tensiunea de pe voltmetru (montat in bord) arata la fel adica 12,2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Cea mai buna intretinere a bateriei pe timp de stationare se face cu redresorul. Pornitul mobrei o data pe saptamana si lasatul sa mearga in gol 20 de minute e mai scump decat un redresor - uzura inutila a motorului, consum aiurea de combustibil, etc. Pornitul la rece provoaca cea mai mare uzura in motor. Daca nu ai de gand sa scoti motorul in ianuarie si februarie si motorul sta afara sau ca si afara, scoate bateria de pe el - nu mai mai mult de 20 de minute nici la 4TX - ia-o in casa si o pui pe redresor cu o zi inainte sa o scoti la plimbare in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Am inteles Man. Ms. » Post actualizat in 11 Jan 2016 08:44Gata, sambata mi-am facut "curaj" si am scos bateria. Carenele au ramas nemontate la loc, doar puse de forma. Acum sa cumpar si un redresor si treaba e rezolvata pana vine caldura. » Post actualizat in 22 Jan 2016 08:26Intreb, poate unii stiu sau au vazut, o cutie de 80 cm lungime pentru ATV poate fi montata pe un TDM? Influienteaza in mers? Arata hidos? E frig afara si imi trec tot felul de "idei" prin minte legat de sezonul cald si iesiri. » Post actualizat in 22 Jan 2016 08:27Intreb, poate unii stiu sau au vazut, o cutie de 80 cm lungime pentru ATV poate fi montata pe un TDM? Influienteaza in mers? Arata hidos? E frig afara si imi trec tot felul de "idei" prin minte legat de sezonul cald si iesiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 @yamahaia: eu personal, ma gandesc ca e un risc sa te deranjeze la mers, daca incep sa se plimbe lucrurile prin cutie din stanga in dreapta, in cazul in care cutia nu e plina, sa stea lucrurile bine asezate. Legat de TDM 900, stiti daca varianta din UK se poate folosi la noi? Ma refer aici la afisare distante/viteze in sistem metric (daca se poate schimba cumva din setarile computerului de bord, sau trebuie alt modul pt sistem metric). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 La tdm 900 parca poti sa schimbi in mile sau km. Nu garantez,dar cauta... In rest,poti s-o folosesti bine mersi ca doar n-are volan pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 Trebuie să ai grijă la far. Acesta este reglat pe partea ”greșită”. Adică, în loc să vezi marginea din dreapta a drumului, vei vedea marginea din stânga. Și vei primi înjurăturile de rigoare din partea celor ce vin din sens opus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 @vineri vezi ca aveau la lidl redresor cu 72 ron, cu 4 programe de incarcare si functie de intretinere, foarte bun, mi-am luat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 @vineri vezi ca aveau la lidl redresor cu 72 ron, cu 4 programe de incarcare si functie de intretinere, foarte bun, mi-am luat si eu Da merge e ok , ceva asemanator am si eu de la Luis luat dar sa stiti o treaba ca sa nu cumva aruncati bateria. Daca cumva bateria e mai scazuta de 8 volti o sa zica ca trebuie schimbata in acest caz se poate pune ceva aliemntator de 12 de 1 Amper ca sa isi revina la macar 11 volti abia pe urma o sa o vada cum trebuie altfel o va detecta de 6 volti . Asa era sa cumpar eu o baterie degeaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Am revenit printre voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 S-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea! Ai luat-o de la Attila, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 S-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea! Ai luat-o de la Attila, nu? Merci, la fel iti doresc! Da, este de la Attila cumparata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Am revenit printre voi sds.jpg faina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 (editat) faina ... Merci! A ajuns si acasa: Editat Februarie 6, 2016 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salutare, Poate cineva sa-mi spuna care ar fi slabiciunile tdm-ului de 850 my 2000? Pentru o excursie de 3-4000 km ce piese de rezerva ar fi indicat sa am la mine? Exemplu: regulator tensiune... Hai ca mai e un pic! