Raider Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare baietii no aztazi acum o ora an urma ma lovit un prost la semafor , a intrat pe rosu cu un dacia . Am franat brusc dar nu am putut sa opresc din tot roata din fata a alunecat si am cazut . Mombra nu a suferit prea tare a crapat carena si a zgariat ,nic ieu nu am m probleme mari am lovot piciorul si a ramas fara piele bratul stanga . Vreau sa spun ca am speriat dar nu am avut timp acum mosu plateste prostia lui daca nu rup gatul . Aveti grija la voi baiet ca vedetii cate prostii sant oamenii , nici culoarea semaforului nu cunoaste !!!!!!!! Asfalt uscat si fara evenimente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Ce dracu' frate! Au luat-o razna de tot conservarii. Nu mai respecta deloc regulile de circulatie, de fapt li se rupe de ele. Raidere, sper ca esti bine. Eu si acum mai trag de pe urma unui accident. Sanatate si bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Ce dracu' frate! Au luat-o razna de tot conservarii. Nu mai respecta deloc regulile de circulatie, de fapt li se rupe de ele. Raidere, sper ca esti bine. Eu si acum mai trag de pe urma unui accident. Sanatate si bafta multa! Mersi mersi sunt bine dar mosul nu sa fie bine daca nu plateste paguba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare baietii no aztazi acum o ora an urma ma lovit un prost la semafor , a intrat pe rosu cu un dacia .Am franat brusc dar nu am putut sa opresc din tot roata din fata a alunecat si am cazut . Mombra nu a suferit prea tare a crapat carena si a zgariat ,nic ieu nu am m probleme mari am lovot piciorul si a ramas fara piele bratul stanga . Vreau sa spun ca am speriat dar nu am avut timp acum mosu plateste prostia lui daca nu rup gatul . Aveti grija la voi baiet ca vedetii cate prostii sant oamenii , nici culoarea semaforului nu cunoaste !!!!!!!! Asfalt uscat si fara evenimente . off ce de oameni neatenti sau nepasatori. sper sa-ti recuperezi cumva paguba. sanatate maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare, am tras in dupamiaza asta, dupa ce am iesit de la servici, o mica tura pana la Balea Lac, mai ales ca am aflet ca e practicabil (dezapezit pe un sens de mers) pana sus la tunel. Am profitat de ocazie si a iesit super Cateva poze edificatoare: Mesaj completat Salutare baietii no aztazi acum o ora an urma ma lovit un prost la semafor , a intrat pe rosu cu un dacia .Am franat brusc dar nu am putut sa opresc din tot roata din fata a alunecat si am cazut . Mombra nu a suferit prea tare a crapat carena si a zgariat ,nic ieu nu am m probleme mari am lovot piciorul si a ramas fara piele bratul stanga . Vreau sa spun ca am speriat dar nu am avut timp acum mosu plateste prostia lui daca nu rup gatul . Aveti grija la voi baiet ca vedetii cate prostii sant oamenii , nici culoarea semaforului nu cunoaste !!!!!!!! Asfalt uscat si fara evenimente . Nasol rau Tibi, sunt o gramada de idioti in trafic care sunt paralel cu legile circulatiei. E bine totusi ca ai scapat destul de usor, si sa speram ca pe viitor sa nu mai avem nici unul din noi (motociclistii), asemenea evenimente neplacute. In schimb, legat de traficul din Romania, de mult e o adevarata jungla, nimeni nu tine cont de nimic. Cel mai bine e sa avem noi insine grija de viata noastra si sa anticipam (pe cat putem), fiecare miscare a celorlalti participanti la trafic. Numai bine tuturor si aveti mare grija, caci se pare ca prima jumatate a anului, a fost una foarte nasoala pentru noi cei pe doua roti. O sumedenie de accidente moto si cel mai rau este ca multe sunt soldate cu morti. Aveti mare grija, va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Sanatate maxima accidentatilor ! Aveti idee daca se poate intinde lantul de distributie doar din intinzator? Vreau sa stiu daca e de vina intinzatorul (are arcul prea slab) si trebuie inlocuit, sau lantul de distributie s-a uzat peste limita si imi trebuie altul. Stie cineva cum pot verifica ? Stiu ca nu e de joaca cu lantul asta... Sper sa scap ieftin de toata afacerea asta. Mersi. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 @ Cavaleru & Raider : get well soon. Eu sunt in curs de dotare a motocicletei cu un suport de sidecase handmade (nu facut de mine ) ), si am o dilema in privinta lui: nu e aer prea cald de la toba? Cam ce distanta ar trebui sa fie intre toba si sidecase ? Nu de alta, dar vreau sa montez 2x50L si nu prea e loc. Eu ma gandeam sa fie puse imediat dupa scarita pentru pasager, la vreo 15cm - cat sa ramana loc pentru pus talpa pe scarita. Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Nasol Tibi sper ca esti ok. Mobra se va repara, tu sa fii bine. @ flavius, : lantu domnule, lantu trebuie schimbat= 260 roni. Nu te prostii cu toto felul de inventii adaptate intinzatorului. De aceea se numeste "intinzator" ca intinde lantul pana la un moment dat....pe urma acel lant se va rupe....si crede-ma...nu vrei sa ti se rupa in motoru tau la 100 km /h schimband din a 5 in a 4 -a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Sanatate maxima accidentatilor !Aveti idee daca se poate intinde lantul de distributie doar din intinzator? Vreau sa stiu daca e de vina intinzatorul (are arcul prea slab) si trebuie inlocuit, sau lantul de distributie s-a uzat peste limita si imi trebuie altul. Stie cineva cum pot verifica ? Stiu ca nu e de joaca cu lantul asta... Sper sa scap ieftin de toata afacerea asta. Mersi. Asfalt uscat. Salut Flavius eu am schimbat lantul de distributie original YAMAHA 90 EUROI ai nr meu de tel suna-ma daca vrei un tip de la noi din Arad mi-a schimbat lantul a curatat carburatoarele mi-a schimbat pastilele de la supape etc etc duce piese din Austria originale YAMAHA nu chinezarii si e baiat serios Stie cineva unde sau cine mai face tobe de esapament an tara asta an afara de VIK din Oradea tipul asta o fi bun la asa ceva dar cu mine a fost neserios ma tot amanat 2 saptamani ca le face si tot nu lea facut si vorba aia nu iam cerut sa mi le faca gratis sau cadou RAIDER sa te refaci cat mai repede si tu si mobra sa ne vedem toti cu bine in iulie salutare la toata lumea ( scuze pt lipsa virgule puncte etc etc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 @raider: imi pare rau ca ai pati si tu exact la fel ca si mine fix acum an, tot in SF gherghe.. asa mi-am pus toba custom sa stiu ca ma vede lumea in trafic! lume lume!!! de maine intru oficial in grupul vostru!!! merg de dimineata sa imi aduc bestia din ramnicu valcea. sper ca totul sa decurga fara probleme cu cumparatul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 @ Cavaleru & Raider : get well soon. Eu sunt in curs de dotare a motocicletei cu un suport de sidecase handmade (nu facut de mine ) ), si am o dilema in privinta lui: nu e aer prea cald de la toba? Cam ce distanta ar trebui sa fie intre toba si sidecase ? Nu de alta, dar vreau sa montez 2x50L si nu prea e loc. Eu ma gandeam sa fie puse imediat dupa scarita pentru pasager, la vreo 15cm - cat sa ramana loc pentru pus talpa pe scarita. Ride safe. la mine coburile sunt la 1-2cm deasupra tobelor si nu am avut probleme . pus ca de paste am mers mai mult de 500km cu un cob sprijinit pe toba pt ca imi sarise un surub de la suport. coburile mele au 45l poti sa te uiti la pozele motoretei mele si iti faci o idee despre cum vin pozitionate. Mesaj completat Salutare, am tras in dupamiaza asta, dupa ce am iesit de la servici, o mica tura pana la Balea Lac, mai ales ca am aflet ca e practicabil (dezapezit pe un sens de mers) pana sus la tunel. Am profitat de ocazie si a iesit super bv rockere. sper totusi ca anul asta sa-l fac si eu