barboge Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Asa da, Cavalere! Felicitari domnule Moderator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Daca ar fi sa-mi montez o alta alarma, mai eficienta, ar fi una Scorpio SR-i, care face toti banii (intre 700-1000 lei).Am in plan asa ceva pe viitor, probabil la anu' Cam asa functioneaza: Ia uitati aici !!! http://www.nettrading.ro/WINTEC/ALARMA_MOTO/alarma-moto.htm Ce parere aveti ? La masina am alarma wintec cu modul pornire motor, sirena backup, perimetru cu 2 zone, modul ridicat geamuri, pager, functioneaza absolut ireprosabil. Mai au un imobilizator http://www.nettrading.ro/IMOBILIZATOR/imobilizator.htm, nu stiu daca merita sa il cumperi, parca tot mai bine e o alarma. Acuma depinde si pretul. Sau http://www.nettrading.ro/TRACKER/tracker.htm, dar cred ca pretul este pe masura. Ei, ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 flavisu singara chestie interesanta din ce ai prezentat este alarma. aia merita cu varf si indesat banii. da merita sa dai un search intai pe forum sa vezi cine mai vinde asa ceva si la ce bani pretul din link-ul tau e o nimica toata fata de ceea ce se presupune ca face alarma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Numai ca nu are sirena... si cred ca nici ambalaj original, din moment ce is mostre de prezentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Numai ca nu are sirena... si cred ca nici ambalaj original, din moment ce is mostre de prezentare. nu inteleg ce conteaza ambalaju. daca e buna poate sa mi-o dea si in punga de cora nu ma intereseaza. ce nu inteleg cu conectezi pinii aceia, sau spun papuci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 salutare ma intereseaza si pe minecum se comporta cauciucurile haidenau k60 pe asfalt daca fac galagie si daca nu aluneca sau alte probleme? vreau sa-mi cumpar un set si nu stiu ce sa fac! eu merg mult pe asfalt prea putin pe pietris sau nisip. cam ce indice de viteza si greutate au? cavalere intrebarea asta spre tine merge ca am inteles ca tu ai sau vrei sa-ti iei. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Eu raman la parerea ca cauciucurile de strada is de strada. Daca nu faci on/off, io zic sa-ti iei de stradasi sa nu te complici. Au si alta compozitie in cauciuc. Acuma, las si pe altii sa dea cu ... parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 salutare ma intereseaza si pe minecum se comporta cauciucurile haidenau k60 pe asfalt daca fac galagie si daca nu aluneca sau alte probleme? vreau sa-mi cumpar un set si nu stiu ce sa fac! eu merg mult pe asfalt prea putin pe pietris sau nisip. cam ce indice de viteza si greutate au? cavalere intrebarea asta spre tine merge ca am inteles ca tu ai sau vrei sa-ti iei. mersi. Salut Radule, sfatu meu este daca iti iei gume sa-ti iei jumate asfalt jumate offroad , nu de altceva dar eu am simtit pe fundu meu ce inseamna sa ai gume de asfalt si sa iesi pe macadam, ce mai bine am simtit la Sarmisegetusa cand a trebuit sa cobor de la cetate si imi fugea spatele stanga dreapta pe bolovanii aia si pe nisip, de iarba umeda nici nu mai povestesc, la un moment dat ii invidiam pe Rocker si pe ceilalti care aveau cauciucuri de le permiteau sa danseze cu motoru pe drumurile alea. O singura data sa ai nevoie sa iesi pe offroad cu prietenii si ei sa nu trebuiasca sa stea dupa tine, ca vezi doamne tie iti aluneca rotile pe drumu prost, si deja a meritat, asculta-ma pe mine , sunt patit ! Vreau sa le multumesc pe aceasta cale din nou Rockerului pt excursiile placute facute anu trecut si Dacului pt ajutorul dat la