v1n3ri Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Cric central de 3VD m'ar interesa, daca nu e dat deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Eu am avut accident si, in afara de semnalul stanga, motocicleta nu a patit absolut nimic. Crash-bar-urile sunt facute de Dejavu si au rezistat excelent, salvandu-ma de la un impact mult mai violent. Sper sa ne mai ajute in continuare cu lucruri facute de el. Multa bafta! Editat Ianuarie 8, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Am si eu unul facut de el,sunt super multumit ...l-am si montat deja,(vopsit electrostatic de mine).respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Salutare.. In tradevar, dupa cum zice colegul nostru Tdm`ist.. Initial vroiam tdm900.. dar din cauza pretului prea ridicat, nu mi`am permis.. In caz ca ma despart de fzs`u de 1L, o sa`mi iau tdm900. Cu sigurantza o sa`mi fac crashbars.. Este ceva evident.. Actual mesteresc niste suporti pe fazeru asta, si dupa aia crashbars. Spre ciua voastra, o sa revin cu poze dupa ce termin Si pana ce nu uitam.. Mai am crashbar pt 4tx, si crik central pt 3vd si 4tx. Ar fii timpul sa stabiliti data intalnirii TeDeMi`shtilor.. nu cumva sa`mi programez altceva. Mai am niste datorii fata de Linx.. Numai bine! mama frate ce frumoasa e. vezi ca m-am apuc sa strang bani pt cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Salut am mai cautat pe net si am gasit crashbaru-l potrivit pt mine nu e foarte estetic dar protejeaza..mai ales ca sunt sigur ca o sa scap motoru pe loc (vin de pe un cb 500). Aici sunt ceva poze cu crashbar-ul cu pricina : http://www.bikepics.com/members/khamizaj/03tdm900/ ...poate mai sunt si altii interesati. modelul acesta de crshbar l-am vazut numai la TDM-urile din zona Singapore (userii care au pus pozele ziceau ca sunt de pe acolo) si nu cred ca vom gasi de cumparat de serie. Sper ca baietii de la cluj sa poata sa faca ceva de genul, apoi putand sa faca mai multe avand toate masurile. salutare! Editat Ianuarie 8, 2011 de negru_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 N-am inteles niciodata de ce pun oamenii crash-bar-uri in jurul carenelor (care costa 20 mil. amandoua) si nu in jurul tobei (care este 50 mil. una singura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 ...sau in jurul cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Fetelor, nu fiti rele! @negru_bv: Nu mai fi tu asa de convins ca vei scapa motocicleta Am pilotat si eu CB 500 si nu e mare diferenta, e vorba de 20-25 kg, in cel mai rau caz Pozitia pe TDM e cam aceeasi Scoate-ti din minte chestia asta cu cazutul. Daca te vei gandi sa cazi, o vei face cu siguranta mama frate ce frumoasa e. Da, aproape la fel de frumoasa ca un TDM Editat Ianuarie 8, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Ms Cavalere.. Si.. Da Nicu.. Ai dreptate ) Astazi i`am montat suportii de sidecaseuri.. si urmeaza sa ma apuc de crashbar.. Dar sunt foarte dezamagit.. nu stiu cum sa fac.. Si asta ma enerveaza enorm.. nu ii gasesc prinderi.. Cred ca ar trebui sa trec cu asta la fezeristi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Fetelor, nu fiti rele! @negru_bv: Nu mai fi tu asa de convins ca vei scapa motocicleta Am pilotat si eu CB 500 si nu e mare diferenta, e vorba de 20-25 kg, in cel mai rau caz Pozitia pe TDM e cam aceeasi Scoate-ti din minte chestia asta cu cazutul. Daca te vei gandi sa cazi, o vei face cu siguranta "Fetelor, nu fiti rele! " poate diferenta de Kg e mai mica...dar e mai inalta...centrul de greutate e mai sus...sau cel putin asa mi se pare mie. Datorita asemanarilor dintre TDM si Cb am ales sami iau TDM. Singura problema ce am avut-o cu Cb a fost cu suspensiile....nu au fost gandite pt drumuri de Romania, Ukraina..... sa nu crezi ca vreu sa scap motorul pe jos, dar statistic vorbind (stiind ce am mai facut si cu cb-ul) am sanse foarte mari si atata timp cat am o posibilitate sa-l protejez catusi de putin prefer sa previn decat sa repar. Si la