Fotok Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Paste fericit! Am bagat o tura mica de Paste - Odorhei -- Bicaz-----Marginea -- Vatra Dornei - Bistrita - Odorhei - 830 km Tdm + Super Tenere = 2 membri Wildhogs (al treilea membru are TDM ul in reparatii - ai trebuie un regulator de tensiune ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ziguana Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Paste fericit tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Salut. sunt un pic ingrijorat. Vineri dupa amiaza, am lasat motorul in curte. Duminica dupa amiaza, am observat o mica pata de ulei sub el (cat o moneda de 50 de bani...cateva picaturi). Ideea e ca, nu avea cum sa curga fara sa observ imediat (contrast mare intre pata de ulei, si mozaicul de culoare deschisa). Adica sunt absolut sigur, ca a picurat ulei, duminica....nu de vineri cate un pic. E prima oara cand observ asa ceva. De vineri, de cand am bagat motorul in curte, pana am observat pata, nu l-am mai pornit. Dupa ce am studiat un pic problema, am observat pe unde anume a picurat, si sunt total bagat in ceata. Atasez o poza....cu rosu e incercuit pe unde a curs efectiv uleiul...cu verde, pe unde s-a scurs pe motor pana a ajuns pe jos...unde l-am obesrvat. Oare e cazul sa ma ingrijorez? Ce rol are gaura aia? Mesaj completat Salut. sunt un pic ingrijorat. Vineri dupa amiaza, am lasat motorul in curte. Duminica dupa amiaza, am observat o mica pata de ulei sub el (cat o moneda de 50 de bani...cateva picaturi). Ideea e ca, nu avea cum sa curga fara sa observ imediat (contrast mare intre pata de ulei, si mozaicul de culoare deschisa). Adica sunt absolut sigur, ca a picurat ulei, duminica....nu de vineri cate un pic. E prima oara cand observ asa ceva. De vineri, de cand am bagat motorul in curte, pana am observat pata, nu l-am mai pornit. Dupa ce am studiat un pic problema, am observat pe unde anume a picurat, si sunt total bagat in ceata. Atasez o poza....cu rosu e incercuit pe unde a curs efectiv uleiul...cu verde, pe unde s-a scurs pe motor pana a ajuns pe jos...unde l-am obesrvat. Oare e cazul sa ma ingrijorez? Ce rol are gaura aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Jerlo si eu am gaura aia, dar nu mi-a curs niciodata ulei pe acolo, sau nu am observat. nu am idee ce rol are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi713 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) poate are cineva idee de problema mea. am scris aici http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...p?f=13&t=26 , multam Editat Aprilie 25, 2011 de adi713 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 ti-am raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sillytimmy Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 salut am un manual d service tdm 91-99 ,trx ,bla bla si mi se pare ca in cap 4 carburator,pompa benzina lipsesc niste pagini.daca lipsesc ,le are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Jerlo si eu am gaura aia, dar nu mi-a curs niciodata ulei pe acolo, sau nu am observat. nu am idee ce rol are. Impropriu spus "mi-a curs ulei". E vorba de cateva picaturi. Problema e ca nu prea imi dau seama ce cauta ulei acolo (la nivelul ala), cu motorul oprit. Dupa ce am observat scurgerea, am pornit motorul, si l-am urmarit atent..si la relanti...si la 5-6000 de ture. Absolut nimic. Dupa cum spuneam, sunt in ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi713 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 ti-am raspuns. thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Dupa cum spuneam, sunt in ceata Ai uns recent lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Ai uns recent lantul? Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat? N-avea cum sa ajunga uleiul de pe lant in acea zona. Never ever! Mesaj completat Acum cateva zile (4-5). Crezi ca are vreo legatura? Te gandesti ca de pe lant a picurat? N-avea cum sa ajunga uleiul de pe lant in acea zona. Never ever! Mai sus de gaura aceea e surubul de prindere al rampei de ulei. Totusi, nu vad cum sa ajunga sa curga ulei p-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) din cate stiu eu aia este o gaura care comunica cu canalul bujiei. daca se acumuleaza apa in canalul bujiei, se elimina pe acolo. mai exista posibilitatea ca garnitura de cauciuc a capacului chiulasei sa nu mai etanseze bine si sa scape putin ulei in canalul bujiei si sa se elimine pe acolo. incearca daca poti sa scoti fisa de partea stanga si sa te uiti in canal sa vezi daca e curat Editat Aprilie 25, 2011 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 din cate stiu eu aia este o gaura care comunica cu canalul bujiei. daca se acumuleaza apa in canalul bujiei, se elimina pe acolo. mai exista posibilitatea ca garnitura de cauciuc a capacului chiulasei sa nu mai etanseze bine si sa scape putin ulei in canalul bujiei si sa se elimine pe acolo. incearca daca poti sa scoti fisa de partea stanga si sa te uiti in canal sa vezi daca e curat Multam...cred ca asta e problema. Intr-adevar, garnitura de la capacul chiulasei, se vede cu ochiul liber ca e imbatranita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Paste fericit! Am bagat o tura mica de Paste - Odorhei -- Bicaz-----Marginea -- Vatra Dornei - Bistrita - Odorhei - 830 km Tdm + Super Tenere = 2 membri Wildhogs (al treilea membru are TDM ul in reparatii - ai trebuie un regulator de tensiune ) Cu adevarat a inviat! De atunci de aproape 2000 ani a ramas viu si de pe tron ne vede asa cum suntem(clipul, o adevarata oglinda, dar din nou pacat... ). Pastele, un alt prilej ca multe altele de a ne face diferitele placeri si de a trai in contradictoriu cu motivatia acelei jertfe... Salutari si un sezon placut! Floriane, cum de nu ne-am vazut, in jurul orei 12.30 m-am intanit cu membri Wildhogs(un tip cu ochelari+altii) la Lacul Rosu si ti-am transmis salutari prin ei. Voiau sa ajunga la Tg.Mures dar cand le-am aratat harta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salut, Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Cateva cuvinte la cald despre Pirelli Angel ST, pentru cine pandeste un schimb de anvelope: http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...hp?f=8&t=44 --- Salut, Ma intereseaza si pe mine un ghidon de yamaha tdm. Din pacate nu prea am gasit persoane care se dezmembreze astfel de moto si daca am gasit nu au raspuns la mesaje. Poate are cineva din cei care scrieti aici pe forum un ghidon care nu il mai foloseste sau poate stiti pe cineva care dezmembreaza o yamaha tdm. Daca ajuta cu ceva, eu am unul de 900, usor indoit pe una din parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salut, daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi. Eu nu reusesc decat in doi oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Salut, daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi. Eu nu reusesc decat in doi oameni. Nu stiu daca prezinta vreo particularitate 4TX-ul, dar ideea e cam aceiasi la toate: - Cand o pui pe cricul central pe o suprafata plata cat de cat, verifica distanta dintre pamant si anvelopa spate. Ar trebui sa fie in jur de 1,5-2,5 cm in general. Cu cat distanta este mai mare si suspensia pe spate mai moale din arc, cu atat iti va fi mai greu sa o ridici pe cric. - Tehnica presupun ca o stii: te asiguri ca ambele picioare ale cricului sunt pe pamant inainte sa incepi sa tragi de mobra (automat aceasta va fi in pozitie verticala), te lasi cu toata greutatea pe piciorul drept de obicei pe laba cricului, cu mana stanga tragi de ghidon inspre spate, iar cu mana dreapta tragi de manerul pasagerului in sus. Mana dreapta e mai importanta decat cea stanga. - Verifica si sa nu fie o problema de parghie a bratului de la cric, adica sa fie stramb sau torsionat cumva, dar de obicei nu e cazul. Pusul pe cricul central ar trebui sa fie o placere, deci mai exerseaza ca tre sa iasa... E mai degraba o chestie de parghii decat de forta. Editat Aprilie 27, 2011 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Problema este ca am doar 86Kg si nu se ridica deloc cand apas pe parghia bratului de la cric, raman in aer. Am incercat sa trag in sus de cadrul de sub sa dar nu reusesc, e prea grea. O sa incerc cu rezervorul gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Acum 20 min. am montat si eu cricul central. Nu are a face cat cantaresti tu. Eu am 104 kile si tot nu pot sa o ridic. E chestie de tehnica si exercitiu. La Transalp tot asa am patit si dupa vreo 20 de incercari scremute, ajunsesem sa o ridic pe central de placere. Dupa ce o ridic fac niste masuratori sa vedem ce si cum apropos de ce spune si LynX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Intrebare: oare care tip de buje NGK e mai buna pt. TDM 850 3VD DP8EA9 sau DR9EA9? Am pus Denso corespondentul de la (DPR8EA9) dar nu prea imi place cum porneste! {dupa bunul ei plac porneste cand intr-un cilindru (pentru scurt timp) cand in 2.