Rocker Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 ... Vreau sa le multumesc pe aceasta cale din nou Rockerului pt excursiile placute facute anu trecut... Mircea, nici anul acesta nu scapi. Mesaj completat Daca nu ar fi problema banilor as alege: Sirac pe fata si Karoo T pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Sirac mi se pare extraordinar... Ador profilul acela, si eu as alege la fel pe fata daca as avea mai multi europeni Metzeler Tourance are unchiul meu pe un BMW f 650 GS si vreau sa zic ca ii mai dadea si reprize de 170 ca sa ma ajunga din urma si se tinea bine... Niste cauciucuri extraordinare mixte dar daca ii vorba de offroad te ajuta dar nu sunt extraordinare... Asta spun pt ca stiu si am vazut cum se descurca pe noroi:))) Adica nush ce cauciucuri se descurca in noroi deci evitati:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 combinatia sirac cu karoo t se descurca excelent in noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 eu as fi tentat in viitor sa imi iau un sirac pe fata...Am vazut ca si altii mai folosesc dar ca idee, am cautat pe internet si am vazut ca acest cauciuc este creat pt alte modele ca si cauciuc spate... Ma gandeam si eu daca ar fi universale nu ar mai preciza ca ii pt fata sau pt spate, precizand acest lucru tind sa cred ca ar putea sa fie o regula la cum sunt create cauciucurile...Oare are ceva dezavantaje la ciclistica daca pui cauciuc de spate pe fata??? Intreb si eu sa nu ma loviti prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 eu as fi tentat in viitor sa imi iau un sirac pe fata...Am vazut ca si altii mai folosesc dar ca idee, am cautat pe internet si am vazut ca acest cauciuc este creat pt alte modele ca si cauciuc spate... Ma gandeam si eu daca ar fi universale nu ar mai preciza ca ii pt fata sau pt spate, precizand acest lucru tind sa cred ca ar putea sa fie o regula la cum sunt create cauciucurile...Oare are ceva dezavantaje la ciclistica daca pui cauciuc de spate pe fata???Intreb si eu sa nu ma loviti prea tare cei care folosesc acest model au spus ca l-am montat in sensul invers de rotire. da, la baza el este cauciuc spate, nu are nimic daca il montezi pe fata doar ca il pui in sensul invers decat indica sageata de pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 M-am jucat un pic in Photoshop, poate va dati si voi cu parerea de culorile acestea la un TDM, daca ar fi sa mi-l vopsesc asa l-as vopsi si as mai adauga niste stikere pe el:) Mesaj completat si daca as vopsi motorul in sine in negru ar arata si mai adevarat dar asta cred ca ii f complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 M-am jucat un pic in Photoshop, poate va dati si voi cu parerea de culorile acestea la un TDM, daca ar fi sa mi-l vopsesc asa l-as vopsi si as mai adauga niste stikere pe el:) Mesaj completat si daca as vopsi motorul in sine in negru ar arata si mai adevarat dar asta cred ca ii f complicat Foarte tare tedemeu alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Ii tragi si-un girofar si-ti pui o vesta reflectorizanta si nu-ti mai sta nimeni in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 La cat de Garcea is politistii =)) o sa trec pe langa ei cu 200 si in loc sa ma opreasca o sa ma salute =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Tot K -uri mi-as pune si eu, sunt ele mai zgomotoase dar se comporta bine si pe asfalt si pe macadam. Dar revin: nu va puneti cauciucuri de 75% off daca circulati 99% pe asfalt. Doar pentru o singura iesire de pe drum nu ai nevoie de cauciucuri cu profil puternic. Eu am facut Transfagarasanul ..si nu pe asfalt cu cauciucuri Metzzeler ... eu sunt cu TDM...eu aveam cele mai nasoale cauciucuri dar am reusit sa merg cu ele in locuri unde multi doar viseaza. Ne-am intalnit cu niste nemti cu BMW uri si se uitau la mine cu ochii cat cepele. Ce cauta doml'e aici in varf de munte cu cauciucurile acestea. Sau in Padis am mers cu aceleasi cauciucuri dar cu uzura de -10%, pe cauciucul fatza pe o latime de 5 cm nu mai aveam nici un sant. Da, atunci am simtit intradevar ca e nasoala treaba, dar tot am reusit sa fac toate traseele...