DarkDrac Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 zi un pret te rog, am un fetish cu motoreta asta neagra Salut,moto arata foarte bine,fix asa cum am luat-o de la Florin pentru ca nua m apucat sa prea merg cu ea.Eu la ea am mai investit intr-o anvelopa noua pe fata si schimbul de consumabile....ulei si filtre.Pretul este de 2200 eur,adica ce am dat eu pe ea plus cele enumerate mai sus. Multumesc si Switch-ului pentru aprecieri si il astept cu o bere rece ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Sper ca nu am uitat nimic de dat jos... Nu va spun inca ce urmeaza, prefer sa va arat. S-ar putea chiar sa fac un mic how-to pe unul din forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 hai spune nu ne mai tine cu sufletul la gura.O faci monopunct ,glumesc ....asteptam minunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Tare faza cu injectia monopunct. O sa dureze ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 S-ar putea chiar sa fac un mic how-to pe unul din forumuri. Daca il scrii aici, il copiez eu dincolo, don't worry Desigur, cu mentionarea autorului, asa cu ma facut si cu pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salutare la toata lumea si un an nou mai bun am o antrebare ce parere aveti de uleiul pt motor 10w40 300w de la MOTUL trebuie sa schimb uleiul la mobra si nu prea m-am hotarat ce ulei sa iau multumesc anticipat pt sfaturi . Eu am scos mobra de la iernat si de doua zile "umblam ampreuna'' pot sa spun ca suntem fericiti amandoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salutare la toata lumea si un an nou mai bun am o antrebare ce parere aveti de uleiul pt motor 10w40 300w de la MOTUL trebuie sa schimb uleiul la mobra si nu prea m-am hotarat ce ulei sa iau multumesc anticipat pt sfaturi . Eu am scos mobra de la iernat si de doua zile "umblam ampreuna'' pot sa spun ca suntem fericiti amandoi Salut! Sunt curios ce folosesc ceilalti, dar eu am preferat, ca si tdm`ul la fel.. un ulei putin mai gros.. 15w50.sau chiar 20w50. +.. ca sunt destui prieteni, si chiar si un tdm`ist care e nemultumit de motul. Iti recomand repsol.. sau.. Valvoline.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salutare la toata lumea si un an nou mai bun am o antrebare ce parere aveti de uleiul pt motor 10w40 300w de la MOTUL Chiar daca vrei sa bagi Motul, nu are rost sa mergi pe 300V. Este dat ca un ulei de competitie, are un pret pe masura (cred ca e in jur de 230-260 de ron / bid.4L - la banii astia iti iei 2 schimburi de ulei) si personal stiu mai multi care s-au plans de acest ulei, in general cu toti cu motoare de strada. Nu cred ca ii face ceva rau motorului, dar e posibil sa genereze alt comportament deoarece e un ulei diferit din mai multe puncte de vedere. Daca vrei Motul, ia 5100 10W-40 sau orice ulei semisintetic pentru moto in 4T si schimba-l la timp sau chiar mai devreme, in felul asta ii asiguri motorului tau protectia de care are nevoie. 10W-40 e ok de cele mai multe ori, cel putin pana cand vin caldurile serioase, dupa care depinde de mobra fiecaruia si pe unde merge cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Chiar daca vrei sa bagi Motul, nu are rost sa mergi pe 300V. Este dat ca un ulei de competitie, are un pret pe masura (cred ca e in jur de 230-260 de ron / bid.4L - la banii astia iti iei 2 schimburi de ulei) si personal stiu mai multi care s-au plans de acest ulei, in general cu toti cu motoare de strada. Nu cred ca ii face ceva rau motorului, dar e posibil sa genereze alt comportament deoarece e un ulei diferit din mai multe puncte de vedere. Daca vrei Motul, ia 5100 10W-40 sau orice ulei semisintetic pentru moto in 4T si schimba-l la timp sau chiar mai devreme, in felul asta ii asiguri motorului tau protectia de care are nevoie. 