} (Problema principala cred ca este de la baterie!...uneori refuza sa porneasca, adica pleaca doar curentata la redresor sau de la alta baterie si asta fara sa aprind lumina. ).De incarcat , cred ca incarca pentru ca se vede o crestere in intensitate la lumina farului si a becului de neutral din bord. Imi poate spune careva care este riscul daca pun o baterie cu un amperaj mai mare si pana la ce valoare se poate merge cu acesta fara sa apara probleme la instalatia electrica? Mentionez ca TDM-ul meu are 2 becuri cu halogen. Maine vreau sa dau comanda de consumabile (dupa buget poate si o baterie) asa ca astept raspunsul vostru astazi ! Multumesc tuturor! Mesaj completat Intrebare: oare care tip de buje NGK e mai buna pt. TDM 850 3VD DP8EA9 sau DR9EA9?Am pus Denso corespondentul de la (DPR8EA9) dar nu prea imi place cum porneste! {dupa bunul ei plac porneste cand intr-un cilindru (pentru scurt timp) cand in 2.} (Problema principala cred ca este de la baterie!...uneori refuza sa porneasca, adica pleaca doar curentata la redresor sau de la alta baterie si asta fara sa aprind lumina. ).De incarcat , cred ca incarca pentru ca se vede o crestere in intensitate la lumina farului si a becului de neutral din bord. Imi poate spune careva care este riscul daca pun o baterie cu un amperaj mai mare si pana la ce valoare se poate merge cu acesta fara sa apara probleme la instalatia electrica? Mentionez ca TDM-ul meu are 2 becuri cu halogen. Maine vreau sa dau comanda de consumabile (dupa buget poate si o baterie) asa ca astept raspunsul vostru astazi ! Multumesc tuturor! Apropo ... are careva cotele bateriei (L,l,H)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Apropo ... are careva cotele bateriei (L,l,H)? http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...p?f=19&t=38 Si inainte de a schimba bateria, pune aparatul de masura pe ea. Asa cum spunea un coleg TDM-ist pe aici, te poti trezi ca ai dat banii pe ceva si problema tot nu s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salut, daca ati reusit sa ridicati 4TX-ul pe cricul central spuneti-mi si mie care este secretul .......... pe langa bicepsi. Eu nu reusesc decat in doi oameni. Noroc, n-au nici o treaba bicepsii. Procedura e urmatoarea: 1. te dai jos de pe mobra pe partea stanga evident, o tii de ghidon, pui piciorul tau drept pe cricul central si impingi pina ce piciorul stang al cricului atinge pamantul 2. cu piciorul tau tinut in aceeasi pozitie, deci cu piciorul cricului in continuare atingand pamantul, impingi mobra spre dreapta pina ce atinge pamantul si piciorul drept al cricului. Deci ambele picioare ale cricului central trebuie sa fie in contact cu pamantul INAINTE sa te apuci sa depui vreun efort. 3. apuci manerul stang al pasagerului cu mana dreapta si impingi simultan piciorul stang al cricului (din muschii piciorului, nu din greutate). Sincronizarea e esentiala, trebuie sa tragi in acelasi timp in care impingi. Mana de pe ghidon e optionala si are doar rol sa nu scapi mobra, nu tragi sau impingi sau altceva. Inaltimea la care e roata nu stiu ce relevanta are. La mine e de vreo 5cm. Nu e nici o filozofie complicata, ginditi-va cum e cind ridici mobra cu sidecase si cu topcase cu inca vreo 20-25 de kile bonus pe spate. Pasul 2 e vital, ala cu AMBELE picioare ale cricului central la sol, daca incerci sa o salti pe un singur picior al cricului tre sa fii arnold, practic te chinui dublu. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Secretul este sa o scoti din viteza inainte sa incerci s-o ridici pe cric. Daca e in viteza, nu se ridica nicicum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.