Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Dragi prieteni... Azi am trait un moment nasol din viatza mea si era sa ma coste motoru si cel putin cateva vanatai... Ca prin minune nu a fost asa si am scapat... ce s-a intamplat?

Mergeam eu frumos asa cum imi place mie, peste o 100 si la un momentdat am fost nevoit sa franez mai energic, zis si facut, am franat si surpriza, mi s-a blocat roata de pe spate , mi s-a oprit motorul, adica chiar s-a blocat... am mers vreo 30 de metri ca sania, desi eu nu mai actionam frana de spate... Am iesit din saniusul acesta pe la vreo 50 cand nu stiu ce am facut sau ce nu am facut, si-a revenit, a pornit si motorul si cum eram cu spatele derapat intr-o parte, m-a smucit bine...

La 200 de metri in fata aceasi situatie numai ca de data asta nu mi s-a oprit motorul... Ce sa fie ce sa fie....

 

 

Venind catre casa am testat mai multe variante...merg cu 30 40 la ora si blochez spatele fiind scoasa din viteza: rezultat: comportament normal de bicicleta , face linie neagra pe asfalt si doar atat...

a doua situatie:::

 

30 40 la ora in treapta a 3-a , cu ambreiaju tras, blochez spatele, in momentul in care blochez spatele, surpriza, o smucitura, ce sa fie ce sa fie, nu ma pricep la mecanica dar ma gandesc ca ceva in cutia de viteze sau ce poate sa fie...

cand blochez roata cu ambreiajul tras se intampla ceva ciudat, o smucitura un zgomot o senzatie ca si cum ai baga dintra 3-a intra 1-a si face un clak puternic...

 

Daca ati avut careva o problema de asa natura sau daca aveti experienta de mecanica si intelegeti fenomenele astea ciudate si imi puteti explica si mie ce sa fac, cum sa fac.

Sincer nu mai ies cu el imi e frica ... daca mi se bloca intr-o curba...nu stiu cu care mana sau picior mai tastam...

 

MUltumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai nu se poate pune pornirea din telecomanda ca ii soc manual (si pentru oprire trebe intrerupte niste chestii care nu tuturor le convin - si sincer nu stiu ce rost au in afara de factorul GTA) ... da in rest ... senzori la 12V de care, si cati vrei tu (bine, in limita consumului electric decent :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta inseamna ca nu am stiut eu bine, eu stiam ca pe modelul 3vd nu se poate pune alarma de nici un fel !

Pai sa cautam fratilor o alarma, ia sa vedem cine cu ce idei vine.

 

Mesaj completat

Cel mai ieftin ce am gasit este http://www.motoguide.com/kg9b.shtml la 60 usd la care se adauga taxele de transport.

Mesaj completat

Mai bine un xena lock disc, sau o alarma facuta DIY, pe contact sa sune o sirena si un temporizator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni... Azi am trait un moment nasol din viatza mea si era sa ma coste motoru si cel putin cateva vanatai... Ca prin minune nu a fost asa si am scapat... ce s-a intamplat?

Mergeam eu frumos asa cum imi place mie, peste o 100 si la un momentdat am fost nevoit sa franez mai energic, zis si facut, am franat si surpriza, mi s-a blocat roata de pe spate , mi s-a oprit motorul, adica chiar s-a blocat... am mers vreo 30 de metri ca sania, desi eu nu mai actionam frana de spate... Am iesit din saniusul acesta pe la vreo 50 cand nu stiu ce am facut sau ce nu am facut, si-a revenit, a pornit si motorul si cum eram cu spatele derapat intr-o parte, m-a smucit bine...

La 200 de metri in fata aceasi situatie numai ca de data asta nu mi s-a oprit motorul... Ce sa fie ce sa fie....

 

 

Venind catre casa am testat mai multe variante...merg cu 30 40 la ora si blochez spatele fiind scoasa din viteza: rezultat: comportament normal de bicicleta , face linie neagra pe asfalt si doar atat...

a doua situatie:::

 

30 40 la ora in treapta a 3-a , cu ambreiaju tras, blochez spatele, in momentul in care blochez spatele, surpriza, o smucitura, ce sa fie ce sa fie, nu ma pricep la mecanica dar ma gandesc ca ceva in cutia de viteze sau ce poate sa fie...

cand blochez roata cu ambreiajul tras se intampla ceva ciudat, o smucitura un zgomot o senzatie ca si cum ai baga dintra 3-a intra 1-a si face un clak puternic...

