Korben Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Sunt la fel, toate 4 Plasticul portocaliu l-am cumparat cu 15 lei de la Arici Supermoto (in Arad) TOT corpul trebuie comandat @97TDM si dr_dejavu: multumesc, am incercat cu cheia de 27 dar nu am vrut sa fortez pana nu am avut informatii de la altii Editat Ianuarie 9, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Surubelul din capat este pentru o chestie foarte utila si anuma Handguard-uri ...am avut eu montate operioada scurta. Mesaj completat Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Sunt la fel semnalele la prima vedere,se si pot monta de pe dreapta pe stinga,numai ca daca te uiti atent au o gaurica de scurgere in cazul in care iti intra apa in ele. ...Eu am avut montate si invers nu a fost nici o chestie,acum am inlocuit,am pus pe led si de aici mai departe si toate chestile de atentionare si cam tot ce e bec incandescent inlocuit cu leduri,e mai bine ptr releu (parerea mea).respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 salutare,,,o intrebare as avea si eu...urmeaza sa-mi acchizitionez un tdm 850 din 2000 cu 12000 km reali la un pret de 2400 e ...ce parere aveti si daca aveti ceva sfaturi sa-mi spuneti despre motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 ia-ti 900 mai bine, daca iti place cum arata. Injectie, camasile cilindrilor mult mai durabile, vreo 20kg in minus. Pretul cred ca nu e mult mai mare. Km nu prea conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Salutare, caut de anu trecut o piesa pe care nu reusesc sa o gasesc, este vorba despre blocul de lumini de ghidon, daca stiti pe cineva care dezmembreaza o motocicleta sau vreo sursa de unde il pot achizitiona v-as ramane dator, imi trebuie pentru un 4TX care are si functia de "avarii", va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Pentru TDM900 am eu. Completeaza-ti profilul, sa stim si noi de unde esti si ce moto ai. Semnalul dreapta fata este identic cu cel stanga spate. Nu merge pus in stanga fata sau dreapta spate fiindca surubul si gaura de scurgere a apei ar veni in sus. Editat Ianuarie 10, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 salutare,,,o intrebare as avea si eu...urmeaza sa-mi acchizitionez un tdm 850 din 2000 cu 12000 km reali la un pret de 2400 e ...ce parere aveti si daca aveti ceva sfaturi sa-mi spuneti despre motor Cine iti garanteaza ca sunt kilometri reali? Chiar si asa, pretul corect e pe la 2000 Sfaturi? casca bine ochii, ca sa nu casti punga De obicei daca arata bine, suna bine si alearga bine, este OK Ar fi bine sa cunosti istoricul real al motocicletei, schimburile de consumabile, bateria, kitul de lant etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) N-am inteles niciodata de ce pun oamenii crash-bar-uri in jurul carenelor (care costa 20 mil. amandoua) si nu in jurul tobei (care este 50 mil. una singura). Interesant pusa problema, dar asta ar fi mai degraba un motiv pentru care ar trebui protejate SI tobele, nu inseamna ca n-ar trebui protejate carenele. Tobele, btw, pot fi protejate cel mai usor prin montarea gentilor laterale (in fine, e si asta o metoda...), aceastea protejand si carenele, in functie si de mecanica impactului. In mod normal, la o cazatura pe loc, TDM900le nu se mai sprijina in carene cand are gentile montate. La mai toate motocicletele din aceasta categorie carenele sunt protejate de crash bars, ceea ce face ca situatia in cazul TDMului sa fie si mai frustranta. In primul rand o laterala sparta trebuie data jos, dusa la lipt (sau chituit daca e doar zagariata) / vopsit (si te rogi ca sa iasa bine culoarea), comandat sticker daca vrei sa o faci "ca noua" etc. Stres si timp pierdut. Iar daca ai ghinionul sa iti fi lipit pe ea diverse autocolante de pe unde ai hoinarit, situatie des intalnita la un tourer, le zici bye bye. Daca impactul e mai nasol si spargi si carena frontala, acolo e deja nasol. Noi nu te atingi de ele... Iar daca vrei totusi nou, o carena frontala noua costa mai mult decat o pereche de tobe aftermarchet ieftine. Plus ca tobele originale sunt destul de tzapene, nu le distrugi cu una cu doua (zgarieturile nu se pun). -- @negru_bv Legat de crash-barurile de pe Advrider, L-ai contactat cumva pe userul respectiv? Ar fi interesat de stiu daca le-a luat de undeva sau le-a facut undeva. si mai am o intrebare in legatura cu uleiul...am citit pe aici ca Motul nu ar fi foarte bun...ce uleiuri folositi? Daca vorbim strict de marca si tipul uleiului si nu de vascozitate, la majoritatea sunt probleme legate de cum se comporta cutia cu un anumit ulei. Pentru motor in sine, orice ulei care indeplineste specifiicatiile din manual ar trebui sa fie ok. Astea fiind zise, mie nu mi-a mers deloc ok cu Motul 7100 si in general cu uleiurile sintetice, iar cu Motul 5100 15W-50 a fost de asemenea o experienta groaznica (aproape ca nu imi intra in viteza, l-am schimbat in prima mie de km). De un an si ceva folosesc Valvoline Durablend 4T 10W-40 de care sunt multumit; sunt la al 4lea sau al 5lea schimb. La Diversion foloseam acelasi ulei. Daca ar fi incerc alt tip de ulei, cred ca ar fi destul de sigur sa incerc un 10W-40 pentru auto; as incerca asa ceva mai degraba decat un ulei moto dat ca full-sintetic. -- @dr_dejavu Sa-ti traiasca! Presupun ca e o mobra mult mai agresiva decat TDMul. S-ar putea sa nu-ti vina sa te mai intorci... -- @Korben Bravos pentru forum! O sa imi fac si eu cont... am crezut ca pot folosi acelasi user ca pe moto travel si nu intelegeam de ce nu ma pot loga -- Bateria se duce naibii la temperaturi negative. Daca e descarcata, se duce naibii la temperaturi joase, nu neaparat negative.Prin se duce naibii, inteleg ca intai isi pierde sarcina, apoi incet incet se deterioreaza permanent. Nu, nu se duce. Nu mai da acelasi curent la pornire, dar isi revine odata cu revenirea temperaturilor la