Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt niste chei de 21 tubulare lungi (cred ca 60 mm); eu am luat una din obor ... se gasesc mai peste tot ... nu au si inelul de cauciuc pt scos bujia insa se poate scoate cu fis(h)a fiecareia ...

eu am si un cuplaj din ala tip cardan pentru desfacut "dupa colt" ... e foarte folositor ...

ai grija la lungimea cheii, daca nu-i suficient de lunga, cuplajul ala e absolut necesar, altfel nu mai poti scoate cheia din chiuloasa ...

spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, deci aici cavaleru ( pe cuvant):

 

in weekendul 3-5 iunie va avea loc intrunirea tedemistilor, a 4-a, asa, langa lacul Vidra, pe platoul de langa statiunea care nu s-a terminat. am zis!

 

sa dea draq daca nu veniti! da? ca mai in centru de atat nu se putea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde stam? N-am cort inca. De fapt, trebuie sa-mi iau unul nou si parca n-as vrea tocmai acum. Hai bafta!

 

Pai sunt si oarece cabane p-acolo! Nu tre' sa va faceti griji! Daca stabilim ca asta e locul, vom face demersuri pentru obtinerea de locuri de cazare pentru cei ce nu vor sa stea la corturi.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza marca si pret te rog :bounce:

Mesaj completat

 

 

 

ghinion frate ...

 

sal, imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, nu am mai intrat cam demult pe forum. nu vreau sa par neserios, dar nu pot posta acum nimic deoarece nu sunt acasa sa le am la indemana. daca intradevar te intereseaza lasa-mi un nr de tel si cand ajung in Bucuresti, de Paste, te contactez si chiar le poti vedea. cred ca sunt GIVI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valvoline durablend 10w40 semi-sintetic

vad ca valvoline nu e special pt moto,ca din cate am mai citit pe topic ar fii indicat unul special ,pt ca e acelasi ulei si in cutie,nu de altele dar tre sa schimb uleiul si sa stiu ce sa aleg. ;)" Yamaha advise against using chemical oil additives,or oils with a grade of SH/CD or higher"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca valvoline nu e special pt moto,ca din cate am mai citit pe topic ar fii indicat unul special ,pt ca e acelasi ulei si in cutie,nu de altele dar tre sa schimb uleiul si sa stiu ce sa aleg. ;)" Yamaha advise against using chemical oil additives,or oils with a grade of SH/CD or higher"

 

deci si pe eticheta si pe traducerea etichetei scrie Motorcycle oil. Crede-ma ca dupa 3 ani de cand am TDM stiu ce ulei trebuie bagat in el. Nu am sa pun niciodata ulei de masina. poate doar in cazuri extreme in care nu gasesc altfel si daor de completare, dar cum TDM-ul meu nu papa ulei nu imi fac griji din cauza asta.

 

de citit :D http://www.valvoline.com/pdf/4-Stroke_Motorcycle_Oil.pdf

Mesaj completat

deci daa, sunt si eu pe aici.... nu v-am parasit !!! (cavalere :-P)

 

asa ma baiete :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! As vrea niste pareri daca se poate, despre :

1. vreau oglinzile (originale) mai in exterior, ar merge taiat si prelungit cu..3 cm sa zic, tija, ce ziceti? E asa greu de gasit niste oglinzi convexe, caci ar fi ideale astea?

2. Cind am schimbat uleiul am vazut ca e o diferenta de citeva sute de gr intre capacitatea maxima a motorului si schimbul de ulei cu filtru schimbat, asta inseamna ca uleiul se amesteca cu o cantitate considerabila de ulei uzat, nu?deci nu sughita daca am completat cu vreo 100 si ceva de gr de alta firma, acelasi tip de ulei.

3. Are cineva, sau a facut cursuri de perfectionare, se tot spune ca poti merge multe mii de km si tot nu inveti ce ti se arata la curs. La motomagia arata destul de multe detalii despre franarea in curba, franarea cu evitare si franarea fara schimbare de directie, si despre obstacole arata ceva. Am mai gasit niste cursuri pe net, dar doar prima parte, nivelul 1 sa zic. Aveti vreun link sau alt material video sau scris despre asta? (e cam greu sa stai 2, sau 3 sapt in buc fiind din alt oras).

M-ar interesa si parerile voastre despre experienta pe care o aveti in a evita situatii critice si ce stiti sau ati auzit despre informatiile noi de la cursuri de perfectionare. Multam .

