gabyshor Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 salutaream doua tdm-uri de vanzare. unul din '95 iar altul '97. voi stiti foarte bine ce inseamna TDM 850......din oricare generatie sa fie ! de preturi va scriu daca e cazu, dar oricum sunt bune..... va las si un nr. de contact : 0726316580 e-mail: dioszegi_attila@yahoo.com unde se afla motoarele? da mai multe detalii despre fiecare. nr km, dotari, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 unde se afla motoarele? da mai multe detalii despre fiecare. nr km, dotari, etc. salut motoarele sunt an arad unul din ele l-am vazut si eu e un tip cumsecade cine le are de vanzare si are preturi ok tot de la el am cumparat si au tdm-ul meu acu 4 luni an urma si nu am avut nici un fel de probleme cu motoru eu sunt de parere ca poti sa vb cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 rockere am vorbit cu claudia si a zis ca isi ia concediu de paste sa putem face tura asta. deci ramane stabilit. la bikes on ice nu cred ca o sa pot veni. Ok Cavalere, ramane stabilit pentru Paste tura, sa speram ca nu va interveni nimic si ca vom avea parte de vreme frumoasa. Daca poti veni la Bike on Ice e bine, daca nu asta e, noi sa fim sanatosi Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 cum spunea si truckeru...una dintre motoare (ala din '95) este deja in tara iar celalalt va ajunge in curand. din pacate nu stiu exact cand, dar daca este cineva interesat, ne putem grabii putin..... despre ele : - '95, stare f. buna, 40700 km, negru mat (revops., dar nu am vazut lipituri ! e vopsit ca lumea !) gume NOI, consumabila OK. pret : 1400 usor neg. - '97, stare impecabila, 52000 km, echipament complect de cutii. pret 2100 euro fix (inclus si sistemul de cutii !) amandoua sunt neinmatriculate in RO., dar am toate documentele necesare inmtricularii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Ceau la voi! Sper sa va placa ce am facut ca m-am chinuit o zi intreaga sa reusesc ceva... de la camion la calculator e distanta mare pentru mine.... Daca m-ai gresesc eu la scriere sa nu ma criticati...acceptati-ma...apropo, am avut nota de trecere la romana Asta e link-ul...dati-va cu parerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 misto. dar pacat ca se termina brusc muzica inainte ca filmultetul sa se termine. eu inca nu am incercat sa fac asa ceva. dar ar trebui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Prima mea incercare, fiti mai ingaduitori cu mine... promit ca urmatoarele vor fii mai bune. Pe unde mergeti de Pasti? ca nu prea am inteles bine, m-as baga si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 il recomand si eu pe ati ca sursa de motoare in general, si tdm`uri mai ales. e "responsabil" pentru majoritatea celor din tara oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Ceau la voi!Sper sa va placa ce am facut ca m-am chinuit o zi intreaga sa reusesc ceva... de la camion la calculator e distanta mare pentru mine.... Aurel, e foarte bine, să Âştii Mie mi-ai reînviat niÂşte amintiri foarte plăcute, a fost una dintre cele mai frumoase ieÂşiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Prima mea incercare, fiti mai ingaduitori cu mine...promit ca urmatoarele vor fii mai bune. Pe unde mergeti de Pasti? ca nu prea am inteles bine, m-as baga si eu. nu e stabilit nimic inca de paste dar in plan e nordul tarii, maramres, bucovina, pe drumuri forestiere si macadam cat mai mult daca sunt mai mult doritori poate facem o drumetie asa intre tdm-istide cateva zile. ce zici roakere ne apucam sa facem planurile pt a 3-a intrunire a TDM-istior? Am putea lua in calcul zona odorehei, sf.gheorghe ca tot avem 2 tdm-isti in zona si care ne-ar putea gasi niste obiective interesante. avem destul timp pt planuit Mesaj completat Aurel, e foarte bine, să ÂştiiMie mi-ai reînviat