Stefancst Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 faci permutari intre ele Or sa fie ceva calcule serioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Or sa fie ceva calcule serioase Pai variante prea multe nu prea ai daca tii cont de dimensiunile pastilelor si de jocuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 legat de anvelope... bai heidenaurile astea te scot din multe, te sar peste borduri, dar cu toate astea, in afara de faptul ca inalta motocilceta cu cativa centimetrii, eu parca m-as intoarece la alea de strada.... cand le tocesc pe astea sigur imi iau pilot road 3.. sau patru ca abea le-am pus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 legat de anvelope... bai heidenaurile astea te scot din multe, te sar peste borduri, dar cu toate astea, in afara de faptul ca inalta motocilceta cu cativa centimetrii, eu parca m-as intoarece la alea de strada.... cand le tocesc pe astea sigur imi iau pilot road 3.. sau patru ca abea le-am pus... Adica nu te mai tenteaza off-ul? Ramai doar pe sosea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 salut Liviu,am vazut ca ai alt cauciuc pe spate la moto,as vrea sa-mi schimb si eu gumele ,si nu stiu cum se comporta modelul acela,am o oferta de la tipul de la ploiesti de la care am luat motoru si ma bate gandul sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 salut Liviu,am vazut ca ai alt cauciuc pe spate la moto,as vrea sa-mi schimb si eu gumele ,si nu stiu cum se comporta modelul acela,am o oferta de la tipul de la ploiesti de la care am luat motoru si ma bate gandul sa le schimb Io am luat Heidenau K76 pe spate si am comandat Michelin Sirac pe fata (inca nu a ajuns la mine). Cu Heidenau-ul am mers vreo 800 km. Pana acum sunt multumit de el. Mai putin o perioada de timp cat era brand new si imi producea zbarnaituri in motocicleta. O parerea mai serioasa pe tema asta iti pot da Rocker si AndreiGanea. Alin are de mult acest pneu si poate fi numit, fara rezerve, expert in K76. Deci, ceea ce spun io despre acest pneu : - stabil (dpdv al aderentei la sol) pe asfalt si zone de macadam - comportament foarte bun pe udatura (atat cat am mers io) - priza buna la suprafata de rulare in caz de franare (destul de) violenta (oricum, intotdeauna incerc sa nu las pneul sa alunece) - comportament ok prin gropi si denivelari O sa-l mai incerc si pe suprafete off si-ti voi spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 am de vanzare o carena centrala de tdm sparta un pic in 3 locuri. pun diseara poze cu ea. si una dreapta tot asa usor sparta. o sa mai am si un crash bar de vanzare hepco, folosit si julit. preturi de bun simt, pun diseara poze. am de vanzare o carena centrala de tdm sparta un pic in 3 locuri. pun diseara poze cu ea. si una dreapta tot asa usor sparta. o sa mai am si un crash bar de vanzare hepco, folosit si julit. preturi de bun simt, pun diseara poze. sunt pt 3VD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Cava, spune-mi si mie micile secrete pentru aplecatul pe curbe, promit ca nu mai spun la nimeni si voi fi si cuminte hai intro zi pe padurea Bogatii si exersam , secretul este ca pana la iesire sa nu o lasi sub 110 km/h , dar daca vrei ca un profesionist vorbeste cu Marius95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 hai intro zi pe padurea Bogatii si exersam , secretul este ca pana la iesire sa nu o lasi sub 110 km/h , dar daca vrei ca un profesionist vorbeste cu Marius95 Stefane, e simplu. Tre' sa mergi pe Amkart sau ceva de genul (poate fi si un circuit pe care ti-l faci tu singur pe orice platou sau un spatiu larg - poligon auto sau moto) si ataci aceleasi doua viraje continuu, incercand, de la trecere la trecere, sa mergi un pic mai tare. Un pic mai tare = un pic mai aplecat. Cel mai bine inveti singur. Iti faci ritmul tau, nu te f..e nimeni la cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Va-sa-zica, sunt considerat profesionist