Cavaleru Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ps: Cavalere, cand te vei face bine, vom merge impreuna pe intreg traseul, promit. Pana atunci ai grija de picior, sa se refaca complet am venit acum de la doctor. mi-au scos firele si mi-a zis sa nu mai fac anticoagulant. pana acum totul decurge conform planului dar laba piciorului si glezna mai sunt umflate si mai am niste rani care necesita bandaje noi la 2 zile tot in zona gleznei. peste 2 zile la genunchi nu va mai fi nevoie sa pun bandaje. era sa imi rup gatul la intoarcerea acasa cand am inceput sa urc scarile. am 2 perechi de carje si eram cu cele care le tii cu mana si se sprijina in antebrat. si cu ele la deal nu prea ai stabilitate. asa ca m-am dezechilibrat si era sa cad dar m-am prins de balustrada si m-a sprijinit si mama din spate. apoi am luat carjele clasice si am urcat cu alea(3 etaje). ce bun ar fi un lift in septembrie sper sa putem merge rockere. intre timp ma tot gandesc sa imi achizitionez un scuter de250cmc pt mersul prin bucuresti si nu numai. mi-a picat in troc Paggio Beverly. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 am ajuns de vreo ora cu noul meu tdm de care sunt pur si simplu fermecat!!! l-am luat cu 2950 europeni, la 26538 km, si e in stare perfecta [ ], in afara de: maneta frana fata- rupta o bucata 2 suruburi lispa parbriz manson protector ambreaj lipsa cauciuc de pe schimbator lipsa colturile cele mai de jos din lateral de la sha rupte, cateva zgarieturi mici pe rezervor ( 1 pana la 3 mm) carena dreapta prenzinta o dunga julita tot foarte mica cam atat a vazut ochiul meu critic. daca stie cineva de unde pot lua piesele lispa, dati un semn pls! P.S. traseul ramnicu v. -sibiu- brasov e de vis! ... mai ales pe un tdm multumesc pt urari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 am ajuns de vreo ora cu noul meu tdm de care sunt pur si simplu fermecat!!! l-am luat cu 2950 europeni, la 26538 km, si e in stare perfecta [ ], in afara de: maneta frana fata- rupta o bucata 2 suruburi lispa parbriz manson protector ambreaj lipsa cauciuc de pe schimbator lipsa colturile cele mai de jos din lateral de la sha rupte, cateva zgarieturi mici pe rezervor ( 1 pana la 3 mm) carena dreapta prenzinta o dunga julita tot foarte mica cam atat a vazut ochiul meu critic. daca stie cineva de unde pot lua piesele lispa, dati un semn pls! P.S. traseul ramnicu v. -sibiu- brasov e de vis! ... mai ales pe un tdm multumesc pt urari! Felicitari pentru achizitie si bine ai venit in grupul nostru Drumul Sibiu - Brasov e unul super misto, insa momentan se cam lucreaza cu decopertarea si asfaltarea soselei, pe anumite tronsoane. La final soseaua va fi una de vis. Numai bine Mesaj completat in septembrie sper sa putem merge rockere. Perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 P.S. traseul ramnicu v. -sibiu- brasov e de vis! ... mai ales pe un tdm Orice traseu e de vis cu un TDM Exista similitudini intre istoria TDM-ului si cea a Transalpului, amandoua sunt motociclete care au supravietuit si s-au impus prin fiabilitate si placerea oferita pilotului La mine clar: urmatoarea motocicleta va fi TDM 900, cat mai noua Nu mai am nevoie de altceva Mesaj completat Drumul Sibiu - Brasov e unul super misto, insa momentan se cam lucreaza cu decopertarea si asfaltarea soselei, pe anumite tronsoane. La final soseaua va fi una de vis. Nu La final, va fi un vis daca va fi sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 uamenilor! 1.voi cum procedati cand curatati lantu fara cric central si fara stander? [ adica plimbati bestia sau se pune pe butuci sau cum fac sa o las cu fundun' aer? ] 2. aveti idee de unde fac rost de suruburi pt parbriz? 