niÂşte amintiri foarte plăcute, a fost una dintre cele mai frumoase ieÂşiri am eu asa un feeling ca vei ramane la TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 nu e stabilit nimic inca de paste dar in plan e nordul tarii, maramres, bucovina, pe drumuri forestiere si macadam cat mai mult daca sunt mai mult doritori poate facem o drumetie asa intre tdm-istide cateva zile. ce zici roakere ne apucam sa facem planurile pt a 3-a intrunire a TDM-istior? Am putea lua in calcul zona odorehei, sf.gheorghe ca tot avem 2 tdm-isti in zona si care ne-ar putea gasi niste obiective interesante. avem destul timp pt planuit daca veniti in bucovina, zona sucevei, da-ti-mi si mie de stire va rog. mi-ar placea sa va insotesc si/sau sa bem un pahar de ceva impreuna. plus ca va pot recomanda niste trasee frumoase prin zona. n-am tdm, dar merge si mobra mea, nu-s probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Salut din nou, ma bate gandul sa iau un suport pt topcase si sidecase pt 3VD, doar ca nu se prea gasesc [ebay, etc]. Momentan e oferta de la @truckeru_09, de suport doar pt topcase. De preferat ar fi un suport pt toate cutiile, sa pot pleca la primavara-vara in lume. Intrebarea e daca se poate improviza un suport pt sidecase-uri care sa se prinda impreuna cu suportul original de topcase, in cazul in care as lua momentan doar suportul de topcase. Sau poate stiti pe cineva care poate aduce un suport complet pt topcase+sidecase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Salut din nou, ma bate gandul sa iau un suport pt topcase si sidecase pt 3VD, doar ca nu se prea gasesc [ebay, etc]. Momentan e oferta de la @truckeru_09, de suport doar pt topcase. De preferat ar fi un suport pt toate cutiile, sa pot pleca la primavara-vara in lume. Intrebarea e daca se poate improviza un suport pt sidecase-uri care sa se prinda impreuna cu suportul original de topcase, in cazul in care as lua momentan doar suportul de topcase. Sau poate stiti pe cineva care poate aduce un suport complet pt topcase+sidecase. salut pt un suport de sidecase ai putea sa vb cu DR_DEJAVU sa-ti confectioneze el unu am inteles ca el e doctor in fabricarea multor chestii. E o parere Daca vrei sa vezi cum arata suportu pus pe motor care il am de vanzare uita-te la pozele de la Sarmizegetusa la motorul meu, Ar 11 REL, un TDM rosu. Pretul e discutabil, am si lada pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Salut din nou, ma bate gandul sa iau un suport pt topcase si sidecase pt 3VD, doar ca nu se prea gasesc [ebay, etc]. Momentan e oferta de la @truckeru_09, de suport doar pt topcase. De preferat ar fi un suport pt toate cutiile, sa pot pleca la primavara-vara in lume. Intrebarea e daca se poate improviza un suport pt sidecase-uri care sa se prinda impreuna cu suportul original de topcase, in cazul in care as lua momentan doar suportul de topcase. Sau poate stiti pe cineva care poate aduce un suport complet pt topcase+sidecase. un suport pentru topcase si sidecase iti poti cumpara si de pe louis. dar trebuie ceva bani vb cu dejavu de aici de forum si te poate ajuta si el. Mesaj completat frati tdm-isti, weekendul asta am avut o tura bucuresti-bacau cu o viteza de croaziera 90-100 , maxim 150 constant pe unele portiuni "libere", ma rog, si mai mult..si mai putin... in fine, partea nasoala este ca am iesit la un consum peste 8% dupa calculele mele....e normal consumul asta ? ori am tras prea rau de vacã ? prea mare consumul asta mult prea mare, sigur ai calculat bine?