Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 asa mi-am propus sa fac insa m-a impins frica in benzinarie ...oricum, macar stiu ca am 250 km de mers fara griji; nu stiu de unde am ramas cu impresia ca rezervorul e de 20 l la 4tx si 900 e de 20l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 a propos de RES, cred ca n-am montat corect furtunasele alea ...azi am alimentat si au intrat 14.45 l (pina a dat pe afara) ... ar fi trebuit sa fi trecut pe rezerva, cred ... o sa mai incerc data viitoare s-o las mai mult ... a iesit un consum de 5.9 %, cu un drum la Buc, pina la Kronau ... e drept ca parca am mers mai "batrineste" adica fara accelerari, liniute, etc ... ma rog, liniute nu faceam nici pina acum ... Asa am patit si eu. Daca ai robinetul pe normal, ramai fara benzina si treci pe rezerva, in rezervor iti intra 14 litri, depinde cat de mult mergi pe rezerva. Furtunele sunt legate normal, chiar aseara am verificat pentru ca la mine cand comutam pe rezerva nu mai vroia sa porneasca ... Nu stiu ce a avut, dar dupa ce am montat la loc rezervorul merge si daca e pe rezerva, nu imi explic care era problema. Furtunele au ramas in aceeasi pozitie, am dat jos inclusiv robinetul, ca sa nu stropesc cu benzina peste tot... Asa ca dupa ce am dat jos rezervorul, am vrut sa vad ce ii bai in carburatoare, deoarece in cilindrul 2 imi baga prea multa benzina (cel din dreapta) si cauzeaza inegrirea bujiei. Am verificat sa fie surubul respectiv 3 rotatii complete destrans, si am pus tot la loc. De fapt, dupa ce am montat tot, candva spre seara mi-am amintit ca prima data cand am luat jos carburatoarele, cel din dreapta avea surubul destrans doar 2 ture complete in loc de 3, (pentru cine cunoaste ) Asa ca... tapa ! Acum trebuie sa o iau iar de la capat. Dar poate gasesc ceva locsor mai mic si rezolv cu o surubelnita mica (eventual una taiata) sa nu mai dau jos tot, ca disper !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Asa am patit si eu.Daca ai robinetul pe normal, ramai fara benzina si treci pe rezerva, in rezervor iti intra 14 litri, depinde cat de mult mergi pe rezerva. Furtunele sunt legate normal, chiar aseara am verificat pentru ca la mine cand comutam pe rezerva nu mai vroia sa porneasca ... Nu stiu ce a avut, dar dupa ce am montat la loc rezervorul merge si daca e pe rezerva, nu imi explic care era problema. Furtunele au ramas in aceeasi pozitie, am dat jos inclusiv robinetul, ca sa nu stropesc cu benzina peste tot... Asa ca dupa ce am dat jos rezervorul, am vrut sa vad ce ii bai in carburatoare, deoarece in cilindrul 2 imi baga prea multa benzina (cel din dreapta) si cauzeaza inegrirea bujiei. Am verificat sa fie surubul respectiv 3 rotatii complete destrans, si am pus tot la loc. De fapt, dupa ce am montat tot, candva spre seara mi-am amintit ca prima data cand am luat jos carburatoarele, cel din dreapta avea surubul destrans doar 2 ture complete in loc de 3, (pentru cine cunoaste ) Asa ca... tapa ! Acum trebuie sa o iau iar de la capat. Dar poate gasesc ceva locsor mai mic si rezolv cu o surubelnita mica (eventual una taiata) sa nu mai dau jos tot, ca disper !!! o surubelnita flexibila iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Asa ca dupa ce am dat jos rezervorul, am vrut sa vad ce ii bai in carburatoare, deoarece in cilindrul 2 imi baga prea multa benzina (cel din dreapta) si cauzeaza inegrirea bujiei. Am verificat sa fie surubul respectiv 3 rotatii complete destrans, si am pus tot la loc. e vorba de jiclorul de aer ? la GS imi afuma o bujie si n-am reparat-o nici cu rugaciuni ... cind am desfacut bujiile asteia, mi s-a parut ca nu au tocmai culoarea corespunzatoare insa nu erau afumate ... ma bate un gind sa le schimb ... si as schimba si uleiul sa vad daca mai "fluiera" ... Editat Mai 7, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 e vorba de jiclorul de aer ?la GS imi afuma o bujie si n-am reparat-o nici cu rugaciuni ... cind am desfacut bujiile asteia, mi s-a parut ca nu au tocmai culoarea corespunzatoare insa nu erau afumate ... ma bate un gind sa le schimb ... si as schimba si uleiul sa vad daca mai "fluiera" ... Hmm... cred ca mai degraba este surubul care permite benzinei sa intre in cilindri. Manualul ii spune "pilot screw". La mine surubul asta initial a fost destrans 2 rotatii in loc de 3. Fiindca acest surub sa afla in zona flotorului rezulta ca permite mai multa sau mai putina benzina sa fie absorbita in cilindri. Din moment ce bujia aferenta e neagra, am unele rateuri la pornire cand motorul e rece, inseamna ca am amestec prea bogat, adica prea multa benzina, de unde si consumul ridicat de combustibil. Logic, trebuie sa strang surubul respectiv 1 rotatie si sa vad ce se intampla. Teoretic ar trebui sa creasca relantiul si sa nu am acele detonatii nedorite. Daca este asa, atunci ar trebui sa am consumul mai mic, si bujia sa isi schimbe culoarea. Reglarea acestor suruburi se face cu motorul la temperatura normala de lucru, si relantiul undeva pe la 1500 rpm. Daca strangi surubul, motorul ar trebui sa ii scada turatia si sa apara detonatii. Daca DEStrangi surubul, se intampla exact la fel. Difera doar cauza detonatiilor: prima e din cauza a prea putina benzina, iar a doua din cauza a pre multa benzina. Reglajul corect este intre acestea 2, unde ai relantiul cel mai mare. Acuma: cine imi da si mie o surubelnita flexibila ca sa nu dau jos rezervorul ? Mesaj completat Exista vreo solutie sa reglezi aceste 2 suruburi cu motorul pornit ? Si bateria la locul ei, normal... Ar fi ideal sa ai acces la aceste suruburi in timp real, sa auzi cum reactioneaza motorul, ca sa iti dai seama ce trebuie sa faci chiar in acel moment, fara a fi nevoit sa le reglezi din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 da, numa ca una e backfire si una e fore-fire , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Exista vreo solutie sa reglezi aceste 2 suruburi cu motorul pornit ? Si bateria la locul ei, normal...Ar fi ideal sa ai acces la aceste suruburi in timp real, sa auzi cum reactioneaza motorul, ca sa iti dai seama ce trebuie sa faci chiar in acel moment, fara a fi nevoit sa le reglezi din nou. Pune un cap din ala de surubelnita (bit) pe un furtun, ca surubul de amestec nu opune nici o rezistentza, da' sa stii ca n-are nici o legatura teoria ta de mai sus cu felul in care functioneaza carbul Inainte sa te apuci sa te joci cu suruburile de amestec, mai da o data carburile jos si verifica sa ai nivel egal de benzina in ambele carburatoare, acele pe aceeasi pozitie, jiglerele neovalizate, membranele ok si sa alunece frumos, scoti tot ce e cauciuc in ele si bagi un spray de curatare, ca sa stii cum sa diagnostichezi problemele urmatoare. De obicei la suruburile de amestec te bagi cind esti sigur ca restul functioneaza ok, alea intervin pe circuitul de relanti si turatii joase in mod normal, dar la mikuni cv intra si pe decelerare cica (o sa vezi 3 gaurele minuscule exact sub clapeta de acceleratie cind e inchisa, daca nu te uiti special dupa ele nici nu le observi). Sau si mai simplu, mergi la un meseriash si ii pasezi lui problema, inclusiv montat-demontat. Sau na, daca ai noroc si rezolvi din suruburile de amestec, si iti trage frumos la toate turatiile, fara rateuri cind accelerezi sau cind decelerezi, si cu consum ok, aia e, problem solved. Bafta Editat Mai 8, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 8% in oras 151km - 11.8 litri m-a spart. mai bine imi iau o bicicleta in rate si ies mai ieftin. ca n-am decat 3km pana la