+ parauri...etc Deci cauciucurile te ajuta foarte mult...dar nu de ele depinde daca poti sa mergi cu mobra sau nu. Acum pe TDM nou am cauciucuri de strada...si nu le dau jos pana nu le fac praf. Am sa merg mult mai incet pe off dar cumva am sa merg si pe acolo. Deja in noroi le-am incercat...si nu sunt bine de nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Tot K -uri mi-as pune si eu, sunt ele mai zgomotoase dar se comporta bine si pe asfalt si pe macadam. Dar revin: nu va puneti cauciucuri de 75% off daca circulati 99% pe asfalt. Doar pentru o singura iesire de pe drum nu ai nevoie de cauciucuri cu profil puternic. Eu am facut Transfagarasanul ..si nu pe asfalt cu cauciucuri Metzzeler ... eu sunt cu TDM...eu aveam cele mai nasoale cauciucuri dar am reusit sa merg cu ele in locuri unde multi doar viseaza. Ne-am intalnit cu niste nemti cu BMW uri si se uitau la mine cu ochii cat cepele. Ce cauta doml'e aici in varf de munte cu cauciucurile acestea. Sau in Padis am mers cu aceleasi cauciucuri dar cu uzura de -10%, pe cauciucul fatza pe o latime de 5 cm nu mai aveam nici un sant. Da, atunci am simtit intradevar ca e nasoala treaba, dar tot am reusit sa fac toate traseele...+ parauri...etc Deci cauciucurile te ajuta foarte mult...dar nu de ele depinde daca poti sa mergi cu mobra sau nu. Acum pe TDM nou am cauciucuri de strada...si nu le dau jos pana nu le fac praf. Am sa merg mult mai incet pe off dar cumva am sa merg si pe acolo. Deja in noroi le-am incercat...si nu sunt bine de nimic as fi pus metzeler dar nu gasesc pereche ca nu se fabrica pe 18. si am ramas la varianta k60 ca sint pereche le am la mine in oras cu montaj si echilibrat. am vrut mai multe pareri. 80% merg pe asfalt si 20%macadam . pe noroi nu am fost nici o data si nici nu mas duce numai in cazuri extreme si atunci foarte incet. multumesc pentru parerile date. si cred ca ramin la k60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Radu_tdm_tm, uita-te aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html Metzeler pentru TDM850 3VD. Iar aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html Metzeler pentru TDM850 4TX. Vezi ca sunt set, deci exista ceea ce ne trebuie pentru TDM-urile noastre. Bafta! Editat Ianuarie 20, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 floriane tu uiti o chestie. ca ai peste 1.85. si ai forta in brate si in picioare. daca da sa fuga mobra proptesti imediat un picior in pamant si ai indreptat-o. eu la 1.70 ajung numai cu varfurile. iar daca se inclina mai mult de 10grade e jos. nu o pot tine. cauciucurile conteaza mia mult pt noi astia mai mici de inaltime care vrem aderenta pentru a nu putem tine animalul in struna. Mesaj completat Radu_tdm_tm, uita-te aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.htmlMetzeler pentru TDM850 3VD. Iar aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html Metzeler pentru TDM850 4TX. Vezi ca sunt set, deci exista ceea ce ne trebuie pentru TDM-urile noastre. Bafta! astea-s numai gume de strada. daca vreau gume de strada pt vaca mea iau Pirreli sport demon sau Michelin road pilot 2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 