barboge Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto? Cumparati si o sa vezi! Bafta, Cavalere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 (editat) ieri dupa ce am montat mobra am facut o tura scurta de verificare, vreo 30 km in jurul Ploiesti-ului ... la 200 km pe trip-meter (deja erau vreo 180 pina sa o demontez) deja mi-a fost frica sa nu ramin fara benzina (la ultimul plin, am bagat vreo 15 l la vreo 180 km) si m-am bagat la benzinarie ... am bagat la refuz si surpriza, 13.89 l ... adica tot nu stiu daca am montat furtunasele bine pt ca nu am intrat in rezerva, sau mai bine zis eram la limita ... una peste alta a iesit un consum de 6.6% inainte de operatiunea de demontare/spalare ... ceva e ciudat aici ... de la 8.1 la 6.6 in conditiile in care fac acelasi traseu ... ma rog, cum nu inteleg, nu-mi mai fac probleme ... a propos de schimbat viteze, eu le schimb undeva la 4000, in general ... de mers, in functie de traseu, cu a 3-a sau a 4-a ... Editat Aprilie 24, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto? Cumparati si o sa vezi! Bafta, Cavalere! De 2 ani incerc sa bag TDM-ul in revista la Motocicismo. practic de cand o am. Pana la urma au venit iei la mine restul e poveste PS e o chesti de care sunt mandru. urmeaza facut tablou din articol si montat in garaj si pe hol in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Nu are nevoie nimeni de imbusuri ? Este oferta pe louis cod 10003941 la 2.95 euro ! La care se mai adauga taxele postale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 mare atentie cu punerea la loc a cutiei filtrului de aer. daca nu stau etans pe carburi e nasol. Mecanicul (Ferencz) a zis ca trebuie avut mare grija cu montatul si demontatul. Daca nu le montezi corect va trage aer pe akolo impreuna cu toate mizeriile posibile si imposibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 (editat) Mai fratilor am fost la Smaeb ieri, destul de faina treaba dar parca un pic mai slabut decat anu trecut, mai putini expozanti si parca si marfa era mai putina, pina si gagicile erau mai putine (alea catarate pe mobre), promotii la echipamente si accesorii putine, dar altfel atmosfera faina. Iti crestea inima uitandu-te la atatea motociclete adunate la un loc, vorbesc de cei care au venit la expozitie nu de expozanti. Din cei din ultima categorie se evidentiau (ca intotdeauna) cei de la BMW in rest cam subtire oferta . Pun acum cateva poze dar o sa mai adaug si altele dupa ce le micsorez putin. Meseriasi baietii de la demonstratii, ce puteau face aia cu motoarele te facea sa te gandesti cam cate trante au luat pina au invatat asa ceva ! Rokere, sper ca ati ajuns cu bine acasa si nu va udat pe drum ! Salutari inca o data baietilor din Bucuresti !! Editat Aprilie 25, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 uiti 1 lucru ... /index.php?...t&id=592234 ... e LANT nu curea ... atentie la foaie , a da, si pinionu` mic e cam cu 1/2 dinti din cat te-ai astepta, deci ce e a lor e a lor, da pana nu incerci in conditiile necesare, nu te sub-evalua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 uiti 1 lucru ... /index.php?...t&id=592234 ... e LANT nu curea ... atentie la foaie , a da, si pinionu` mic e cam cu 1/2 dinti din cat te-ai astepta, deci ce e a lor e a lor, da pana nu incerci in conditiile necesare, nu te sub-evalua Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare pe spate in trei etriere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinarepe spate in trei etriere. Cei drept.. Ungurii astia stiu ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinarepe spate in trei etriere. aia 3 etrieri nu sunt pt mai multa putere de franare ci pt ca au 3 manete de frane pozitionate in diferite locuri de unde pot fi actionate in timp ce sta pe rezervor sau in alte astfel de poziti atipice pt mersul pe 2 roti se vede deasupra rotii fata una dintre pedalele de frana. de asemenea se vede si o acceleratie pe scarita pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 baga-mi-as , de unde iau niste crash-pad-uri ? azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ... desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ... am reusit s-o pun pe jos ... nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic ... si inca o chestie ... de fapt doua ... una: cam "fluiera" ... ce-o fi ? doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 baga-mi-as , de unde iau niste crash-pad-uri ?azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ... desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ... am reusit s-o pun pe jos ... nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic ... si inca o chestie ... de fapt doua ... una: cam "fluiera" ... ce-o fi ? doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant ? cazutul al viteze mici e o chesti naturala pt tdm-isti, mai ales daca ai pena in 1,75 pt crashbar vb cu dr_dejavu ca el e mester sau iti iei ca mine de la hepco de pe louis dar constati ca nu-s prea bune ca nu protejeaza calumea si mai bine iei de la dejavu nu stiu sa-ti raspund la fluierat lantul verifica sa fie uns si intins si verifica la mana zalele sa nu fie vreuna blocata, apoi trage de lant pe foaie spre spatele