3. dar de "veshmantul" de cauciuc al schimbatorului.... momentan am o juma' de rola de leucoplast infasurata pe lefierul cu care schimb viteza ) Cavalere daca bei ceai de echinaceea te vindeci mai repede, iar pe zonele cu bandaje poti pune tinctura(ustura dar nu ramane cicatrice) sau crema de galbenele pt a creste ritmul de regenerare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Lasi mobra pe cricul lateral si bagi sub cracul drept al basculei un cric auto pe care il salti pina se ridica roata cit sa o poti roti. Daca n-ai masina ia un cric mic hidraulic, sint foarte ieftine si comode. Sau tragi pur si simplu mobra spre tine pe cricul lateral pina se ridica roata, o rotesti cu piciorul, ungi lantul pe zona expusa, si tot asa, depinde cit de solid esti si presupunind ca e in mintile lui cricul lateral, neruginit/slabit/etc. Editat Iunie 10, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 uamenilor! 1.voi cum procedati cand curatati lantu fara cric central si fara stander? [ adica plimbati bestia sau se pune pe butuci sau cum fac sa o las cu fundun' aer? ] 2. aveti idee de unde fac rost de suruburi pt parbriz? 3. dar de "veshmantul" de cauciuc al schimbatorului.... momentan am o juma' de rola de leucoplast infasurata pe lefierul cu care schimb viteza ) Cavalere daca bei ceai de echinaceea te vindeci mai repede, iar pe zonele cu bandaje poti pune tinctura(ustura dar nu ramane cicatrice) sau crema de galbenele pt a creste ritmul de regenerare! 1. louis.de - cod 10003338 - sta am si-l folosesc. e o solutie simpla. 2-3 - dual tours ? ce fel de tinctura? eu pun betadina. dupa ce renunt la bandaje o sa dau cu crema de galbenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 ce fel de tinctura? eu pun betadina. dupa ce renunt la bandaje o sa dau cu crema de galbenele deci in prima faza crema de galbenele, iar dupa ce se inchide car de cat , tinctura de galbenele pt ca elimina pata/ cicatricea care in mod normal ti-ar ramane multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 sau dai cu contractubex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 intre timp ma tot gandesc sa imi achizitionez un scuter de250cmc pt mersul prin bucuresti si nu numai. mi-a picat in troc Paggio Beverly. Te gandesti ca daca erai cu scuterul nu se intampla asta sau n-are legatura? M-ai facut curios... Sanatate cat cuprinde! Septembrie nu-i departe... uamenilor! 1.voi cum procedati cand curatati lantu fara cric central si fara stander? [ adica plimbati bestia sau se pune pe butuci sau cum fac sa o las cu fundun' aer? ] 2. aveti idee de unde fac rost de suruburi pt parbriz? 3. dar de "veshmantul" de cauciuc al schimbatorului.... momentan am o juma' de rola de leucoplast infasurata pe lefierul cu care schimb viteza ) 1. Intre metodele de mai sus recomand doar prima metoda a lui fuchsia (cricul auto sau un hidraulic, daca gasesti unul asa de mic incat sa intre sub mobra). In rest, metodele prin care se foloseste ca element de sprijin laba mobrei... mmm. La 850 nu cred ca este cazul, dar TDM900 are un cric lateral foarte subtirel si flexibil, asa... ca un piciorush de gazela. Deci grija mare! Desi pare casabil ai sanse mai mari sa il indoi. Eu l-am indoit pe-al meu la un accident, in orice caz e un metal dubios si are o structura dubioasa. 1b. Daca ai de gand sa ramai la metodele clasice de spalare / ungere a lantului si vrei sa te si plimbi mult, recomand de pe-acum sa te interesezi de un central. 2.3. - Din Bucuresti: Dual Tours / K&Log / Motodynamics, dar mai sunt si altii. Le poti da un mail sa-ti trimita catalogul de piese in format .pdf pentru anul si culoarea ta si pe urma le trimiti codurile ca sa-ti dea preturi. Suruburi s-ar putea sa gasesti si prin alte parti. Alea originale mi se pare cele mai ok, oricum. Sunt cel putin 1 euro/buc. Iar cu schimbatorul, daca nu iti face gaura in incaltari si nu arata urat presupun ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Te gandesti ca daca erai cu scuterul nu se intampla asta sau n-are legatura? M-ai facut curios...Sanatate cat cuprinde! Septembrie nu-i departe... nu are legatura. scuterul consuma mai putin mai practic si mai usor de folosit in trafic plus ca protejeaza mai bine daca te prinde o ploaie. si in plus de asta mi-e dor sa merg