 

Daca ati avut careva o problema de asa natura sau daca aveti experienta de mecanica si intelegeti fenomenele astea ciudate si imi puteti explica si mie ce sa fac, cum sa fac.

Sincer nu mai ies cu el imi e frica ... daca mi se bloca intr-o curba...nu stiu cu care mana sau picior mai tastam...

 

MUltumesc anticipat

Si eu am fost nevoit sa franez de cateva ori, de mi-a inghetat spatele, dar nu am simtit nimic din ce ti s-a intamplat tie. Tin sa mentionez ca de fiecare data am actionat si maneta de ambreaj. Deci nu prea imi pot da seama de la ce poate fi, dar tind sa cred ca ambreajul ramanae inca cuplat chiar daca strangi maneta. Verifica totusi cablul de ambreaj, sa decupleze total.

Mesaj completat

Pai asta inseamna ca nu am stiut eu bine, eu stiam ca pe modelul 3vd nu se poate pune alarma de nici un fel !

Pai sa cautam fratilor o alarma, ia sa vedem cine cu ce idei vine.

 

Mesaj completat

Cel mai ieftin ce am gasit este http://www.motoguide.com/kg9b.shtml la 60 usd la care se adauga taxele de transport.

Mesaj completat

Mai bine un xena lock disc, sau o alarma facuta DIY, pe contact sa sune o sirena si un temporizator.

Flavius, eu mi-am montat alarama la modelul meu 3vd, imediat dupa ce am cumparat mobra, acum un an.

Alarma am montat-o doar pt armat si dezarmat, nu am legat si firele pt semnalizari si nici pe cele de pornit/oprit motocicleta. Nu am considerat ca e nevoie sa leg si aceste fire, caci le gasesc oricum inutile. Am legat doar cele pt armare/dezarmare a alarmei.

Alarma functioneaza perfect si chiar o gasesc folositoare. E o alarma marca Pheonix si am achizitionat-o noua la pretul de 120 lei, de la un tip de aici, de pe forum. Merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta inseamna ca nu am stiut eu bine, eu stiam ca pe modelul 3vd nu se poate pune alarma de nici un fel !

Pai sa cautam fratilor o alarma, ia sa vedem cine cu ce idei vine.

 

Mesaj completat

Cel mai ieftin ce am gasit este http://www.motoguide.com/kg9b.shtml la 60 usd la care se adauga taxele de transport.

Mesaj completat

Mai bine un xena lock disc, sau o alarma facuta DIY, pe contact sa sune o sirena si un temporizator.

 

 

se poate pute alarma fara probleme.

 

xena disc lock cu alarma e un rahat. am avut. suna alarma si cand se plimbau pisicile pe laga ea. inutila plus ca de la 3 nu o auzeam. mi-am pus vecinii in cap cu chestia asta nefolositoare.

Mesaj completat

daca vrei alarma faci ca rockeru. o montezi singur si neaparat sa fie dedicata moto. pt consum redus nu mai conectezi si semnalele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu mai ies cu el imi e frica ... daca mi se bloca intr-o curba...nu stiu cu care mana sau picior mai tastam...

Nasoala situatie. Totusi, daca nu decupleaza bine nu ar trebui sa schimbe vitezele destul de prost? Sa ne zici si noua care a fost buba dupa ce o vei identifica.

 

 

xena disc lock cu alarma e un rahat.

Disk lock-urile in sine sunt de rahat, am un amic care si-a spart si-o aparatoare uitand sa dea jos prostia cand sa plece de pe loc. Plus ca sa stai mereu sa o montezi / demontezi...

 

o montezi singur si neaparat sa fie dedicata moto. pt consum redus nu mai conectezi si semnalele

Nu te afecteaza legarea semnalelor, ca nu o sa sune alarma de 10 ori pe noapte; e adevarat ca nici nu te ajuta cu ceva. Faptul ca alarma e de moto in general presupune un consum mai mic, dar asta nu e o garantie. Cel mai bine e sa consulti specificatiile tehnice. Dar nu mi-as face probleme daca nu intentionez sa las motocicleta cu alarma activata mai mult de 2 saptamani.

