jerlo1978 Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Am fost azi intr-o tura scurta, cam 70 de km, nu am simtit frigul nici la corp, nici la cap, desi prin AGV -ul meu K3 mai intra ceva curent p elanga viziera. Insa mainile mi s-au facut BOCNA - si asta cu manusi groase de iarna + manusi subtiri luate pe dedesubt. Nu am aparatori la maini si nici manere incalzite, desi manerele incalzite nu cred ca ajuta la cele doua degete pe care le tin constant "in aer" - pe ambreiaj si frana. Altii cum rezista pe vremurile astea? Cand e frig rau, la maini nu prea ai ce sa faci. Nu conteaza cat de groase sunt manusile...tot ingheata pana la urma. Sau cel putin, eu nu am gasit solutia. Poate niste hand guards-uri serioase, combinate cu manere incalzite, rezolva problema. Altfel, la semafor, pui mainile langa motor sa se incalzeasca oleaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 singura solutie , dupa parerea mea, este asta hippohands nu doar tipul ala , dar ca idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) Bai, am mers si io azi. Vreo 80 km. E drept ca am si hand-guards (cu spoilere, sic!), manere incalzite si manusi groase. La un moment dat a trebuit sa dau manerele pe puterea maxima. Cred ca as fi mers mai mult, da' ma enerva mai mult vantul decat frigul. Cand am ajuns in Bucuresti, am trecut pe la Universitate, am stat vreme de vreo doua lozinici si apoi am continuat spre Tineretului. La iesirea de la Polivalenta era sa dea peste mine un taximetrist. Am bagat frane de urgenta, s-a blocat destul de repede spatele, i-am dat drumul, am facut vreo doua oscilatii si am trecut ca prin urechile acului printre boul de taximetrist (care ajunsese cu botul masinii dincolo de mijlocul benzii de la axul drumului) si masina ce venea, regulamentar, din sens invers. In spatele meu mai venea si o masina care era sa se pocneasca cu taxi-ul. Ala s-a oprit si s-a dat jos. Asa-mi venea sa ma intorc si io sa-i du o casca in gura imbecilului de taximetrist! Aveti grija, deci, ca aderenta nu-i punctul nostru forte pe vremea asta, si mai poti avea nesansa sa nimeresti peste fel de fel de dobitoci (ca-s multi rau)! Editat Ianuarie 14, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 singura solutie , dupa parerea mea, este asta hippohands nu doar tipul ala , dar ca idee. Interesante chesiile astea, nu auzisem pana acumde ele, cred ca daca le combini cu handguards (asa cum recomanda si producatorii) ca sa nu-ti apese din cauza rezistentei vantului pe manete si cu manere incalzite, chiar scapi de orice probleme. Pretul e cam marisor avand in vedere ca sunt f usor de facut, dar cu putina rabdare, se pot confectiona si "in regie proprie". O sa studiez problema asta. Insa mai intai trebuie sa fac rost de niste handguards. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Fratilor, pana la urma cum e cu noul regulament, privind obligativitatea folosirii cauciucurilor de iarna? Ne afecteaza si pe noi? Adica, neavand cauciucuri de iarna pt motociclete, avem voie sa circulam in perioada asta? Treaba cu aderenta redusa pe temperaturi scazute, e intr-adevar o problema. Cred ca oricat de moi ar fi gumele din dotare, tot se rigidizeaza prea mult la temperaturi mici...prin urmare...pe franare de urgenta esti ca un fel de sanie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) Fratilor, pana la urma cum e cu noul regulament, privind obligativitatea folosirii cauciucurilor de iarna? Ne afecteaza si pe noi? Adica, neavand cauciucuri de iarna pt motociclete, avem voie sa circulam in perioada asta? Treaba cu aderenta redusa pe temperaturi scazute, e intr-adevar o problema. Cred ca oricat de moi ar fi gumele din dotare, tot se rigidizeaza prea mult la temperaturi mici...prin urmare...pe franare de urgenta esti ca un fel de sanie. Cauciucurile care nu-s de iarna, de la +7 grade in jos (temperatura mediului inconjurator), ies din plaja de functionare normala. Ceea ce inseamna ca vor cobori sub limita de elasticitate care le ofera eficienta. Cred ca nu avem pe mobre pneuri care sa respecte Directiva 92/23/CE a Consiliului Europei (adica sa aiba inscriptionat M+S sau similar), iar legat de lege, asta spune Articolul 102 alineatul 1, punct 28. - Constituie contravenții Âşi