in aplecatul pe curbe?! Pentru incepatori: Franezi inainte de curba si intri in ea cu viteza la care te simti confortabil. Te apleci. Cand ai ajuns la mijlocul curbei, accelerezi progresiv, strangi curba astfel incat sa iesi din ea pe interior si de apleci mai mult pana simti ca incepe sa alunece roata din spate sau pana auzi/simti scrasnitul scaritei de asfalt. Cand simti ca aluneca, mai inchizi putin din acceleratie si continui sa accelerezi dupa ce motocicleta si-a recapatat stabilitatea. Pentru avansati: Incalti motocicleta cu un cauciuc foarte bun pe fatza si unul mai slabut pe spate. Cauciucurile care vin pereche sunt ok asa cum sunt. Franezi f. putin dar constant cu spatele, franezi mult cu fatza si simultan te apleci in prima jumatate a curbei, apoi accelerezi spre iesire. Daca curba este la vale, franezi mai mult cu spatele, si invers pentru curbele la deal. La viteze mai mari este mai usor sa simti limita aderentei. Bineinteles, toate astea se aplica pe uscat, asfalt bun si fara nisip. Pe ud sau pe nisip nu ai ocazia sa simti cum spatele incepe sa alunece; te trezesti pe jos din prima, fara nici un "avertisment". Poligonul si circuitele pentru carturi, dupa parerea mea nu-s deloc bune pentru exersat aplecatul in curbe. Curbele sunt prea stranse iar la viteze mici dispare senzatia pierderii aderentei. Trebuie curbe largi, de luat cu 90/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 nu as vrea sa las off roadul , dar pt ce vreau eu sa fac ( sa vad lumea adica) motorul e prea mare si greu incarcat, ca sa pot sa fac vre-un offroad mai serios. iar pt cat poate, sunt bune si cauciucuri de strada.. parerea mea mai e si faptul ca se inalta motorulsi sta super aplecat pe cric, chestie care da peste cap si indicatorul de benzina, si care face parcatul mai dificil daca nu ai un teren cat de cat nivelat sa nu mai zic ca te apleci mai frumos cu cauciucurile cu care a fost gandit decat cu k'urile de la heidenau e gata crashbarul de la HD, iar peste doua sapt o sa am si cutiile. daca cineva chiar vrea poze, sa dea o adresa de mail sa ii dau un forward cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 ceva poze cu crashbaru` se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 nu as vrea sa las off roadul , dar pt ce vreau eu sa fac ( sa vad lumea adica) motorul e prea mare si greu incarcat, ca sa pot sa fac vre-un offroad mai serios. iar pt cat poate, sunt bune si cauciucuri de strada.. parerea mea mai e si faptul ca se inalta motorulsi sta super aplecat pe cric, chestie care da peste cap si indicatorul de benzina, si care face parcatul mai dificil daca nu ai un teren cat de cat nivelat sa nu mai zic ca te apleci mai frumos cu cauciucurile cu care a fost gandit decat cu k'urile de la heidenau e gata crashbarul de la HD, iar peste doua sapt o sa am si cutiile. daca cineva chiar vrea poze, sa dea o adresa de mail sa ii dau un forward cu poze pun drace pozele pe forumul nostru pune drace pozele pe forumul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Stefane, e simplu. Tre' sa mergi pe Amkart sau ceva de genul (poate fi si un circuit pe care ti-l faci tu singur pe orice platou sau un spatiu larg - poligon auto sau moto) si ataci aceleasi doua viraje continuu, incercand, de la trecere la trecere, sa mergi un pic mai tare. Un pic mai tare = un pic mai aplecat. Cel mai bine inveti singur. Iti faci ritmul tau, nu te f..e nimeni la cap... pe Amkart este mai simplu, ai vizibilitate foarte buna, vezi configuratia curbei - raza, daca urca daca coboara daca mai urmeaza alta etc, marginile drumului sunt curatate de nisip nu ai vehicule oprite pe acelasi sens si nu vin masini pe contrasens. Toate astea, daca nu ai vizibilitate, te fac sa intri in curba cu viteza mica si nu te mai apleci asa mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 pe Amkart este mai simplu, ai vizibilitate foarte buna, vezi configuratia curbei - raza, daca urca daca