TeDy 'M Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) la cat mai multi kilometri frumosi !Daca nu e azi nu-i bai, se reporteaza Si daca o serbez maine printr-o iesire la Odorheiu Sec. Haaaaaa???? Baieti, va multumesc mult pt urari .Pt ca serbez in familie merg maine cu draguta la Medic sa-i verifice cele 2atrii, si 2 ventricule in numar de 10... Cine stie intelege... ...pt ca ne iubim mult! Cu plamanii nu sufera, cu stomacul e bine(5/100 incarcata full, la fuga 110-140; stie si 196 cu 2 calare-intre Bacau-Roman), acum mai fac un mic control si dupa aceea o ornez cu un mic gablontz de inox,constr proprie sa ii asigur body-ul generos... De data asta incerc varianta prin Toplita-Praid Editat August 17, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salutare...e pe aici sau pe undeva vreun tutorial cum sa desfaci rezervoru? prin manual de tdm 850 nu inteleg mai nimic. Vreau sa ajung la baterie si nu stiu cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) Salutare...e pe aici sau pe undeva vreun tutorial cum sa desfaci rezervoru? prin manual de tdm 850 nu inteleg mai nimic. Vreau sa ajung la baterie si nu stiu cum. Salut, Din ce tin minte: -se da jos saua -se dau jos carenele laterale (posibil si carena fata, nu mai stiu sigur) -ar fi pe laterale niste suruburi in care e prins rezervorul, si inca unul pe mijloc, sub sa (se vede, daca dai jos saua) Cand am umblat la baterie ca sa pun releul pt priza, am desfacut suruburile si am ridicat putin de rezervor, fara sa mut furtunasele de benzina ce merg in rezervor. Si partea buna la problema mea, am rezolvat cu placutele de frana. Lichidul il schimb cand apuc, daca o fi sa'l schimb. Momentan sunt fericit ca am frane noi In curand, 2 sapt de concediu cu TDM-ul, in care sper sa ajung pe Transalpina, Transfagarasan, si eventual si prin Maramures. Ride safe! PS: Asa e la TDM 850 3VD (partea cu bateria). La 4TX nu stiu, ca nu m-a interesat. Editat August 18, 2010 de v1n3ri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Alt manual, valabil 10 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Multumesc foarte mult pentru raspunsuri si pentru ajutor!Am facut schimbul!Vreau sa stiu daca toate TDM-urile au suieratul ala la motor sau doar al meu?? De mers merge foarte bine si sunt multumit de el. Drumuri lungi si bune! ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Desi, cu intarziere ... LA MULTI ANI ! lui TedyM abia m-am intors in tara si abia acum am intrat pe net, am mai fost si la intalnirea "Lupilor Rebeli" la Miercurea Ciuc acum in weekend si a fost ZUUUPER ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 (editat) Banditule, peste 2 saptamani as vrea sa va vad la o bere in Sfantu. Pe tine, pe Tibi si pe Andrei(Ganea). Bineinteles, daca sunteti liberi. Ajung pe la cumnatul meu ca sa schimb cablul de ambreiaj si m-am gandit ca e o ocazie buna sa ne vedem si sa ma revansez pentru disparitia de la intalnire. Bafta si asfalt uscat! P.S.: Poate veni oricine vrea, bineinteles. Editat August 23, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 ???? ce fel de suierat ? in frina de motor ? daca da, si la mine suiera ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 guys, cum e cu tdm-ul in oras aglomerat (bucuresti)? cat e de manevrabil? mi se pare dita' barcuta si imi imaginez c-o sa fie destul de greu de schimbat benzile la semafor (zig-zag de pe loc). momentan ma strecor destul de ok cu un divi de 600, insa vreau sa-l schimb. oscilez intre tdm 900 si drz 400 supermoto. stiu ca n-au nici o legatura una cu alta. tdm-ul ma atrage f mult pt touring, fiabilitate, consum