fuchsia Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Pai eu de dat jos ziceam ca se vede, sunt de acord, dar foarte usor.... Aha, deci asa se explica uleiul de pe unele motoare 4TX Un strop azi, un strop maine, si uite asa se unge blocul motor pe exterior Nu dau nume, ca se supara Repet: 4TX este OK, evident Yamaharzii au incercat sa imbunatateasca unele chestii la un lucru deja foarte bun, ceea ce e greu Tre' sa fac iar o poza ca sa te conving ca se vede usor ? E un gemuletz pe lateral care se vede imediat daca nu ai reumatism cronic si dureri de spate sau fund de sifon la ochelari La turnatul uleiului, daca n-ai doua maini stangi nu versi nici o picatura, nu e absolut nici o filozofie. Bateria o scoti de pe motor o data pe an, asta in cazul in care n-ai garaj sa o tii incarcata. De incarcat sint sanse sa ai mai des nevoie sa o incarci. Lasa-ma pe mine sa-i injur pe japonezi, ca n-am garaj, si toate operatiile le fac in fatza blocului, dar cred ca sint destui posesori de 3VD cu garaj care injura si ei suficient cind scot rezervorul sa incarce bateria Chestia e sa nu se inteleaga ca 4TX ar fi un regres fatza de 3VD, ca nu e. Nu e nici "the ultimate shit", are si ea bubele ei. Sint plusuri si minusuri, e o etapa in evolutia unui model moto, cum spuneam mai devreme. E bine ca are oricine posibilitatea sa isi aleaga ce doreste, si e bine ca au scazut foarte mult preturile, inclusiv la 900. Era misto daca erau interschimbabile piesele pe ele, si atunci isi pastra fiecare numai chestiile bune de la modelul preferat si le tuna pe celelalte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Pai eu de dat jos ziceam ca se vede, sunt de acord, dar foarte usor.... Aha, deci asa se explica uleiul de pe unele motoare 4TX Un strop azi, un strop maine, si uite asa se unge blocul motor pe exterior Nu dau nume, ca se supara Repet: 4TX este OK, evident Yamaharzii au incercat sa imbunatateasca unele chestii la un lucru deja foarte bun, ceea ce e greu se vede uleiul, (nu neg ca ajuta si cataligele) io ma uit la nivel calare pe motor, tu cu joja cum faci la stop ? buei, cine are barba de vazut, aude. cand o sa ai tu ulei acolo unde am io paianjeni pe nisipu de pe uleiu de pe blocu motor ... glumesc, e luna si bec acuma ... recent s-au schimbat tot felu de garnituri, si busonul fisurat, deci sunt in grafic. Tre' sa fac iar o poza ca sa te conving ca se vede usor ?E un gemuletz pe lateral care se vede imediat daca nu ai reumatism cronic si dureri de spate sau fund de sifon la ochelari La turnatul uleiului, daca n-ai doua maini stangi nu versi nici o picatura, nu e absolut nici o filozofie. Bateria o scoti de pe motor o data pe an, asta in cazul in care n-ai garaj sa o tii incarcata. De incarcat sint sanse sa ai mai des nevoie sa o incarci. Lasa-ma pe mine sa-i injur pe japonezi, ca n-am garaj, si toate operatiile le fac in fatza blocului, dar cred ca sint destui posesori de 3VD cu garaj care injura si ei suficient cind scot rezervorul sa incarce bateria Chestia e sa nu se inteleaga ca 4TX ar fi un regres fatza de 3VD, ca nu e. Nu e nici "the ultimate shit", are si ea bubele ei. Sint plusuri si minusuri, e o etapa in evolutia unui model moto, cum spuneam mai devreme. E bine ca are oricine posibilitatea sa isi aleaga ce doreste, si e bine ca au scazut foarte mult preturile, inclusiv la 900. Era misto daca erau interschimbabile piesele pe ele, si atunci isi pastra fiecare numai chestiile bune de la modelul preferat si le tuna pe celelalte bateria o scoti greu de pe 4tx doar daca e de 3vd. cine se incumeta la discutii stiintifico-fantastice e invitat sa consulte LOUIS`ul, pentru ca in rest, nici VARTA, si nici chiar zeii EXIDE nu fac diferenta intre pilele pentru sub-modele. (si sunt CAT INCAPE diferite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Ieri am pornit motorul dupa...6 LUNI, din bateria masinii. Bateria motorului, desi a fost incarcata acum 2-3 saptamani, dupa 