rotii si vezi daca se caste o gaura intre dinte si za. daca vezi printre ele cam in 3000-5000km va trebui schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) cineva mai priceput decit mine mi-a zis ca foaia pare uzata si ca ar cam trebui schimbata ... eu unul nu stiu cum sa recunosc o foaie uzata ... ei, pina al urma probabil ca scrie kit de lant pe dumneaei ... o sa vedm cu ce scremete o sa-l pot achizitiona ... deh, domnia (ca nu-i prostie ) se plateste ! "fluieratul" e zgomotul specific angrenajelor, probabil din CV ... poate ca nu-i place uleiul ... e un sintetic, nu mai stiu de care ... la GS bagam Motul 7100 la butoi si nu zicea nici pas ... Editat Aprilie 26, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 TDM-ul nu e genu care sa mearga cu full sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu ii place full sintetic ? Hmm... Io din asta am si are ceva tendinte de fluierat... Semisinteticul sa fie acceptat cel mai bine de catre motor/cutia de viteze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu ii place full sintetic ? Hmm... Io din asta am si are ceva tendinte de fluierat... Semisinteticul sa fie acceptat cel mai bine de catre motor/cutia de viteze ? daca te deranjeaza suieratul incerca si unul semisintetic si vezi cum eu. eu numai d-asta am folosit si nu scoate nici un suierat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 daca te deranjeaza suieratul incerca si unul semisintetic si vezi cum eu. eu numai d-asta am folosit si nu scoate nici un suierat Cavalere eu am Repsol full sintetic in a mea si nu fluiera nimic !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 n-as zice ca e un suierat puternic, deranjant, insa ma intreb si eu ca proasta-n tirg daca e in regula ... deh, dupa euforia cumpararii incep sa vad ca nu-i perfecta ... asta nu ma face s-o apreciez mai putin am tras de lant cum m-ai invatat Cavalere ... as zice ca e joc de citiva mm intre lantul intins (cu mina) si foaie, adica " se vede" printre lant si foaie ... l-am spalat si uns si parca nu se mai aude acel zgomot ... sau nu se mai aude asa tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 n-as zice ca e un suierat puternic, deranjant, insa ma intreb si eu ca proasta-n tirg daca e in regula ...deh, dupa euforia cumpararii incep sa vad ca nu-i perfecta ... asta nu ma face s-o apreciez mai putin am tras de lant cum m-ai invatat Cavalere ... as zice ca e joc de citiva mm intre lantul intins (cu mina) si foaie, adica " se vede" printre lant si foaie ... l-am spalat si uns si parca nu se mai aude acel zgomot ... sau nu se mai aude asa tare ... mai are ceva viata dar nu prea multa. cam 5000km. si al meu e la fel si o sa il schimb si eu dar mai peste cateva luni sa mai fac intai vreo 3000km cel putin. da-ti si mie o solutie pt a fixa mansonul stanga ca mi se tot rasuceste pe maner. cu ce sa dau sa stea fix? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 cineva mai priceput decit mine mi-a zis ca foaia pare uzata si ca ar cam trebui schimbata ...eu unul nu stiu cum sa recunosc o foaie uzata ... ei, pina al urma probabil ca scrie kit de lant pe dumneaei ... Hai cu poze si iti spunem noi Fa poza cat mai aproape, ci dantura pinionului, sa fie bine focalizata, nu cu telefonul Mesaj completat cazutul al viteze mici e o chesti naturala pt tdm-isti, mai ales daca ai pena in 1,75 Nu are nicio legatura cu inaltimea, ci cu abilitatile Nu cred ca e o diferenta enorma intre un om de 1,75 m si unul de 1,77 m (eu) Rule no 1: ca sa nu cazi in viraje la viteze mici, trebuie sa detii controlul motocicletei, si pentru asta ai nevoie de putere la roata motrice, respectiv in momentul in care simti ca pierzi echilibrul nu trebuie sa faci altceva decat sa accelerezi CU SIMT Or, majoritatea pilotilor cazatori au tendinta sa traga de ambreiaj, nu de acceleratie In acel moment isi taie singuri craca de sub picioare, motocicleta ramane fara tractiune si cade Ma pot contrazice doar cei care au mai mult de 27 ani Pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Mesaj completat Ma pot contrazice doar cei care au mai mult de 27 ani Pe motocicleta Bravo Nicule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salut baieti,am o problema cu cuzinetii,nu se mai vede culoarea de pe cuzineti si nu stiu de care imi trebuie.Peste tot cotele sunt sub forma de culori.Aveti idee cum pot afla ce dimensiuni corespund acelor coduri sub forma de culori? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca nu rezolvi cu fluieratu, eu zic sa scoti fluiericiu din toba... poate plange vreun politzai dupa el ...nu m-am putut abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 da-ti si mie o solutie pt a fixa mansonul stanga ca mi se tot rasuceste pe maner. cu ce sa dau sa stea fix? Cavalere, incearca sa dai cu un adeziv, iar daca nu tine o alta solutie ar fi manson nou. Sau chiar 2, sa fie stereo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca nu rezolvi cu fluieratu, eu zic sa scoti fluiericiu din toba... poate plange vreun politzai dupa el ...nu m-am putut abtine Lasa ca te-ai abtinut de ziua ta Nu ai dat p'aci sa-ti zic "La multi ani!" Dar eu zic ca poti primi si acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.