Raider Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 salut! Sunt si eu posesorul unui TDM 900A -2005- luat din Germania.... atasaez cateva poze cu el ... S-al portii sanatos !! Cat a fost ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 salut! Sunt si eu posesorul unui TDM 900A -2005- luat din Germania.... atasaez cateva poze cu el ... Bine ai venit si s-o stapanesti sanatos! Si-a mea e tot model 2005, tot neagra, tot de-acolo luata... S-o stapanesti sanatos.In sfarsit se mai inmultesc si posesorii de 900. Yep, mai sunt dar nu intra pe forum. La targ am parcat langa un 900 negru model 05/06 fara ABS, nr de Bucuresti parca... parea destul de noua mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Cine are TDM galben si a fost azi prin TARNAVENI directia Cetatea de Balta? au fost 3 motoare din care am ginit un TDM 4TX galben. Noi am facut o plimbarica de 1-2 mai prin Fagaras...ocna sibiului ...tarnaveni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Editat Mai 3, 2010 de Raider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto pai e acelasi model cu a ta. mai bine strangi bani si iti iei 900-ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 pai e acelasi model cu a ta. mai bine strangi bani si iti iei 900-ele As lua 900 dar ie foarete scump pentru mine,ie vro 5000 de euro unu din ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 As lua 900 dar ie foarete scump pentru mine,ie vro 5000 de euro unu din ala e 3000 in italia si mai dai 500 pt adus si inmatriculat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto stiu ca ala numa 96 nu e, aia stiu si daca ala o scris 96 la anunt, atunci ala numa tedemist nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Daca am inteles bine, tu cauti un model dupa '96, adica un MK2, adica 4TX, adica motorul la 270 de grade. Te orientezi dupa forma semicarenelor, nu exista 4TX cu carene din alea patratzoase, la 4TX sint rotunjite in fatza. O sa gasesti 4TX si in numarul de serie stantat pe cadru, si in talon, si sub sha pe o eticheta o sa ai anul de fabricatie dupa cum urmeaza: 4TX1=1996, 4TX2=1997 si asa mai departe. Aia din linkul tau e fix modelul pe care il ai acum, cum spunea si Cavaleru. Motorul e identic cu al tau. E posibil sa fie unul din ultimele modele de 3VD, din '95. Uite aici schema de culori, te orientezi si asa dupa anul motorului, daca e vopseaua originala: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 eu cind cautam mobra am fost la cineva care spunea ca motorul de vinzare este din 1995 ... acolo am vazut ca era din 1991 ... nu ca ar avea asa de mare importanta ... vorba aia, mai e putin si le trecem la autovehicule de epoca ! acuma intreb si eu ca proasta-n tirg: de ce as inlocui un 3VD cu un 4TX ? sunt mai bune ? "baga mai tare" ? din cite am inteles la 900 au pus 6 viteze care e un plus ... no offence la nimeni, va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 acuma intreb si eu ca proasta-n tirg: de ce as inlocui un 3VD cu un 4TX ? sunt mai bune ? "baga mai tare" ?din cite am inteles la 900 au pus 6 viteze care e un plus ... no offence la nimeni, va rog ! Teoretic sunt mai bune, au 4 CP in plus si cred ca si un pic de cuplu in plus, dar le-as pune pe seama raportului de compresie marit fata de 3VD Dar cei cu 4TX iti pot confirma dificultatile intampinate in intretinerea motoretei: -baterie ascunsa rau de tot -fereastra de vizitare a uleiului greu de vazut -orificiul de completare a uleiului tot asa de ascuns Motorul, se stie, e putin diferit Explicat mai babeste, pistoanele merg alternativ la 4TX iar la 3VD pistoanele lucreaza simultan, adica urca si coboara in acelasi timp, ceea ce, in viziunea unor perfectionisti, ar genera vibratii. De aceea au fost instalati si arbori de echilibrare, de aceea ghidonul este istalat pe bucse de cauciuc (la 4TX ghidonul e direct pe jug) In paranteza fie spus, eu nu simt vibratii deosebite fata de alte motociclete pe care le-am pilotat, si am 3VD In momentul de fata, daca mi-as permite, as lua TDM de 900, nu m-as stresa