normal. Se deterioreaza daca e descarcata. Daca ai alte surse, te rog baga un link, daca nu, citeste mai jos: Probabil bateria mea care a cedat nervos de la frig n-avea telefonul domnului respectiv altfel te asigur ca nu a fost nevoie de -30, si ca a fost incarcata destul de frecvent pe timpul iernatului. Uite aici primele linkuri pe google dupa 'acid battery self discharge winter' : http://www.progressivedyn.com/battery_basics.html http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm ... Or fi si teorii care sa sustina altceva, habar n-am. Mie practica imi arata fix cum zic baietii din linkurile respective. Din ce mi-ai citat nu reiese decat ca: "All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge" "The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature." (adica la cald se descarca mai rapid) "Battery capacity (how many amp-hours it can hold) is reduced as temperature goes down, and increased as temperature goes up." (nu reiese ireversibilitatea proceselor) Si tot din linkurile tale, cel mai relevant fragment care explica ca nu temperaturile negative in sine omoara bateria: "Even though battery capacity at high temperatures is higher, battery life is shortened. Battery capacity is reduced by 50% at -22 degrees F - but battery LIFE increases by about 60%. Battery life is reduced at higher temperatures - for every 15 degrees F over 77, battery life is cut in half. This holds true for ANY type of Lead-Acid battery, whether sealed, gelled, AGM, industrial or whatever." Si pe wikipedia gasiti aceleasi explicatii. Ideea e ca exista un risc de deteriorare ireversibila in cazul in care va hotarati sa lasati bateria in frig o perioada lunga de timp fara incarcare. Deci frigul n-are nici o legatura, taie cuvantul din fraza si o sa ai o afirmatie corecta. Editat Ianuarie 10, 2011 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) legat de carene: daca urmaresti dezmembrarile de pe ebay.uk gasesti carene cu 30 lire. acum nu gasesc un exemplu dar erau in toamna. Legat de baterie: am schimbat bateria originala dupa 8 ani de functionare nu ca s-a dus, ci ca imi era frica sa nu ma lase. era cazul. am achizitionat cu 220 ron o bagterie exide cu gel si un redresor mini de pe louis cu 80-90 ron, cu care in perioada de nefolosire, o pun la incarcat odata pe luna legat de crashbar: si eu am facut sapaturi, acel crashbar e ff popular in regiunea singapore, se pare ca e ceva productie locala, DAR, baietii pe acolo folosesc moto 90% soft enduro- touring, adica au si genti din Al cu care isi apara tobele custom - daca va uitati la moto de politie, unele au cutii laterale cu crashbar in zona de incidenta cu asfaltu'aici poza Legat de ulei: urma sa recomand cu caldura motul 10w-40 pana sa citesc postul lui Linx. L-am folosit cu succes pe gs 500, dar acum pe tdm nu stiam ce naiba are de mai face figuri la schimbatu vitezelor; cand mi-e lumea mai draga si incerc sa scap de politie nu intra in viteza. asa deci renunt la motul @negru: daca cumva ajungi la Cj cu moto, si treci pe la baietii de la HD, da un semn ca si eu vreau de la ei si cutii, si cric, si crashbar cum ai gasit tu. Si eu faceam Cluj- BV pana anu trecu, cand am terminat faculta. Acum doar Sf Gheorghe- Bv Ma bate gandu sa fac tdm-u de tura lunga si sa imi mai iau un motor, un cioparutz mic, 250-500 cmc de orash pe care sa il fac bobber, sa consume si mai putin. Ce ziceti? e super fitza sau e eco? Editat Ianuarie 10, 2011 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Salut posesorilor de TDM. Sunt interesat sa imi schimb Fazerul(an 2000) cu un TDM cam din aceeasi perioada.Daca este sau stiti pe cineva interesat va rog sa-mi lasati un pm.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Ma bate gandu sa fac tdm-u de tura lunga si sa imi mai iau un motor, un cioparutz mic, 250-500 cmc de orash pe care sa il fac bobber, sa consume si mai putin. Ce ziceti? e super fitza sau e eco? fitza , parerea mea. mai bine un supermoto sau un maxi-scooter. Supermoto-ul are avantajul agilitatii, iar maxiscooterul confort si spatiu de depozitare. eu doar pe astea 2 le pot lua in calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salut posesorilor de TDM. Sunt interesat sa imi schimb Fazerul(an 2000) cu un TDM cam din aceeasi perioada.Daca este sau stiti pe cineva interesat va rog sa-mi lasati un pm.Multumesc Poze, date tehnice? In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?" FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Poze, date tehnice?In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?" FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600 Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice: An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km, Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice:An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km, Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu. Poftim TDM an 2000 la schimb. 0745707642 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Din ce mi-ai citat nu reiese decat ca:"All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge" Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare: Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use! O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite. O sa mai gasesti pe acelasi site si asta: Temperature Effects on Batteries Battery capacity (how many amp-hours it can hold) is reduced as temperature goes down, and increased as temperature goes up. This is why your car battery dies on a cold winter morning, even though it worked fine the previous afternoon. Despre asta era vorba, cuvintele-cheie sint WINTER si DEAD Ca se descarca mai repede la temperaturi MARI e adevarat, oricind poti sa gasesti confirmari pe net: "Heat of 100 plus F., increases internal discharge. As temperatures increase so does internal discharge. A new fully