coborarea de la Sarmisegetusa ! Revenind la cauciucuri , e adevarat ca la viteze mari sunt mai bune cauciucurile de asfalt, dar si celelalte se coporta bine la viteze pina la 130 la ora ( pe incercate ) , altfel iti pot spune mai multe cei care au sau au avut cauciucuri Metzeler Tourance, eu i-am vazut pe Fotok si pe Rider mergand cu viteze peste 130 si crede-ma ca nu aveau nici un fel de probleme pe curbele dintre munti, pe asfalt , iar pe macadam erau cu doi pasi inaintea mea tot timpul pt ca eu alunecam, eu avand cauciucuri Michellin cu coeficiet de viteza ZR, sincer eu nu am prea fost incantat de ele, avand in vedere coeficientul calitate pret, Heidenau sunt cauciucurile cele mai accesibile, dar cele mai bune dupa mine sunt Metzeler Tourance, dar astea costa. Indiferent de alegerea ta eu iti urez tie si tuturor celorlalti TDM-isti : Asfalt uscat in sezonul ce urmeaza !! Sincer ma mananca fundu sa-mi incalec *calu*dar la noi cam ninge !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Singurele gume care se produc ca set pentru vacile noastre sunt Avon Distanzia Cauciucuri excelente pentru spate, care tin peste 22.000 km se descurca binisor si in off rod sunt: Metzeler Tourance Heidenau K76 Alte cauciucuri mixte tot de spate avem: Michelin Anakee Acum trecem la gumele care se descurca foarte bine in ambele situatii dar nu rezista mult dupa 10.000km Heidenau K60 Metzeler Karoo T - foarte important sa fie modelul (t) traveler pt ca versiunea normala o termini in 5-6000km cu cuplul care ila vem si pe asfalt mai ales Pentru roata Fata avem urmatoarele solutii foarte bune: Pirelli Scorpion - se descurca bine pe pietris si off road usor Michelin Sirac - se descurca foarte bine pe nisip si noroi Continetal Escape Aste-a pareri adunate de-a lungul timpului. Daca nu ar fi problema banilor as alege: Sirac pe fata si Karoo T pe spate. iar pana una alta voi merge pe k60 pe fata si k76 pe spate Mesaj completat salutare ma intereseaza si pe minecum se comporta cauciucurile haidenau k60 pe asfalt daca fac galagie si daca nu aluneca sau alte probleme? vreau sa-mi cumpar un set si nu stiu ce sa fac! eu merg mult pe asfalt prea putin pe pietris sau nisip. cam ce indice de viteza si greutate au? cavalere intrebarea asta spre tine merge ca am inteles ca tu ai sau vrei sa-ti iei. mersi. nu aluneca si nici nu iti fac alte probleme. trebuie sa folosesti o presiune un pic mai mica pentru a se uza uniform, mai ales spatele. nu e recomandat sa mergi constant cu viteze mai mari de 130 ca le faci ferfelita. porbleme ai cu ele pe iarba uda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 ... Vreau sa le multumesc pe aceasta cale din nou Rockerului pt excursiile placute facute anu trecut... Mircea, nici anul acesta nu scapi. Mesaj completat Daca nu ar fi problema banilor as alege: Sirac pe fata si Karoo T pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Sirac mi se pare extraordinar... Ador profilul acela, si eu as alege la fel pe fata daca as avea mai multi europeni Metzeler Tourance are unchiul meu pe un BMW f 650 GS si vreau sa zic ca ii mai dadea si reprize de 170 ca sa ma ajunga din urma si se tinea bine... Niste cauciucuri extraordinare mixte dar daca ii vorba de offroad te ajuta dar nu sunt extraordinare... Asta spun pt ca stiu si am vazut cum se descurca pe noroi:))) Adica nush ce cauciucuri se descurca in noroi deci evitati:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 combinatia sirac cu karoo t se descurca excelent in noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 eu as fi tentat in viitor sa imi iau un sirac pe