se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni următoarele fapte săvârÂşite de persoane fizice:conducerea autovehiculului pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă. Iar la Articolul 112 alineatul (1), litera h1) Certificatul de înmatriculare, sau de înregistrare, ori dovada înlocuitoare a acestuia se reține de către poliția rutieră atunci când autovehiculul nu este dotat, la circulația pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, cu anvelope de iarnă. Clar? Editat Ianuarie 15, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 La Heidenau sunt anvelope M+S . Noi le-am incercat. EU PERSONAL NU RECOMAND FOLOSIREA MOTOCICLETEI PE PERIOADA IERNII. Unul dintre motivele ar fi animalele salbatice, gen: caprioara. Aceste animale blande pe timpul iernii cutreiera cu 80% mai des pe sau langa partea carosabila decat in restul anotimpurilor. Am simtit pe pielea mea. Motivul doi: cauciucul oricat de bun e ...tot nu ai aderenta. Motivul trei: nu trebuie sa iti fie frig sa bagi raceala in oase! Mainile de exemplu si in perioada verii sufera de multe ori de frig. Aceste ....friguri le vom resimtii dupa spusele doctorului.(rocomandari Hand Guard, genunchere, plexid inalt... ) Motivul patru si ar mai fi: distrugerea motocicletei. Ruleaza la temperaturi scazute scazute din cauza constructie sale. Motorul a fost conceput sa primeasca racire cat mai mare pentru a se racii vara. La noi oricum e zapada de 20 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 La noi nu este pic de zapada si sunt 3°C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) Fratilor, pana la urma cum e cu noul regulament, privind obligativitatea folosirii cauciucurilor de iarna? Ne afecteaza si pe noi? Adica, neavand cauciucuri de iarna pt motociclete, avem voie sa circulam in perioada asta? Din pacate ar trebui sa ne afecteze si pe noi, din moment ce in lege se specifica (nu citez, pentru ca nu stiu sigur formularea): vehicule cu masa totala autorizata sub 7,5t. Ca o paranteza, legea asta e oricum facuta pe genunchi si de oameni care n-au habar... cel mai bun ex. ar putea fi faptul ca la camioane de ex. in toata europa centrala si de vest nu se folosesc anvelope dedicate de iarna, care sunt "o ciudatenie" pentru zonele temperate... echivalentul anvelopelor moto de strada de iarna (pe care ma indoiesc ca o sa le vedeti la cineva, desi exista). Revenind, cu exceptia anvelopelor M+S enduro si a celor mentionate mai sus ("ciudateniile") nu exista solutii pentru a fi in legalitate. Eu sper ca daca cineva o sa fie prins in astfel de conditii, sa beneficieze de intelegere din partea politistului. Gen "domnu'politist, o duc si eu la garaj... am mainile inghetate... indurare" Cauciucurile care nu-s de iarna, de la +7 grade in jos (temperatura mediului inconjurator), ies din plaja de functionare normala. Ceea ce inseamna ca vor cobori sub limita de elasticitate care le ofera eficienta. Ok, aspectul legal e lamurit. Insa nu sunt de acord cu o regula generala a celor 7 grade si pot pune pariu pe treaba asta. Ca si comerciant de anvelope auto, va pot spune ca treaba cu 5-7 grade este folosita de anumiti producatori cu titlu de recomandare si din cate stiu pentru anvelopele auto de vara "normale". La moto cu siguranta nu este cazul, cel putin la o anvelopa sport sau sport-touring de generatie noua. Anvelopele moto au alta compozitie si doar daca te gandesti cat de repede se pot uza anumite anvelope si cum arata o anv sport dupa cateva ture de circuit chestia asta e evidenta. In ceea ce ma priveste am observat clar diferenta cand am ramas prins pe gheata pe o trecatoare in Alpi impreuna cu o masina. La mine a fost controlabila treaba pe roata spate, masina in schimb nu s-a putut misca pana nu a dat soarele si s-a topit stratul subtire de gheata. Deci desi intr-adevar este riscant, nu merita sa jungi acolo si desi nu se compara cu aderenta pe timp de vara, o anvelopa moto poate merge si pe temperaturi negative (fara gheata pe asfalt, evident) in conditii decente, dupa ce se incalzeste putin. Nu se compara cu o anvelopa auto de vara care devine mult mai periculoasa. ia zi ce accesorii dai de la tdmeu? @linx: chiar daca treci la bmw, buuuuuu, esti invitat la intrunire. Revin azi mai pe seara cu