5 luni de stat in dulap, nu m-a ajutat deloc. Nu invartea deloc electromotorul decat asa un gafait si niste pacanituri, am masurat-o si avea cam 12,13-12,14...am dus-o inapoi la incarcat cica trebuie sa aiba macara 12,3-12,4. De la bateria masinii a luat-o cam dupa 3 incarcari (nici nu am insitat din prima prea mult gandind sa nu-l chinui). Mi-a fost tare dor sa-l aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 recent s-au schimbat tot felu de garnituri, si busonul fisurat, deci sunt in grafic. Sa-ti fie rusine, din cauza ta mi-am luat-o de la fuchsia ACUM spui ca era fisurat busonul????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Ieri am pornit motorul dupa...6 LUNI, din bateria masinii. Bateria motorului, desi a fost incarcata acum 2-3 saptamani, dupa 5 luni de stat in dulap, nu m-a ajutat deloc. Nu invartea deloc electromotorul decat asa un gafait si niste pacanituri, am masurat-o si avea cam 12,13-12,14...am dus-o inapoi la incarcat cica trebuie sa aiba macara 12,3-12,4. De la bateria masinii a luat-o cam dupa 3 incarcari (nici nu am insitat din prima prea mult gandind sa nu-l chinui). Mi-a fost tare dor sa-l aud. 12,8 trebuie sa aibe bateria. 13,4 cu motorul pornit si in turatie fara consumatori 14.8, cu consumatori 14.2 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Sa-ti fie rusine, din cauza ta mi-am luat-o de la fuchsiaACUM spui ca era fisurat busonul????? oricum majoritatea nu pe acolo iesea, ci chiar la turnare fara palnie. da hai sa nu schimbam subiectu, am ramas la accesibilitate la vizibilitatea jojei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 oricum majoritatea nu pe acolo iesea, ci chiar la turnare fara palnie. da hai sa nu schimbam subiectu, am ramas la accesibilitate la vizibilitatea jojei OK, nu schimbam 3VD-ul meu consuma ulei cam cat puneai tu pe langa buson, asa ca nu sunt foarte curios de joja Dar din cand in cand ma uit sa vad daca mai am joja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) aia cu uleiul intr-adevar e la bube, sint cam sugative 4TX-urile Partea misto e ca nu prea stie nimeni exact PE UNDE iese uleiul ala... Sint teorii fel si chip, de la un simering prost la pinion care ar scapa o ceatza fina de ulei la turatii mai ridicate, pina la varianta ca pe frana de motor face vid masiv in cilindri si suge pe langa segmenti. Singura problema e ca nici una din teoriile astea nu functioneaza 100 % Banuiala mea e ca are legatura cu cilindrii aia tratati de la tdm 900 Parca si uleiul e 4.7 la 900 in loc de 4.2 la TDM. Probabil o fi vreo legatura intre dimensiunea cilindrilor, decalarea pistoanelor, materialul din care e facuta camasha, si consumul de ulei. Si la mobrele monocilindru mare e bine sa tii un ochi pe ulei in general, ca sa nu te trezesti cu variatii bruste Editat Mai 5, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 13 revine! Am fost in weekend la Garnic, la Rocker's fest. Fu fain, mai putin vreo 20km din drum, inainte de Garnic. Pentru cine nu stie: drum prost cu urme de asfalt, mult pamant/praf si pietris. Semana cu ceva soft enduro. Pentru mine a fost prima experienta pe asa un drum, motiv pentru care am mers foarte incet, ca pana si altii cu CBR ma depaseau. Dar am mai facut o plimbare pe acolo, si m-am adaptat situatiei. Ah, si pentru a 2a oara, mi-a murit GPS-ul, probabil de la vibratii. Prima data in vara, cand eram cu masina pe Transfagarasan. Acum, aveam GPSul montat cu ventuza pe rezervor (inca nu am tankbag). Bine ca inca e in garantie. Asa ca nu am folosit prea mult priza ce-am montat-o recent. Dar stiu ca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 13 revine!Am fost in weekend la Garnic, la Rocker's fest. Fu fain, mai putin vreo 20km din drum, inainte de Garnic. Pentru cine nu stie: drum prost cu urme de asfalt, mult pamant/praf si pietris. Semana cu ceva soft enduro. Pentru mine a fost prima experienta pe asa un drum, motiv pentru care am mers foarte