Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto?

Cumparati si o sa vezi!

Bafta, Cavalere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ieri dupa ce am montat mobra am facut o tura scurta de verificare, vreo 30 km in jurul Ploiesti-ului ... la 200 km pe trip-meter (deja erau vreo 180 pina sa o demontez) deja mi-a fost frica sa nu ramin fara benzina (la ultimul plin, am bagat vreo 15 l la vreo 180 km) si m-am bagat la benzinarie ...

am bagat la refuz si surpriza, 13.89 l :laugh: ... adica tot nu stiu daca am montat furtunasele bine :D pt ca nu am intrat in rezerva, sau mai bine zis eram la limita ...

una peste alta a iesit un consum de 6.6% inainte de operatiunea de demontare/spalare ...

ceva e ciudat aici ... de la 8.1 la 6.6 in conditiile in care fac acelasi traseu :rolleyes: ... ma rog, cum nu inteleg, nu-mi mai fac probleme :P ...

 

a propos de schimbat viteze, eu le schimb undeva la 4000, in general ... de mers, in functie de traseu, cu a 3-a sau a 4-a ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto?

Cumparati si o sa vezi!

Bafta, Cavalere!

 

De 2 ani incerc sa bag TDM-ul in revista la Motocicismo. practic de cand o am. Pana la urma au venit iei la mine :D

 

restul e poveste :rolleyes:

 

PS e o chesti de care sunt mandru. urmeaza facut tablou din articol si montat in garaj si pe hol in casa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare atentie cu punerea la loc a cutiei filtrului de aer. daca nu stau etans pe carburi e nasol. Mecanicul (Ferencz) a zis ca trebuie avut mare grija cu montatul si demontatul. Daca nu le montezi corect va trage aer pe akolo impreuna cu toate mizeriile posibile si imposibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor am fost la Smaeb ieri, destul de faina treaba dar parca un pic mai slabut decat anu trecut, mai putini expozanti si parca si marfa era mai putina, pina si gagicile erau mai putine :rolleyes: (alea catarate pe mobre), promotii la echipamente si accesorii putine, dar altfel atmosfera faina. Iti crestea inima uitandu-te la atatea motociclete adunate la un loc, vorbesc de cei care au venit la expozitie nu de expozanti. Din cei din ultima categorie se evidentiau (ca intotdeauna) cei de la BMW in rest cam subtire oferta . Pun acum cateva poze dar o sa mai adaug si altele dupa ce le micsorez putin. Meseriasi baietii de la demonstratii, ce puteau face aia cu motoarele te facea sa te gandesti cam cate trante au luat pina au invatat asa ceva ! :laugh: Rokere, sper ca ati ajuns cu bine acasa si nu va udat pe drum ! Salutari inca o data baietilor din Bucuresti !!

post-37709-1272186987_thumb.jpg

post-37709-1272187044_thumb.jpg

post-37709-1272187108_thumb.jpg

post-37709-1272187138_thumb.jpg

post-37709-1272187283_thumb.jpg

post-37709-1272187304_thumb.jpg

post-37709-1272187365_thumb.jpg

post-37709-1272187404_thumb.jpg

post-37709-1272187531_thumb.jpg

post-37709-1272187594_thumb.jpg

post-37709-1272187620_thumb.jpg

post-37709-1272187679_thumb.jpg

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uiti 1 lucru ... /index.php?...t&id=592234 ... e LANT nu curea ... atentie la foaie :rolleyes:, a da, si pinionu` mic e cam cu 1/2 dinti din cat te-ai astepta, deci ce e a lor e a lor, da pana nu incerci in conditiile necesare, nu te sub-evalua :laugh:

Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare

pe spate in trei etriere.

post-37709-1272195654_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare

pe spate in trei etriere.

 

Cei drept.. Ungurii astia stiu ceva.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare

pe spate in trei etriere.

 

 

aia 3 etrieri nu sunt pt mai multa putere de franare ci pt ca au 3 manete de frane pozitionate in diferite locuri de unde pot fi actionate in timp ce sta pe rezervor sau in alte astfel de poziti atipice pt mersul pe 2 roti

 

se vede deasupra rotii fata una dintre pedalele de frana. de asemenea se vede si o acceleratie pe scarita pasagerului :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga-mi-as :D , de unde iau niste crash-pad-uri ?

azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ...

desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ...

am reusit s-o pun pe jos ...

nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic :peace: ...

 

si inca o chestie ... de fapt doua ...

una: cam "fluiera" ... ce-o fi ?

doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant :P ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga-mi-as , de unde iau niste crash-pad-uri ?

azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ...

desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ...

am reusit s-o pun pe jos ...

nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic :peace: ...

 

si inca o chestie ... de fapt doua ...

una: cam "fluiera" ... ce-o fi ?

doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant ?