un raspuns. Si normal ca vin la intrunire (cu TDM-ul in suflet daca nu calare pe el...). Ca doar nu mi-a scapat nici o editie pana acum. Editat Ianuarie 15, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Cauciucurile care nu-s de iarna, de la +7 grade in jos (temperatura mediului inconjurator), ies din plaja de functionare normala. Ceea ce inseamna ca vor cobori sub limita de elasticitate care le ofera eficienta. Cred ca nu avem pe mobre pneuri care sa respecte Directiva 92/23/CE a Consiliului Europei (adica sa aiba inscriptionat M+S sau similar), iar legat de lege, asta spune Articolul 102 alineatul 1, punct 28. - Constituie contravenții Âşi se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni următoarele fapte săvârÂşite de persoane fizice:conducerea autovehiculului pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă. Iar la Articolul 112 alineatul (1), litera h1) Certificatul de înmatriculare, sau de înregistrare, ori dovada înlocuitoare a acestuia se reține de către poliția rutieră atunci când autovehiculul nu este dotat, la circulația pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, cu anvelope de iarnă. Clar? ma doare la banana ambele caucioace sunt M+S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Motivul trei: nu trebuie sa iti fie frig sa bagi raceala in oase! Mainile de exemplu si in perioada verii sufera de multe ori de frig. Aceste ....friguri le vom resimtii dupa spusele doctorului. Confirm, eu platesc acum aventurile din tinerete Mai bine stati pe c urul vostru pana se mai incalzeste putin Credeti-ma, "bucuria" de a merge la zero grade nu compenseaza disconfortul de la 40+ ani Fratilor, pana la urma cum e cu noul regulament, privind obligativitatea folosirii cauciucurilor de iarna? Ne afecteaza si pe noi? Adica, neavand cauciucuri de iarna pt motociclete, avem voie sa circulam in perioada asta? Treaba cu aderenta redusa pe temperaturi scazute, e intr-adevar o problema. Cred ca oricat de moi ar fi gumele din dotare, tot se rigidizeaza prea mult la temperaturi mici...prin urmare...pe franare de urgenta esti ca un fel de sanie. Ti-ai raspuns singur la intrebare In plus, legea se aplica doar daca conditiile de drum obliga folosirea acestor anvelope Deci daca e asfalt uscat pot fi si minus 30 grade, daca ai sange in testicule nu iti zice nimeni nimic Eventual isi fac politistii cruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) Ok, deci daca e careva interesat de un 900 negru, frumusel, uitati o varianta... /index.php?/topic/672860-vand-yamaha-tdm-900-abs-2006-complet-accesorizata/ Pentru cei care au deja unul, daca v-ar interesa ceva din lista de mai jos dati-mi de stire. N-am stat sa ma gandesc la preturi ca de... poate nu le vrea nimeni si oricum nu cred ca le pot da decat dupa ce vand mobra sau daca o iau pe-a doua pana atunci (putin probabil). Accesorii (optionale): - genti laterale Kappa K33, negu mat. + suporti Givi pentru genti laterale Givi V35/Kappa K33 - suporti genti laterale originale Yamaha (cu astia am luat-o, doar suportii) - topcase Kappa K49 (capac negru lucios) cu rack superior Givi - tankbag magnetic Givi T440N - sa aftermarket Top Sellerie - un al doilea parbriz MRA, modificat, foarte scurt Piese si consumabile (optionale): - kit rulmenti jug (inferior, superior, saibe si garnituri) - rulmenti si simeringuri OEM Yamaha pentru roti si foaie (set complet - 5 rulmenti, 4 simeringuri) - cablu de ambreiaj nou OEM Yamaha Editat Ianuarie 16, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) In final, spune-mi si mie te rog, cat ai dat pe ea si eventual da-mi un link cu anuntul sa vad despre ce e este vorba. Intentionez sa o pun si eu la vanzare zilele astea. Acum cand vad ca au fost oamenii interesati la sfarsit de an... imi pare rau ca nu m-am miscat mai repede Salut LinX si multumesc pt raspunsul detaliat. Punctele mentionate de mine sunt doar pareri preliminare, trebuie sa vad cum mi se va parea dupa ce fac cativa km cu ea. BTW, am vazut ca ai Pirelli Angel ST pe a ta, cum ti s-au parut anvelopele? Eu oscilez intre astea si Michelin Pilot Road 2 (sau 3, daca imi voi permite). Legat de intrebarea ta, motocicleta este asta (poze mai bune aici), si am luat-o la pretul de EUR 2800, cu genti laterale Krauser