Korben Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 una peste alta mi-am comandat placute de frana Saito. Ai folosit careva ? ce parere aveti?. pe louis au 4,5 stelute. dar vad ca pe forum lumea nu le recomanda. Pai nu Saito e originalul la TDM? Si ce sa recomandam, ca nu am remarcat vreun tedemist sa schimbe placutele recent Tu parca le-ai mai schimbat o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 are discuri de frana diamantate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 are discuri de frana diamantate Acuma... sa nu fim rai Eu m-am abtinut, incearca si tu Nu e un secret pentru nimeni ca stilul de pilotaj afecteaza direct uzura placutelor de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Pai nu Saito e originalul la TDM?Si ce sa recomandam, ca nu am remarcat vreun tedemist sa schimbe placutele recent Tu parca le-ai mai schimbat o data pai eu cand am schimba etrierii am folosit placutele care erau deja in ei. cele de etrierii originali nu se potrivesc. nu am mai schimbat setul de placute. o sa pun saptamana viitoare saito si pe fata si pe spate. am de vanzare un set de etrieri si cu placutele aproape noi pt fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pai eu cand am schimba etrierii am folosit placutele care erau deja in ei. cele de etrierii originali nu se potrivesc. nu am mai schimbat setul de placute. o sa pun saptamana viitoare saito si pe fata si pe spate. am de vanzare un set de etrieri si cu placutele aproape noi pt fata! Ce tip de placute ti-ai comandat, ca si eu caut si ce am gasit pt etrierele noi sunt doua tipuri si nu prea seamana intre ele ! Mesaj completat Ce tip de placute ti-ai comandat, ca si eu caut si ce am gasit pt etrierele noi sunt doua tipuri si nu prea seamana intre ele ! Sunt astea cumva ? Placute de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Ce tip de placute ti-ai comandat, ca si eu caut si ce am gasit pt etrierele noi sunt doua tipuri si nu prea seamana intre ele !Mesaj completat Sunt astea cumva ? Placute de frana pai am coamdnat de la saito seamana cu astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Acuma... sa nu fim raiEu m-am abtinut, incearca si tu Nu e un secret pentru nimeni ca stilul de pilotaj afecteaza direct uzura placutelor de frana Nu sunt rau, si nici macar sarcastic, dar am uitat sa pun " " dupa post ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Bateria o scoti de pe motor o data pe an, asta in cazul in care n-ai garaj sa o tii incarcata. De incarcat sint sanse sa ai mai des nevoie sa o incarci. Lasa-ma pe mine sa-i injur pe japonezi, ca n-am garaj, si toate operatiile le fac in fatza blocului, dar cred ca sint destui posesori de 3VD cu garaj care injura si ei suficient cind scot rezervorul sa incarce bateria Apropo, posesorii de 3VD care nu stiu cum se incarce bateria FARA sa dea jos rezervorul sa imi spuna, ca le arat/explic eu. Ce nu face omul pentru o bere ? Si acuma ca sa nu va tin in sah... va dau si solutia : dupa ce dati jos saua in spatele orificiului prin care torni ulei veti vedea un cauciuc care acopera 2 fire (langa cursorul de mouse din poza atasata). Acolo conectati fisele de la redresor, nu e rocket-science... Bafta. Apropo, Stella, fara alcool, ca vin pe 2 roti si nu vreau sa am probleme cu organele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Apropo, posesorii de 3VD care nu stiu cum se incarce bateria FARA sa dea jos rezervorul sa imi spuna, ca le arat/explic eu.Ce nu face omul pentru o bere ? Si acuma ca sa nu va tin in sah... va dau si solutia : dupa ce dati jos saua in spatele orificiului prin care torni ulei veti vedea un cauciuc care acopera 2 fire (langa cursorul de mouse din poza atasata). Acolo conectati fisele de la redresor, nu e rocket-science... Bafta. Apropo, Stella, fara alcool, ca vin pe 2 roti si nu vreau sa am probleme cu organele . sau iti pui priza si o incarci asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 sau iti pui priza si o incarci asa Exact, eu am montat o priza de 12v, legata direct pe cele doua borne al starterului de pornire. Asta am facut acum un an, cand am luat mobra, caci aveam nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ieri am iesit cu mobra la plimbare, dupa 6 luni...a fost f. bine, putin incordat atent prin oglinzi si incercand sa nu incurc circulatia. La intoarcere acasa deodata am simtit cum nu mai accelerea ca nu se ma tureaza si...pac! s-a oprit. poftim am zis, m-am gandit ca o fi prins ceva mizerie in carburatoare (nu am umblat la ele niciodata), imi faceam reprosuri ca am iesi la drum si nu am verificat-o dupa ce a stat pe loc. Am reusit sa o repornesc dar s-a oprit iar, deja ma uitam in jur unde s-a "abandonez". Ma uit in rezervor, ceva benzina aveam, ma uit la busonul din lateral sa vad daca e pe ON la benzina, era. Ca ultima idee il ridic si trec pe REZ. Bag buton, nu o ia, insist ceva mai mut si uraaaaa merge...in concluzie am de invatat multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ieri am iesit cu mobra la plimbare, dupa 6 luni...a fost f. bine, putin incordat atent prin oglinzi si incercand sa nu incurc circulatia. La intoarcere acasa deodata am simtit cum nu mai accelerea ca nu se ma tureaza si...pac! s-a oprit. poftim am zis, m-am gandit ca o fi prins ceva mizerie in carburatoare (nu am umblat la ele niciodata), imi faceam reprosuri ca am iesi la drum si nu am verificat-o dupa ce a stat pe loc. Am reusit sa o repornesc dar s-a oprit iar, deja ma uitam in jur unde s-a "abandonez". Ma uit in rezervor, ceva benzina aveam, ma uit la busonul din lateral sa vad daca e pe ON la benzina, era. Ca ultima idee il ridic si trec pe REZ. Bag buton, nu o ia, insist ceva mai mut si uraaaaa merge...in concluzie am de invatat multe. foarte bine ai facut ca nu ai abandonat-o asa usor. si ca ai stat sa analizezi un pic situatia felicitari pt plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 a propos de RES, cred ca n-am montat corect furtunasele alea ... azi am alimentat si au intrat 14.45 l (pina a dat pe afara) ... ar fi trebuit sa fi trecut pe rezerva, cred ... o sa mai incerc data viitoare s-o las mai mult ... a iesit un consum de 5.9 %, cu un drum la Buc, pina la Kronau ... e drept ca parca am mers mai "batrineste" adica fara accelerari, liniute, etc ... ma rog, liniute nu faceam nici pina acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 a propos de RES, cred ca n-am montat corect furtunasele alea ...azi am alimentat si au intrat 14.45 l (pina a dat pe afara) ... ar fi trebuit sa fi trecut pe rezerva, cred ... o sa mai incerc data viitoare s-o las mai mult ... a iesit un consum de 5.9 %, cu un drum la Buc, pina la Kronau ... e drept ca parca am mers mai "batrineste" adica fara accelerari, liniute, etc ... ma rog, liniute nu faceam nici pina acum ... avem 18 l la rezervor din care 3,5 rezerva. trebuia sa mai mergi ca sa elucidezi misteru mergi pana se goleste rezervoru si umbla cu o rezerva de 2l in topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 asa mi-am propus sa fac insa m-a impins frica in benzinarie ... oricum, macar stiu ca am 250 km de mers fara griji; nu stiu de unde am ramas cu impresia ca rezervorul e de 20 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 asa mi-am propus sa fac insa m-a impins frica in benzinarie ...oricum, macar stiu ca am 250 km de mers fara griji; nu stiu de unde am ramas cu impresia ca rezervorul e de 20 l la 4tx si 900 e de 20l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 a propos de RES, cred ca n-am montat corect furtunasele alea ...azi am alimentat si au intrat 14.45 l (pina a dat pe afara) ... ar fi trebuit sa fi trecut pe rezerva, cred ... o sa mai incerc data viitoare s-o las mai mult ... a iesit un consum de 5.9 %, cu un drum la Buc, pina la Kronau ... e drept ca parca am mers mai "batrineste" adica