 

p.s. :D suna mai frumos multam, decit multumesc, si am aflat curind ca originea lui "multumesc" e "multam", care vine de la urarea "la multi ani", (in alte limbi are alte origini), asta mi se pare frumoasa. Deci inca o data MULTAM :P la toata lumea!. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! As vrea niste pareri daca se poate, despre :

1. vreau oglinzile (originale) mai in exterior, ar merge taiat si prelungit cu..3 cm sa zic, tija, ce ziceti? E asa greu de gasit niste oglinzi convexe, caci ar fi ideale astea?

2. Cind am schimbat uleiul am vazut ca e o diferenta de citeva sute de gr intre capacitatea maxima a motorului si schimbul de ulei cu filtru schimbat, asta inseamna ca uleiul se amesteca cu o cantitate considerabila de ulei uzat, nu?deci nu sughita daca am completat cu vreo 100 si ceva de gr de alta firma, acelasi tip de ulei.

3. Are cineva, sau a facut cursuri de perfectionare, se tot spune ca poti merge multe mii de km si tot nu inveti ce ti se arata la curs. La motomagia arata destul de multe detalii despre franarea in curba, franarea cu evitare si franarea fara schimbare de directie, si despre obstacole arata ceva. Am mai gasit niste cursuri pe net, dar doar prima parte, nivelul 1 sa zic. Aveti vreun link sau alt material video sau scris despre asta? (e cam greu sa stai 2, sau 3 sapt in buc fiind din alt oras).

M-ar interesa si parerile voastre despre experienta pe care o aveti in a evita situatii critice si ce stiti sau ati auzit despre informatiile noi de la cursuri de perfectionare. Multam .

 

p.s. :P suna mai frumos multam, decit multumesc, si am aflat curind ca originea lui "multumesc" e "multam", care vine de la urarea "la multi ani", (in alte limbi are alte origini), asta mi se pare frumoasa. Deci inca o data MULTAM :) la toata lumea!. ;)

 

 

poti face singur prelungirea asta fara sa tai tija. dintr-o bucata de fier/aluminiu cu profil patrat, cu o latura de 20mm dai 2 gauri in ea, filet de 10 intr-o poarte intra un surub in suportul oglinzii de pe gidon, in cealta gaura intra oglinda. In felul asta iti departezi oglinda in lateral exact cat ai nevoie fara sa tai si sa sudezi tija oglinzii. mai simplu si mai eficient.

 

nu are nimic daca completezi cu alt ulei atata timp cat este ulei moto pt ambreiaj umed. ( la fiecare schimb de ulei raman cel putin 200ml din uleiul vechi :D asa ca nu conteaza daca completezi cu ulei de alta marca )

 

cursurile de pilotaj sunt bune. sunt ceva filme pe net: Twist of the Wrist 2, dar inveti mai mult despre cum sa ajungi sa te dai tare dar safe pe viraje :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. Are cineva, sau a facut cursuri de perfectionare, se tot spune ca poti merge multe mii de km si tot nu inveti ce ti se arata la curs. La motomagia arata destul de multe detalii despre franarea in curba, franarea cu evitare si franarea fara schimbare de directie, si despre obstacole arata ceva. Am mai gasit niste cursuri pe net, dar doar prima parte, nivelul 1 sa zic. Aveti vreun link sau alt material video sau scris despre asta? (e cam greu sa stai 2, sau 3 sapt in buc fiind din alt oras).

M-ar interesa si parerile voastre despre experienta pe care o aveti in a evita situatii critice si ce stiti sau ati auzit despre informatiile noi de la cursuri de perfectionare. Multam .

 

p.s. :D suna mai frumos multam, decit multumesc, si am aflat curind ca originea lui "multumesc" e "multam", care vine de la urarea "la multi ani", (in alte limbi are alte origini), asta mi se pare frumoasa. Deci inca o data MULTAM :P la toata lumea!. ;)

 

Du-te si tu la cursurile lui Victor Nemes. Iti spune si-ti arata tot ce vrei!...si ce nu vrei! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul, la partea cu pilotajul, am senzatia ca dupa atata timp nu stiu nimic... si in consecinta am facut sapaturi in tehnici de cazut; chestiune care necesita exercitiu pentru imprimarea reflexelor in cazul unui accident. a dat roade. am fost lovit de o masina si am avut exercitiul necesa pt a reactiona astfel incat sa scap cu o vanataie si o julitura, eu fiind in tricou. sper sa mi se fi spart ghinionul si sa nu mai fie nevoie de alte experiente "live".

