Cavaleru Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 he he domnu stiu minunatia ai de mobra. dar nu e pt mine. am incalecat una e comoda dar un pic cam mare si grea pt puterile mele. 900-ele e mai lejer si mai adunat decat 3vd-ul. plus ca iu besc prea mult TDM-ul ca sa renunt la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Daca tot te bagi in rahat pana peste gat, mai pune 1000 si ia-ti FJR 1300 de la nemtiN-o sa-ti vina sa crezi, dar e mai manevrabil decat TDM-ul, cu toate ca are 290 kg LA MULTI ANI NICULE MULTA SANATATE SI BUCURI. CRED CA TI-AM FACUT CADOU CD-UL FARA SA STIU DE ZIUA TA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ACOLO SINT SI FILMARILE. AI REUSIT SA LE VEZI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Salut Florian , FELICITARi !!!!!! pentru mombra ta noua , stiam ca ramai la TDM ie un motor nr 1 pentru calatori dar asta sti deja . Mersi mult penrtu tobe care ai trimis sant super nu uit ca mi ai ajutat !!! Mombra mea e demontat am mult de facut la iel dar sper ca termin pana la aprilie Sarbatori fericite tuturor TDM-istilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 LA MULTI ANI NICULE MULTA SANATATE SI BUCURI.CRED CA TI-AM FACUT CADOU CD-UL FARA SA STIU DE ZIUA TA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ACOLO SINT SI FILMARILE. AI REUSIT SA LE VEZI? Urmeaza sa le vada.. Pentru ca Cd`ul e la mine. Adica.. L`am uitat la atelier.. Fotok! Felicitari pentru achizitie.. Am si eu o intrebare la voi.. A aparut o problema la motor.. Ii prea rece. II prea rece atat pe motor cat si pe afar.. Cum se poate meshteri o solutzie pentru rezolva sa fie mai cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Urmeaza sa le vada.. Pentru ca Cd`ul e la mine. Adica.. L`am uitat la atelier.. Fotok! Felicitari pentru achizitie.. Am si eu o intrebare la voi.. A aparut o problema la motor.. Ii prea rece. II prea rece atat pe motor cat si pe afar.. Cum se poate meshteri o solutzie pentru rezolva sa fie mai cald? Am facut si eu doua CD-uri cu pozele de la SARMIZEGETUSA si TIMISOARA pt DALLAS si pt DR DEJAVU o sa-l sun pe Nicu azi sa-i dau CD-urile lui. ZOLI eu nu mai ies din tara pe NADLAC merg tot pe VARSAND dar te antalnesti tu cu DALLAS cumva sa iei pozele de la el OK ? SALUTARI LA TOTI TDM-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Urmeaza sa le vada.. Pentru ca Cd`ul e la mine. Adica.. L`am uitat la atelier.. Fotok! Felicitari pentru achizitie.. Am si eu o intrebare la voi.. A aparut o problema la motor.. Ii prea rece. II prea rece atat pe motor cat si pe afar.. Cum se poate meshteri o solutzie pentru rezolva sa fie mai cald? Asta ie o mere problem dar am gandit sa leg pe mombra o centrala sau un calorifer macar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Am facut si eu doua CD-uri cu pozele de la SARMIZEGETUSA si TIMISOARA pt DALLAS si pt DR DEJAVU o sa-l sun pe Nicu azi sa-i dau CD-urile lui. ZOLI eu nu mai ies din tara pe NADLAC merg tot pe VARSAND dar te antalnesti tu cu DALLAS cumva sa iei pozele de la el OK ? SALUTARI LA TOTI TDM-isti Ne descurcam noi.. Stai linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) 1Bandit uitate la asta Editat Decembrie 12, 2009 de Raider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 1Bandit uitate la asta Mesaj completat 1Bandit uitate la asta http://www.youtube.com/watch?v=sIGw2Exx3Gg&NR=1 Mesaj completat De ieri sunt iarasi TDM-ist Am cumparat mobra neagra a lui Dioszegi din Arad. Cea negru mat. In poza arata ca de obicei mai sexy decat in realitate... da fiind iarna pana in februarie o fac eu sa fie visul pustoaicelor de 18 ani. Sarbatori fericite tuturor TDM-istilor !!!!!!!!!!!! Felicitari pt achizitie , Floriane ! S-o folosesti sanatos ! SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) Multumesc frumos. Azi i-ar m-am dat cu mobra, nu ma pot stapani sa nu ma urc pe ea. In schimb am depistat o chestie de care m-am speriat. Nu stiu cum sa explic in limba romana: daca merg drept e ok, daca in schimb intorc ghidonu un pic stanga sau dreapta simt ca ghidonu vrea sa intoarca mai mult, ca si cand nu e buna ciclistica, parca telescoapele ar fi sub un unghi mai mare. 1:roata fata e putin moale !?! (dar parca nu cred ca poate influenta asa de mult) 2:motoru a fost accidentat si ciclistica distrusa. (daca e asta am nevoie urgent de un cadru second.) Cineva ceva pareri? Attila vanzatoru mobrei se jura ca nu a fost accidentata mobra. ... @Cavaleru: dece am ramas la acelasi model de TDM? Pt ca acest model e sexy, bitchkilla' si imi place la nebunie. Chestiile cu injectoare spoilere rotunde