si consumabile schimbate. Personal mi s-a parut OK, mai ales ca motorul se afla intr-o stare foarte buna. Eu iti urez succes la vanzare si sa-ti gasesti un motor care sa-ti placa. Legat de accesoriile pe care le-ai mentionat, care ar fi pretul pt topcase si placa? De asemenea, tu ai handguarduri de DL? Daca da, au fost greu de montat, din ce am citit am vazut ca e nevoie de cateva modificari pe la prinderi? Multumesc inca o data Editat Ianuarie 16, 2012 de Shorty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Salut LinX si multumesc pt raspunsul detaliat. Punctele mentionate de mine sunt doar pareri preliminare, trebuie sa vad cum mi se va parea dupa ce fac cativa km cu ea. BTW, am vazut ca ai Pirelli Angel ST pe a ta, cum ti s-au parut anvelopele? Eu oscilez intre astea si Michelin Pilot Road 2 (sau 3, daca imi voi permite). Legat de intrebarea ta, motocicleta este asta (poze mai bune aici), si am luat-o la pretul de EUR 2800, cu genti laterale Krauser si consumabile schimbate. Personal mi s-a parut OK, mai ales ca motorul se afla intr-o stare foarte buna. Eu iti urez succes la vanzare si sa-ti gasesti un motor care sa-ti placa. Legat de accesoriile pe care le-ai mentionat, care ar fi pretul pt topcase si placa? De asemenea, tu ai handguarduri de DL? Daca da, au fost greu de montat, din ce am citit am vazut ca e nevoie de cateva modificari pe la prinderi? Multumesc inca o data Facusem un scurt review despre Angel ST, dar nu mai stiu daca aici sau pe forumul TDM al lui Korben, care nu mai este. Am mai avut Conti Road Attack inainte (2 perechi... 3 spate si 2 fata de fapt), Michelin-uri n-am avut. Sfatul meu ar fi sa mergi cu toata increderea pe anvelopele astea (Angel ST), mi s-au parut absolut senzationale, din toate punctele de vedere. Incerc sa nu vorbesc in superlative de obicei si sa fiu cat pot de obiectiv, dar... merita sa fac o exceptie de data asta. Motocicleta ai luat-o bine. Gentile sunt foarte tari iar scutul ala motor... ah, cat imi doream unu' de-ala la un moment dat. Merci / Ma gandesc si iti dau saptamana asta o cotatie pentru topcase. Legat de handguarduri, sunt de DL, da. Am avut si le-am dat jos, dupa ce am rupt una dintre ele. Nu merita efortul si cheltuiala, desi altii s-ar putea sa fie de alta parere. Combinatia cea mai buna consider ca e manusi ok + mansoane incalzite. De asemenea, vara e placut sa-ti ventilezi mainile. Ref la montaj, vezi pe site-ul JBX TDM instructiunile exacte; trebuie sa faci la strung un sant in capetele de ghidon. Insa poti sa sari peste partea asta si sa le montezi cumva in tensiune; n-o sa arate mai bine dar macar nu modifici contragreutatile (e vreo 20 euro una sau chiar mai mult). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Nu ma pot abtine sa nu spun, inca o data, ca TDM-ul lui Linx este unul dintre cele mai frumoase TDM-uri de la noi! Pacat c-o vinzi, Linx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Nu ma pot abtine sa nu spun, inca o data, ca TDM-ul lui Linx este unul dintre cele mai frumoase TDM-uri de la noi! Pacat c-o vinzi, Linx! Subscriu. Tare fainut motoru' lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Zi-mi si mie secretul. Cum se face ca tie nu ti-au ruginit galeriile? Chiar si blocul motor pare foarte curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Merci, merci... Zi-mi si mie secretul. Cum se face ca tie nu ti-au ruginit galeriile? Chiar si blocul motor pare foarte curat. Presupun ca nu cu mine vorbeai, nu? Nu de-alta, dar exista ceva rugina in partea inferioara a galeriilor, iar vopseaua pe blocul motor in anumite locuri nu mai e ca noua (poate ca asta nu se observa in poze). Legat de galerii, exista un spray penytru asa ceva care face minuni. Il gasesti pe Louis, nu mai stiu cum se numeste. Varianta mai scumpa dar cu siguranta mai ok ar fi sa cauti niste galerii de la modelele mai vechi (2002, 2003...), care sigur sunt facute din alt material si au o culoare argintie-albastruie. Cred ca sunt facute din inox, pe cand astea ale noastre sunt facute din cupru sau ceva, habar n-am. Oricum, daca te uiti la Emil sau Andrei, galeriile lor arata ca noi; n-am vazut nici un fel de depuneri pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Merci, merci... Presupun ca