Raider Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare , ce parere aveti !!!! ce rotatii ie recomandat pentru tdm 850 cand ie cald motoru ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 revin! remorca stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare , ce parere aveti !!!! ce rotatii ie recomandat pentru tdm 850 an relantiu, cand ie cald motoru ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Cauta si tu prin manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 SALUT Cine ma poata ajuta cu o furca fata completa pt model 3VD, an fabricatie 1995 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare , ce parere aveti !!!! ce rotatii ie recomandat pentru tdm 850 cand ie cald motoru ???? http://www.moto-travel.ro/Yamaha_Service_M...l/target10.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Centru de greutate sus = garda mare la sol = comportament bun pe gropi. Greutatea o simti doar cind tii mobra pe picior. Sfatul meu totusi e sa NU iti iei TDM la 1.72 si prima motocicleta decat daca ai vreun motiv foarte puternic pentru asta, de scapat o s-o scapi sigur, si poate n-o sa fie tot timpul moale pe jos sau fara trafic in preajma. La 1.72 ca sa pui piciorul jos o sa tii motocicleta mult mai inclinata decat o tine unul cu 10cm mai lung in picioare, si o sa simti motocicleta mult mai grea. Eu zic ca e mai bine sa iti lasi o marja de siguranta pentru situatiile cind o sa ai noroi/nisip/gropi sub talpa cind pui piciorul jos. Bafta ! @barboge: sigur. Dupa 6-7 seara in timpul saptamanii, poate ne vedem prin cartier. Eu am un metru 72 incaltat si 63 de kile si ma descurc cu taurasul...odata din cauza unui caine am inecat motorul in curba la dreapta intr-o intersectie...am facut sandwish semnalizatorul, am ridicato singur si mi-am continuat drumul...Daca ai sange de motociclist in tine si te simti stapan pe tine poti sa iti iei ce motor vrei...Mi-am reglat suspensiile sa fie cat mai moi si elastice la 63 de kile cate am...M-am obisnuit cu motorul imi place de numa', si eu am fost de aceasi parere... ca ii prea inalta pt mine... Intoarcerile acelea la viteza mica intradevar sunt mai complicate pana te obisnuiesti... dar uiti lucrul asta cand mergi cu ea si la greutatea pe care o are se aseaza super bine, nu ca un motor de 170 de kile...de oras... Cu garda la sol as tine sa spun totusi ramane un motor de strada, si nu ii TA si nici F 650 GS care imi intra la casa in curte ok...Pe langa TDM, pe care il bag cu greu in curte ca am dat odata cu tobele in bordura ca am crezut ca acolo raman:))... Nu ma intelegeti gresit.... Eu nu sunt adeptul frazei nu iti lua primul motor de viteza ca mori, nu iti lua motor ca ii prea greu, ca ii prea inalt....Exista minusuri la orice motor...Dar ganditiva, cum ma protejeaza pe mine carenele si parbrizul de TDM si cum il protejeaza pe unul de 1 metru 90... Asfalt Uscat... Mesaj completat Salutare , ai dreptate ioo am 1,70 fix si ie greu s-al controlez an nisip,noroi mai ales an noroi ,dar mam descurcat pana acum , pe asfalt si an curbe nam probleme merge foarte ok . Ai 1,70 si ii greu sa il controlezi pe nisip si pe noroi... Nu esti singuru... Toti TDM -isti il controleaza greu...Pentru ca ii motor de strada, ce il ajuta is suspensile care au cursa lunga daca le reglezi... Daca nu ai cauciucuri enduro si motor usor enduro gen F 650 F 800 poti sa uiti mersul in noroi sau nisip ca nu pt asa ceva a fost facut... si la controlul pe nisip trebuie sa stii cum sa abordezi am mers pe drum forestier numai pietre si nisip si am mers intre 40 si 70 la ora, sa vezi ce lucrau suspensiile si mergea de numa... daca abordam cu 30 la ora sigur transpiram in palme:)) Mesaj completat Apropo, are ceva daca schimbi treptele fara ambreiaj ? Una din dati in care pleci si prinzi suta in 4 secunde am scapat pe la vreo 8000 de turatii abreiajul ca schimbam repede si s-a intamplat... Nu as mai vrea sa aud sunetele acelea in viatza mea si felul in care juca turometru cobora ca la o masina cu cutie de viteze automata asa in reluare:)) Daca te risti ii pe pielea ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Una din dati in care pleci si prinzi suta in 4 secundeam scapat pe la vreo 8000 de turatii abreiajul ca schimbam repede si s-a intamplat... Nu as mai vrea sa aud sunetele acelea in viatza mea si felul in care juca turometru cobora ca la o masina cu cutie de viteze automata asa in reluare:)) Daca te risti ii pe pielea ta... Vezi ca ti-a scapat esentialul: Flavius a fost obligat sa schimbe fara ambreiaj, pt ca i s-a rupt cablul Intre timp, omul si-a rezolvat problema, si a si anuntat pe forum (posturile citate de tine au mai mult de o saptamana) Totusi, cum naiba ai ajuns tu cu TDM-ul la 8000? Ai Parkinson? nu te poti controla? La 6000 iti ofera senzatii mai ceva ca o racheta, si tu o duci la 8000? Si mai faci si schimbari de viteza "scurte"? Nu te inteleg, cu ce ti-a gresit motocicleta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Intr-adevar, am cam fost obligat ca mi s-a rupt cablul.. Acuma nu o sa fac obicei ca in fiecae zi sa schimb fara ambreiaj, desi din 3 in 4 si din 4 in 5 cred ca ar merge si fara ambreiaj, daca nu depasesti 4000 rpm, de cazut bine nu stiu cat de bine i-o cadea motorului... La care ii fluiera in treapta 3 ? Aveti idee din ce cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 acuma a inceput ? sau acuma te-ai dat pe fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Mi se pare ca are un inceput de fluierat. Acuma, trebuie sa schimb si uleiul, nu stiu daca din cauza asta ar putea face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 SALUT Cine ma poata ajuta cu o furca fata completa pt model 3VD, an fabricatie 1995 ? model 1992 am eu daca te ajuta 0744520592 Mesaj completat Intr-adevar, am cam fost obligat ca mi s-a rupt cablul..Acuma nu o sa fac obicei ca in fiecae zi sa schimb fara ambreiaj, desi din 3 in 4 si din 4 in 5 cred ca ar merge si fara ambreiaj, daca nu depasesti 4000 rpm, de cazut bine nu stiu cat de bine i-o cadea motorului... La care ii fluiera in treapta 3 ? Aveti idee din ce cauza? cu a3a am avut si eu probleme nu fluiera dar scapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 'Tour-istii' de Paste , nu dati nici un semn de viata ?? N-ati inghetat pe acolo ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 am ajuns acasa dintr-o plimbare de 2100km cu destule peripetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Cavalere, ne-ai lasat in aer. Povesteste-ne! Si poze, normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Hai Cavalere, baga cu calatoria, ca mie imi e lene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 am ajuns acasa dintr-o plimbare de 2100km cu destule peripetii. Hai Cavalere, baga cu calatoria, ca mie imi e lene Asta-i de-aia cu "mai sunt x zile / ore pana cand veti putea vedea pozele si auzi cele intamplate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Hai ca scriu asa pe zile. 1 zi - Bucuresti - Sibiu - un consum de 4.8 pe autostrada cu pasager si bagaje. seara ajungem la gazda noastra Rockerul unde ne imbubam ca niste sparti cu Ciorba radauteana gatita de Maia, sarmale si un minunata prajitura Tiramitsu din care nu n-am putut opri decat dupa a doua portie. a 2-a zi Sibiu - Bicaz - ploua tot drumul dar ne bucuram de o ciocolata calda in Sighisoara la JO's PUB si o masa copioasa in Gheorghieni, undeva pe drum Xenonul meu cedeaza nervos si va ajunge in Bucuresti in punga. Seara din pacate avem parte de prima surpriza neplacuta a turei: unul dintre crampoanele cauciucului fata al lui Alin are o crapatura la baza. Ne apucam sa cautam cazare si apoi sa gasim o solutie. Dupa multe telefoane, Fotok ne spune sa-l suma pe Yamahaia care este cel mai aproape de noi, in Neamt si sa ii cerem ajutoru, in caz contrar, florian era dispus sa vina cu masina si cu roata TDM-ului lui in ajutorul nostru. Yamahaia ne spune telefonic ca ne asteapta la el in oras sa rezolvam problema. Ne bagam la somn dupa o zi obositoare. a 3-a zi Bicaz - un sat aproape de Radauti - soare si frumos. Ajungem in Neamt si facem schimbul de roti intre TDM-ul lui Rockeru si al lui Yamahaia. Acesta