cb iam luat crashbar din acelasi motiv si am reusit sa nul scap (adevarul e ca l-am proptit odata pe crashbar : am pus cricul lateral, m-am dat jos de pe moto si moto se tot ducea spre asfalt......n-am putu sa-l tin si l-am sprijinit de crashbar, apoi l-am ridicat-cricul intrase in asfalt si se tot ducea-) salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Nu cred ca e asa firava mobra daca dai cu ea pe jos de pe loc. Mai importante mi se par barele de cadere in situatia in care o scapi la oarece viteza si ti se polizeaza capacele de aluminiu... pe asfalt se duce aluminiul ca branza pe razatoare, chiar la viteza mica, un prieten a patit asta si la revedere lichid de racire, iar sudura in aluminiu nu e chiar la coltul strazii. Deci m-as concentra pe protectia elementelor cu rol functional mai mult decat pe alea cu rol estetic... merge mobra si fara carene, noi sa scapam intregi si sanatosi in caz de ceasu' rau pisica neagra Doar daca ai de gind sa mergi in conditii de extrema oboseala pe drumuri nasoale sau noroioase, eventual cu bagaje full, ar fi cazul sa o protejezi mai zdravan, cu toate ca in situatia aia cred ca ultima grija ar fi sa nu pleznesti carenele Dar ca sa protejezi partile de aluminiu mi se pare o treaba utila, intr-adevar. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Hai sa trecem la chestii serioase M-am impotmolit la demontarea capetelor de ghidon Am desfacut surubul si am introdus cheie imbus de 5 (mai mare nu incape) dar degeaba, cheia nu gaseste surubul A demontat cineva acesti capeti de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) Da,pune cheia (fixa) direct pe capatu de ghidon,adica acolo linga manson ,e la vedere asa se desfac .....invers acelor de ceasornic, daca arcuiesc nu te speria au un tampon de cauciuc.bafta. Editat Ianuarie 9, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Da,pune cheia (fixa) direct pe capatu de ghidon,adica acolo linga manson ,e la vedere asa se desfac .....invers acelor de ceasornic, daca arcuiesc nu te speria au un tampon de cauciuc.bafta. Da da... Eu le`am scos la fosta mea tdm. ,exact cum zice Dan. Cheie de 27 intra.. daca nu ma insel.. Si arcuiesc numai capetele.. ca sunt pe cauciuc turnat direct intre capat si surub. Iar.. surubul ala din capat, e pt desing. Spor Nicule.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOOOM Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Sunt la fel, toate 4 Plasticul portocaliu l-am cumparat cu 15 lei de la Arici Supermoto (in Arad) TOT corpul trebuie comandat @97TDM si dr_dejavu: multumesc, am incercat cu cheia de 27 dar nu am vrut sa fortez pana nu am avut informatii de la altii Editat Ianuarie 9, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Surubelul din capat este pentru o chestie foarte utila si anuma Handguard-uri ...am avut eu montate operioada scurta. Mesaj completat Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Sunt la fel semnalele la prima vedere,se si pot monta de pe dreapta pe stinga,numai ca daca te uiti atent au o gaurica de scurgere in cazul in care iti intra apa in ele. ...Eu am avut montate si invers nu a fost nici o chestie,acum am inlocuit,am pus pe led si de aici mai departe si toate chestile de atentionare si cam tot ce e bec incandescent inlocuit cu leduri,e mai bine ptr releu (parerea mea).respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 salutare,,,o intrebare as avea si eu...urmeaza sa-mi acchizitionez un tdm 850 din 2000 cu 12000 km reali la un pret de 2400 e ...ce parere aveti si daca aveti ceva sfaturi sa-mi spuneti despre motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 ia-ti 900 mai bine, daca iti place cum arata. Injectie, camasile cilindrilor mult mai durabile, vreo 20kg in minus. Pretul cred ca nu e mult mai mare. Km nu prea conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Salutare, caut de anu trecut o piesa pe care nu reusesc sa o gasesc, este vorba despre blocul de lumini de ghidon, daca stiti pe cineva