munca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Am fost la mare de 1 mai si am reusit un consum f bun pot sa zic. 4% singur cu bagaje si cu viteze intre 90 si 115 km/h. Am facut 280 km cu 11 litrii. Am o intrebare la posesorii de 900. Mi-e tare greu sa ma obisnuiesc cu acceleratia. La viteze mici si in trepte mici mi-e f greu sa o tin constanta. cablurile merg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 8% in oras 151km - 11.8 litri m-a spart. mai bine imi iau o bicicleta in rate si ies mai ieftin. ca n-am decat 3km pana la munca.... Cavalere, consumul asta l-ai scos in oras? Daca da, ce nu-i in regula? Eu nu am scos un asa consum niciodata, nici la viteze de 150-160 constant pe autostrada. Care-i hiba? Cel mai mare consum l-am avut de 7,5 numai in oras, si cu cuiele din carburi pe pozitia a 3-a (chiar la inceput, cand am cumparat mobra). Oricum, mi se pare foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 asa rockere rasuceste cutitu in rana eu n-am bani sa-mi fac plinu si sa verific consumu in oras oricum la un 7-8% ma astept si eu... si mers batraneste, dar cat sa nu ma depaseasca scuterele (am si eu mandria mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Salutare TDM-istilor... Ce ati facut voi de 1 MAI? Eu am fost pana la Retezat cu prietena mea, roscata, in Parcul National unde am facut niste poze si m-am gandit sa va arat si voua cum e pe acolo daca nu ati fost Pacat ca nu am stat mai mult ca a fost si vremea numai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Misto excursia, Truckere. @Rockeru: Bucurestiul e problema cea mai mare @Cavaleru: daca iti haleste 5% afara si 8% in oras e clar ca circuitul principal e ok si suge extra prin alea de viteza mica atunci cind stai la stopuri, as verifica in locul tau nivelul de benzina sa nu fie mult prea sus, suruburile de amestec, si draciile alea de la shoc de care spunea Korben ca erau corodate la el. Eu tocmai am scos carburile a doua oara, a mers parfum, dupa ce am dat jos rezervorul si airboxul le-am scos in zece minute fatza de prima data cind am stat o ora cred Totul e sa iti faci mana si dupa aia merge frumos, presupun ca o sa ajung in cele din urma sa fiu in stare sa le dau jos noaptea fara lanterna, cum scot si renumita baterie de la 4tx Motivul pentru care le-am scos din nou e sa montez shtutzurile alea de cauciuc de la admisie ( ishmael), si sa incerc sa mai reduc consumul mare de benzina, va tin la curent daca reusesc sa-i vin de hac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Misto excursia, Truckere. @Rockeru: Bucurestiul e problema cea mai mare @Cavaleru: daca iti haleste 5% afara si 8% in oras e clar ca circuitul principal e ok si suge extra prin alea de viteza mica atunci cind stai la stopuri, as verifica in locul tau nivelul de benzina sa nu fie mult prea sus, suruburile de amestec, si draciile alea de la shoc de care spunea Korben ca erau corodate la el. Eu tocmai am scos carburile a doua oara, a mers parfum, dupa ce am dat jos rezervorul si airboxul le-am scos in zece minute fatza de prima data cind am stat o ora cred Totul e sa iti faci mana si dupa aia merge frumos, presupun ca o sa ajung in cele din urma sa fiu in stare sa le dau jos noaptea fara lanterna, cum scot si renumita baterie de la 4tx Motivul pentru care le-am scos din nou e sa montez shtutzurile alea de cauciuc de la admisie ( ishmael), si sa incerc sa mai reduc consumul mare de benzina, va tin la curent daca reusesc sa-i vin de hac. saptamana viitoare dupa ce iau banii fac iar plinul sa vad ce si cum. si ma duc si 100km pe autostrada si o tin la 110km/h. chiar sunt curios cum ies.. oricum am inceput sa merg tare smucit in bucuresti. altfel nici nu prea ai cum. o sa ma duc sa fac si presiunea sa vedem daca are si asta