din nou cu un scuter ( prima dragoste e nemuritoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 @Cavaleru: se mai stie ceva de lisa pt cric central ? Ca am vazut zilele trecute linkul, si m-am trecut si eu, ca m-ar interesa. In alta ordine de idei, incepe sa'mi placa mersul cu moto prin oras. Orientativ iese un consum de vreo 5-6% [nu fac plinu' pana-n varf, ca sa vad exact], pe cand la masina cred ca trec de 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 cavalerule, cat costa cricu central din semnatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 @Cavaleru: se mai stie ceva de lisa pt cric central ? Ca am vazut zilele trecute linkul, si m-am trecut si eu, ca m-ar interesa. In alta ordine de idei, incepe sa'mi placa mersul cu moto prin oras. Orientativ iese un consum de vreo 5-6% [nu fac plinu' pana-n varf, ca sa vad exact], pe cand la masina cred ca trec de 10. pai trebuie sa ne strangem mai multi ca sa iasa cat mai ieftin. ideea e ca pana nu suntem 5-6 nu ar rost sa ma duc la omu rspectiv ca mi-a zis ca 1-2 buc nu se baga sa faca. Mesaj completat cavalerule, cat costa cricu central din semnatura? lista e valabila doar pt 3vd si 4 tx, la 900 difera modelul cricului central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 pai trebuie sa ne strangem mai multi ca sa iasa cat mai ieftin. ideea e ca pana nu suntem 5-6 nu ar rost sa ma duc la omu rspectiv ca mi-a zis ca 1-2 buc nu se baga sa faca. Mesaj completat lista e valabila doar pt 3vd si 4 tx, la 900 difera modelul cricului central. ...pai nene cat e pana la urma un cric ca ma bag si eu la o adica. scuter bun in oras, sincer mi-e mila cand scot TDM-ul prin oras, desi imi place cand vad lumea ca intoarce privirea dupa el, dar parca e facut sa manance asfalt la drum intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 O luna pina la intalnirea TDM !! Salutare TDM-stilor !! Mai este exact o luna pana la intalnirea noastra asa ca va rog sa stabiliti cine vine si cu cate persoane, ca sa pot face rezervarea. Asfalt uscat la toata lumea !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) Cricul central la TDM900 sunt doua feluri de cricuri centrale originale: unul pana in 2005 si altul incepand din 2006. Cel vechi costa vreo 8 mil., cel nou vreo 9 mil. Eu n-am avut bani sa-mi cumpar. Editat Iunie 11, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 O luna pina la intalnirea TDM !! Salutare TDM-stilor !! Mai este exact o luna pana la intalnirea noastra asa ca va rog sa stabiliti cine vine si cu cate persoane, ca sa pot face rezervarea. Asfalt uscat la toata lumea !!! Puteti veni insotiti si de motociclisti cu alte tipuri de motoare daca va face placere, eu vreau sa stiu doar cati vom fi !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Salutare TDM-stilor !! Mai este exact o luna pana la intalnirea noastra asa ca va rog sa stabiliti cine vine si cu cate persoane, ca sa pot face rezervarea. Asfalt uscat la toata lumea !!! Salut baieti, cu parere de rau n-o sa pot veni nici tura asta, un prieten bun se insoara exact in sambata cu pricina. Distractie maxima celor care merg ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Cricul central la TDM900 sunt doua feluri de cricuri centrale originale: unul pana in 2005 si altul incepand din 2006. Cel vechi costa vreo 8 mil., cel nou vreo 9 mil. Eu n-am avut bani sa-mi cumpar. In primul rand de ce iti trebuie original? Atat SW Motech cat si H&B fac lucruri de foarte buna calitate si perfect compatibile din cate stiu (eu am SW Motech). In al doilea rand, esti sigur ca exista acea diferenta? Adica cricul care merge la mine la tine nu ar merge... unde ar fi diferentele? M-am uitat si nici unul dintre cei doi producatori de mai sus nu am doua modele ptr TDM900. De asemenea din poze, cricurile originale arata la fel. Btw, uite, poate va ajuta cu ceva; momentan il puteti lua cu 45 GBP, original: http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-TDM900-MAIN-C...