din urma a venit cu un prieten care are service si a rezolvat in 15-20min toata problema. In timpul asta eu am reparat semnalizarea stanga care refuza sa functioneze coerent si scot instalatia Xenon si pun un bec H4. Vizitam apoi cetatea Neamtului., restaurata minunat si ramanem impresionati de asezarea si constructia ei. Urmeaza un accident nefericit, Uzunu incetineste, franeaza si se opreste in mijloculul drumului, eu sesizez prea tarziu, incerc sa franez cat pot de tare, amandoi eliberam franele si impactul are loc intre coburi si prind la mijloc piciorul Claudiei. In momentul in care opresc Cobul lui Uzunu inca se rotea prin sant, ma dau repede jos si o iau pe claudia in brate, o pune pe iarba si ne uitam la piciorul ei sa vedem ce a patit. Din fericire, asa cum aflam ulterior, este doar o entorsa la laba piciorului. Pagubele materiale destul de grave. Cobul zburator al lui Uzunu are 2 urechi de prindere rupte si prinderea din scarita. Cobul meu e spart un pic, incuitoarea nu mai functioneaza si suportul e un pic stramb. Continuam drumetia, vizitam manastirea Voronet si apo pornim spre Putna. Acolo din pacate nu ajungem pt ca oprim sa mancam si pierdem foarte mult timp, ne intoarcem inapoi spre Radauti sa gasim cazare. Uzunu ne salveaza gasind cazare la o pensiune foarte frumoasa si cu niste camere minunate si niste oameni primitori. Din pacate intamplarea din timpul zilei a adus la zero moralul Claudiei, lui uzunu si al meu. A doua zi urma sa mergem pana la Suceava sa o ducem pe Claudia la un tren cu directia Bucuresti, noroc ca un coleg de munca m-a ajuta sa gasesc un tren care pleca dimineata si astfel nu am plecat, caine surd la vanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_angel Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Un colaj cu pozele facute de Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Imi pare rau sa aud de ce s-a intamplat Claudiei, sper ca nu e ceva grav. Vad ca ati mai avut peripetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Imi pare rau sa aud de ce s-a intamplat Claudiei, sper ca nu e ceva grav. Vad ca ati mai avut peripetii. se trateaza cu fasa elastica si niste pastile. nimic grav din fericire. din pacatate mi-a declarat ca nu mai vrea sa mearga pe motor nicaieri.... poate o sa isi schimbe parerea la ziua a 4-a nu stiu sa scriu pe unde am fost. Rockere scrie tu ca tu stii exact traseul eu nu stiu denumirile .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 asta scriam pe forum cand ati inceput sa planuiti excursia de paste. "daca veniti in bucovina, zona sucevei, da-ti-mi si mie de stire va rog. mi-ar placea sa va insotesc si/sau sa bem un pahar de ceva impreuna. plus ca va pot recomanda niste trasee frumoase prin zona. n-am tdm, dar merge si mobra mea, nu-s probleme." pacat ca n-ati dat si voi un semn daca tot ati venit prin zona sucevei. mi-ar fi placut sa va cunosc live. si poate va puteam ajuta cu accidentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 imi plac pozele (mai ales aia cu intrarea domnitelor) si cred ca a fost o tura frumoasa in rest, mi-a fost facuta sincronizarea (la emil@florin din drumul taberei - reclama pe fatza) si e clar o schimbare in bine (trage mai bine imediat ce schimb viteza si accelerez) e mult de munca si migalos, dar se merita (mai ales ca nu am muncit eu...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 se trateaza cu fasa elastica si niste pastile. nimic grav din fericire. din pacatate mi-a declarat ca nu mai vrea sa mearga pe motor nicaieri.... poate o sa isi schimbe parerea la ziua a 4-a nu stiu sa scriu pe unde am fost. Rockere scrie tu ca tu stii exact traseul eu nu stiu denumirile .. Uff...banuiam ca asta iti va spune, ca nu va mai merge pe motor nicaieri...spune-i din partea mea sa faca bine sa isi cumpere un motor, nu sa renunte la iesiri. Revenire usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Hai salut! As vrea sa trec si eu la TDM si vreau sa aflu impresii de la fosti Transalpisti, referitor la plusuri si minusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.