mic, etc. problema e ca nu cred c-o sa apuc sa fac prea mult touring in urmatorii 2 ani.. drz-ul e super pt oras si soft enduro, insa nema touring decent. sorry pt bucata de offtopic, nu m-astept sa comparati modelele de mai sus, insa vroiam sa va faceti o imagine mai clara si sa-mi ziceti cum e cu tdm-ul in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 tdm-ul e una din motocilcletele maricele care stie sa "danseze"prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ce fel de suierat ? in frina de motor ?daca da, si la mine suiera ... Nu la frana de motor,in continuu ca la motocicletele care au distributia in motor pe roti zimtate.Sper sa nu ma fac de ras si sa fie distributia chiar pe roti dintate;eu stiu ca e pe lant!Corectati-ma daca gresesc. Cred ca m-am facut inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 da, distributia e pe lant si n-ar trebui sa suiere ... poate sa fie un zgomot normal si doar sa nu fii obisnuit cu el ... depinde cit e de tare ... suierat dau rulmentii, in general, gen cel de la pompa ce apa ... poate sa fie ceva in cutia de viteze insa nu e neaparat un defect ... eu unul nu as lua TDM 900 exclusiv pt oras ... e manevrabila, OK, insa e grea si e destul de inalta ... in plus are motor mare si consuma destul la mers urban ... la drum intins insa, e in largul sau ... mai ales ca am inteles ca saua e mai "prietenoasa" decit la 850 ( pe mine unul dupa o o ora in sa ma ia durerea de buci; noroc ca nu fac eu prea mare turing ) ... insa motorul ideal n-o sa-l gasesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 TDM in oras e cam cosmar. La fel de nasol ca si cum te-ai da cu un SuperTenere, o Africa Twin sau un BMW 1xxx+ GS. Merge, evident, insa consumul e mare (la cele pe carburatie) si manevrabilitatea e scazuta. Eu unul as recomanda un DRz pt oras, niciodata un TDM pt oras. In plus, cu capraciunea de DRz poti sa te bagi cu incredere pentru ca e foarte manevrabila. TDMul e mai masiv, mai greu si nu la fel de flexibil in locuri stramte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 ia un TDM de plimbari lungi si un scuter pentru oras. problema rezolvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 In afara de consum nu sunt probleme la mersul prin oras, te poti strecura fara probleme, motorul are tot ce trebuie pentru asta Bine, eu vorbesc din perspectiva unui motociclist cat de cat experimentat (ce modest sunt ) de 177 cm si 90 kg Suieratul este din cutia de viteze, nu de la distributie, si l-am sesizat chiar si la FJR-ul de 1300, deci nu e o problema, e o caracteristica distinctiva P.S. merge de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 TDM in oras e cam cosmar. La fel de nasol ca si cum te-ai da cu un SuperTenere, o Africa Twin sau un BMW 1xxx+ GS. Merge, evident, insa consumul e mare (la cele pe carburatie) si manevrabilitatea e scazuta. Eu unul as recomanda un DRz pt oras, niciodata un TDM pt oras. In plus, cu capraciunea de DRz poti sa te bagi cu incredere pentru ca e foarte manevrabila. TDMul e mai masiv, mai greu si nu la fel de flexibil in locuri stramte. E doar o impresie. Intr-adevar, daca sari de pe capra pe TDM pare mult mai masiva, dar e vorba doar de adaptare. Mergi 2 saptamani pe un TDM si o sa-ti schimbi radical parerea. Si mie mi s-a parut mult mai greoaie dupa Tenere, dar mi-a trecut repede. Masivitatea TDM-ului e doar o aparenta, bicicleta e extrem de supla. E suficient sa-i compari macheta cu alte mobre sau sa te uiti de sus la ea si o sa vezi cit de ingusta e. Singura chestie pe care nu poti sa o faci cu ea e sa incaleci borduri, altfel