fara accelerari, liniute, etc ... ma rog, liniute nu faceam nici pina acum ... Asa am patit si eu. Daca ai robinetul pe normal, ramai fara benzina si treci pe rezerva, in rezervor iti intra 14 litri, depinde cat de mult mergi pe rezerva. Furtunele sunt legate normal, chiar aseara am verificat pentru ca la mine cand comutam pe rezerva nu mai vroia sa porneasca ... Nu stiu ce a avut, dar dupa ce am montat la loc rezervorul merge si daca e pe rezerva, nu imi explic care era problema. Furtunele au ramas in aceeasi pozitie, am dat jos inclusiv robinetul, ca sa nu stropesc cu benzina peste tot... Asa ca dupa ce am dat jos rezervorul, am vrut sa vad ce ii bai in carburatoare, deoarece in cilindrul 2 imi baga prea multa benzina (cel din dreapta) si cauzeaza inegrirea bujiei. Am verificat sa fie surubul respectiv 3 rotatii complete destrans, si am pus tot la loc. De fapt, dupa ce am montat tot, candva spre seara mi-am amintit ca prima data cand am luat jos carburatoarele, cel din dreapta avea surubul destrans doar 2 ture complete in loc de 3, (pentru cine cunoaste ) Asa ca... tapa ! Acum trebuie sa o iau iar de la capat. Dar poate gasesc ceva locsor mai mic si rezolv cu o surubelnita mica (eventual una taiata) sa nu mai dau jos tot, ca disper !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Asa am patit si eu.Daca ai robinetul pe normal, ramai fara benzina si treci pe rezerva, in rezervor iti intra 14 litri, depinde cat de mult mergi pe rezerva. Furtunele sunt legate normal, chiar aseara am verificat pentru ca la mine cand comutam pe rezerva nu mai vroia sa porneasca ... Nu stiu ce a avut, dar dupa ce am montat la loc rezervorul merge si daca e pe rezerva, nu imi explic care era problema. Furtunele au ramas in aceeasi pozitie, am dat jos inclusiv robinetul, ca sa nu stropesc cu benzina peste tot... Asa ca dupa ce am dat jos rezervorul, am vrut sa vad ce ii bai in carburatoare, deoarece in cilindrul 2 imi baga prea multa benzina (cel din dreapta) si cauzeaza inegrirea bujiei. Am verificat sa fie surubul respectiv 3 rotatii complete destrans, si am pus tot la loc. De fapt, dupa ce am montat tot, candva spre seara mi-am amintit ca prima data cand am luat jos carburatoarele, cel din dreapta avea surubul destrans doar 2 ture complete in loc de 3, (pentru cine cunoaste ) Asa ca... tapa ! Acum trebuie sa o iau iar de la capat. Dar poate gasesc ceva locsor mai mic si rezolv cu o surubelnita mica (eventual una taiata) sa nu mai dau jos tot, ca disper !!! o surubelnita flexibila iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Asa ca dupa ce am dat jos rezervorul, am vrut sa vad ce ii bai in carburatoare, deoarece in cilindrul 2 imi baga prea multa benzina (cel din dreapta) si cauzeaza inegrirea bujiei. Am verificat sa fie surubul respectiv 3 rotatii complete destrans, si am pus tot la loc. e vorba de jiclorul de aer ? la GS imi afuma o bujie si n-am reparat-o nici cu rugaciuni ... cind am desfacut bujiile asteia, mi s-a parut ca nu au tocmai culoarea corespunzatoare insa nu erau afumate ... ma bate un gind sa le schimb ... si as schimba si uleiul sa vad daca mai "fluiera" ... Editat Mai 7, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 e vorba de jiclorul de aer ?la GS imi afuma o bujie si n-am reparat-o nici cu rugaciuni ... cind am desfacut bujiile asteia, mi s-a parut ca nu au tocmai culoarea corespunzatoare insa nu erau afumate ... ma bate un gind sa le schimb ... si as schimba si uleiul sa vad daca mai "fluiera" ... Hmm... cred ca mai degraba este surubul care permite benzinei sa intre in cilindri. Manualul ii spune "pilot screw". La mine surubul asta initial a fost destrans 2 rotatii in loc de 3. Fiindca acest surub sa afla in zona flotorului rezulta ca permite mai multa sau mai putina benzina sa fie absorbita in cilindri. Din moment ce bujia aferenta e neagra, am unele rateuri la pornire cand motorul e rece, inseamna ca am amestec