floriane tu uiti o chestie. ca ai peste 1.85. si ai forta in brate si in picioare. daca da sa fuga mobra proptesti imediat un picior in pamant si ai indreptat-o. eu la 1.70 ajung numai cu varfurile. iar daca se inclina mai mult de 10grade e jos. nu o pot tine. cauciucurile conteaza mia mult pt noi astia mai mici de inaltime care vrem aderenta pentru a nu putem tine animalul in struna. Mesaj completat astea-s numai gume de strada. daca vreau gume de strada pt vaca mea iau Pirreli sport demon sau Michelin road pilot 2ct Eu am pt strada continental road attack si la 100 E bucata sunt excelente, chiar si pe asfalt ud. Nu ma intrebati cum sunt pe noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 eu la 1.70 ajung numai cu varfurile. iar daca se inclina mai mult de 10grade e jos. nu o pot tine. Intreb de curios: Tu de ce ti-ai luat TDM? Nu stiai ca e inalta? Sau ti-a placut prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Intreb de curios: Tu de ce ti-ai luat TDM? Nu stiai ca e inalta? Sau ti-a placut prea mult? 1. mi-a placut prea mult plus ca era perfecta pt ce vroiam eu si ca bani si ca echipare 2. motor bulletproff si idiotproff 3. am kit de coborare dar e greu de montat. (il vand daca vrea careva) 4. cand am urcat pe ea nu imi parea asa de mare si greu de manevrat cu toate ca veneam de la scooter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Acum am inteles, Cavalere. Pe mine m-au interesat doar cele de strada. Deocamdata nu am de cand sa fac off-road. Asa ca am cautat cauciucuri pentru ce imi trebuia mie. Scuze, abia dupa ce ai scris tu am vazut ca Radu_tdm_tm vroia cauciucuri care sa faca fata si off-road. Ma sfatuiesti sa iau si eu ceva combinat, pentru orice eventualitate? Stiu eu, poate pentru cand ne intalnim prin tara cu TDM-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 La Multi Ani ! si multa sanatate iti doresc, Flavius. Vad ca ai schimbat prefixul. Multi inainte. Kilometrii, cu miile sa ai, fara probleme. Numai bine si respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 lma flavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Acum am inteles, Cavalere. Pe mine m-au interesat doar cele de strada. Deocamdata nu am de cand sa fac off-road. Asa ca am cautat cauciucuri pentru ce imi trebuia mie. Scuze, abia dupa ce ai scris tu am vazut ca Radu_tdm_tm vroia cauciucuri care sa faca fata si off-road. Ma sfatuiesti sa iau si eu ceva combinat, pentru orice eventualitate? Stiu eu, poate pentru cand ne intalnim prin tara cu TDM-urile. da vrei sa iesi pe un forestier si nu vrei sa mergi cu frica sau mai incet decat restul grupei poti sa faci combinatia pe care o vreau eu. heidenau k76 pe spate iar pe fata Michelin Sirac sau heindeau k60. iti recomand Sirac pe fata daca ai bani e mai scump dar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 daca vreau gume de strada pt vaca mea iau Pirreli sport demon sau Michelin road pilot 2ct Am avut si eu Sport Demon pe Divi si cand le-am pus (cele schimbate erau foarte imbatranite si duse rau) am zis ca e alta mobra, veselie mare. Dar Road Pilot 2CT sunt in alta categorie, alta generatie, alt pret... sunt de fapt in aceeasi categorie cu Pirelli Diablo Strada, doar ca beneficiaza de tehnologia dual compound si par ceva mai ok din anumite pct de vedere. Eu am pt strada continental road attack si la 100 E bucata sunt excelente, chiar si pe asfalt ud. Nu ma intrebati cum sunt pe noroi Eu numai pe astea am mers si pe uscat mi se par super; din ce am vb si cu altii sunt niste anvelope f sportive, de toata lauda si sunt pe departe si cele mai ieftine din categoria sport-touring, cel putin pe dimensiunile de la 900. Pe ploaie m-au tradat o singura data, dar atunci a fost si vina mea. Dezavantajele se pare ca astea ar fi: 1.fata de alternativele de la Michelin, Metzeler, Dunlop, comportamentul pe ploaie e ceva mai nesigur si 2. faptul ca nu sunt dual-compound (cum sunt Pilot Power 2CT sau Dunlop Sportmax) iar anvelopa e destul de moale, rezultand la mers mult in plat si pe autostrada in tocirea mai accentuata pe banda de rulare la pneul spate. Insa n-am observat sa fi afectat comportamentul la viraje. 