Cavaleru Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 M-as baga eu la un tandem, ca n-am mai mers de multa vreme hai te asteptam, plecam de vineri, cazare la cort 3-5 iunie Jerlo, mergem impreuna. Il luam si pe Cavaleru cu noi. Nevasta-mea o sa vina cu masina ca mai sunt diferite chestii de carat. Intrebarea care rezida, e : cine mai vine alaturi de noi? TDM-istii din Bucuresti chiar nu-s sociabili? mergem mergem nu e problem Multumita unui coleg forumist iata cum era vremea acum 2 saptamani pe zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Nu sunt de acord cu d-nul Boroi. Cricul central, spre deosebire de crash-bar, nu este deloc reusit. Motocicleta are un echilibru precar atunci cand este pe cric, ca sa nu mai vorbesc de efortul urias pe care trebuie sa-l depui pentru a o pune pe cric. In alta ordine de idei, Cavalere iti multumesc pentru idee: am polizat cricul asa cum mi-ai aratat si acum sta bine pe cric, chiar daca efortul pentru ridicarea pe cric a ramas acelasi. Ca o concluzie, nu regret ca l-am cumparat tinand cont de faptul ca acum pot schimba usor lantul si pot umbla lejer la roata spate. Ramane valabil,inca, faptul ca voi veni la intrunire, dinspre Brasov, probabil cu Andrei Ganea si cu Blade. Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Nu sunt de acord cu d-nul Boroi. Cricul central, spre deosebire de crash-bar, nu este deloc reusit. Motocicleta are un echilibru precar atunci cand este pe cric, ca sa nu mai vorbesc de efortul urias pe care trebuie sa-l depui pentru a o pune pe cric. In alta ordine de idei, Cavalere iti multumesc pentru idee: am polizat cricul asa cum mi-ai aratat si acum sta bine pe cric, chiar daca efortul pentru ridicarea pe cric a ramas acelasi. Ca o concluzie, nu regret ca l-am cumparat tinand cont de faptul ca acum pot schimba usor lantul si pot umbla lejer la roata spate. Ramane valabil,inca, faptul ca voi veni la intrunire, dinspre Brasov, probabil cu Andrei Ganea si cu Blade. Hai bafta! la mine merge din ce in ce mai usor, acum o trag de suportul de bagaje si sare mai usor de poponeata in sus cred ca problema de tehnica si obisnuinta totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Bai, ce tehnica - la voi lipseste MANERUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Nu sunt de acord cu d-nul Boroi. Cricul central, spre deosebire de crash-bar, nu este deloc reusit. Motocicleta are un echilibru precar atunci cand este pe cric, ca sa nu mai vorbesc de efortul urias pe care trebuie sa-l depui pentru a o pune pe cric. Faci ceva gresit probabil daca o ridici greu. Mie mi s-a parut lucrat frumos cricul. Daca vrei da un semn maine cand ai timp si ne vedem prin Berceni, poate il convingem sa functioneze mai usor . Din cate tin minte sintem vecini de cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Ma bucur ca vad oameni multumiti. Iar.. In legatura cu Baroge.. Cred ca nu s`a prins de tehnica.. Dupa mine, nici Fazerul ce am, cu crick`ul lui original din fabrica, nu se ridica mai usor decat tdm`ul. Este o motocicleta grea.. Tdm`ul e si mai grea cu vreo 10 kg,, daca nu ma insel.. In cazul cel mai rau.. O sa va arate Leaveyou, el a fost personal dupa crick la mine, si i`am aratat cum trebuie ridicata.. Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 barboge esti culmea. Hai sa ne vedem maine in oras sa facem niste ridicari cu vacile, stilul smuls. Pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Ma bucur ca vad oameni multumiti. Iar.. In legatura cu Baroge.. Cred ca nu s`a prins de tehnica.. Dupa mine, nici Fazerul ce am, cu crick`ul lui original din fabrica, nu se ridica mai usor decat tdm`ul. Este o motocicleta grea.. Tdm`ul e si mai grea cu vreo 10 kg,, daca nu ma insel.. In cazul cel mai rau.. O sa va arate Leaveyou, el a fost personal dupa crick la mine, si i`am aratat cum trebuie ridicata.. Bafta multa! Recunosc cu mana pe inima ca Zoly e indemantic la ridicatul TDM-ului pe cricul central. Io nu-s, insa, deloc profesourul pe care-l crede el. Nu va pot arata nimic. Inca n-am deprins tehnica. O sa studiez si va voi tine la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Bai frate, dupa ce o pozitionez la verticala si fixez pintenul cu piciorul drept, bag mana sub partea din spate a cadrului si cand am tras o data se ridica de se mai duce si taras vreo cativa cm. inapoi. Am ridicat-o saptamana trecuta si cu vreo 30kg de bagaj pe ea, si nu sunt vreun Arnold. Ideea e ca trebuie apucata de undeva mai de jos daca esti mai scund, iar la prima incercare sa faci miscarea cu ura. Pe urma devine banal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Fratilor, voi mai aveti putin si ma-mpuscati! Nu mai are omul voie sa fie nemultumit. Ridicarea ca ridicarea(pe cric, desigur), dar eu m-am plans in principal de faptul ca nu statea O.K. Acum este in regula. Si o sa ma apuc si de exercitii de ridicare pe cric. Nu mai dati cu parul! Hai ca dau o bere pe 3 iunie cand ne-ntalnim. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Salut. Azi m-am intalnit la o poveste si o plimbare, cu Stefancst, care ca si Barboge, a zis ca nu reuseste singur sa o ridice pe cric. Surpriza maxima...pe a mea o ridic relativ usor...a lui nu vrea nici sa o rogi. Dupa ce am studiat un pic problema, am ajuns la concluzia ca a lui e mai lasata de spate (amortizor after market), motiv pt care trebuie sa tragi de ea mult mai tare ca sa o ridici. Poate ca asta e si situatia lui Barboge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Bun. Am reusit, ceva mai greu sa ridic TDM-ul pe cric. Dar, inca o data va subliniez faptul ca eu am fost nemultumit de constructia cricului. Nu ma mai secati cu prostii. O fi Dejavu meserias, dar nu intotdeauna le nimereste. Hai sa incercam sa fim realisti si nu pupatori in fund. Va salut TDM-istilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Nu ma mai secati cu prostii. O fi Dejavu meserias, dar nu intotdeauna le nimereste. Hai sa incercam sa fim realisti si nu pupatori in fund. mi se pare ca astia care ti-am raspuns am avut intentii bune cind am facut-o. Nu stiu la ce te referi si cui te adresezi la partea cu pupatul in fund, si nici la aia cu 'secatul', dar exprimarea mi se pare jignitoare, indiferent cui te adresezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 - terminati cu certurile,cine nu e multumit de cric il poate da jos si il poate pune in vinzare,sunt convins ca exista si alti doritori,e pacat sa va harjoniti acum inainte de intrunire.respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Fuchsia, nu pot sa laud ceva ce ma nemultumeste, mai ales daca am si platit pentru asta. Nu am vrut sa jignesc pe nimeni, dar cu toate ca multi s-au plans de cric, nici unul nu prea a facut-o aici. Greseala este a mea, pentru ca ar fi trebuit sa-l trimit retur si nu sa-l scot la vanzare. Banuiesc ca nu te duci undeva pentru a cumpara ceva si daca nu-ti convine, in loc sa returnezi obiectul, il scoti la vanzare. Eu cred ca muncesc destul de mult pentru banii pe care ii castig. Imi cer scuze daca cineva s-a simtit lezat, dar nu reusesc sa-mi dau seama care a fost greseala mea. Cred ca am tot dreptul de a-mi spune parerea despre ceea ce cumpar. Cat despre tehnica, am cativa preieteni care detin BMW-uri si Honda Pan European si credeti-ma ca-si ridica mult mai usor mastodontii de 250-300 de kg, decat TDM-ul meu. Deci, hai nu fiti suparati pe mine, sunt doar un om un pic nemultumit, dar iubitor de TDM si cu mult respect fata de voi. V-am spus ca dau de baut pe 3 iunie. Doar e ziua mea. Hai sa nu ne mai certam. Nici nu o sa mai aduc vorba despre asta. Hai