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 partea nasoala este ca am iesit la un consum peste 8% dupa calculele mele....e normal consumul asta ? ori am tras prea rau de vacã ? Nope, acest consum e de mers in blană, 180 km/h Sau Âşoc tras / blocat Mesaj completat am eu asa un feeling ca vei ramane la TDM Rămâne de văzut, pentru că mie chiar îmi place endureala puternică Cel mai important lucru, care m-a atras de la început Âşi care încă mă mai ține pe TDM, este puterea Âşi implicit satisfacția pe care ți-o oferă pe asfalt A, Âşi mai e ceva: fiul meu are un stil de pilotaj destul de agresiv Âşi nu prea mă încântă ideea de a-l vedea facând bravade cu TDM-ul, aÂşa că deocamdată îl țin pe Transalp Subliniez deocamdată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Am facut-o lata de dimineata. Am inecat motorul, bineinteles ca m-am enervat si am dat la automat pana aproape ca am omorat bateria. Am reusit sa scot o bujie, am curatat-o, am incalzit-o si apoi s-a udat din nou(bujia). Pe cealalta nu am reusit sa o scot, cred ca trebuie sa demontez cam jumatate din motocicleta ca sa o scot. Ce dracului sa fac, ajutati-ma pentru ca afara este super frumos si eu ma uit la ea. Cavalere ajuta-ma pentru ca tu esti din Bucuresti si esti cel mai aproape de mine. Va astept cu disperare sfaturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) nu am mers cateva sute de kilometri cu socu' tras domle ... cred ca tre'sa ajung la un mecanic sa arunce un ochi la agregat.. Când zic de Âşoc, crede-mă că Âştiu ce vorbesc Am zis Âşoc tras/blocat Mai este Âşi varianta Âşoc corodat, ca în pozele astea, care se întâmplă la mobrele noastre din cauză că cablul de Âşoc e prea întins, sau dacă nu e uns, nu împinge ca lumea clapetele de Âşoc Editat Noiembrie 23, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) salutare! se pare ca de maine voi intra in clubul vostru al tdm-istilor asta daca proprietarul cvare trebuie sa imi vanda motorul nu se razgandeste pana maine la pranz cand am banutii. (daca eram intro alta tara nu imi era teama dar la noi......) sper sa nu se intample acest lucru si daca maine sunt in posesia lui va pun si poze sa auzim de bine! Editat Noiembrie 23, 2009 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) nu e stabilit nimic inca de paste dar in plan e nordul tarii, maramres, bucovina, pe drumuri forestiere si macadam cat mai mult daca sunt mai mult doritori poate facem o drumetie asa intre tdm-istide cateva zile. ce zici roakere ne apucam sa facem planurile pt a 3-a intrunire a TDM-istior? Am putea lua in calcul zona odorehei, sf.gheorghe ca tot avem 2 tdm-isti in zona si care ne-ar putea gasi niste obiective interesante. avem destul timp pt planuit Mesaj completat am eu asa un feeling ca vei ramane la TDM Fratilor , noi suntem deschisi propunerii si daca se hotaraste ca vreti sa veniti incoace atunci aranjam un traseu cu obiective interesante , (deja avem 2-3 trasee in vedere ) . Bineinteles o sa aranjam pe traseu cazarea (o rezervam si negociem preturile) . In functie de cati vom fi si de la ce distanta veniti, o sa tinem cont de faptul ca sunteti obositi de pe drum si vom aranja cu dormitul mai aproape pentru prima seara si mai departe pentru a doua seara. In principiu ce ne intereseaza este daca vreti sa veniti in zona , stabilim un loc de dormit si de acolo ne aruncam pe alte trasee sau mergem pe un traseu stabilit , mai facem kilometri , si dormim pe drum pe unde am rezervat cazarea . Noi va asteptam ! Editat Noiembrie 23, 2009 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Am facut-o lata de dimineata. Am inecat motorul, bineinteles ca m-am enervat si am dat la automat pana aproape ca am omorat bateria. Am reusit sa scot o bujie, am curatat-o, am incalzit-o si apoi s-a udat din nou(bujia). Pe cealalta nu am reusit sa o scot, cred ca trebuie sa demontez cam jumatate din motocicleta ca sa o scot. Ce dracului sa fac, ajutati-ma pentru ca afara este super frumos si eu ma uit la ea. Cavalere ajuta-ma pentru ca tu esti din Bucuresti si esti cel mai aproape de mine. Va astept cu disperare sfaturile. una din bujii se scoate dand jos suruburile