 

cazutul al viteze mici e o chesti naturala pt tdm-isti, mai ales daca ai pena in 1,75 :)

 

pt crashbar vb cu dr_dejavu ca el e mester sau iti iei ca mine de la hepco de pe louis dar constati ca nu-s prea bune ca nu protejeaza calumea si mai bine iei de la dejavu :D

 

nu stiu sa-ti raspund la fluierat :P

 

lantul verifica sa fie uns si intins si verifica la mana zalele sa nu fie vreuna blocata, apoi trage de lant pe foaie spre spatele rotii si vezi daca se caste o gaura intre dinte si za. daca vezi printre ele cam in 3000-5000km va trebui schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva mai priceput decit mine mi-a zis ca foaia pare uzata si ca ar cam trebui schimbata ...

eu unul nu stiu cum sa recunosc o foaie uzata ... ei, pina al urma probabil ca scrie kit de lant pe dumneaei ...

o sa vedm cu ce scremete o sa-l pot achizitiona :D ...

deh, domnia (ca nu-i prostie :P ) se plateste :peace: !

 

"fluieratul" e zgomotul specific angrenajelor, probabil din CV ... poate ca nu-i place uleiul ... e un sintetic, nu mai stiu de care ...

la GS bagam Motul 7100 la butoi si nu zicea nici pas ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ii place full sintetic ? Hmm... :peace:

Io din asta am si are ceva tendinte de fluierat...

Semisinteticul sa fie acceptat cel mai bine de catre motor/cutia de viteze ?

 

 

daca te deranjeaza suieratul incerca si unul semisintetic si vezi cum eu. eu numai d-asta am folosit si nu scoate nici un suierat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te deranjeaza suieratul incerca si unul semisintetic si vezi cum eu. eu numai d-asta am folosit si nu scoate nici un suierat

Cavalere eu am Repsol full sintetic in a mea si nu fluiera nimic !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as zice ca e un suierat puternic, deranjant, insa ma intreb si eu ca proasta-n tirg daca e in regula ...

deh, dupa euforia cumpararii incep sa vad ca nu-i perfecta :peace: ... asta nu ma face s-o apreciez mai putin :D

 

am tras de lant cum m-ai invatat Cavalere ... as zice ca e joc de citiva mm intre lantul intins (cu mina) si foaie, adica " se vede" printre lant si foaie ... l-am spalat si uns si parca nu se mai aude acel zgomot ... sau nu se mai aude asa tare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as zice ca e un suierat puternic, deranjant, insa ma intreb si eu ca proasta-n tirg daca e in regula ...

deh, dupa euforia cumpararii incep sa vad ca nu-i perfecta :peace: ... asta nu ma face s-o apreciez mai putin :D

 

am tras de lant cum m-ai invatat Cavalere ... as zice ca e joc de citiva mm intre lantul intins (cu mina) si foaie, adica " se vede" printre lant si foaie ... l-am spalat si uns si parca nu se mai aude acel zgomot ... sau nu se mai aude asa tare ...

 

 

mai are ceva viata dar nu prea multa. cam 5000km. si al meu e la fel si o sa il schimb si eu dar mai peste cateva luni sa mai fac intai vreo 3000km cel putin.

 

 

da-ti si mie o solutie pt a fixa mansonul stanga ca mi se tot rasuceste pe maner. cu ce sa dau sa stea fix?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva mai priceput decit mine mi-a zis ca foaia pare uzata si ca ar cam trebui schimbata ...

eu unul nu stiu cum sa recunosc o foaie uzata ... ei, pina al urma probabil ca scrie kit de lant pe dumneaei ...

Hai cu poze si iti spunem noi

Fa poza cat mai aproape, ci dantura pinionului, sa fie bine focalizata, nu cu telefonul

Mesaj completat

 

cazutul al viteze mici e o chesti naturala pt tdm-isti, mai ales daca ai pena in 1,75

Nu are nicio legatura cu inaltimea, ci cu abilitatile

Nu cred ca e o diferenta enorma intre un om de 1,75 m si unul de 1,77 m (eu)

Rule no 1: ca sa nu cazi in viraje la viteze mici, trebuie sa detii controlul motocicletei, si pentru asta ai nevoie de putere la roata motrice, respectiv in momentul in care simti ca pierzi echilibrul nu trebuie sa faci altceva decat sa accelerezi CU SIMT

Or, majoritatea pilotilor cazatori au tendinta sa traga de ambreiaj, nu de acceleratie

In acel moment isi taie singuri craca de sub picioare, motocicleta ramane fara tractiune si cade

 

Ma pot contrazice doar cei care au mai mult de 27 ani

Pe motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,am o problema cu cuzinetii,nu se mai vede culoarea de pe cuzineti si nu stiu de care imi trebuie.Peste tot cotele sunt sub forma de culori.Aveti idee cum pot afla ce dimensiuni corespund acelor coduri sub forma de culori? Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu rezolvi cu fluieratu, eu zic sa scoti fluiericiu din toba... poate plange vreun politzai dupa el :D ...nu m-am putut abtine :P

Lasa ca te-ai abtinut de ziua ta

Nu ai dat p'aci sa-ti zic "La multi ani!"

Dar eu zic ca poti primi si acum :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...