prea bogat, adica prea multa benzina, de unde si consumul ridicat de combustibil. Logic, trebuie sa strang surubul respectiv 1 rotatie si sa vad ce se intampla. Teoretic ar trebui sa creasca relantiul si sa nu am acele detonatii nedorite. Daca este asa, atunci ar trebui sa am consumul mai mic, si bujia sa isi schimbe culoarea. Reglarea acestor suruburi se face cu motorul la temperatura normala de lucru, si relantiul undeva pe la 1500 rpm. Daca strangi surubul, motorul ar trebui sa ii scada turatia si sa apara detonatii. Daca DEStrangi surubul, se intampla exact la fel. Difera doar cauza detonatiilor: prima e din cauza a prea putina benzina, iar a doua din cauza a pre multa benzina. Reglajul corect este intre acestea 2, unde ai relantiul cel mai mare. Acuma: cine imi da si mie o surubelnita flexibila ca sa nu dau jos rezervorul ? Mesaj completat Exista vreo solutie sa reglezi aceste 2 suruburi cu motorul pornit ? Si bateria la locul ei, normal... Ar fi ideal sa ai acces la aceste suruburi in timp real, sa auzi cum reactioneaza motorul, ca sa iti dai seama ce trebuie sa faci chiar in acel moment, fara a fi nevoit sa le reglezi din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 da, numa ca una e backfire si una e fore-fire , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Exista vreo solutie sa reglezi aceste 2 suruburi cu motorul pornit ? Si bateria la locul ei, normal...Ar fi ideal sa ai acces la aceste suruburi in timp real, sa auzi cum reactioneaza motorul, ca sa iti dai seama ce trebuie sa faci chiar in acel moment, fara a fi nevoit sa le reglezi din nou. Pune un cap din ala de surubelnita (bit) pe un furtun, ca surubul de amestec nu opune nici o rezistentza, da' sa stii ca n-are nici o legatura teoria ta de mai sus cu felul in care functioneaza carbul Inainte sa te apuci sa te joci cu suruburile de amestec, mai da o data carburile jos si verifica sa ai nivel egal de benzina in ambele carburatoare, acele pe aceeasi pozitie, jiglerele neovalizate, membranele ok si sa alunece frumos, scoti tot ce e cauciuc in ele si bagi un spray de curatare, ca sa stii cum sa diagnostichezi problemele urmatoare. De obicei la suruburile de amestec te bagi cind esti sigur ca restul functioneaza ok, alea intervin pe circuitul de relanti si turatii joase in mod normal, dar la mikuni cv intra si pe decelerare cica (o sa vezi 3 gaurele minuscule exact sub clapeta de acceleratie cind e inchisa, daca nu te uiti special dupa ele nici nu le observi). Sau si mai simplu, mergi la un meseriash si ii pasezi lui problema, inclusiv montat-demontat. Sau na, daca ai noroc si rezolvi din suruburile de amestec, si iti trage frumos la toate turatiile, fara rateuri cind accelerezi sau cind decelerezi, si cu consum ok, aia e, problem solved. Bafta Editat Mai 8, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 8% in oras 151km - 11.8 litri m-a spart. mai bine imi iau o bicicleta in rate si ies mai ieftin. ca n-am decat 3km pana la munca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Am fost la mare de 1 mai si am reusit un consum f bun pot sa zic. 4% singur cu bagaje si cu viteze intre 90 si 115 km/h. Am facut 280 km cu 11 litrii. Am o intrebare la posesorii de 900. Mi-e tare greu sa ma obisnuiesc cu acceleratia. La viteze mici si in trepte mici mi-e f greu sa o tin constanta. cablurile merg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 8% in oras 151km - 11.8 litri m-a spart. mai bine imi iau o bicicleta in rate si ies mai ieftin. ca n-am decat 3km pana la munca.... Cavalere, consumul asta l-ai scos in oras? Daca da, ce nu-i in regula? Eu nu am scos un asa consum niciodata, nici la viteze de 150-160 constant pe autostrada. Care-i hiba? Cel mai mare consum l-am avut de 7,5 numai in oras, si cu cuiele din carburi pe pozitia a 3-a (chiar la inceput, cand am cumparat mobra). Oricum, mi se pare foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.