cap coda pt prima data pe motor. numai ca vreau sa trec pe la cabana cumpana unde se ajunge pe un drum forestier. acum 5 ani cand am fost stiu ca era misto rau drumul ala pt ca mergeai pe margea lacului. azi ma duc sa imi scoata firele sper sa nu mi-l puna in ghips totusi Mesaj completat Sanatate maxima accidentatilor !Aveti idee daca se poate intinde lantul de distributie doar din intinzator? Vreau sa stiu daca e de vina intinzatorul (are arcul prea slab) si trebuie inlocuit, sau lantul de distributie s-a uzat peste limita si imi trebuie altul. Stie cineva cum pot verifica ? Stiu ca nu e de joaca cu lantul asta... Sper sa scap ieftin de toata afacerea asta. Mersi. Asfalt uscat. cu lantul asta nu e de joaca. il schimbi si ai pace cel putin 50.000km. daca se rupe cumva lantul asta in mers, e jale (tu poti face accident, iar motorul TDM-ul si face tzandari) Mesaj completat lume lume!!! de maine intru oficial in grupul vostru!!! merg de dimineata sa imi aduc bestia din ramnicu valcea. sper ca totul sa decurga fara probleme cu cumparatul! bafta si bine ai venit in gasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 cu lantul asta nu e de joaca. il schimbi si ai pace cel putin 50.000km. daca se rupe cumva lantul asta in mers, e jale (tu poti face accident, iar motorul TDM-ul si face tzandari) Nu se rupe ala, Cristi In cel mai rau caz, daca e foarte intins, nu mai este bine sincronizata distributia, adica admisia si evacuarea sunt un pic intarziate fata de timpii calculati A, si desigur, daca intizatorul e la maxim si lantul are joc mare, face ca un tractor, sau ca o drujba, dupa caz De inlocuit, se inlocuieste KITul, nu numai lantul Adica lant + pinioane (+intinzator daca e uzat rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 bv rockere. sper totusi ca anul asta sa-l fac si eu cap coda pt prima data pe motor. numai ca vreau sa trec pe la cabana cumpana unde se ajunge pe un drum forestier. acum 5 ani cand am fost stiu ca era misto rau drumul ala pt ca mergeai pe margea lacului. Mersi Cavalere In vara asta am sa-l tot strabat periodic, mai ales ca sunt la numai 75 km de Balea Lac. Drumul momentan e practicabil, mai putin tuneleul care este inca inchis, cu o mica exceptie cine are loc pe usa cea mica cu mobra, poate trece linistit dintr-o parte in cealalta. Soseaua, pe anumite locuri este presarata cu pietre si bolovani, desprinsi din versant, insa cred ca in zilele ce urmeaza vor curata complet asfaltul. ps: Cavalere, cand te vei face bine, vom merge impreuna pe intreg traseul, promit. Pana atunci ai grija de picior, sa se refaca complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Drumul momentan e practicabil, mai putin tuneleul care este inca inchis, cu o mica exceptie cine are loc pe usa cea mica cu mobra, poate trece linistit dintr-o parte in cealalta. Grija daca va aventurati sa treceti de unii singuri, ce n-a vazut Rockeru' e ca pe partea cealalta e o usa mai ingusta si cu un prag de vreo 25 cm In doua saptamani cel mult ar trebui sa deschida portile. Urari de bine celor accidentati si salutari noilor veniti! Nu in ultimul rand, canicula usoara tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Grija daca va aventurati sa treceti de unii singuri, ce n-a vazut Rockeru' e ca pe partea cealalta e o usa mai ingusta si cu un prag de vreo 25 cm In doua saptamani cel mult ar trebui sa deschida portile. Urari de bine celor accidentati si salutari noilor veniti! Nu in ultimul rand, canicula usoara tuturor! Exact despre acea usa mentionam si eu mai sus, e foarte ingusta cu un prag destul de mare. Insa contrar asteptarilor unii chiar au reusit sa treaca, exemplu Angi de pe forum, care a tras o tura tot ieri, pe Transfagarasan, cu intoarcere pe Valea Oltului: http://www.transalp.ro/forum/transfagarasan-t898.html#p13522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ps: Cavalere, cand te vei face bine, vom merge impreuna pe intreg traseul, promit. Pana atunci ai grija de picior, sa se refaca complet am venit acum de la doctor. mi-au scos firele si mi-a zis sa nu mai fac anticoagulant. pana acum totul decurge conform planului dar laba piciorului si glezna mai sunt umflate si mai am niste rani care necesita bandaje noi la 2 zile tot in zona gleznei. peste 2 zile la genunchi nu va mai fi nevoie sa pun bandaje. era sa imi rup gatul la intoarcerea acasa cand am inceput sa urc scarile. am 2 perechi de carje si eram cu cele care le tii cu mana si se sprijina in antebrat. si cu ele la deal nu prea ai stabilitate. asa ca m-am dezechilibrat si era sa cad dar m-am prins de balustrada si m-a sprijinit si mama din spate. apoi am luat carjele clasice si am urcat cu alea(3 etaje). ce bun ar fi un lift in septembrie sper sa putem merge rockere. intre timp ma tot gandesc sa imi achizitionez un scuter de250cmc pt mersul prin bucuresti si nu numai. mi-a picat in troc Paggio Beverly. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 am ajuns de vreo ora cu noul meu tdm de care sunt pur si simplu fermecat!!! l-am luat cu 2950 europeni, la 26538 km, si e in stare perfecta [ ], in afara de: maneta frana fata- rupta o bucata 2 suruburi lispa parbriz manson protector ambreaj lipsa cauciuc de pe schimbator lipsa colturile cele mai de jos din lateral de la sha rupte, cateva zgarieturi mici pe rezervor ( 1 pana la 3 mm) carena dreapta prenzinta o dunga julita tot foarte mica cam atat a vazut ochiul meu critic. daca stie cineva de unde pot lua piesele lispa, dati un semn pls! P.S. traseul ramnicu v. -sibiu- brasov e de vis! ... mai ales pe un tdm multumesc pt urari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 am ajuns de vreo ora cu noul meu tdm de care sunt pur si simplu fermecat!!! l-am luat cu 2950 europeni, la 26538 km, si e in stare perfecta [ ], in afara de: maneta frana fata- rupta o bucata 2 suruburi lispa parbriz manson protector ambreaj lipsa cauciuc de pe schimbator lipsa colturile cele mai de jos din lateral de la sha rupte, cateva zgarieturi mici pe rezervor ( 1 pana la 3 mm) carena dreapta prenzinta o dunga julita tot foarte mica cam atat a vazut ochiul meu critic. daca stie cineva de unde pot lua piesele lispa, dati un semn pls! P.S. traseul ramnicu v. -sibiu- brasov e de vis! ... mai ales pe un tdm multumesc pt urari! Felicitari pentru achizitie si bine ai venit in grupul nostru Drumul Sibiu - Brasov e unul super misto, insa momentan se cam lucreaza cu decopertarea si asfaltarea soselei, pe anumite tronsoane. La final soseaua va fi una de vis. Numai bine Mesaj completat in septembrie sper sa putem merge rockere. Perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 P.S. traseul ramnicu v. -sibiu- brasov e de vis! ... mai ales pe un tdm Orice traseu e de vis cu un TDM Exista similitudini intre istoria TDM-ului si cea a Transalpului, amandoua sunt motociclete care au supravietuit si s-au impus prin fiabilitate si placerea oferita pilotului La mine clar: urmatoarea motocicleta va fi TDM 900, cat mai noua Nu mai am nevoie de altceva Mesaj completat Drumul Sibiu - Brasov e unul super misto, insa momentan se cam lucreaza cu decopertarea si asfaltarea soselei, pe anumite tronsoane. La final soseaua va fi una de vis. Nu La final, va fi un vis daca va fi sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 uamenilor! 1.voi cum procedati cand curatati lantu fara cric central si fara stander? [ adica plimbati bestia sau se pune pe butuci sau cum fac sa o las cu fundun' aer? ] 2. aveti idee de unde fac rost de suruburi pt parbriz? 