te bagi cu ea oriunde intra un scuter sau enduroaica, cu sau fara pasager, chiar si cu cutiile montate. De 3 ani incoace prin Bucuresti inca n-am avut ocazia sa ma pling ca stau in rand cu masinile din cauza mobrei. Evident, un enduro e ideal pentru oras, insa n-as cataloga in nici un caz "de cosmar" mersul cu TDM. 900-le nu stiu cum e, mi se pare ca are distanta putin mai mare intre roti, dar nu cred sa sufere foarte mult la manevrabilitate din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Eu fac comparatie avand in vedere ca TDMul mi se pare mai greoaie decat GSul meu iar eu alternez intre Domi si GS extrem de des la mersul prin oras. Pot spune cu certitudine ca e dificil de manevrat si inalta. Nu iti permiti multe cu ea in trafic. Da, se poate, dar nu e comod, nu e placut, te chiui etc. Cand tragi linie nu are absolut niciun avantaj in ceea ce priveste coclauritul prin Bucuresti. Spre deosebire de un DR-400z care bate la fundulet TDMul la orice mai putin viteza maxima si drumuri lungi. Din perspectiva asta (vezi ce-o zis omu anterior), chiar nu ai de ce sa alegi TDM. Editat August 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Pai compari mere cu pere, motocicleta ta cu care te-ai obisnuit, respectiv GS-ul, cu o motocicleta de imprumut, respectiv TDM-ul. Presupun ca si eu daca merg de 3 ori pe un GS o sa mi se para un animal greoi. Partea cu inaltimea depinde de fiecare cum o simte. Sigur, comparatia DRZ vs TDM tine strict de ce vrea posesorul, altfel au tinte complet diferite. Sint multi parametri necunoscuti aici, pune un pasager mai solid pe DRZ si s-ar putea sa se echilibreze balanta chiar si in oras . Pune acelasi pasager pe DRZ pe orice distanta mai mare de 100km pe asfalt si lucrurile or sa stea cu totul altfel. Alegerea si-o face fiecare in functie de felul in care merge, ce voiam eu sa zic mai sus e ca in nici un caz nu e o mobra cu care sa suferi in trafic. Sau cel putin eu n-am dus niciodata dorul altei mobre. In general parerile despre mobrele de imprumut nu sint foarte relevante, sint o gramada de factori care pot influenta radical ciclistica. Sincronizarea motorului, ambreiajul daca e in mintile lui, starea lantului, starea suspensiilor. Umbla un clic la furca la TDM si o sa ai o mobra complet diferita, in bine sau in rau. Ca sa extinzi parerea despre un anumit exemplar la o clasa intreaga e valabil doar daca mobra e noua, si nici atunci nu verifici decat setarile producatorului. Editat August 25, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Multumesc celor care si-au exprimat parea cu privire la "tdm in oras". In nici un caz nu vreau sa starnesc o polemica "drz vs tdm", sau o aberatie asemanatoare. Mi-e foarte clar ca all round-erul ideal pt ce vreau eu sunt de fapt 2 motociclete: drz pt oras SI tdm pt touring. Vroiam doar sa-nteleg un pic cum ar fi cu tdm-ul in oras (in caz ca iau intai tdm-ul). Acum mi-e mai clar, optiunea 1 (cronologic) e drz-ul, eventual tin si xj-ul care merge decent de semi-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) pina la urma e si chestie de gust, nu numai de partea practica ... eu nu am asa mare experienta pe alte mobre; vin de pe GS ... de ce am schimbat-o ? voiam mai multa putere ... ce sa fac cu ea ? pai sincer, nu stiu, ca viteza de croaziera nu s-a schimbat ... ma rog, ma mai dau la ea din cind in cind iar in depasiri ma bag mai linistit insa asta nu-i neaparat un avantaj ... evident stau mai bine pe TDM insa daca mai slabesc putin (adica fo' douj' de kile) probabil o sa stau bine si pe GS ... in plus ar creste si raportul putere/greutate ... da, poate "cosmar" nu-i cuvintul potrivit insa depinde de obisnuite, de statura, de asteptari, etc ... Editat August 25, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Banditule, peste 2 saptamani as vrea sa va vad la o bere in Sfantu. Pe tine, pe Tibi si pe Andrei(Ganea). Bineinteles, daca sunteti liberi. Ajung pe la cumnatul meu ca sa schimb cablul de ambreiaj si m-am gandit ca e o ocazie buna sa ne vedem si sa ma revansez pentru disparitia de la intalnire. Bafta si asfalt uscat!P.S.: Poate veni oricine vrea, bineinteles. Super, te asteptam pe la noi, suna-ne cand stii ceva sigur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Mai 2 zile si incepe concediul! Am facut un mic plan, pe unde voi fugi in urmatoarele 2 saptamani. Ca si obiective propuse (sper sa le bifez pe toate): Transalpina, Tg Jiu, Curtea de Arges, Transfagarasan, Sighisoara, Praid, Viseu de Sus (cu Mocanita), Sapanta, Alba Iulia. Revin cu poze, cand vor fi disponibile. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Acum mi-e mai clar, optiunea 1 (cronologic) e drz-ul, eventual tin si xj-ul care merge decent de semi-touring. Eu as spune sa nu te mai obosesti deloc cu alte achizitii.Daca inteleg bine ca xj este diversion, ai deja motoreta perfect manevrabila(ca si o bicicleta). Iti mai ramane doar sa achizitionezi un tdm. Apropos mto lui Levique este la vanzare: 2000E, 1997, 4TX, si inmatriculat pe deasupra. Mesaj completat Super, te asteptam pe la noi, suna-ne cand stii ceva sigur ! Si eu vreau sa ne intalnim, doar daca nu m-o fi lasat Ferencz fara motor. Este la el la verificat (si cu tot echipamentul de drum). In alta ordine de idei, chiar este o aventura sa colinzi Tinutul Secuiesc neavand mijloc propriu de transport. Trenuri ioc, microbuze deasemeni; Nem to dom Magyar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 TDM-istii cu modelul 4TX, cum ati reusit fratilor sa scoateti bateria? In manual spune ca "manoeuvre the box around the right-hand side of the shock absorber and draw it out of the bike." Draw it pe dracu'. Proasta pozitionare a baterie au ales. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) TDM-istii cu modelul 4TX, cum ati reusit fratilor sa scoateti bateria? In manual spune ca "manoeuvre the box around the right-hand side of the shock absorber and draw it out of the bike." Draw it pe dracu'. Proasta pozitionare a baterie au ales. Scoti pompa de frana din suruburi si o lasi doar in furtune, scoti cele 2 suruburi care tin aripa pe partea dreapta (asta ca sa mai castigi 2cm de spatiu), dai jos suruburile de la baterie, dupa care respiri adanc si incepi sa batzai bateria pina o convingi sa dea coltul prin spatele amortizorului. Te ajuta foarte mult un imbus lung si cu capul rotunjit. Daca ai karma buna, o dai afara in zece minute. Porno e cind vrei sa bagi o baterie mai ieftina si mai mare in spatiul ala, sa vezi atunci ce inspiratie ai la injuraturi. Bateria standard o scot noaptea, pe ploaie, etc... cred ca am ajuns deja la stadiul in care pot sa fur bateria de la alti 4TX-isti PS - nu prea intra o baterie mai mare. Adica intra dar obosesti rau de tot pina o montezi si freci si senzorul de la frana spate. Se poate face comod cu retezarea suportului pe care sta bateria si sudarea lui mai jos, dar n-am recurs la masuri din astea extreme. Am uitat - cind zic mai sus baterie, ma refer la cutia bateriei. La montare sa fii foarte atent cu surubul care tine cutia pe partea stanga, n-ai deloc vizibilitate si nu prea e indicat sa intre stramb si sa paradesti filetul. Editat August 26, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.