fata...Am vazut ca si altii mai folosesc dar ca idee, am cautat pe internet si am vazut ca acest cauciuc este creat pt alte modele ca si cauciuc spate... Ma gandeam si eu daca ar fi universale nu ar mai preciza ca ii pt fata sau pt spate, precizand acest lucru tind sa cred ca ar putea sa fie o regula la cum sunt create cauciucurile...Oare are ceva dezavantaje la ciclistica daca pui cauciuc de spate pe fata??? Intreb si eu sa nu ma loviti prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 eu as fi tentat in viitor sa imi iau un sirac pe fata...Am vazut ca si altii mai folosesc dar ca idee, am cautat pe internet si am vazut ca acest cauciuc este creat pt alte modele ca si cauciuc spate... Ma gandeam si eu daca ar fi universale nu ar mai preciza ca ii pt fata sau pt spate, precizand acest lucru tind sa cred ca ar putea sa fie o regula la cum sunt create cauciucurile...Oare are ceva dezavantaje la ciclistica daca pui cauciuc de spate pe fata???Intreb si eu sa nu ma loviti prea tare cei care folosesc acest model au spus ca l-am montat in sensul invers de rotire. da, la baza el este cauciuc spate, nu are nimic daca il montezi pe fata doar ca il pui in sensul invers decat indica sageata de pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 M-am jucat un pic in Photoshop, poate va dati si voi cu parerea de culorile acestea la un TDM, daca ar fi sa mi-l vopsesc asa l-as vopsi si as mai adauga niste stikere pe el:) Mesaj completat si daca as vopsi motorul in sine in negru ar arata si mai adevarat dar asta cred ca ii f complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 M-am jucat un pic in Photoshop, poate va dati si voi cu parerea de culorile acestea la un TDM, daca ar fi sa mi-l vopsesc asa l-as vopsi si as mai adauga niste stikere pe el:) Mesaj completat si daca as vopsi motorul in sine in negru ar arata si mai adevarat dar asta cred ca ii f complicat Foarte tare tedemeu alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Ii tragi si-un girofar si-ti pui o vesta reflectorizanta si nu-ti mai sta nimeni in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 La cat de Garcea is politistii =)) o sa trec pe langa ei cu 200 si in loc sa ma opreasca o sa ma salute =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Tot K -uri mi-as pune si eu, sunt ele mai zgomotoase dar se comporta bine si pe asfalt si pe macadam. Dar revin: nu va puneti cauciucuri de 75% off daca circulati 99% pe asfalt. Doar pentru o singura iesire de pe drum nu ai nevoie de cauciucuri cu profil puternic. Eu am facut Transfagarasanul ..si nu pe asfalt cu cauciucuri Metzzeler ... eu sunt cu TDM...eu aveam cele mai nasoale cauciucuri dar am reusit sa merg cu ele in locuri unde multi doar viseaza. Ne-am intalnit cu niste nemti cu BMW uri si se uitau la mine cu ochii cat cepele. Ce cauta doml'e aici in varf de munte cu cauciucurile acestea. Sau in Padis am mers cu aceleasi cauciucuri dar cu uzura de -10%, pe cauciucul fatza pe o latime de 5 cm nu mai aveam nici un sant. Da, atunci am simtit intradevar ca e nasoala treaba, dar tot am reusit sa fac toate traseele...