care dezmembreaza o motocicleta sau vreo sursa de unde il pot achizitiona v-as ramane dator, imi trebuie pentru un 4TX care are si functia de "avarii", va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Pentru TDM900 am eu. Completeaza-ti profilul, sa stim si noi de unde esti si ce moto ai. Semnalul dreapta fata este identic cu cel stanga spate. Nu merge pus in stanga fata sau dreapta spate fiindca surubul si gaura de scurgere a apei ar veni in sus. Editat Ianuarie 10, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 salutare,,,o intrebare as avea si eu...urmeaza sa-mi acchizitionez un tdm 850 din 2000 cu 12000 km reali la un pret de 2400 e ...ce parere aveti si daca aveti ceva sfaturi sa-mi spuneti despre motor Cine iti garanteaza ca sunt kilometri reali? Chiar si asa, pretul corect e pe la 2000 Sfaturi? casca bine ochii, ca sa nu casti punga De obicei daca arata bine, suna bine si alearga bine, este OK Ar fi bine sa cunosti istoricul real al motocicletei, schimburile de consumabile, bateria, kitul de lant etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) N-am inteles niciodata de ce pun oamenii crash-bar-uri in jurul carenelor (care costa 20 mil. amandoua) si nu in jurul tobei (care este 50 mil. una singura). Interesant pusa problema, dar asta ar fi mai degraba un motiv pentru care ar trebui protejate SI tobele, nu inseamna ca n-ar trebui protejate carenele. Tobele, btw, pot fi protejate cel mai usor prin montarea gentilor laterale (in fine, e si asta o metoda...), aceastea protejand si carenele, in functie si de mecanica impactului. In mod normal, la o cazatura pe loc, TDM900le nu se mai sprijina in carene cand are gentile montate. La mai toate motocicletele din aceasta categorie carenele sunt protejate de crash bars, ceea ce face ca situatia in cazul TDMului sa fie si mai frustranta. In primul rand o laterala sparta trebuie data jos, dusa la lipt (sau chituit daca e doar zagariata) / vopsit (si te rogi ca sa iasa bine culoarea), comandat sticker daca vrei sa o faci "ca noua" etc. Stres si timp pierdut. Iar daca ai ghinionul sa iti fi lipit pe ea diverse autocolante de pe unde ai hoinarit, situatie des intalnita la un tourer, le zici bye bye. Daca impactul e mai nasol si spargi si carena frontala, acolo e deja nasol. Noi nu te atingi de ele... Iar daca vrei totusi nou, o carena frontala noua costa mai mult decat o pereche de tobe aftermarchet ieftine. Plus ca tobele originale sunt destul de tzapene, nu le distrugi cu una cu doua (zgarieturile nu se pun). -- @negru_bv Legat de crash-barurile de pe Advrider, L-ai contactat cumva pe userul respectiv? Ar fi interesat de stiu daca le-a luat de undeva sau le-a facut undeva. si mai am o intrebare in legatura cu uleiul...am citit pe aici ca Motul nu ar fi foarte bun...ce uleiuri folositi? Daca vorbim strict de marca si tipul uleiului si nu de vascozitate, la majoritatea sunt probleme legate de cum se comporta cutia cu un anumit ulei. Pentru motor in sine, orice ulei care indeplineste specifiicatiile din manual ar trebui sa fie ok. Astea fiind zise, mie nu mi-a mers deloc ok cu Motul 7100 si in general cu uleiurile sintetice, iar cu Motul 5100 15W-50 a fost de asemenea o experienta groaznica (aproape ca nu imi intra in viteza, l-am schimbat in prima mie de km). De un an si ceva folosesc Valvoline Durablend 4T 10W-40 de care sunt multumit; sunt la al 4lea sau al 5lea schimb. La Diversion foloseam acelasi ulei. Daca ar fi incerc alt tip de ulei, cred ca ar fi destul de sigur sa incerc un 10W-40 pentru auto; as incerca asa ceva mai degraba decat un ulei moto dat ca full-sintetic. -- @dr_dejavu Sa-ti traiasca! Presupun ca e o mobra mult mai agresiva decat TDMul. S-ar putea sa nu-ti vina sa te mai intorci... -- @Korben Bravos pentru forum! O sa imi fac si eu cont... am crezut ca pot folosi acelasi user ca pe moto travel si nu intelegeam de ce nu ma pot loga -- Bateria se duce naibii la temperaturi negative. Daca e descarcata, se duce naibii la