de la ridiator si tragi un pic de el in fata astfel incat sa ai loc sa bagi cheia, e vorba de bujia de la cilindru din dreapta. daca ai omorat bateria tot ai juma de mobra de demontat. pentru ca bateria e sub rezervor iar asta implica demontatul tuturor plasticelor din fata. cum ai innecat motoru? la TDM indiferent de vreme tragi shocu la prima pornire a zilei altfel isi bate joc de tine si nu porneste nici d-al dracu. eu timp liber n-am decat in week-end ca lucrez 9-18 si deja la ora asta nu mai vezi nimic afara decat daca ai garaj luminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Am inteles partea cu scosul bujiei, dar poti sa-mi spui de ce dupa ce o scot pe cea din stanga si o curat, dupa ce o bag la loc si dau o cheie se uda imediat si moare motorul. Ar trebui, probabil, sa o tin turata pana se stabilizeaza cat de cat si apoi sa dau o tura ca sa incarc bateria. Problema este ca eu sunt varza la mecanica si habar nu am ce dracului sa-i fac. Macar sa rezolv ceva cat sa o duc undeva la un garaj si apoi oi vedea la primavara. Cavalere, daca ma poti sa ma ajuti macar cu un sfat, raman dator. Oricum, va multumesc la toti anticipat pentru sfaturi. Bafta si cat mai multe zile frumoase in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Am inteles partea cu scosul bujiei, dar poti sa-mi spui de ce dupa ce o scot pe cea din stanga si o curat, dupa ce o bag la loc si dau o cheie se uda imediat si moare motorul. Ar trebui, probabil, sa o tin turata pana se stabilizeaza cat de cat si apoi sa dau o tura ca sa incarc bateria. Problema este ca eu sunt varza la mecanica si habar nu am ce dracului sa-i fac. Macar sa rezolv ceva cat sa o duc undeva la un garaj si apoi oi vedea la primavara. Cavalere, daca ma poti sa ma ajuti macar cu un sfat, raman dator. Oricum, va multumesc la toti anticipat pentru sfaturi. Bafta si cat mai multe zile frumoase in continuare! scoate ambele bujii, ardele curatale si inainte sa le pui da de 3-4 ori la automat cam 3 secunde de fiecare data. apoi pune bujiile si dai din nou nu umbla la acceleratie cand dai la automat. cand o pornesti cu bujiile trage socu de tot si apasa butonul de pornire. din nou fara acceleratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) dar poti sa-mi spui de ce dupa ce o scot pe cea din stanga si o curat, dupa ce o bag la loc si dau o cheie se uda imediat Udatul bujiei se datoreaza faptului ca inca exista destul de multa benzina in camera de ardere, rezultata inecarii motorului. Benzina din camera de ardere trebuie sa se evapore in totalitate, apoi montata bujia, altfel la fiecare montare a bujiei ea se va umezi imediat, la primul contact, si nu va mai da scanteie. De aceea multi demonteaza, ard, curata si monteaza bujiile la loc de multe ori; ele uzandu-se de fiecare data. Daca era vreme calda afara, benzina din camera de ardere, s-ar fi evaporat destul de rapid, dar asa trebuie bagata mobra la caldura intr-un garaj incalzit, sau pus un resou langa ea sa sufle aer cald pe cilindri, incalzindu-i putin. Bafta caci vei avea nevoie, mai ales ca a venit sezonul rece si e mai nasol cu inecatul motoarelor si terminatul bateriei. Numai bine Editat Noiembrie 23, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 daca da la automat fara bujii se golesc cilindrii de benzina. eu asa am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 daca da la automat fara bujii se golesc cilindrii de benzina. eu asa am facut Cavalere, nu stiu ce sa zic, caci nu am incercat asta, dar nu e firesc deoarece la fiecare actionare la automat, benzina e aruncata instantaneu in camera de ardere. Deci benzina tot ajunge acolo, caci altfel motorul nu ar porni chiar daca ai monta bujiile. Asta e logic pt. mine, dar dupa cum am spus, nu am incercat sa dau la automat fara bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.