bafta la toti TDM-istii si sa nu ma bateti cand ne intalnim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Care dintre voi, posesorii de fiare (a se citi bestii) de 850/900cc (pe carburatie) ma poate ajuta cu doua trei poze cu zona scaritei stanga spate a motocicletei, facute din mai multe unghiuri? Postate aci ar fi ideal Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Care dintre voi, posesorii de fiare (a se citi bestii) de 850/900cc (pe carburatie) ma poate ajuta cu doua trei poze cu zona scaritei stanga spate a motocicletei, facute din mai multe unghiuri? Postate aci ar fi ideal Multam! ya un aparat foto si vino pana la mine putoare ce esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Fuchsia, nu pot sa laud ceva ce ma nemultumeste, mai ales daca am si platit pentru asta. Nu am vrut sa jignesc pe nimeni, dar cu toate ca multi s-au plans de cric, nici unul nu prea a facut-o aici. Pai tocmai asta e, nu vad cine a zis ca e cricul perfect. Insa TDM-ul are centrul de greutate destul de sus, si e posibil ca unii dintre cei ce ati comandat sa va asteptati sa mearga ca la BMW. Eu nu-l cunosc nici pe Dejavu si nici pe tine, n-am nici un fel de interes fatza de niciunul. Cricul meu central e "de firma", nu l-am cumparat de la Dejavu, si crede-ma pe cuvint ca mobra lui Cavaleru ti-o ridic cu doua degete, se ridica mult mai usor decat a mea. Totusi nu iti trebuie fortza, ci doar sincronizare in miscari. Ma oferisem sa ne intalnim sa vedem unde e problema, am vazut ca si Cristi Boroi ti-a propus acelasi lucru. Nu vad cum s-a ajuns la expresia cu pupincurismul, mi s-a parut deplasata in context. Invitatia sa ne intalnim sa vedem de ce iti face cricul figuri ramane valabila, mai ales ca sintem vecini. Banuiesc ca au fost facute toate cricurile cu aceleasi cote, deci nu prea ar avea de ce sa nu se ridice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Daca citesti cu atentie...hai mai Fuchsia, da-o-n masa de treaba. Inca ne mai certam pentru un rahat de cric? Da-l dracu'! Hai sa ne vedem la o bere si te-astept la intrunire. Eram si eu nervos si-am refulat. Iertare la toata lumea! Bafta la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Cu speranta ca daca aceasta dicutie era in mediul real si nu in cel virtual nu se lasa cu "varsare de sange" ... si mai mult cu ... varsare de bere si o discutie cu pixul pe hartie propun un armistitiu . Omul evindent are o nemultumire si personal cred ca discutia asta trebuie sa mearga intr-o directie constructiva, deci are careva o solutie practica privind marirea echilibrului motocicletei atunci cand este pe cricul central? Pana apare careava cu o rezolvare revin eu cu o noua intrebare ... am "reusit" sa rup unul din furtunele de bezina care ies din rezervor si merg la "chestia" aia care trece alimentarea pe rezerva si pentru ca nu am gasit furtun cu alelasi diametru iterior am pus unul cu o sectiune interioara mai mica. Poate influenta negativ mersul motocicletei acest lucru? Un lucru foarte ciudat mi se pare un al 3-lea furtum care iese din rezervor (mult mai subtire in diametru) si care intra in rezervorul de antigel... oare acolo ii este locul ... in rezervorul de antigel deasemenea mentionez ca rezervorul meu a fost cositorit in zona de iesire a furtunelor de alimentare si cred ca exista ceva mizerie in interior. intentiozez sa il demontez, sa il curat si eventual sa montez si niste filtre pe aceste furtune. are careva pe 3VD filtre de benzina? caut un model de filtru permanent. Astep cu interes raspunsul vostru. Aaaa si totusi care este consunul optim la un 3VD. Multumesc tuturor pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Daca citesti cu atentie...hai mai Fuchsia, da-o-n masa de treaba. Inca ne mai certam pentru un rahat de cric? Da-l dracu'! Hai sa ne vedem