charged battery left sitting 24 hours a day at 110 degrees F for 30 days would most likely not start an engine" Reamintesc ca 100F = 37.8C, 110F=43.3C. Discutia de fatza este despre efecte nedorite ale temperaturilor negative asupra bateriilor. Despre temperaturi peste 35 de grade Celsius discutia are relevanta vara. Inteleg ca teoria ta este ca la cald bateriile se descarca mai repede decat la frig, deci sa fim atenti la cald, ca la frig bateriile n-au probleme de luat in seama -- spui tu "Deci frigul n-are nici o legatura, taie cuvantul din fraza si o sa ai o afirmatie corecta". Niste corectii necesare: "la cald" nu inseamna 20 de grade Celsius, ci 35-40 de grade, deci de acolo poti sa-ti pui problema de auto-descarcare rapida, asta in conditiile in care tii tot timpul bateria la temperatura respectiva. Despre partea cu frigul, eu personal m-am lovit de multe ori de aspectul cu capacitatea scazuta. Dupa mine si bateria de la telefon tine mult mai putin daca o tii in frig. Iarasi, eu zic ca sint destul de clare citatele de mai sus cum ca frigul nu e asa nevinovat. Altfel spus, dupa mine, in teoria ta dai o pondere prea mare unor aspecte nesemnificative, si invers (la CALD se descarca, la FRIG n-are nici o treaba). Orice teorie e valabila atata timp cit n-o contrazice realitatea. Partea cu ireversibilitatea am experimentat-o iarasi pe pielea proprie. Am baterii care functionau foarte bine si brusc dupa o descarcare la frig nu treceau de 3-7 volti, oricat le lasai la incarcat. Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele. Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Poze, date tehnice?In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?" FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600 Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion. Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem... Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare: Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use! O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite. .... Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele. Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri: "All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald. Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Poze, date tehnice?In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?" FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600 Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion. Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem... Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare: Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use! O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite. .... Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele. Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri: "All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald. Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Poze, date tehnice?In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?" FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600 Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion. Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem... Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare: Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use! O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite. .... Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele. Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri: "All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald. Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Poze, date tehnice?In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?" FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600 Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion. Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem... Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare: Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use! O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite. .... Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele. Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri: "All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald. Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) Bateria mea este pe motocicleta si nu a fost data jos nici o data,sta in garaj neincalzit si e ok,am incarcato pe motocicleta pe priza de 12V o singura data.Deci nu a murit si nu cred ca moare de la frig ,mai ales daca ii acorzi macar o incarcare dupa perioada de stat in frig.Drept dovada azi m-au tinut muschii si l-am scos la o tura scurta la vreo 7 grade celsius,satisfactie garantata ca de fiecare data.respect. Editat Ianuarie 11, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice:An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km, Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu. Stiu motoru si proprietaru. Daca nu s-a dat pe brazdra in ultimele luni, omu e de incredere si are grija de ce-i al lui Noroace si bafta la vanzare! Merita jucaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice:An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km, Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu. zi un pret te rog, am un fetish cu motoreta asta neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 perversule ! devii colectionar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Si eu am fost interesat de motocicleta asta (nu asta prezentata) si mi-sa parut ca e prea pe sport decit TDM-u,adica ca si pozitie de drum stai mult mai adunat ca pe TDM si am renuntat,in schimb mi-a placut foarte tare ideea ceasului de benzina,zic eu e o chestie geniala.Ca format imi place motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 perversule !devii colectionar ? bai motoreta aste este de colectie. mie imi place enorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.