sa schimb 3VD cu 4TX Asta nu inseamna ca 4TX e mai rau sau mai bun, e doar o chestiune de principii si de gusturi Si ca sa revenim la problema initiala, motocicleta scoasa la vanzare este un 3VD pur-sange, care s-a produs pana in 1995 Probabil ca 1996 este anul primei inmatriculari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 de la 4tx incoace tdm are motor v in linie . pana una alta, se rezuma la o chestie de alegere personala, look`ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Daca am inteles bine, tu cauti un model dupa '96, adica un MK2, adica 4TX, adica motorul la 270 de grade. Te orientezi dupa forma semicarenelor, nu exista 4TX cu carene din alea patratzoase, la 4TX sint rotunjite in fatza. O sa gasesti 4TX si in numarul de serie stantat pe cadru, si in talon, si sub sha pe o eticheta o sa ai anul de fabricatie dupa cum urmeaza: 4TX1=1996, 4TX2=1997 si asa mai departe. Aia din linkul tau e fix modelul pe care il ai acum, cum spunea si Cavaleru. Motorul e identic cu al tau. E posibil sa fie unul din ultimele modele de 3VD, din '95. Uite aici schema de culori, te orientezi si asa dupa anul motorului, daca e vopseaua originala: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 Bafta ! Mersi ,si gandeam ca ceva nu ie regula cu mobra sau cu vanzatorul nu poata sa fie din 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 @Raider: cu placere @Korben: "Dar cei cu 4TX iti pot confirma dificultatile intampinate in intretinerea motoretei: -baterie ascunsa rau de tot -fereastra de vizitare a uleiului greu de vazut -orificiul de completare a uleiului tot asa de ascuns" 1. Bateria e ascunsa doar daca vrei sa o scoti de tot de pe motor. Daca vrei sa o incarci pe motor e mult mai la vedere decat la 3VD, pur si simplu dai saua jos si pui clestii. 2. De ce sa fie uleiul greu de vazut ? se vede foarte usor. 3. si de completat ulei se pune la fel de usor, busonul e foarte accesibil, nu desfaci nimic suplimentar. De turnat ulei eu personal torn printr-o palnie de hartie lucioasa gen pliantele din benzinarii. O faci cornet si aia e. @ache2: 4TX e o evolutie a motorului, nu una majora, dar e. Motorul de pe TDM900 si ala de pe SuperTenere 1200 sint tot decalate la 270, or fi niste motive pentru care le-au preferat japonezii. Fatza de 3VD ai vreo 5 cai in plus, 3-4Nm mai mult la cuplu, si eventual o motocicleta mai noua cu 1-10 ani, functie de ce compari. Ochiometric insa nu cred ca o sa simti mare diferenta nici de putere nici de cuplu. E doar optic diferita, si cu sunet complet diferit. Aici e chestie de gusturi. Uite si un tabel mai complet cu specificatiile : http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=SPECS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 1. Bateria e ascunsa doar daca vrei sa o scoti de tot de pe motor. Daca vrei sa o incarci pe motor e mult mai la vedere decat la 3VD, pur si simplu dai saua jos si pui clestii. Pai eu de dat jos ziceam 2. De ce sa fie uleiul greu de vazut ? se vede foarte usor. ca se vede, sunt de acord, dar foarte usor.... 3. si de completat ulei se pune la fel de usor, busonul e foarte accesibil, nu desfaci nimic suplimentar. De turnat ulei eu personal torn printr-o palnie de hartie lucioasa gen pliantele din benzinarii. O faci cornet si aia e. Aha, deci asa se explica uleiul de pe unele motoare 4TX Un strop azi, un strop maine, si uite asa se unge blocul motor pe exterior Nu dau nume, ca se supara Repet: 4TX este OK, evident Yamaharzii au incercat sa imbunatateasca unele chestii la un lucru deja foarte bun, ceea ce e greu Hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Pai eu de dat jos ziceam ca se vede, sunt de acord, dar foarte usor.... Aha, deci asa se explica uleiul de pe unele motoare 4TX Un strop azi, un strop maine, si uite asa se unge blocul motor pe exterior Nu dau nume, ca se supara Repet: 4TX este OK, evident Yamaharzii au incercat sa imbunatateasca unele chestii la un lucru deja foarte bun, ceea ce e greu Tre' sa fac iar o poza ca sa te conving ca se vede usor ? E un gemuletz