 

 

cat despre pilotat, eu zic ca tine de bunul simt ca la un moment sa iti testezi, inafara traficului motocicleta, punand frane din ce in ce mai bruste, acelerand brusc, sau orice alte manevre facute brusc printre niste jaloane. incercati si voi.. un teren betonat, o parcare de mall sau supermarket goala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrunirea a IV-a a TDM-istilor din Romania

 

Data: 3-5 Iunie

 

Locatia: Lacul Vidra

 

Cazare: - Cort pe platoul de langa statiunea abandonata

- la Complexul micut de vile de acolo

- in statiunea voineasa - 25 km

- la Orasia Lotrului - 15 km (nu stiu sigur daca e loc de cazare aici dar tin minte ca era o cabana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am de gand sa ma duc sambata la Buzau pentru http://www.taraluiandrei.ro/Jurnal/post/20...lui-Andrei.html.

Mai este careva amator? Sau profesionist?

Facem o tura cu mobrele, facem un lucru bun si pentru generatiile viitoare (cate or mai fi ele) si ne distram un pic!

Mesaj completat

Intrunirea a IV-a a TDM-istilor din Romania

 

Data: 3-5 Iunie

 

Locatia: Lacul Vidra

 

Cazare: - Cort pe platoul de langa statiunea abandonata

- la Complexul micut de vile de acolo

- in statiunea voineasa - 25 km

- la Orasia Lotrului - 15 km (nu stiu sigur daca e loc de cazare aici dar tin minte ca era o cabana

 

 

Pentru cei interesati de cazare altfel decat cortul iata cateva chestii gasite la o prima cautare :

 

 

La Vidra sunt 5 vile vechi, ce-i drept, dar curate si cu mobilier "comunist". La Vidra poti manca la cabana nr 1, care are si restaurant. Mancarea curata, nu foarte diversificata, dar buna, iar cafeaua (culmea!!)excelenta.

Pensiunea Poiana Soarelui din Ciunget se afla la poalele munților Latoriței pe drumul ce leagă intersecția Gura Latoriței de Satul Ciunget

Pensiunea Giulia este situata in statiunea Voineasa - una dintre cele mai atractive statiuni montane din tara. Statiunea Vidra se afla la 25 km de Voineasa

Din Voineasa, soseaua urca spre Lacul Vidra si statiunea cu acelasi nume. Statiunea se afla pe locul vechii colonii Puru, a celor care au construit barajul. Desi la Vidra se ajunge destul de greu, efortul merita. Cele cateva vile ale statiunii coboara in terase spre malul lacului.

In statiunea Vidra se afla Pensiunea Teodora care are peste 60 de locuri de cazare in 17 camere cu unul ,doua sau patru paturi,pensiune completa sau demipensiune, 2 apartamente, meniu divers

La Vilele Vidra se poate sta comod, insa mobilierul este vechi . In afara de acestea, in zona Vidra situatia e cam urmatoarea: cabana la Obirsia Lotrului (cazare in camera si casuta-tel. 0744 700180), o pensiune noua Bradul (tel.-0744325151).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa vreau sa fac si eu , sa exersez in parcari goale diverse manevre. La curs, n am cum sa vin/stau atita timp in Bucuresti. Are cineva materiale de sharuit cu pilotaj video sau text, sau vreun link misto? (multumesc pt ideea cu prelungitul oglinzilor)

Editat de Lucian CT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva materiale de sharuit cu pilotaj video sau text, sau vreun link misto?

 

Arunca un ochi aici, daca or mai fi linkurile active, sint si destule cu tehnici de pilotaj.

 

http://motorcyclemovie.blogspot.com/

 

-------------

 

Partea proasta cu casutele de la Obarsia Lotrului e ca sint mai mici decat motocicleta ;)

 

 

post-7986-1302593226_thumb.jpg

 

In afara de asta sint plasate si foarte strategic in parcarea cabanei, dar pentru o noapte de betziveala merg :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valvoline durablend 10w40 semi-sintetic
vad ca valvoline nu e special pt moto...
deci si pe eticheta si pe traducerea etichetei scrie Motorcycle oil

E de inteles confuzia, pentru ca exista atat:

- Valvoline Durablend 4T 10W-40 (pentru moto), cat si

- Valvoline Durablend 10W-40 (pentru auto)

 

Daca dai search numai Durablend 10W-40, mai mult ca sigur o sa gasesti varianta auto. Durablend e practic gama de uleiuri "semi-sintetice" de la Valvoline.

Valvoline_DuraBlend_4T.pdf

 

Alunecarea rotii fata de ex. mi se pare o chestie foarte greu de studiat si incercat. De asemenea, in cazul unei astfel de cazaturi, nu stiu ce viteza de reactie trebuie sa ai ca sa apuci sa faci sau chiar sa gandesti sa faci ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...