la o bere si te-astept la intrunire. Eram si eu nervos si-am refulat. Iertare la toata lumea! Bafta la toti! ya verifica si setarea suspensie, e cumva pe soft? inelele care strang arcul la ce distanta sunt de filetul inferior. Arunca o privire si la furca fata, cat ies telescoapele din jugul superior? chestiile astea in functie de raspuns e posibil sa ne dam seama daca mobra ta e mai coborata decat in mod normal ceea ce aduce la o lamurire a situatiei naspa cu care te confrunti. eu de exemplu am incerca sa bag o scandura de lemn sub cricul central. nu avea mai multe de 1,5cm grosime, ei bine nu am putut sa ridic mobra pe cric. si mi-am optintit destul, plus ca si roata era un pic ma jos toata treaba petrecandu-se la mine in curte pe pamant denivelat oarecum. Cu speranta ca daca aceasta dicutie era in mediul real si nu in cel virtual nu se lasa cu "varsare de sange" ... si mai mult cu ... varsare de bere si o discutie cu pixul pe hartie propun un armistitiu . Omul evindent are o nemultumire si personal cred ca discutia asta trebuie sa mearga intr-o directie constructiva, deci are careva o solutie practica privind marirea echilibrului motocicletei atunci cand este pe cricul central? Pana apare careava cu o rezolvare revin eu cu o noua intrebare ... am "reusit" sa rup unul din furtunele de bezina care ies din rezervor si merg la "chestia" aia care trece alimentarea pe rezerva si pentru ca nu am gasit furtun cu alelasi diametru iterior am pus unul cu o sectiune interioara mai mica. Poate influenta negativ mersul motocicletei acest lucru? Un lucru foarte ciudat mi se pare un al 3-lea furtum care iese din rezervor (mult mai subtire in diametru) si care intra in rezervorul de antigel... oare acolo ii este locul ... in rezervorul de antigel deasemenea mentionez ca rezervorul meu a fost cositorit in zona de iesire a furtunelor de alimentare si cred ca exista ceva mizerie in interior. intentiozez sa il demontez, sa il curat si eventual sa montez si niste filtre pe aceste furtune. are careva pe 3VD filtre de benzina? caut un model de filtru permanent. Astep cu interes raspunsul vostru. Aaaa si totusi care este consunul optim la un 3VD. Multumesc tuturor pentru ajutor! futunul subtire este de prea plin si ar trebui sa ajunga sub motoreta la fel si cel care iese din vasul de antigel pe sus. filtru poti monta pe furtunul care vine de la robinet la pompa de benzina, este undeva in stanga pe langa baterie, acolo ai spatiu sa pui filtru, eu am pus filtru de 3 ron din magazin de piese auto. daca poti cumva schimba intre ele cele doua furtune , astfel incat sa traga benzina pana intra pe rezerva pe furtunul cu dinametru normal si cand dai pe rezerva sa traga pe celelalat, in felul asta esti sigur ca nu este afectat debitul de benzina desi nu cred ca 1mm in plus sau in minus conteaza mult, pompa in general avand un debit mai mare decat necesarul de carburant. la mine consuma undeva la 4,2-4,5% la mers linistit 110 cu pasager si bagaje. eu am facut reglajul astfel incat acele sa fie coborate la minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Solutia mi-a dat-o Cavaleru. Am polizat acolo unde a aratat el si a mers. Acum motorul sta destul de bine pe cricul central. Mai ramane sa fac exercitii. Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Solutia mi-a dat-o Cavaleru. Am polizat acolo unde a aratat el si a mers. Acum motorul sta destul de bine pe cricul central. Mai ramane sa fac exercitii. Hai bafta! CASE CLOSED! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Care dintre voi, posesorii de fiare (a se citi bestii) de 850/900cc (pe carburatie) ma poate ajuta cu doua trei poze cu zona scaritei stanga spate a motocicletei, facute din mai multe unghiuri? Postate aci ar fi ideal Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.