incet, ca pana si altii cu CBR ma depaseau. Dar am mai facut o plimbare pe acolo, si m-am adaptat situatiei. Ah, si pentru a 2a oara, mi-a murit GPS-ul, probabil de la vibratii. Prima data in vara, cand eram cu masina pe Transfagarasan. Acum, aveam GPSul montat cu ventuza pe rezervor (inca nu am tankbag). Bine ca inca e in garantie. Asa ca nu am folosit prea mult priza ce-am montat-o recent. Dar stiu ca merge. trebuie sa si inmoi un pic suspensiile ca sa te simti mai sigur. una peste alta mi-am comandat placute de frana Saito. Ai folosit careva ? ce parere aveti?. pe louis au 4,5 stelute. dar vad ca pe forum lumea nu le recomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 una peste alta mi-am comandat placute de frana Saito. Ai folosit careva ? ce parere aveti?. pe louis au 4,5 stelute. dar vad ca pe forum lumea nu le recomanda. Pai nu Saito e originalul la TDM? Si ce sa recomandam, ca nu am remarcat vreun tedemist sa schimbe placutele recent Tu parca le-ai mai schimbat o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 are discuri de frana diamantate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 are discuri de frana diamantate Acuma... sa nu fim rai Eu m-am abtinut, incearca si tu Nu e un secret pentru nimeni ca stilul de pilotaj afecteaza direct uzura placutelor de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Pai nu Saito e originalul la TDM?Si ce sa recomandam, ca nu am remarcat vreun tedemist sa schimbe placutele recent Tu parca le-ai mai schimbat o data pai eu cand am schimba etrierii am folosit placutele care erau deja in ei. cele de etrierii originali nu se potrivesc. nu am mai schimbat setul de placute. o sa pun saptamana viitoare saito si pe fata si pe spate. am de vanzare un set de etrieri si cu placutele aproape noi pt fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pai eu cand am schimba etrierii am folosit placutele care erau deja in ei. cele de etrierii originali nu se potrivesc. nu am mai schimbat setul de placute. o sa pun saptamana viitoare saito si pe fata si pe spate. am de vanzare un set de etrieri si cu placutele aproape noi pt fata! Ce tip de placute ti-ai comandat, ca si eu caut si ce am gasit pt etrierele noi sunt doua tipuri si nu prea seamana intre ele ! Mesaj completat Ce tip de placute ti-ai comandat, ca si eu caut si ce am gasit pt etrierele noi sunt doua tipuri si nu prea seamana intre ele ! Sunt astea cumva ? Placute de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Ce tip de placute ti-ai comandat, ca si eu caut si ce am gasit pt etrierele noi sunt doua tipuri si nu prea seamana intre ele !Mesaj completat Sunt astea cumva ? Placute de frana pai am coamdnat de la saito seamana cu astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Acuma... sa nu fim raiEu m-am abtinut, incearca si tu Nu e un secret pentru nimeni ca stilul de pilotaj afecteaza direct uzura placutelor de frana Nu sunt rau, si nici macar sarcastic, dar am uitat sa pun " " dupa post ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Bateria o scoti de pe motor o data pe an, asta in cazul in care n-ai garaj sa o tii incarcata. De incarcat sint sanse sa ai mai des nevoie sa o incarci. Lasa-ma pe mine sa-i injur pe japonezi, ca n-am garaj, si toate operatiile le fac in fatza blocului, dar cred ca sint destui posesori de 3VD cu garaj care injura si ei suficient cind scot rezervorul sa incarce bateria Apropo, posesorii de 3VD care nu stiu cum se incarce bateria FARA sa dea jos rezervorul sa imi spuna, ca le arat/explic eu. Ce nu face omul pentru o bere ? Si acuma ca sa nu va tin in sah... va dau si solutia : dupa ce dati jos saua in spatele orificiului prin care torni ulei veti vedea un cauciuc care acopera 2 fire (langa cursorul de mouse din poza atasata). Acolo conectati fisele de la redresor, nu e rocket-science... Bafta. Apropo, Stella, fara alcool, ca vin pe 2 roti si nu vreau sa am probleme cu