10W-40 e ok de cele mai multe ori, cel putin pana cand vin caldurile serioase, dupa care depinde de mobra fiecaruia si pe unde merge cu ea. Nu vreau neaparat MOTUL ci un ulei pt un 3 vd din 91, cine are modelul asta de motr ce ulei foloseste ? care sa fie bun si acum cand e mai rece ( primavara ) si sa fie ok si la vara cand sunt alte temperaturi afara mobra are 60000 km iar de mers merg cu ea 90 % asfalt restul off road multumesc pt info . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) A mea se intelege destul de bine cu Yamalube sintetic 15W50. Este si ieftin. Nu vad motiv sa-l schimb. Editat Ianuarie 14, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Eu merg pe motul 15-50 din vara si sunt multumit .... Editat Ianuarie 14, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 am fost foarte multumit de motul 10w40 si la fel de multumit sunt si de valvoline durablend 10w40 cu 15w50 de la motul mi s-a parut un pic mai altfel la schimbarile de trepte de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Eu am avut inainte 10-40 de la REPSOL si nu am prea fost incantat la schimbarile de trepte, dar mai ales parca imi si patina ambreiajul ....Asa am hotarit sa il scot sa pun ceva mai gros si acume ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 oameni buni, inteleg ca le iubiti si ca vreti ce-i mai bun pentru ele, insa producatorul a indicat un tip de ulei ... de ce naiba sa-l credem idiot si sa nu respectam ce zice ? daca zice 10W40, hai sa-i dam de ala ! acum, orice ulei cu oarece nume e de buna calitate ... mare parte din pret e marketing, nu se regaseste intr-o diferenta in proprietatile de lubrifiere ... toti au aditivi, una, alta iar acesti aditivi sunt la fel la orice producator, ma rog, cu mici diferente ... formulele alea minune, de "cursa", si alte asemenea nebunii credeti ca se aplica unui motor in 4 timpi cu viteze interne mai degraba spre mijlocul spectrului si care merge in proportie de 80% din timp undeva la 3500 de ture ? eu unul pun ARAL de ala "de masina" ... si din cite imi aduc aminte, n-a tusit, n-am avut probleme cu schimbatul vitezelor, etc ... eu unul sunt extrem de multumit de el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 fiecare face ce vrea cu fierul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) fiecare face ce vrea cu fierul lui nu-i vorba de asta ... eu unul cred ca daca respecti indicatiile producatorului, ai sanse mari sa te bucuri de respectiva scula mai multa vreme ... unui motor in 4 timpi ii dai ulei de motor in 4 timpi ... mi-a zis si mie un tip "uleiul X este pentru motociclete" ... n-a reusit sa-mi spuna cu ce anume e mai bun decit alea"de masina" ... pentru faptul ca functioneaza in conditii mai grele, se schimba mai des insa un ulei de motor bun e la fel de bun fie ca-i "de motocicleta" fie de "masina" ... nu mi-as bate joc de motorul meu nepunindu-i un ulei de calitate ... insa unul dublu la pret, nu-i de 2 ori mai bun ... restul e, dupa cum spuneam, marketing ... parerea mea, hic Editat Ianuarie 15, 2011 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 nu-i vorba de asta ... eu unul cred ca daca respecti indicatiile producatorului, ai sanse mari sa te bucuri de respectiva scula mai multa vreme ...unui motor in 4 timpi ii dai ulei de motor in 4 timpi ... mi-a zis si mie un tip "uleiul X este pentru motociclete" ... n-a reusit sa-mi spuna cu ce anume e mai bun decit alea"de masina" ... pentru faptul ca functioneaza in conditii mai grele, se schimba mai des insa un ulei de motor bun e la fel de bun fie ca-i "de motocicleta" fie de "masina" ... nu mi-as bate joc de motorul meu nepunindu-i un ulei de calitate ... insa unul dublu la pret, nu-i de 2 ori mai bun ... restul e, dupa cum spuneam, marketing ... parerea mea, hic Un ulei de motor pentru masina nu e in nici un caz identic cu unul de motor pentru motocicleta, din punct de vedere al proprietatilor sale. Uleiul de motor pentru masina, e doar pentru motorul acelei masini, iar in cutia de viteza a acelei masini se pune un alt ulei (de transmisie) special