3. dar de "veshmantul" de cauciuc al schimbatorului.... momentan am o juma' de rola de leucoplast infasurata pe lefierul cu care schimb viteza ) Cavalere daca bei ceai de echinaceea te vindeci mai repede, iar pe zonele cu bandaje poti pune tinctura(ustura dar nu ramane cicatrice) sau crema de galbenele pt a creste ritmul de regenerare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Lasi mobra pe cricul lateral si bagi sub cracul drept al basculei un cric auto pe care il salti pina se ridica roata cit sa o poti roti. Daca n-ai masina ia un cric mic hidraulic, sint foarte ieftine si comode. Sau tragi pur si simplu mobra spre tine pe cricul lateral pina se ridica roata, o rotesti cu piciorul, ungi lantul pe zona expusa, si tot asa, depinde cit de solid esti si presupunind ca e in mintile lui cricul lateral, neruginit/slabit/etc. Editat Iunie 10, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 uamenilor! 1.voi cum procedati cand curatati lantu fara cric central si fara stander? [ adica plimbati bestia sau se pune pe butuci sau cum fac sa o las cu fundun' aer? ] 2. aveti idee de unde fac rost de suruburi pt parbriz? 3. dar de "veshmantul" de cauciuc al schimbatorului.... momentan am o juma' de rola de leucoplast infasurata pe lefierul cu care schimb viteza ) Cavalere daca bei ceai de echinaceea te vindeci mai repede, iar pe zonele cu bandaje poti pune tinctura(ustura dar nu ramane cicatrice) sau crema de galbenele pt a creste ritmul de regenerare! 1. louis.de - cod 10003338 - sta am si-l folosesc. e o solutie simpla. 2-3 - dual tours ? ce fel de tinctura? eu pun betadina. dupa ce renunt la bandaje o sa dau cu crema de galbenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 ce fel de tinctura? eu pun betadina. dupa ce renunt la bandaje o sa dau cu crema de galbenele deci in prima faza crema de galbenele, iar dupa ce se inchide car de cat , tinctura de galbenele pt ca elimina pata/ cicatricea care in mod normal ti-ar ramane multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 sau dai cu contractubex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 intre timp ma tot gandesc sa imi achizitionez un scuter de250cmc pt mersul prin bucuresti si nu numai. mi-a picat in troc Paggio Beverly. Te gandesti ca daca erai cu scuterul nu se intampla asta sau n-are legatura? M-ai facut curios... Sanatate cat cuprinde! Septembrie nu-i departe... uamenilor! 1.voi cum procedati cand curatati lantu fara cric central si fara stander? [ adica plimbati bestia sau se pune pe butuci sau cum fac sa o las cu fundun' aer? ] 2. aveti idee de unde fac rost de suruburi pt parbriz? 3. dar de "veshmantul" de cauciuc al schimbatorului.... momentan am o juma' de rola de leucoplast infasurata pe lefierul cu care schimb viteza ) 1. Intre metodele de mai sus recomand doar prima metoda a lui fuchsia (cricul auto sau un hidraulic, daca gasesti unul asa de mic incat sa intre sub mobra). In rest, metodele prin care se foloseste ca element de sprijin laba mobrei... mmm. La 850 nu cred ca este cazul, dar TDM900 are un cric lateral foarte subtirel si flexibil, asa... ca un piciorush de gazela. Deci grija mare! Desi pare casabil ai sanse mai mari sa il indoi. Eu l-am indoit pe-al meu la un accident, in orice caz e un metal dubios si are o structura dubioasa. 1b. Daca ai de gand sa ramai la metodele clasice de spalare / ungere a lantului si vrei sa te si plimbi mult, recomand de pe-acum sa te interesezi de un central. 2.3. - Din Bucuresti: Dual Tours / K&Log / Motodynamics, dar mai sunt si altii. Le poti da un mail sa-ti trimita catalogul de piese in format .pdf pentru anul si culoarea ta si pe urma le trimiti codurile ca sa-ti dea preturi. Suruburi s-ar putea sa gasesti si prin alte parti. Alea originale mi se pare cele mai ok, oricum. Sunt cel putin 1 euro/buc. Iar cu schimbatorul, daca nu iti face gaura in incaltari si nu arata urat presupun ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.