organele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Apropo, posesorii de 3VD care nu stiu cum se incarce bateria FARA sa dea jos rezervorul sa imi spuna, ca le arat/explic eu.Ce nu face omul pentru o bere ? Si acuma ca sa nu va tin in sah... va dau si solutia : dupa ce dati jos saua in spatele orificiului prin care torni ulei veti vedea un cauciuc care acopera 2 fire (langa cursorul de mouse din poza atasata). Acolo conectati fisele de la redresor, nu e rocket-science... Bafta. Apropo, Stella, fara alcool, ca vin pe 2 roti si nu vreau sa am probleme cu organele . sau iti pui priza si o incarci asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 sau iti pui priza si o incarci asa Exact, eu am montat o priza de 12v, legata direct pe cele doua borne al starterului de pornire. Asta am facut acum un an, cand am luat mobra, caci aveam nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ieri am iesit cu mobra la plimbare, dupa 6 luni...a fost f. bine, putin incordat atent prin oglinzi si incercand sa nu incurc circulatia. La intoarcere acasa deodata am simtit cum nu mai accelerea ca nu se ma tureaza si...pac! s-a oprit. poftim am zis, m-am gandit ca o fi prins ceva mizerie in carburatoare (nu am umblat la ele niciodata), imi faceam reprosuri ca am iesi la drum si nu am verificat-o dupa ce a stat pe loc. Am reusit sa o repornesc dar s-a oprit iar, deja ma uitam in jur unde s-a "abandonez". Ma uit in rezervor, ceva benzina aveam, ma uit la busonul din lateral sa vad daca e pe ON la benzina, era. Ca ultima idee il ridic si trec pe REZ. Bag buton, nu o ia, insist ceva mai mut si uraaaaa merge...in concluzie am de invatat multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ieri am iesit cu mobra la plimbare, dupa 6 luni...a fost f. bine, putin incordat atent prin oglinzi si incercand sa nu incurc circulatia. La intoarcere acasa deodata am simtit cum nu mai accelerea ca nu se ma tureaza si...pac! s-a oprit. poftim am zis, m-am gandit ca o fi prins ceva mizerie in carburatoare (nu am umblat la ele niciodata), imi faceam reprosuri ca am iesi la drum si nu am verificat-o dupa ce a stat pe loc. Am reusit sa o repornesc dar s-a oprit iar, deja ma uitam in jur unde s-a "abandonez". Ma uit in rezervor, ceva benzina aveam, ma uit la busonul din lateral sa vad daca e pe ON la benzina, era. Ca ultima idee il ridic si trec pe REZ. Bag buton, nu o ia, insist ceva mai mut si uraaaaa merge...in concluzie am de invatat multe. foarte bine ai facut ca nu ai abandonat-o asa usor. si ca ai stat sa analizezi un pic situatia felicitari pt plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 a propos de RES, cred ca n-am montat corect furtunasele alea ... azi am alimentat si au intrat 14.45 l (pina a dat pe afara) ... ar fi trebuit sa fi trecut pe rezerva, cred ... o sa mai incerc data viitoare s-o las mai mult ... a iesit un consum de 5.9 %, cu un drum la Buc, pina la Kronau ... e drept ca parca am mers mai "batrineste" adica fara accelerari, liniute, etc ... ma rog, liniute nu faceam nici pina acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 a propos de RES, cred ca n-am montat corect furtunasele alea ...azi am alimentat si au intrat 14.45 l (pina a dat pe afara) ... ar fi trebuit sa fi trecut pe rezerva, cred ... o sa mai incerc data viitoare s-o las mai mult ... a iesit un consum de 5.9 %, cu un drum la Buc, pina la Kronau ... e drept ca parca am mers mai "batrineste" adica fara accelerari, liniute, etc ... ma rog, liniute nu faceam nici pina acum ... avem 18 l la rezervor din care 3,5 rezerva. trebuia sa mai mergi ca sa elucidezi misteru mergi pana se goleste rezervoru si umbla cu o rezerva de 2l in topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 asa mi-am propus sa fac insa m-a impins frica in benzinarie ... oricum, macar stiu ca am 250 km de mers fara griji; nu stiu de unde am ramas cu impresia ca rezervorul e de 20 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.