culori atragatoare, etc sunt pt cofetari....eu vreau sa ma dau cu mobra si pe beton si prin rauri si prin munti...deci pe mine designul nu prea ma incalzeste Util sa fie. Editat Decembrie 13, 2009 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) Multumesc frumos. Azi i-ar m-am dat cu mobra, nu ma pot stapani sa nu ma urc pe ea. In schimb am depistat o chestie de care m-am speriat. Nu stiu cum sa explic in limba romana: daca merg drept e ok, daca in schimb intorc ghidonu un pic stanga sau dreapta simt ca ghidonu vrea sa intoarca mai mult, ca si cand nu e buna ciclistica, parca telescoapele ar fi sub un unghi mai mare. 1:roata fata e putin moale !?! (dar parca nu cred ca poate influenta asa de mult) 2:motoru a fost accidentat si ciclistica distrusa. (daca e asta am nevoie urgent de un cadru second.) Cineva ceva pareri? Attila vanzatoru mobrei se jura ca nu a fost accidentata mobra. ... @Cavaleru: dece am ramas la acelasi model de TDM? Pt ca acest model e sexy, bitchkilla' si imi place la nebunie. Chestiile cu injectoare spoilere rotunde culori atragatoare, etc sunt pt cofetari....eu vreau sa ma dau cu mobra si pe beton si prin rauri si prin munti...deci pe mine designul nu prea ma incalzeste Util sa fie. Salutare Floriane. Referitor la problema intalnita la mobra, eu sunt de parere ca nu e asa grav pe cat pare, sunt sigur ca nu trebuie schimbat cadrul. Sunt ferm convins ca problema e undeva de la juguri si mai exact de la rulmentii conici aflati intre juguri/pipa si cadru. Nu vorbesc prostii, am mai intalnit acesta problema(cu ghidonul) si la alta mobra. Sunt sigur ca e de la rulmentii aceeia, dar verifica la meserias mai intai. Orcum e exclus sa fie de la cadru, s-ar simti imediat in mers. Problema ta e cand stai pe loc si vrei sa intorci, ghidonul vireaza mult mai mult decat l-ai inclinat tu. Verifica rulmentii si apoi mai vorbim, ok? Numai bine Editat Decembrie 13, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 verifica presiunea in roata sa fie ce incrisa pe bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Si eu sper ca presiunea ori rulmentii sa fie cauza. Mecanicul oficial al www.wildhogs.ro imi va spune ce si cum. Dar sa strang odata un pic de banuti. Am ramas lefter de sarbatori...dar TDM-ist deci tot raul spre bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Multumesc frumos. Azi i-ar m-am dat cu mobra, nu ma pot stapani sa nu ma urc pe ea. In schimb am depistat o chestie de care m-am speriat. Nu stiu cum sa explic in limba romana: daca merg drept e ok, daca in schimb intorc ghidonu un pic stanga sau dreapta simt ca ghidonu vrea sa intoarca mai mult, ca si cand nu e buna ciclistica, parca telescoapele ar fi sub un unghi mai mare. 1:roata fata e putin moale !?! (dar parca nu cred ca poate influenta asa de mult) 2:motoru a fost accidentat si ciclistica distrusa. (daca e asta am nevoie urgent de un cadru second.) Cineva ceva pareri? Attila vanzatoru mobrei se jura ca nu a fost accidentata mobra. ... @Cavaleru: dece am ramas la acelasi model de TDM? Pt ca acest model e sexy, bitchkilla' si imi place la nebunie. Chestiile cu injectoare spoilere rotunde culori atragatoare, etc sunt pt cofetari....eu vreau sa ma dau cu mobra si pe beton si prin rauri si prin munti...deci pe mine designul nu prea ma incalzeste Util sa fie. Am simtit si eu la tdm-ul meu acelasi lucru , iar cand dadeam drumul la ghidon incepea sa o ia razna rau, am schimbat cauciucul fata si problema rezolvata in cazul meu::: Mesaj completat uita-te sa vezi in ce stare este cauciucul, daca ii in stare buna vezi presiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 am mai intrat pe aici dar ...de data aceasta ca proaspat proprietar de tdm voi avea nevoie de recomandari si pareri si daca voi fi insistent va fi pentru ca imi place acest motor uite ca am si o poza calda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Multumesc frumos. Azi i-ar m-am dat cu mobra, nu ma pot stapani sa nu ma urc pe ea. In schimb am depistat o chestie de care m-am speriat. Nu stiu cum sa explic in limba romana: daca merg drept e ok, daca in schimb intorc ghidonu un pic stanga sau dreapta simt ca ghidonu vrea sa intoarca mai mult, ca si cand nu e buna ciclistica, parca telescoapele ar fi sub un unghi mai mare. La viteze mici si a mea face la fel Viteze mici insemnand curbe prin oras, luate cu treapta a I-a sau a II-a Am verificat TOT ce se putea verifica, nu am gasit nimic, asa ca m-am obisnuit: merg in frana de motor pana la mijlocul virajului si de acolo accelerez Eu cred ca explicatia e mult mai banala, si anume profilul ascutit