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Nu iti pica regulatoru. Fa-i schimbul de ulei si eventual mai ia cu tine vreun litru ca cine stie... Alea de 850 mai halesc ele nitel ulei,in functie de uzura pe care o am. Eventual ia cu tine un kit de pana. Verifica instalatia electrica si vezi sa nu ai vreun consumator ascuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Vand sau schimb Power Commander III TDM 900 2002-2007.Link produs: http://www.orientexpress.com/p-2298-power-commander-pciiiusb.aspxMontare foarte usoara, nu trebuie demontat decat saua si plasticul din stanga-jos a rezervorului si mufat in mufele din acea zona, nu se poate monta gresit.Din cate am citit hartile se pot schimba foarte usor de catre utilizator prin portul USB, diferite harti se pot descarca de pe internet.Ce am scris mai sus sunt chestii ce le-am citit pe internet, va puteti documenta si voi, nu ma pricep asa bine in domeniul acesta.As fi interesat, pt al meu TDM900, de crashbar care sa protejeze si ceva din carena nu doar motorul, cric central, sidecase-uri cu tot cu suport, topcase minim 50 litri fara suport si poate si de alte chestii dar prioritate au cele enumerate de mine, bineinteles +/- diferenta.La vanzarea pe bani nu am stabilit un pret dar sunt sigur ca in cazul in care se iveste cineva interesat sa cumpere va veni cu o oferta decenta si vom ajunge la un numitor comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Salutare, Poate cineva sa-mi spuna care ar fi slabiciunile tdm-ului de 850 my 2000? Pentru o excursie de 3-4000 km ce piese de rezerva ar fi indicat sa am la mine? Exemplu: regulator tensiune... Hai ca mai e un pic! Multumesc Cum a zis GBV, + arunca un ochi la fereastra de ulei la fiecare 2-300km, cu motorul cald inca. Mai ales daca o arzi pe autostrada. Daca ai nevoie sa completezi, un cornet facut dintr-o hartie de pliant de la o benzinarie e cea mai buna palnie Tot cu cornetul poti sa ungi si lantul daca nu folosesti sprayuri. In rest n-ar trebui sa ai surprize grave la 4tx, dar o verificare de lant si anvelope inainte de plecare nu strica niciodata. Lant = verificarea dintelui vizibil din spatele pinionului + intindere masurata in mai multe puncte + verificare zale intzepenite. Daca ai pasager si bagaj, ia si asta in calcul cand reglezi intinderea. Daca n-ai cauciucuri relativ noi, poti sa verifici concret cum se comporta (chiar daca arata inca bine, e posibil ca aderenta sa nu tina pasul cu aspectul) - iesi dupa o ploaie si bagi niste frane. Daca apare morcovul, te gandesti daca ai chef de asa ceva cand esti obosit / cu mobra incarcata / pe diverse tipuri de asfalt Daca ai un consum ceva mai mare decat ala normal, verifica/schimba filtrul de aer, si daca nu se rezolva verifica si carburatorul. S-ar putea sa iesi mult mai bine la portofel in final. Daca ajungi la carburator, sau ai sesizat pina acum ca reactioneaza ciudat la acceleratie, mai ales la viteze de autostrada, uita-te si la membrane. Ca scule/accesorii utile la 4tx ar fi : - un antrenor cu clichet, adaptor 3/4-1/2 si tubulare de 22, 10 si 14. 14 = etrierul spate, 22 = roata spate (daca ai nevoie sa aliniezi roata), 10=suruburile care tin aripa spate (daca ai nevoie sa umbli la baterie, caz in care e foarta comoda o trusa de imbusuri LUNGI si cu varful rotunjit). Tubulare pentru ca altfel iti ies peri albi pina rezolvi cu cheile din trusa. - un patent mic in loc de gluma aia proasta cu care vine TDM-ul - un capat de furtunas de acvariu pentru montat bujiile - un cablu de ambreiaj (cositorit acasa la capatul dinspre maneta + opritor cu surub la celalalt capat). Sau un kit, in cel mai rau caz. - sigurante/becuri de rezerva. Un multimetru mic din ala de 20 lei nu strica. - o carpa si un spray mic de WD40, cu care poti sa te si cureti cat de cat pe maini pe langa ce stie el sa faca - doua chingi elastice (pe care le faci ghem, le bagi in plasticele alea laterale din dreptul seii impreuna cu WD-ul si uiti de ele). In caz ca te trezesti ca ai nevoie de o ancorare suplimentara, sau ai ceva neprevazut de transportat. - PDF-urile cu manualele de service existente, pe telefon sau tableta @Error: Frumoasa dihania, sa o stapanesti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.