Taz Asg Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 si ce anume vrei mai exact ? poze sau piesa pentru cata timp?? ca io's mai greu de cap ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Piesa, Traiane! Cca o săptămînă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Piesa, Traiane! Cca o săptămînă... bine ne auzim la tilifon maine » Post actualizat in 12 Jan 2018 15:16 ramane cum am stabilit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Ianuarie 14, 2018 Share Postat Ianuarie 14, 2018 Are careva crash bar Heavy Duties? Cum e? Sau de care aveti? Parca am vazut si Sw-Motech pe luois. » Post actualizat in 04 Feb 2018 10:25Protectie (cover, guard) pt radiator 2002 TDM 900 stiti de unde? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Tot eu:)) luat de pe ebay, 40 dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Cool! Ma gandeam ca se gaseste mai pe aproape!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 crash barul de la heavy duties e foarte misto, bine construit. il recomand in detrimetul oricarui model "de firma" care nu iti protejeaza carenele la terale daca o scapi pe jos, vorbim aici de viteze mici sau de pe loc. la viteze mari, a avut parca cineva un accident pe aici si zicea ca i-a salvat piciorul (sper sa nu confund) oricum ce se intamplata la o viteze mai mare de deplasare in cazul unui accident, e loterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Ramasesem dator cu link, cover radiator. eu pe asta il am : https://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM-900-radiator-cover-RoMatech-5034/323045127282?hash=item4b36fd7472:g:scYAAOSw4DxacrHW&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Ok, mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Piesa, Traiane! Cca o săptămînă... cum merge treaba?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Sîmbătă fac matrițele. Scuză-mă că n-am apucat să răspund, sînt prins într-o renovare de bucătărie care mă cam obosește... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Martie 5, 2018 Share Postat Martie 5, 2018 Vlad ma numesc,salutare tuturor! Incerc si eu incet sa imi fac intrarea in familia TDM-istilor. "Fiara" precedenta era o Suzuki dr 650 rs si m-a servit cu credinta cativa ani buni. O sa am mai multe intrebari pe parcurs(am citit cat de mult am putut din topicul asta despre TDM-uri) si va intreb momentan... suspensia fata stiu ca e reglabila...a coborat-o cineva,influenteaza circulatul la drum intins? Dar cea din spate ,tot asa daca e coborata influenteaza ciclistica? Va doresc un nou sezon cat mai placut,fara incidente nedorite si asfalt (sau drumuri forestiere) uscat! » Post actualizat in 05 Mar 2018 19:26 O precizare necesara... TDM 900/2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 salut, dc ai vrea sa o cobori? ce intaltime ai? singurul lucru care il poti face ca sa modifici inaltimea ar fi sa urci furca in juguri cu 1 maxim 2cm alte solutii, mai costisitoare sunt, modificarea seii, luat din material la sezut si lateral, precum si un alt set de oase pentru suspensia spate. din experienta mea, caci si eu sunt mic de inaltime 1,71, iti spun ca te vei obisnui cu ea asa cum vine din fabrica. La semafoare abordezi situatia cu un singur picior in timp ce celalt sta pe scarita (chiar si cu pasager si bagaje) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 din experienta mea, caci si eu sunt mic de inaltime 1,72, iti spun ca te vei obisnui cu ea asa cum vine din fabrica. La semafoare abordezi situatia cu un singur picior in timp ce celalt sta pe scarita (chiar si cu pasager si bagaje) True! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Multumesc pentru raspunsuri. Inaltimea e de 1,65....putea fi mai rau . Da,intr-adevar asa procedam cu Suzuki,la semafoare dreptul pe asfalt(cand eram singur chiar si buca aferenta), sau foloseam santurile sapate de masini la semafor. Va salut si ....ne mai postam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 Schimb suport Topcase si sidecase ,pentru 4tx, este cel original cu semnalizatoare incluse mai proeminente. Schimb cu suport Topcase plus diferenta. Fără homemade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Salutare. Are cineva vreo idee ce reprezinta/face becul albastru din imagine(ala mic,deasupra rotii) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 O idioțenie . Probabil pus de cineva ca sa fie mai vizibila in trafic. Dacă e albastru da-l jos ,numai ambulantele si poliția au lumini albastre. Numai in ro vezi cacaturi de genul puse pe mașini si motoare. Tuning de 2 lei. Da-l jos ,părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Mobra e adusa din Italia,primul proprietar de aici e prieten cu mine,in mod sigur nu l-a pus acolo. De acord cu tine si asa o sa si fac. Nici macar nu stiu daca se aprinde in trafic. Multumesc de raspuns. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 Salutare! Doresc sa achizitionez un TDM 900 si am nevoie de ajutorul vostru. Ce diferente sunt intre modelele fabricate intre 2002-2003 si cele fabricate dupa 2004. Ce am gasit in tara la bugetul meu sunt fabricate in 2002-2003. Sunt ceva probleme specifice la cele fabricate intre acesti ani? Sa ma orientez catre una fabricata dupa 2004? Ceva probleme specifice modelului? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 Din cate stiu eu cele dupa 2004 au fost rezolvate cateva probleme minore as spune eu cu intinzatorul de lant la distributie chip in keye si o cursa la telescop , probabil in detaliu sant altii care te pot lamurii mai bine . Eu am din 2003 si stiu si pe altii si nu sant probleme , dar totusi dupa 2004 ar fi mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 TDM e TDM,ce sa mai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 TDM e TDM,ce sa mai... Clarr !! depinde de intretinere foarte mult , nu ai grija clar ca te lasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Revin cu o rugaminte. E careva din Reghin sa vada un TDM. Am gasit o motocicleta la vanzare acolo si as vrea sa o vada cineva ca sa nu bat drumul degeaba. Este vorba de motocicleta din anunt https://www.olx.ro/oferta/yamaha-tdm-900-IDaCTjR.html#94384d19ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 (editat) salutari grupului TDM....de sambata noaptea sunt proprietarul unui TDM din 98 ....culmea e ca e chiar in toate mintile ei ...m am invartit vreo 2 ore pe langa ea si nimic ...da nimic ...nu curge nu i busita nu bate nu troncane nu fum nimic ...placute noi (discul spate usor necajit dar mai duce setul de placute fara probleme) suruburile de la carena ale ei ....in fine .....totul e stock si e ok ......singurul minus care l am constatat la mobra e ca NU ARE SAU NU GASESC EU martor presiune ulei .....si nu mi convine ideea din 2 motive ...primul e evident ...al doilea e ca daca las mobra in viteza niciodata nu stiu cand si a pus contactul ....a facut cineva vreo inventie sau sunt eu roman original si nu am citit manualul de utilizare? http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=OPS edit ....se pare ca nu s singurul cu probleme din astea .....asdar a mai incercat cineva sa faca asa ceva ? Editat Martie 25, 2018 de naenero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.