vreo vina. @ relu. foarte misto iesirea. felicitari. eu m-am tratat cu gratare si off road prin padurile din juru bucurestiului. Adica am pus grataru in padure dupa care am adus si mobra la gratar. restul gastii era cu masinile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Motivul pentru care le-am scos din nou e sa montez shtutzurile alea de cauciuc de la admisie ( ishmael), si sa incerc sa mai reduc consumul mare de benzina, va tin la curent daca reusesc sa-i vin de hac. io mersi Editat Mai 8, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 mi-am mai adaugat o piesa la echipament, evident SH dar arata foarte bine si pretul a fost decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Am fost la mare de 1 mai si am reusit un consum f bun pot sa zic. 4% singur cu bagaje si cu viteze intre 90 si 115 km/h. Am facut 280 km cu 11 litrii. Am o intrebare la posesorii de 900. Mi-e tare greu sa ma obisnuiesc cu acceleratia. La viteze mici si in trepte mici mi-e f greu sa o tin constanta. cablurile merg bine. 6.3 L/100Km intr-o excursie de 1000 Km cu pasager si bagaje multe. La viteze mici se foloseste ambreiajul pentru a evita frana de motor. Daca te referi cumva la faptul ca, desi tii maneta fixa totusi acceleratia nu e constanta, atunci s-ar putea sa sa fie ceva defect/dereglat. Acceasi problema a aparut si la motocicleta mea pe la 24'000 Km. Ar putea fi din cauza supapelor, fiindca trebuiau reglate la 20'000 Km dar n-am facut-o fiindca pana acum n-am gasit mecanic in care sa am incredere sa-mi demonteze tot motorul. Mesaj completat Update: Am schimbat anvelopa spate. Inainte aveam Dunlop D220 (cea orginala din fabrica); acum am Michelin Pilot Road 2. Nu prea imi place. Am mers pe ploaie si aluneca destul de rau, mai rau decat Dunlop-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 6.3 L/100Km intr-o excursie de 1000 Km cu pasager si bagaje multe. La viteze mici se foloseste ambreiajul pentru a evita frana de motor. Daca te referi cumva la faptul ca, desi tii maneta fixa totusi acceleratia nu e constanta, atunci s-ar putea sa sa fie ceva defect/dereglat. Acceasi problema a aparut si la motocicleta mea pe la 24'000 Km. Ar putea fi din cauza supapelor, fiindca trebuiau reglate la 20'000 Km dar n-am facut-o fiindca pana acum n-am gasit mecanic in care sa am incredere sa-mi demonteze tot motorul. Mesaj completat Update: Am schimbat anvelopa spate. Inainte aveam Dunlop D220 (cea orginala din fabrica); acum am Michelin Pilot Road 2. Nu prea imi place. Am mers pe ploaie si aluneca destul de rau, mai rau decat Dunlop-ul. nu-i csam mare consumul? poze impresii detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 mi-am mai adaugat o piesa la echipament, evident SH dar arata foarte bine si pretul a fost decent laser, frate ! a propos de lasat mobra, mie mi-a zis doctora s-o las ca sa mai slabesc ... pai dupa ce-am investit atita-n burta, acuma sa ma chinuiesc s-o dau jos !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 ba io daca merg 3 ore in oras pe motocicleta cred ca slabesc 2 kile din transpiratie (punem aci nu numa caldura vara, ci si palpitatiile, tensiunile si eventualele spasme din trafic), enduro mai sanatos - nici nu numar ... cum sa lasi motocicleta ca sa slabesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 laser, frate ! a propos de lasat mobra, mie mi-a zis doctora s-o las ca sa mai slabesc ... pai dupa ce-am investit atita-n burta, acuma sa ma chinuiesc s-o dau jos !? poate ar trebui sa te gandesti la o viata mai sanatoasa: - mic dejun consistent - mese la ore regulate - cel putin 15 min de alergat zilnic, sau 30 min zic altii - nici o masa dupa ora 20 - sa eviti sa te culci tarziu 5 safaturi care te ajuta. esti in stare sa te tii de ele. iti garantez ca