pentru cutia masinii. Insa la o motocicleta, e nevoie e un singur ulei special conceput pentru motorul si cutia motocicletei. Deci un ulei cu dubla proprietate, caci la motocicleta uleiul din motor e acelasi cu cel din cutie. Pe cand la masina uleiul de motor e pentru motor, iar cel de cutie e pentru cutie. De aceea uleiul de motocicleta e special pentru aceasta. Numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 rockeru a puctat cum nu se putea mai bine. sah-mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Asa-i, dar mai sunt si motociclete care au compartimentul cutiei separat si la care pui deci ulei special de cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Asa-i, dar mai sunt si motociclete care au compartimentul cutiei separat si la care pui deci ulei special de cutie Stim asta, dar aici vorbim despre TDM-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Bine, acum daca mergem pana la capat cu analogia motocicleta - masina ar trebui sa punem accentul acolo unde trebuie si anume ca in cutia motocicletei este nevoie de un ulei care sa aiba anumite proprietati de frictiune, sau mai corect spus sa nu aiba propietati "speciale" antifrictiune care sa permita patinarea discurilor de ambreiaj (imersate in acelasi ulei). Un ulei pentru transmisii imersate (nu numai la moto) este ori si un ulei de motor ori se apropie foarte mult de acesta ca si caracteristici, in timp ce e destul de diferit de un ulei de transmisie "normal". Deci daca nu patineaza ambreiajul si schimba bine... uleiul auto ar trebui sa fie ok. Sa nu uitam ca in manual nu exista nicaieri conceptul de "ulei pentru motocicleta", insa se face precizarea (la TDM900 cel putin) "In order to prevent clutch slippage, do not use oils with a diesel specification of CD or oils of a higher quality than specified. In addition, do not use oils labeld Energy Conserving II or higher". La partea cu Energy Conserving e simplu, nu bagati de la 5W-30 in sus (adica 5W-30, 0W-30 si anumite 10W-30... cam astea sunt uleiurile FE - fuel economy), insa la chestia cu API CD sau superioara... cam toate uleiurile auto au o norma API CF, deci aici ar fi un semn de exclamare. Pana la urma, diferenta de pret intre un ulei moto si unul auto este destul de mica, incat nu merita sa incerci chestia asta decat din curiozitate, ca alte motive nu prea ai avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Asa-i, dar mai sunt si motociclete care au compartimentul cutiei separat si la care pui deci ulei special de cutie Asa este, un exemplu concret este motorul in 2 timpi, in care se baga ulei de transmisie in cutie, separat de cel de amestec pentru motor. Cu alte cuvinte, doua uleiuri diferite. Mesaj completat Bine, acum daca mergem pana la capat cu analogia motocicleta - masina ar trebui sa punem accentul acolo unde trebuie si anume ca in cutia motocicletei este nevoie de un ulei care sa aiba anumite proprietati de frictiune, sau mai corect spus sa nu aiba propietati "speciale" antifrictiune care sa permita patinarea discurilor de ambreiaj (imersate in acelasi ulei). Un ulei pentru transmisii imersate (nu numai la moto) este ori si un ulei de motor ori se apropie foarte mult de acesta ca si caracteristici, in timp ce e destul de diferit de un ulei de transmisie "normal". Deci daca nu patineaza ambreiajul si schimba bine... uleiul auto ar trebui sa fie ok. Sa nu uitam ca in manual nu exista nicaieri conceptul de "ulei pentru motocicleta", insa se face precizarea (la TDM900 cel putin) "In order to prevent clutch slippage, do not use oils with a diesel specification of CD or oils of a higher quality than specified. In addition, do not use oils labeld Energy Conserving II or higher". La partea cu Energy Conserving e simplu, nu bagati de la 5W-30 in sus (adica 5W-30, 0W-30 si anumite 10W-30... cam astea sunt uleiurile FE - fuel economy), insa la chestia cu API CD sau superioara... cam toate uleiurile