+ parauri...etc Deci cauciucurile te ajuta foarte mult...dar nu de ele depinde daca poti sa mergi cu mobra sau nu. Acum pe TDM nou am cauciucuri de strada...si nu le dau jos pana nu le fac praf. Am sa merg mult mai incet pe off dar cumva am sa merg si pe acolo. Deja in noroi le-am incercat...si nu sunt bine de nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Tot K -uri mi-as pune si eu, sunt ele mai zgomotoase dar se comporta bine si pe asfalt si pe macadam. Dar revin: nu va puneti cauciucuri de 75% off daca circulati 99% pe asfalt. Doar pentru o singura iesire de pe drum nu ai nevoie de cauciucuri cu profil puternic. Eu am facut Transfagarasanul ..si nu pe asfalt cu cauciucuri Metzzeler ... eu sunt cu TDM...eu aveam cele mai nasoale cauciucuri dar am reusit sa merg cu ele in locuri unde multi doar viseaza. Ne-am intalnit cu niste nemti cu BMW uri si se uitau la mine cu ochii cat cepele. Ce cauta doml'e aici in varf de munte cu cauciucurile acestea. Sau in Padis am mers cu aceleasi cauciucuri dar cu uzura de -10%, pe cauciucul fatza pe o latime de 5 cm nu mai aveam nici un sant. Da, atunci am simtit intradevar ca e nasoala treaba, dar tot am reusit sa fac toate traseele...+ parauri...etc Deci cauciucurile te ajuta foarte mult...dar nu de ele depinde daca poti sa mergi cu mobra sau nu. Acum pe TDM nou am cauciucuri de strada...si nu le dau jos pana nu le fac praf. Am sa merg mult mai incet pe off dar cumva am sa merg si pe acolo. Deja in noroi le-am incercat...si nu sunt bine de nimic as fi pus metzeler dar nu gasesc pereche ca nu se fabrica pe 18. si am ramas la varianta k60 ca sint pereche le am la mine in oras cu montaj si echilibrat. am vrut mai multe pareri. 80% merg pe asfalt si 20%macadam . pe noroi nu am fost nici o data si nici nu mas duce numai in cazuri extreme si atunci foarte incet. multumesc pentru parerile date. si cred ca ramin la k60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Radu_tdm_tm, uita-te aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html Metzeler pentru TDM850 3VD. Iar aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html Metzeler pentru TDM850 4TX. Vezi ca sunt set, deci exista ceea ce ne trebuie pentru TDM-urile noastre. Bafta! Editat Ianuarie 20, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 floriane tu uiti o chestie. ca ai peste 1.85. si ai forta in brate si in picioare. daca da sa fuga mobra proptesti imediat un picior in pamant si ai indreptat-o. eu la 1.70 ajung numai cu varfurile. iar daca se inclina mai mult de 10grade e jos. nu o pot tine. cauciucurile conteaza mia mult pt noi astia mai mici de inaltime care vrem aderenta pentru a nu putem tine animalul in struna. Mesaj completat Radu_tdm_tm, uita-te aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.htmlMetzeler pentru TDM850 3VD. Iar aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html Metzeler pentru TDM850 4TX. Vezi ca sunt set, deci exista ceea ce ne trebuie pentru TDM-urile noastre. Bafta! astea-s numai gume de strada. daca vreau gume de strada pt vaca mea iau Pirreli sport demon sau Michelin road pilot 2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 floriane tu uiti o chestie. ca ai peste 1.85. si ai forta in brate si in picioare. daca da sa fuga mobra proptesti imediat un picior in pamant si ai indreptat-o. eu la 1.70 ajung numai cu varfurile. iar daca se inclina mai mult de 10grade e jos. nu o pot tine. cauciucurile conteaza mia mult pt noi astia mai mici de inaltime care vrem aderenta pentru a nu putem tine animalul in struna. Mesaj completat astea-s numai gume de strada. daca vreau gume de strada pt vaca mea iau Pirreli sport demon sau Michelin road pilot 2ct Eu am pt strada continental road attack si la 100 E bucata sunt excelente, chiar si pe asfalt ud. Nu ma intrebati cum sunt pe noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 eu la 1.70 ajung numai cu varfurile. iar daca se inclina mai mult de 10grade e jos. nu o pot tine. Intreb de curios: Tu de ce ti-ai luat TDM? Nu stiai ca e inalta? Sau ti-a placut prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.