al anvelopei fata In schimb, la viteze de croaziera, peste 100 km/h, comportamentul este extraordinar de stabil, nu am simtit nicio clipa vreun joc, raspunde foarte bine la comenzi, e manevrabila, ceea ce ma face sa cred ca motocicleta e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 pentru inceput ce parere aveti despre anvelopele acestea http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/distanzia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 pentru inceput ce parere aveti despre anvelopele acestea Daca pretul e comparabil cu cel al anvelopelor Michelin Pilot, atunci cumpara Michelin Cum pe acel webpage nu se vede niciun pret... nu stiu Am mai auzit de aceasta marca, eventual cauta si tu niste reviews, adica datul cu parerea de catre specialisti, teste comparative etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) am mai intrat pe aici dar ...de data aceasta ca proaspat proprietar de tdmvoi avea nevoie de recomandari si pareri si daca voi fi insistent va fi pentru ca imi place acest motor uite ca am si o poza calda sa o stapanesti sanatos. Mesaj completat pentru inceput ce parere aveti despre anvelopele acesteahttp://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/distanzia se vor concurent pt Metzler tourance(care din pacate nu se fabrica si in dimensiunea rotii noastre fata). sunt mai jos ca pret. la fel si la calitate si rezistenta. cam cu juma de stea sau o stea in testele in care le-am vazut comparate. e o anvelopa de luat in calcul pt cei care vor sa fie echipati cu acelasi tip de anvelopa fata spate Editat Decembrie 14, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Multumesc frumos. Azi i-ar m-am dat cu mobra, nu ma pot stapani sa nu ma urc pe ea. In schimb am depistat o chestie de care m-am speriat. Nu stiu cum sa explic in limba romana: daca merg drept e ok, daca in schimb intorc ghidonu un pic stanga sau dreapta simt ca ghidonu vrea sa intoarca mai mult, ca si cand nu e buna ciclistica, parca telescoapele ar fi sub un unghi mai mare. 1:roata fata e putin moale !?! (dar parca nu cred ca poate influenta asa de mult) 2:motoru a fost accidentat si ciclistica distrusa. (daca e asta am nevoie urgent de un cadru second.) Cineva ceva pareri? Attila vanzatoru mobrei se jura ca nu a fost accidentata mobra. ... @Cavaleru: dece am ramas la acelasi model de TDM? Pt ca acest model e sexy, bitchkilla' si imi place la nebunie. Chestiile cu injectoare spoilere rotunde culori atragatoare, etc sunt pt cofetari....eu vreau sa ma dau cu mobra si pe beton si prin rauri si prin munti...deci pe mine designul nu prea ma incalzeste Util sa fie. salut Florian ! nu te mai gandii ca ar fi ceva bai cu cadru'..... daca ar fi stramb cadru, ar trage numai intr-o parte, nu in ambele parti la fel ...parerea mea..... poate sa fie si din geometria cauciucului fata. am mai intilnit si eu chestia asta de care zici. adevaru e ca nu la TDM.... ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) multumesc pentru pareri...intradevar sunt putin sub metzenter...cred ca nu este rau.... unde as fgasi in bucuresti asa ceva...nu am gasit decat pe net si fata spate sunt undeva la 209 euro cu tot cu transport sau mai bine zis unde este in bucuresti un magazin sau depozit cu anvelope moto ....poate gasesc altceva...dar nu stiu unde sa ma duc. ps pt mici reparatii cu fibra la carene si un vopsit proaspat preferabil la cuptor......stiti ceva? Editat Decembrie 15, 2009 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Adevarul e ca pe fata am Michelin PILOT si nu am mai avut niciodata profil din acesta. Eu am circulat intotdeauna cu Metzeller (nu m-a dezamagit niciodata) dar posibil sa fie cum spune colegul Korben Dallas cu vreo 4-5 posturi mai sus. Inca nu am reusit sa trec de viteza de 70 ora...viteza la care nu am simtit nimic dubios. Oricum testul cel mare va fi cand pleaca zapada de 20 cm ce a cazut la noi ( si pasarelele vor canta ceva de primavara. Posibil Bike's on Ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 da ai caucioace de mers la bikes on ice?? ca la cum a inceput iarna asta se anunta sa fie lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Posibil Bike's on Ice Floriane, te bagi? Daca da, vei veni cu mine, caci eu am sa merg. Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Floriane, te bagi? Daca da, vei veni cu mine, caci eu am sa merg. Ce zici? Nu te abtzine! Vedeti sa nu o transformam cumva in intrunire tdm`isti III. Pana atunci tre sa`mi echipez si eu mobra.. Poate o sa va sperie aspectul cand o sa`o vedeti.. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.