coboara daca mai urmeaza alta etc, marginile drumului sunt curatate de nisip nu ai vehicule oprite pe acelasi sens si nu vin masini pe contrasens. Toate astea, daca nu ai vizibilitate, te fac sa intri in curba cu viteza mica si nu te mai apleci asa mult. Daca vrei sa inveti sa simti limita aderentei sau, mai putin, pozitia in care ai aderenta suficienta pentru a te inclina, la un anumit unghi, cu maxima incredere, atunci, crede-ma, e de ajuns un platou cum iti spun io. Sa stii ca treapta intai a cutiei de viteze este suficienta pentru a ajunge la unghiul maxim de inclinare al mobrei. Testele pe care le faci tre' sa progreseze, dupa mine, in directia exercitiului urmator : ai un viraj(nu discut de cazul denivelari, nisip, etc, pe care le vei evita la inceputul lectiilor), sa zicem, la dreapta. Intri tare in el. La un moment dat vezi ca, in loc ca virajul sa se deschida (si sa nu ai nici cea mai mica emotie, respectiv sa accelerezi spre iesirea din el) acesta se inchide. Actiunea instinctiva pe care o vei face va fi sa incetinesti. La fel de bine, insa, poti sa iei de ghidon stanga, ceea ce va face ca mobra sa se culce mai mult pe dreapta , vei schimba pozitia centrului de greutate mai spre interiorul curbei si vei putea urma trasa virajului. Sunt convins ca instinctul de conservare, in exemplul dat, iti va dicta sa incetinesti, dar tre' sa fii decis sa nu-l asculti, ci sa crezi in fizica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Daca vrei sa inveti sa simti limita aderentei sau, mai putin, pozitia in care ai aderenta suficienta pentru a te inclina, la un anumit unghi, cu maxima incredere, atunci, crede-ma, e de ajuns un platou cum iti spun io. Sa stii ca treapta intai a cutiei de viteze este suficienta pentru a ajunge la unghiul maxim de inclinare al mobrei. Testele pe care le faci tre' sa progreseze, dupa mine, in directia exercitiului urmator : ai un viraj(nu discut de cazul denivelari, nisip, etc, pe care le vei evita la inceputul lectiilor), sa zicem, la dreapta. Intri tare in el. La un moment dat vezi ca, in loc ca virajul sa se deschida (si sa nu ai nici cea mai mica emotie, respectiv sa accelerezi spre iesirea din el) acesta se inchide. Actiunea instinctiva pe care o vei face va fi sa incetinesti. La fel de bine, insa, poti sa iei de ghidon stanga, ceea ce va face ca mobra sa se culce mai mult pe dreapta , vei schimba pozitia centrului de greutate mai spre interiorul curbei si vei putea urma trasa virajului. Sunt convins ca instinctul de conservare, in exemplul dat, iti va dicta sa incetinesti, dar tre' sa fii decis sa nu-l asculti, ci sa crezi in fizica! parerea mea ce-a mai buna practica este sa mergi pe drumuri cat mai virajate. eu nu m-am dat pe amkart. am fost odata cu linx si marius'95 pe siriu si mi-am dat seama ce cizma era, si am incercat sa tin ritmul lor, nu prea imi reusea. apoi cu timpul mi-am dat drumul la mers si mi-am creat un mers fluent, practica si curajul fac casa buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 parerea mea ce-a mai buna practica este sa mergi pe drumuri cat mai virajate. eu nu m-am dat pe amkart. am fost odata cu linx si marius'95 pe siriu si mi-am dat seama ce cizma era, si am incercat sa tin ritmul lor, nu prea imi reusea. apoi cu timpul mi-am dat drumul la mers si mi-am creat un mers fluent, practica si curajul fac casa buna Da, man, dar Stefan vrea sa invete in conditii de siguranta. Are dreptate cand spune ca nu se poate concentra asupra simtirii momentului de aderenta maxim atunci cand se teme ca din sens opus ii poate aparea ceva neasteptat. La el e important sa constientizeze ca mobra il tine foarte bine pe viraj daca este aplecat. Cand a perceput senzatia asta, poate trece la mers in circulatie fiindca va avea un punct clar de sprijin, adica nu va mai avea nedumeriri daca il tine virajul sau nu. Asa cred io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salutare domnilor ... sunt nou