nu cu mine vorbeai, nu? Nu de-alta, dar exista ceva rugina in partea inferioara a galeriilor, iar vopseaua pe blocul motor in anumite locuri nu mai e ca noua (poate ca asta nu se observa in poze). Legat de galerii, exista un spray penytru asa ceva care face minuni. Il gasesti pe Louis, nu mai stiu cum se numeste. Varianta mai scumpa dar cu siguranta mai ok ar fi sa cauti niste galerii de la modelele mai vechi (2002, 2003...), care sigur sunt facute din alt material si au o culoare argintie-albastruie. Cred ca sunt facute din inox, pe cand astea ale noastre sunt facute din cupru sau ceva, habar n-am. Oricum, daca te uiti la Emil sau Andrei, galeriile lor arata ca noi; n-am vazut nici un fel de depuneri pe ele. multumesc pt complimente. nu am nici un merit . miau! legat de handguards eu din astea am si sunt bune cine ma invata si pe mine cum se folosete goclevaru' ca manualu e destul de vag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 cine ma invata si pe mine cum se folosete goclevaru' ca manualu e destul de vag... Simplu. Primul pas e sa faci rost de iGO 8.3.4 (parca asta era versiunea...), il copiezi pe card (e mai bine decat sa folosesti memoria interna) si redenumesti fisierul igo.exe - mobilenavigator.exe (sau cum se numeste cel de pe dispozitiv). Eventual umbli in fisierul sys.txt si modifici acolo rezolutia si alte cateva chestii. Explicatiile ar trebui sa fie incluse in kit. Si ia-ti un card bunicel, nu neaparat "cel mai", ca sa citeasca repede de pe el. Nici nu te gandi sa pastrezi mizeria aia de soft de navigatie cu care vine. Adica il poti pastra, dar nu-l folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Se gaseste spray de temperatura negru mat cu care se pot vopsi galeriile ... costa pana in 30 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) cine ma invata si pe mine cum se folosete goclevaru' ca manualu e destul de vag... Si io tot asa am facut, cum spune Linx. Atat doar ca io am facut upgrade la 8.3.2 de la iGo fata de ceea ce era pus de Cava. O sa mai caut sa vad daca au aparut variante mai noi, pana nu-i inchid astia definitiv pe pirati. Aha. Am vazut ca exista versiunea 8.3.13. Asa ca p-asta s-o cauti, Andrei. Si hartile cele mai noi le-am gasit din 2011 (cu retele ridicate in iunie 2010 - ma refer la Romania, desigur). Dar trebuie cautat, poate or fi ridicate si harti mai noi... Editat Ianuarie 17, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 ms pt info! cine se baga pe 17-19 februarie, la intrunire in Hațeg - organizator: Clubul Road Patrol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Si io tot asa am facut, cum spune Linx. Atat doar ca io am facut upgrade la 8.3.2 de la iGo fata de ceea ce era pus de Cava. O sa mai caut sa vad daca au aparut variante mai noi, pana nu-i inchid astia definitiv pe pirati. Aha. Am vazut ca exista versiunea 8.3.13. Asa ca p-asta s-o cauti, Andrei. Si hartile cele mai noi le-am gasit din 2011 (cu retele ridicate in iunie 2010 - ma refer la Romania, desigur). Dar trebuie cautat, poate or fi ridicate si harti mai noi... Am gresit : corect e 8.3.5.193... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Se gaseste spray de temperatura negru mat cu care se pot vopsi galeriile ... costa pana in 30 lei Da, dar trebuie curatate de vopseaua veche si rugina mai intai, iar asta e cam greu. Oricum, am vazut ca ceea ce pare rugina pe galerii, de multe ori este doar noroi care s-a ars si a capatat culoarea caramidei (ca doar tot din noroi ars e facuta si aia), fiind si usor zgrunturos arata exact ca rugina, dar nu e. ma rog, in anumite cazuri e chiar rugina. Eu am avut surpriza la mobra de dinaintea TDM-ului sa vad ca ceea ce parea rugina pe galerii, a cazut imediat cand a fost spalata cu jetul rece, incinsa fiind - asta e din ciclul "don't try this at home" - insa a funtionat, probabil din cauza ca galeriile erau dilatate si s-au contractat rapid sub jetul rece, stratul acela a crapat si "rugina" a cazut, lasand vopseaua neagra originala de dedesubt neatinsa !! Nu am riscat sa aplic acelasi procedeu si la TDM ca sa aflu daca e rugina sau noroi ars... Ce cod are sparay-ul pt galerii de pe louis ? Eu nu am gasit. Editat Ianuarie 17, 2012 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.