auto au o norma API CF, deci aici ar fi un semn de exclamare. Pana la urma, diferenta de pret intre un ulei moto si unul auto este destul de mica, incat nu merita sa incerci chestia asta decat din curiozitate, ca alte motive nu prea ai avea. Linx-ule, tu sti cel mai bine, caci te-ai ocupat cu comercializarea uleiurilor pentru motocicleta. Baga aici unele concluzii despre uleiul moto. Per total, eu unul nu as incerca sa pun in motocicleta un alt ulei, decat special conceput pentru motocicleta. Ca idee, am folosit trei ani la rand un ulei 10w-40 semisintetic de la Mobil, iar de un an am facut deja trei schimburi (doar in TDM) de 10w-40, 5100 ester de la Motul. Cu ambele marci de ulei sa comportat si se comporta perfect, atat motorul cat si cutia TDM-ului. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Nu cred in chestia cu ce dedica prducatorul ala e bun ptr motocicleta, e vb de marketing,colaborare si vanzare de produse ,cam cum este de exemplu RENAULT cu ELF sau VW cu ARAL si eu mai stiu ce,si cred ca in functie de uzura motorului se poate schimba si vascozitatea,sau in functie de reactia si raspunsul cutiei de viteze si spun asta vb doar si doar de motociclete.eu aveam ulei de la Repsol 10-4o si nu am fst multumit de cum reactiona cutia de viteze sunet (trosnet puternic)si patinat de ambreiaj,in consecinta am bagat un Motul 15-50 si transformarea a fost una de exceptie cutia functioneaza perfect fara trosniturile de pe primele trepte(cand am accesat prima data forumul am pus intrebarea legata de trosnitul de la schimbatul treptelor 1,2 si mi sa spus ca e normal la TDM,da de unde,nici vb ,nu mai exista asa ceva) si patinat de ambreiaj...pe cuvint am umblat sa schimb ambreiaju,bine ca nu am facuto.in final concluzionez ca mai bine mergi cu un ulei eftin sau de proasta calitate decit deloc.Debraieri placute. Editat Ianuarie 16, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 nu stiu de ce exista aceasta impresie cum ca uleiul de motor nu ar avea proprietati lubrifiante suficient de bune pt cutia de viteze ... de parca ala ar fi un alt fel de ulei ... daca vorbim de uleiuri minerale sau de cele asa zis "semisintetice" unde proportia de fractie distilata de petrol e majoritara, uleiul baza e la fel de bun sau prost la majoritatea producatorilor ... chiar si aia fara nici un nume, daca nu-si bat joc de reteta, pot scoate un produs suficient de bun ... exista o aura asa, aproape mitica (cu accent pe prima silaba) cu privire la aceste proprietati ... evident, marketingul lucreaza in subconstient ... cum insa nu vreau sa stirnesc polemici, revin la chestiunea de optim si cost ... unuia poate sa i se para o nenorocire daca motorul ii scote un pic de fum sau daca ii consuma un pic de ulei, etc ... tin minte ce scria in manualul de reparatii (nu de utilizare) al unui motor Reanault(un 1,6 90CP) ... era admis un consum de ulei de 100 ml la 1000 de km ... tot ce era peste, era considerat anormal ... retineti, 100 ml... si nu era diesel ... iar francezii or fi ei cum sunt insa nu se poate spune ca fac motoare proaste ! nu zic ca de maine indicata e tuica de prune la cutie si marmelada in motor, insa parca si formulele ale miraculoase care fac din GS500 Hayabusa doar prin schimbul de ulei, parca ma ricaie pe creier ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Ideea este urmatoarea vascozitatea poate influenta functionarea si in cutiile de viteze si in motoare .De exemplu am avut un golf 3 cutia functiona perfect dar cand dadeam sa schimb din treapta 1 in 2 si eram ceva mai turat facea un carait scurt,credema ca nu a facut schimbul de ulei din golf 3 vreo masina exotica,dar simpla schimbare a vascozitati uleiului a facut ca,caraitul sa dispara,aveam un ulei mai gros decit trebuia si se si simtea cel mai bine atunci cind erau putine grade afara.defapt si de drept capu face capu trage .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.