posesor de tdm 850 4tx ... am deja 500km cu el ( in 3 zile ) dar inca ma mai acomodez , pana acum am avut un cbr 600f si e ceva diferenta . Multzam fain lui Cavaleru pt sfaturi si sper sa vin si eu la intalnirile voastre care se fac cat de cat mai spre centrul -nordul tarii . Referitor la curbe ..... alege-ti o bucata de drum cu viraje , vizibilitate si putin circulata apoi practica multa si craj .... impinge usor in ghidonul din partea in care virezi si totul se face automat iar ca treapta de viteza eu recomand de la a 2-a in sus adica nu neaparat treapta pe cat viteza un pic mai mare ... e mult mai stabila asa ... asta va zic din experienta de pe speed unde trebuie sa tragi intradevar de el altfel nu se inclina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salutare domnilor ... sunt nou posesor de tdm 850 4tx ... am deja 500km cu el ( in 3 zile ) dar inca ma mai acomodez , pana acum am avut un cbr 600f si e ceva diferenta . Multzam fain lui Cavaleru pt sfaturi si sper sa vin si eu la intalnirile voastre care se fac cat de cat mai spre centrul -nordul tarii . Bine ai venit printre noi! S-o calaresti cat mai mult fara niciun fel de incidente! Te asteptam si la intruniri. Da' de ce doar mai in centrul sau nordul tarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Voi, alergatori de cursa lunga si oarecum enduristi, dar itinerarii mai spre Cluj incolo, eventual Maramu', ceva? E superba zona Va zice cineva care s-a dat si cu un BMW si cu un Domi pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 - va zic si eu parerea mea,cel mai simplu sa ajungi sa faci orice ghidusie cu motocicleta sunt km,cu cati mai multi cu atit mai bine,evident ca la un moment dat tranta e inevitabila sau accidentul din cauza ca te simti foarte bun.doamne ferestene pe toti.cu alte cuvinte ruleaza cum te simti tu in siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 iar ca treapta de viteza eu recomand de la a 2-a in sus adica nu neaparat treapta pe cat viteza un pic mai mare ... e mult mai stabila asa ... asta va zic din experienta de pe speed unde trebuie sa tragi intradevar de el altfel nu se inclina . A doua??? Man, tu despre ce viraje vorbeÂşti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 A doua??? Man, tu despre ce viraje vorbeÂşti? chestia cu instinctu de conservare devine mai acuta dupa un accident! mie cel putint imi vine mai greu sa imi fortez limitele depa ce am pupat odata asfaltu... aia cu km multi e degeaba daca mergi la fel.... adica eu cand m-am apucat de moto credeam ca la 20k (adica acum) o sa fiu zmeu. si nu sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Voi, alergatori de cursa lunga si oarecum enduristi, dar itinerarii mai spre Cluj incolo, eventual Maramu', ceva? E superba zona Va zice cineva care s-a dat si cu un BMW si cu un Domi pe acolo am fost stiu ce zici, dap acolo am invatat sa ma dau pe curbe Salutare domnilor ... sunt nou posesor de tdm 850 4tx ... am deja 500km cu el ( in 3 zile ) dar inca ma mai acomodez , pana acum am avut un cbr 600f si e ceva diferenta . Multzam fain lui Cavaleru pt sfaturi si sper sa vin si eu la intalnirile voastre care se fac cat de cat mai spre centrul -nordul tarii . Referitor la curbe ..... alege-ti o bucata de drum cu viraje , vizibilitate si putin circulata apoi practica multa si craj .... impinge usor in ghidonul din partea in care virezi si totul se face automat iar ca treapta de viteza eu recomand de la a 2-a in sus adica nu neaparat treapta pe cat viteza un pic mai mare ... e mult mai stabila asa ... asta va zic din experienta de pe speed unde trebuie sa tragi intradevar de el altfel nu se inclina . Cu placere si welcome to the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 pana acum am avut un cbr 600f si e ceva diferenta . Bine ai venit in club! Baga si tu detaliat diferentele sesizate pana acum ca suntem curiosi. Cel putin eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.