temperaturi joase, nu neaparat negative.Prin se duce naibii, inteleg ca intai isi pierde sarcina, apoi incet incet se deterioreaza permanent. Nu, nu se duce. Nu mai da acelasi curent la pornire, dar isi revine odata cu revenirea temperaturilor la normal. Se deterioreaza daca e descarcata. Daca ai alte surse, te rog baga un link, daca nu, citeste mai jos: Probabil bateria mea care a cedat nervos de la frig n-avea telefonul domnului respectiv altfel te asigur ca nu a fost nevoie de -30, si ca a fost incarcata destul de frecvent pe timpul iernatului. Uite aici primele linkuri pe google dupa 'acid battery self discharge winter' : http://www.progressivedyn.com/battery_basics.html http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm ... Or fi si teorii care sa sustina altceva, habar n-am. Mie practica imi arata fix cum zic baietii din linkurile respective. Din ce mi-ai citat nu reiese decat ca: "All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge" "The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature." (adica la cald se descarca mai rapid) "Battery capacity (how many amp-hours it can hold) is reduced as temperature goes down, and increased as temperature goes up." (nu reiese ireversibilitatea proceselor) Si tot din linkurile tale, cel mai relevant fragment care explica ca nu temperaturile negative in sine omoara bateria: "Even though battery capacity at high temperatures is higher, battery life is shortened. Battery capacity is reduced by 50% at -22 degrees F - but battery LIFE increases by about 60%. Battery life is reduced at higher temperatures - for every 15 degrees F over 77, battery life is cut in half. This holds true for ANY type of Lead-Acid battery, whether sealed, gelled, AGM, industrial or whatever." Si pe wikipedia gasiti aceleasi explicatii. Ideea e ca exista un risc de deteriorare ireversibila in cazul in care va hotarati sa lasati bateria in frig o perioada lunga de timp fara incarcare. Deci frigul n-are nici o legatura, taie cuvantul din fraza si o sa ai o afirmatie corecta. Editat Ianuarie 10, 2011 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) legat de carene: daca urmaresti dezmembrarile de pe ebay.uk gasesti carene cu 30 lire. acum nu gasesc un exemplu dar erau in toamna. Legat de baterie: am schimbat bateria originala dupa 8 ani de functionare nu ca s-a dus, ci ca imi era frica sa nu ma lase. era cazul. am achizitionat cu 220 ron o bagterie exide cu gel si un redresor mini de pe louis cu 80-90 ron, cu care in perioada de nefolosire, o pun la incarcat odata pe luna legat de crashbar: si eu am facut sapaturi, acel crashbar e ff popular in regiunea singapore, se pare ca e ceva productie locala, DAR, baietii pe acolo folosesc moto 90% soft enduro- touring, adica au si genti din Al cu care isi apara tobele custom - daca va uitati la moto de politie, unele au cutii laterale cu crashbar in zona de incidenta cu asfaltu'aici poza Legat de ulei: urma sa recomand cu caldura motul 10w-40 pana sa citesc postul lui Linx. L-am folosit cu succes pe gs 500, dar acum pe tdm nu stiam ce naiba are de mai face figuri la schimbatu vitezelor; cand mi-e lumea mai draga si incerc sa scap de politie nu intra in viteza. asa deci renunt la motul @negru: daca cumva ajungi la Cj cu moto, si treci pe la baietii de la HD, da un semn ca si eu vreau de la ei si cutii, si cric, si crashbar cum ai gasit tu. Si eu faceam Cluj- BV pana anu trecu, cand am terminat faculta. Acum doar Sf Gheorghe- Bv Ma bate gandu sa fac tdm-u de tura lunga si sa imi mai iau un motor, un cioparutz mic, 250-500 cmc de orash pe care sa il fac bobber, sa consume si mai putin. Ce ziceti? e super fitza sau e eco? Editat Ianuarie 10, 2011 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Salut posesorilor de TDM. Sunt interesat sa imi schimb Fazerul(an 2000) cu un TDM cam din aceeasi perioada.Daca este sau stiti pe cineva interesat va rog sa-mi lasati un pm.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.