3. am kit de coborare dar e greu de montat. (il vand daca vrea careva) De ce zici asta? Poate dura si un sfert de ora si e mult mai usor decat schimbarea instalatiilor de frana pe care ai facut-o. Trebuie doar sa suspenzi spatele cu bascula lasata libera (adica fara cric bagat sub bascula spate). Daca n-ai central, merge si cu un cric de masina si caramizi... dupa care ai 2 suruburi de dat jos si trebuie doar sa tii un pic ridicat de bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 3. am kit de coborare dar e greu de montat. (il vand daca vrea careva) Cat o coboara? si cat vrei pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 A vazut cineva pe undeva kit racing pentru franele de TDM900A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Multumesc Cavalere, multumesc Ishmael, si multumesc si lui thorald si lui B-46-ANK Iese omul cateva zile de pe forum sa isi puna windows 7 de ziua lui si la intoarcerea pe forum are parte de surprize placute :-) Sa ne vedem cu bine toti la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) A vazut cineva pe undeva kit racing pentru franele de TDM900A? M-am uitat si eu anul trecut si m-am uitat si acum; raspunsul e negativ. Ai putea probabil inlocui furtunurile pe bucati, de ex. partea de jos, de la distribuitorul ala mic la etrieri si partea de la pompa de frana pana unde intra in cadru si de-acolo la distribuitor, ramanand doar furtunurile care duc inauntru... nu stiu ce si cum se intampla acolo, ca am manualul de service de la TDM900 din 2002. Ma consolez oricum cu gandul ca nu merita efortul, in ideea in care treaba asta probabil ar "rigidiza" frana, adica i-ar lua din elasticitate si i-ar scurta cursa, insa nu stiu daca ar ajuta efectiv franarea. Mai gandeste-te de asemenea ca o instalatie din asta e la un pret derizoriu fata de alte componente, deci nu vad de ce s-ar fi zgarcit japonezii la asa ceva. La motocicletele sport, presupunand ca te si dai "sport", lichidul atinge temperaturi mai mari, probabil si pilotul are nevoie de alt gen de feedback in levier... si asa s-ar explica de ce folosesc alta categorie de lichid (baietii pun DOT 5.1 sau superior) si alte camasi. Daca gasesti pe undeva sa-mi spui si mie te rog. Inca ceva, la mobrele noastre buba cea mai mare in tot procesul de franare e modul cum intra ABS-ul, f devreme adica. Simt ca anvelopa fata are rezerve, dar ABSul imi taie frana. Probabil senzatia asta ai simtit-o si tu cand ai avut evenimentele alea. Am mers un pic si cu un F800ST si acolo frana actioneaza impecabil. Mai mult, la TDM mai e si plonjarea caracteristica, deci daca te arunci in frana fata, cu sau fara kit racing, tot ca coor o sa franeze mai mult ca sigur. Ca fapt divers, eu habar n-aveam asta pana de curand, la 900 dar si la multe alte mobre, in momentul in care franezi spate suspensia spate este blocata. Acest lucru este unul din motivele ptr care actionarea simultana a franelor echilibreaza f mult motocicleta. Nu stiu cum e la 850, puteti testa tinand piciorul pe frana si aruncandu-va cu fundul pe mobra. Editat Ianuarie 22, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.