 

Eu am in plan, pe langa alarma, sa iau si o chestie d-asta.. Cred ca se monteaza destul de usor, iar costurile de functionare sunt cele ale SMS-urilor trimise.

Asta e o idee destul de buna. Dar vedeti pe unde le puneti. Sunt din in ce in ce mai folosite si hotii stiu deja de ele. Probabil primul lucru care il fac dupa ce urca motorul in duba e sa se uite sub sa dupa un asemenea dispozitiv. E bun ca te avertizeaza cand e saltata, dar nu iti mai arata unde ajunge motocicleta daca e dat jos si aruncat sau dezactivat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa-mi montez o alta alarma, mai eficienta, ar fi una Scorpio SR-i, care face toti banii (intre 700-1000 lei).

Am in plan asa ceva pe viitor, probabil la anu'

Cam asa functioneaza:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa-mi montez o alta alarma, mai eficienta, ar fi una Scorpio SR-i, care face toti banii (intre 700-1000 lei).

Am in plan asa ceva pe viitor, probabil la anu'

Cam asa functioneaza:

 

se prezinta foarte bine dar e cam multicel.

 

daca asa avea o motoreta noua nu as ezita sa o achizitionez. dar in conditiile de fata nu imi permit investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa-mi montez o alta alarma, mai eficienta, ar fi una Scorpio SR-i, care face toti banii (intre 700-1000 lei).

Am in plan asa ceva pe viitor, probabil la anu'

Cam asa functioneaza:

 

Ia uitati aici !!!

http://www.nettrading.ro/WINTEC/ALARMA_MOTO/alarma-moto.htm

Ce parere aveti ? La masina am alarma wintec cu modul pornire motor, sirena backup, perimetru cu 2 zone, modul ridicat geamuri, pager, functioneaza absolut ireprosabil.

Mai au un imobilizator http://www.nettrading.ro/IMOBILIZATOR/imobilizator.htm, nu stiu daca merita sa il cumperi, parca tot mai bine e o alarma. Acuma depinde si pretul.

Sau http://www.nettrading.ro/TRACKER/tracker.htm, dar cred ca pretul este pe masura.

 

Ei, ce parere aveti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

flavisu singara chestie interesanta din ce ai prezentat este alarma. aia merita cu varf si indesat banii.

 

da merita sa dai un search intai pe forum sa vezi cine mai vinde asa ceva si la ce bani :cheers:

 

pretul din link-ul tau e o nimica toata fata de ceea ce se presupune ca face alarma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai ca nu are sirena... si cred ca nici ambalaj original, din moment ce is mostre de prezentare.

 

 

nu inteleg ce conteaza ambalaju.

 

daca e buna poate sa mi-o dea si in punga de cora nu ma intereseaza.

 

ce nu inteleg cu conectezi pinii aceia, sau spun papuci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ma intereseaza si pe minecum se comporta cauciucurile haidenau k60 pe asfalt daca

fac galagie si daca nu aluneca sau alte probleme? vreau sa-mi cumpar un set si nu stiu ce sa fac!

eu merg mult pe asfalt prea putin pe pietris sau nisip.

cam ce indice de viteza si greutate au? cavalere intrebarea asta spre tine merge ca am inteles ca tu ai sau

vrei sa-ti iei. mersi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ma intereseaza si pe minecum se comporta cauciucurile haidenau k60 pe asfalt daca

fac galagie si daca nu aluneca sau alte probleme? vreau sa-mi cumpar un set si nu stiu ce sa fac!

eu merg mult pe asfalt prea putin pe pietris sau nisip.

cam ce indice de viteza si greutate au? cavalere intrebarea asta spre tine merge ca am inteles ca tu ai sau

vrei sa-ti iei. mersi. :cheers:

Salut Radule, sfatu meu este daca iti iei gume sa-ti iei jumate asfalt jumate offroad , nu de altceva dar eu am simtit pe fundu meu ce inseamna sa ai gume de asfalt si sa iesi pe macadam, ce mai bine am simtit la Sarmisegetusa cand a trebuit sa cobor de la cetate si imi fugea spatele stanga dreapta pe bolovanii aia si pe nisip, de iarba umeda nici nu mai povestesc, la un moment dat ii invidiam pe Rocker si pe ceilalti care aveau cauciucuri de le permiteau sa danseze cu motoru pe drumurile alea. O singura data sa ai nevoie sa iesi pe offroad cu prietenii si ei sa nu trebuiasca sa stea dupa tine, ca vezi doamne tie iti aluneca rotile pe drumu prost, si deja a meritat, asculta-ma pe mine , sunt patit ! Vreau sa le multumesc pe aceasta cale din nou Rockerului pt excursiile placute facute anu trecut si Dacului pt ajutorul dat la coborarea de la Sarmisegetusa ! Revenind la cauciucuri , e adevarat ca la viteze mari sunt mai bune cauciucurile de asfalt, dar si celelalte se coporta bine la viteze pina la 130 la ora ( pe incercate ) , altfel iti pot spune mai multe cei care au sau au avut cauciucuri Metzeler Tourance, eu i-am vazut pe Fotok si pe Rider mergand cu viteze peste 130 si crede-ma ca nu aveau nici un fel de probleme pe curbele dintre munti, pe asfalt , iar pe macadam erau cu doi pasi inaintea mea tot timpul pt ca eu alunecam, eu avand cauciucuri Michellin cu coeficiet de viteza ZR, sincer eu nu am prea fost incantat de ele, avand in vedere coeficientul calitate pret, Heidenau sunt cauciucurile cele mai accesibile, dar cele mai bune dupa mine sunt Metzeler Tourance, dar astea costa. Indiferent de alegerea ta eu iti urez tie si tuturor celorlalti TDM-isti : Asfalt uscat in sezonul ce urmeaza !! Sincer ma mananca fundu sa-mi incalec *calu*dar la noi cam ninge !! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele gume care se produc ca set pentru vacile noastre sunt

 

Avon Distanzia

post-21191-1263845656_thumb.jpg

 

Cauciucuri excelente pentru spate, care tin peste 22.000 km se descurca binisor si in off rod sunt:

Metzeler Tourance

post-21191-1263845786_thumb.jpg

 

Heidenau K76

post-21191-1263845817_thumb.jpg

 

Alte cauciucuri mixte tot de spate avem:

 

Michelin Anakee

post-21191-1263845874_thumb.jpg

 

 

Acum trecem la gumele care se descurca foarte bine in ambele situatii dar nu rezista mult dupa 10.000km

 

Heidenau K60

post-21191-1263845967_thumb.jpg

Metzeler Karoo T - foarte important sa fie modelul (t) traveler pt ca versiunea normala o termini in 5-6000km cu cuplul care ila vem si pe asfalt mai ales

post-21191-1263845998_thumb.jpg

 

Pentru roata Fata avem urmatoarele solutii foarte bune:

 

Pirelli Scorpion - se descurca bine pe pietris si off road usor

post-21191-1263846108_thumb.jpg

 

Michelin Sirac - se descurca foarte bine pe nisip si noroi

post-21191-1263846381_thumb.jpg

 

Continetal Escape

post-21191-1263846817_thumb.jpg

 

 

Aste-a pareri adunate de-a lungul timpului.

 

Daca nu ar fi problema banilor as alege: Sirac pe fata si Karoo T pe spate.

iar pana una alta voi merge pe k60 pe fata si k76 pe spate

Mesaj completat

salutare ma intereseaza si pe minecum se comporta cauciucurile haidenau k60 pe asfalt daca

fac galagie si daca nu aluneca sau alte probleme? vreau sa-mi cumpar un set si nu stiu ce sa fac!

eu merg mult pe asfalt prea putin pe pietris sau nisip.

cam ce indice de viteza si greutate au? cavalere intrebarea asta spre tine merge ca am inteles ca tu ai sau

vrei sa-ti iei. mersi. :cheers:

 

 

nu aluneca si nici nu iti fac alte probleme. trebuie sa folosesti o presiune un pic mai mica pentru a se uza uniform, mai ales spatele.

 

nu e recomandat sa mergi constant cu viteze mai mari de 130 ca le faci ferfelita.

 

porbleme ai cu ele pe iarba uda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...