=item45f35f2603 O luna pina la intalnirea TDM !!Salutare TDM-stilor !! Mai este exact o luna pana la intalnirea noastra asa ca va rog sa stabiliti cine vine si cu cate persoane, ca sa pot face rezervarea. Asfalt uscat la toata lumea !!! Salutare nea Mircea. Din pacate nici eu nu cred ca voi putea veni, asa ca nu pot confirma pentru o rezervare. Daca e sa vin o sa vad cum fac sa gasesc cazare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 9-11 iulie,Avand in vedere posibilitatea de a organiza noi in Covasna intalnirea, m-am interesat de cateva lucruri ca sa fie clare de la inceput si sa pot sa vi le prezint din timp ca sa putem discuta daca modificam ceva sau nu . Pentru inceput o sa atasez harta cu un traseu pentru cei care nu au mai fost in zona si o sa va dau cateva explicatii : -9 iulie – Deplasare catre destinatie, intalnirea la Sfantu Gheorghe si in functie de cat de obositi vor fi cei care vin de la distante mai mari si la ce ore aproximeaza ca vor ajunge, mergem mai departe catre Sfanta Ana sau catre primul loc de campare-cazare in Targu Secuiesc la pensiunea “Szikla” : Primul loc de dormit (Sfantu Gheorghe-Sfanta Ana – Tg secuiesc = 68 km) -10 iulie- Plecare catre cel de-al doilea punct pe traseul: Tg. Secuiesc-Lacul de la Padureni,cu pauza aici- Covasna-Comandau= 70 km , Cu locul de dormit aici, la pensiunea: “ La lupu Singuratic” :Al doilea loc de dormit -11 iulie – Trezire , Împachetare, Plecare ! In functie de distante mai devreme sau mai tarziu. Am atasat link-urile ca sa va faceti o idee despre locurile de campare dar preturile din liste nu sunt relevante pentru ca vom avea parte de reduceri mari si in functie de cate persoane vom fi. Daca are cineva obiectii , va rog sa-mi spuneti din timp, ca sa nu-i bag si pe ceilalti oameni in vrie si pina la urma sa nu iasa nimic cu toate ca lucrurile vor fi rezolvate. In medie pretul cazarii va fi intre 20 si 40 Ron per pat si pt cort inca nu stiu dar probabil ceva modic. In speranta ca sunteti multumiti si va satisface aceasta organizare : Va multumesc pt rabdarea cu care ati citit acest post ! MIRCEA P.S. NU VA UITATI COSTUMELE DE BAIE ACASA !! ar fi timpul sa incepem sa croim o lista: 1. Cavaleru + 3 persoane ( 50% sanse sa vin, vom veni cu o masina) 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) In primul rand de ce iti trebuie original? Atat SW Motech cat si H&B fac lucruri de foarte buna calitate si perfect compatibile din cate stiu (eu am SW Motech).In al doilea rand, esti sigur ca exista acea diferenta? Adica cricul care merge la mine la tine nu ar merge... unde ar fi diferentele? M-am uitat si nici unul dintre cei doi producatori de mai sus nu am doua modele ptr TDM900. De asemenea din poze, cricurile originale arata la fel. Btw, uite, poate va ajuta cu ceva; momentan il puteti lua cu 45 GBP, original: http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-TDM900-MAIN-C...=item45f35f2603 Salutare nea Mircea. Din pacate nici eu nu cred ca voi putea veni, asa ca nu pot confirma pentru o rezervare. Daca e sa vin o sa vad cum fac sa gasesc cazare. Esti bine venit daca te hotarasti sa vii, loc de dormit iti aranjez eu pe loc, tu vino numai !! Pentru confirmari si alte informatii adresa mea de mail este : mircea1970@gmail.com iar nr de telefon este 0766 464 498 Editat Iunie 11, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Baaai, pensiune? Nashpa. Avem loc de cort? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 eu am un examen pe 10 dar vreau sa stiu daca pot veni sa stau o noapte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) cine vrea la cort , este si loc de cort pentru doritori dar la pretul de acolo nu vad de ce sa nu dormi intr-un pat la acelasi pret cu cortul si se poate veni si pentru o noapte, asta oricum trebuie sa stiu. am pus adresa de mail si telefonul meu cel mai bine ar fi sa va trimiteti si nr de telefon pt cazul ca intre timp apare ceva. Editat Iunie 11, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.