pe lateral care se vede imediat daca nu ai reumatism cronic si dureri de spate sau fund de sifon la ochelari La turnatul uleiului, daca n-ai doua maini stangi nu versi nici o picatura, nu e absolut nici o filozofie. Bateria o scoti de pe motor o data pe an, asta in cazul in care n-ai garaj sa o tii incarcata. De incarcat sint sanse sa ai mai des nevoie sa o incarci. Lasa-ma pe mine sa-i injur pe japonezi, ca n-am garaj, si toate operatiile le fac in fatza blocului, dar cred ca sint destui posesori de 3VD cu garaj care injura si ei suficient cind scot rezervorul sa incarce bateria Chestia e sa nu se inteleaga ca 4TX ar fi un regres fatza de 3VD, ca nu e. Nu e nici "the ultimate shit", are si ea bubele ei. Sint plusuri si minusuri, e o etapa in evolutia unui model moto, cum spuneam mai devreme. E bine ca are oricine posibilitatea sa isi aleaga ce doreste, si e bine ca au scazut foarte mult preturile, inclusiv la 900. Era misto daca erau interschimbabile piesele pe ele, si atunci isi pastra fiecare numai chestiile bune de la modelul preferat si le tuna pe celelalte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Pai eu de dat jos ziceam ca se vede, sunt de acord, dar foarte usor.... Aha, deci asa se explica uleiul de pe unele motoare 4TX Un strop azi, un strop maine, si uite asa se unge blocul motor pe exterior Nu dau nume, ca se supara Repet: 4TX este OK, evident Yamaharzii au incercat sa imbunatateasca unele chestii la un lucru deja foarte bun, ceea ce e greu se vede uleiul, (nu neg ca ajuta si cataligele) io ma uit la nivel calare pe motor, tu cu joja cum faci la stop ? buei, cine are barba de vazut, aude. cand o sa ai tu ulei acolo unde am io paianjeni pe nisipu de pe uleiu de pe blocu motor ... glumesc, e luna si bec acuma ... recent s-au schimbat tot felu de garnituri, si busonul fisurat, deci sunt in grafic. Tre' sa fac iar o poza ca sa te conving ca se vede usor ?E un gemuletz pe lateral care se vede imediat daca nu ai reumatism cronic si dureri de spate sau fund de sifon la ochelari La turnatul uleiului, daca n-ai doua maini stangi nu versi nici o picatura, nu e absolut nici o filozofie. Bateria o scoti de pe motor o data pe an, asta in cazul in care n-ai garaj sa o tii incarcata. De incarcat sint sanse sa ai mai des nevoie sa o incarci. Lasa-ma pe mine sa-i injur pe japonezi, ca n-am garaj, si toate operatiile le fac in fatza blocului, dar cred ca sint destui posesori de 3VD cu garaj care injura si ei suficient cind scot rezervorul sa incarce bateria Chestia e sa nu se inteleaga ca 4TX ar fi un regres fatza de 3VD, ca nu e. Nu e nici "the ultimate shit", are si ea bubele ei. Sint plusuri si minusuri, e o etapa in evolutia unui model moto, cum spuneam mai devreme. E bine ca are oricine posibilitatea sa isi aleaga ce doreste, si e bine ca au scazut foarte mult preturile, inclusiv la 900. Era misto daca erau interschimbabile piesele pe ele, si atunci isi pastra fiecare numai chestiile bune de la modelul preferat si le tuna pe celelalte bateria o scoti greu de pe 4tx doar daca e de 3vd. cine se incumeta la discutii stiintifico-fantastice e invitat sa consulte LOUIS`ul, pentru ca in rest, nici VARTA, si nici chiar zeii EXIDE nu fac diferenta intre pilele pentru sub-modele. (si sunt CAT INCAPE diferite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Ieri am pornit motorul dupa...6 LUNI, din bateria masinii. Bateria motorului, desi a fost incarcata acum 2-3 saptamani, dupa 5 luni de stat in dulap, nu m-a ajutat deloc. Nu invartea deloc electromotorul decat asa un gafait si niste pacanituri, am masurat-o si avea cam 12,13-12,14...am dus-o inapoi la incarcat cica trebuie sa aiba macara 12,3-12,4. De la bateria masinii a luat-o cam dupa 3 incarcari (nici nu am insitat din prima prea mult gandind sa nu-l chinui). Mi-a fost tare dor sa-l aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 recent s-au schimbat tot felu de garnituri, si busonul fisurat, deci sunt in grafic. Sa-ti fie rusine, din cauza ta mi-am luat-o de la fuchsia ACUM spui ca era fisurat busonul????