in 2 saptamani o sa observi diferentele. in iarna am pierdut 4 kile de la 84kgfacand asta 1luna. Din pacate am reusit sa racesc grav alergand noaptea pe un ger de -10 grade si am reuntat. acum o sa ma apuc iar ca m-am ingrasat la loc, am ajuns la 85kg plus ca intr-un oras ca bucurestiul se aplica cele spuse de Ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 ba io daca merg 3 ore in oras pe motocicleta cred ca slabesc 2 kile din transpiratie (punem aci nu numa caldura vara, ci si palpitatiile, tensiunile si eventualele spasme din trafic), enduro mai sanatos - nici nu numar ... cum sa lasi motocicleta ca sa slabesti ? asta am zis si eu ... ma rog, cu noua geaca parca nu mai transpir asa rau ... sau a fost fost mai rece in ultima vreme ... @Cavaleru am inceput sa fiu mai atent la mincare, seara nu mai maninc, insa asta cu mesele dese si mincat mai putin de fiecare data nu-mi iese neam ! trebuie sa-mi schimb totusi programul ca ma trec astia pe medicamente ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 ache, fii atent, iti dau eu o reteta beton ca sa impaci si capra si varza Baga niste cauciucuri de strada pe TDM, gaseste niste namoale frumoase si incearca s-o duci de partea cealalta. Efectul este garantat ! Testat de mine personal intr-o pustietate noaptea. Pe linga ingredientele de mai sus mai aveam alaturi un caine foarte curios, niste arici, iepuri, sau ce mama dracului foshneau, ca i-am vazut mai tarziu si pe unii si pe altii, ventilatorul de la TDM care asigura un ambient sonor romantic, d-astea. Luna stralucea, noroiul clipocea, io eram belea - cum trageam de ea (balada tedemistului mioritic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) pai ar fi o idee ca si asa mi-a zis fostul proprietar ca-mi da cauciucul de pe spate (acum am un K7) ala "vechi"... ai naibii iepuri, parca stiu ! cind ii fugaresc in sezon cu pusca, nu-i gasesc ... cind e sa n-am vioie la ei (ieri, de exemplu), imi defileaza prin fata ... in alta ordine de idei: mai oameni buni, colegi cercetatori si uameni de stiinta, voi ce casti aveti de nu va bate vintu (nu Ovidiu) in ele ... eu am un Shoei luat de un macaronar, mai demult si ma sufla de mi-o ia din cap ! Editat Mai 10, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) N-ai cum sa scapi de vint, din cauza pozitiei verticale, decat daca pui o usha de hambar drept parbriz . Varianta cea mai rea e cind iti sufla vintul direct in casca din cauza parbrizului, ideea e sa treaca ori peste, ori sa te loveasca in piept, aici depinde de inaltimea pilotului. La viteze sub 100 ziceau aia pe carpe ca e mult mai misto daca dai jos parbrizul cu totul - au facut ei tot felul de experiente, ar mai ajuta diverse gaurele in parbriz si cu o folie pe spate ca sa ai o curgere laminara sa iti faca vintul un paravan in fatza care sa te protejeze, altii taiasera vreo 5cm din parbriz, etc. La viteze mari singura chestie care merge bine e un parbriz baban pe care il suprapui peste ala stock, le face un tip din tasmania sau ceva de genul asta, dar deocamdata doar pentru tdm 900, si in general are reviewuri foarte favorabile. Revenind la casti, eu am o troaca enduro ca o cratitza de aerodinamica, si la fel de izolata. Am si o integrala, luata cind ma saturasem sa fac muschi la gat, dar dupa ce am luat-o am constatat ca tot aia enduro imi place mai mult, are niste avantaje importante pentru mine. Un aspect important dupa mine la casti e sa iti imbrace bine ceafa. Asta integrala pe care am luat-o e un Nolan N62 (cred) si s-ar pupa mai bine cu pozitia aplecata de pe ceva sport. Pe TDM eu unul stau vertical si pe vreme rece imi ingheatza ceafa - casca enduro e facuta special pentru o pozitie verticala in sa. Editat Mai 10, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.