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Ieri am pornit motorul dupa...6 LUNI, din bateria masinii. Bateria motorului, desi a fost incarcata acum 2-3 saptamani, dupa 5 luni de stat in dulap, nu m-a ajutat deloc. Nu invartea deloc electromotorul decat asa un gafait si niste pacanituri, am masurat-o si avea cam 12,13-12,14...am dus-o inapoi la incarcat cica trebuie sa aiba macara 12,3-12,4. De la bateria masinii a luat-o cam dupa 3 incarcari (nici nu am insitat din prima prea mult gandind sa nu-l chinui). Mi-a fost tare dor sa-l aud. 12,8 trebuie sa aibe bateria. 13,4 cu motorul pornit si in turatie fara consumatori 14.8, cu consumatori 14.2 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Sa-ti fie rusine, din cauza ta mi-am luat-o de la fuchsiaACUM spui ca era fisurat busonul????? oricum majoritatea nu pe acolo iesea, ci chiar la turnare fara palnie. da hai sa nu schimbam subiectu, am ramas la accesibilitate la vizibilitatea jojei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 oricum majoritatea nu pe acolo iesea, ci chiar la turnare fara palnie. da hai sa nu schimbam subiectu, am ramas la accesibilitate la vizibilitatea jojei OK, nu schimbam 3VD-ul meu consuma ulei cam cat puneai tu pe langa buson, asa ca nu sunt foarte curios de joja Dar din cand in cand ma uit sa vad daca mai am joja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) aia cu uleiul intr-adevar e la bube, sint cam sugative 4TX-urile Partea misto e ca nu prea stie nimeni exact PE UNDE iese uleiul ala... Sint teorii fel si chip, de la un simering prost la pinion care ar scapa o ceatza fina de ulei la turatii mai ridicate, pina la varianta ca pe frana de motor face vid masiv in cilindri si suge pe langa segmenti. Singura problema e ca nici una din teoriile astea nu functioneaza 100 % Banuiala mea e ca are legatura cu cilindrii aia tratati de la tdm 900 Parca si uleiul e 4.7 la 900 in loc de 4.2 la TDM. Probabil o fi vreo legatura intre dimensiunea cilindrilor, decalarea pistoanelor, materialul din care e facuta camasha, si consumul de ulei. Si la mobrele monocilindru mare e bine sa tii un ochi pe ulei in general, ca sa nu te trezesti cu variatii bruste Editat Mai 5, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 13 revine! Am fost in weekend la Garnic, la Rocker's fest. Fu fain, mai putin vreo 20km din drum, inainte de Garnic. Pentru cine nu stie: drum prost cu urme de asfalt, mult pamant/praf si pietris. Semana cu ceva soft enduro. Pentru mine a fost prima experienta pe asa un drum, motiv pentru care am mers foarte incet, ca pana si altii cu CBR ma depaseau. Dar am mai facut o plimbare pe acolo, si m-am adaptat situatiei. Ah, si pentru a 2a oara, mi-a murit GPS-ul, probabil de la vibratii. Prima data in vara, cand eram cu masina pe Transfagarasan. Acum, aveam GPSul montat cu ventuza pe rezervor (inca nu am tankbag). Bine ca inca e in garantie. Asa ca nu am folosit prea mult priza ce-am montat-o recent. Dar stiu ca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 13 revine!Am fost in weekend la Garnic, la Rocker's fest. Fu fain, mai putin vreo 20km din drum, inainte de Garnic. Pentru cine nu stie: drum prost cu urme de asfalt, mult pamant/praf si pietris. Semana cu ceva soft enduro. Pentru mine a fost prima experienta pe asa un drum, motiv pentru care am mers foarte incet, ca pana si altii cu CBR ma depaseau. Dar am mai facut o plimbare pe acolo, si m-am adaptat situatiei. Ah, si pentru a 2a oara, mi-a murit GPS-ul, probabil de la vibratii. Prima data in vara, cand eram cu masina pe Transfagarasan. Acum, aveam GPSul montat cu ventuza pe rezervor (inca nu am tankbag). Bine ca inca e in garantie. Asa ca nu am folosit prea mult priza ce-am montat-o recent. Dar stiu ca merge. trebuie sa si inmoi un pic suspensiile ca sa te simti mai sigur. una peste alta mi-am comandat placute de frana Saito. Ai folosit careva ? ce parere aveti?. pe louis au 4,5 stelute. dar vad ca pe forum lumea nu le recomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.