Fotok Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 asta e cu toba intermediara sau fara? cu toba intermediara. nu am reusit sa gasesc pe nimeni sa imi faca un Y fain. daca gasesc atunci pot sa elimin toba intermediara si cand vreau sa o pun la loc. Sistemul meu e bolt-on. si vecinii nostrii au TDM uri la greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Eu am gasit in cluj cu 50-60 lei sa imi faca legatura dar nu y, pentru ca vreau doar pe o parte. la un atelier de evacuari auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 si vecinii nostrii au TDM uri la greu Par a avea mai "la greu" decat noi! Sau doar se strang la intruniri ceva mai multi decat o facem noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 predomina modelele de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Si eu vreau sa schimb tobele (inclusiv pe cea mare de sub mobra) si sa las numai una pe partea dreapta. Am vorbit anul trecut cu Vick si mi-a recomandat pe cineva in Buc. care sa-mi faca legatura intre galerie si toba. Faza e ca nu vreau dupa aceea sa cada tencuiala cand plec de langa bloc. A mai facut cineva genul asta de modificare? Ce riscuri avem pe la ITP cu toba neomologata? Se subantelege ca tobele vechi trebuiesc pastrate pentru o eventuala vanzare a mobrei. Noul proprietar nu poate trece de RAR cu tobe neomologate. Corect? Oameni buni, de unde fac si eu rost de un cui din ala cu tot cu siguranta? Tocmai ce am constatat ca-mi lipseste la etrierul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Noul proprietar nu poate trece de RAR cu tobe neomologate. Corect? Oameni buni, de unde fac si eu rost de un cui din ala cu tot cu siguranta? Tocmai ce am constatat ca-mi lipseste la etrierul spate. Corect http://www.kampurmotors.ro/ yahoo mess kampurmotors sau PM aici, userul este /index.php?/user/56389-kampur-motors/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Eu am gasit in cluj cu 50-60 lei sa imi faca legatura dar nu y, pentru ca vreau doar pe o parte. la un atelier de evacuari auto. evacuarea pe o parte e simplu de facut. se gaseste pe ebay teava gata din inox pt tdm. sau toba cu tot, colieri teava etc la 140 dollari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Neaparat trebuie renuntat si la intermediara altfel suna aiurea . Nu e mare filozofie cu tobele astea ... doar trebuie tinut cont de cateva lucruru ca sa faceti sunetul pe care il doriti : lungimea tobei , diametrul tevii interioare ...,diametrul tobei , densitatea vatei si DB kiler . Toate tobele sport sunt cu evacoare libera te uiti pe o parte si vezi pe cealalta . In mare o toba subtire in diametru va suna mai ascutit decat una mai groasa iar O toba mai scurta va suna mai tare si mai neuniform decat una mai lunga . Pt diminuarea zgomotului se ataseaza un DB killer care e ft simplu de facut si care in functie de lungimea lui atenuiaza mai mult sau mai putin ... undeva pana la 50 % din zgomot . Acum , parerea mea e ca o toba pt noi e buna de 40 cm lungime si 12 cm in diametru + db killer pt ajustare functie de nevoi. Nu trebuie sa va fie frica sa luati o toba pt ca suna prea tare deoarece daca e destul de lunga ( zic eu minim 40cm ) si nu-i ft subtire se poate ajusta sunetul relaxat . Tobele subtiri merg ft bine pe speed-uri , dau urletul ascutit in ture mari ... dar la noi trebuie un pic mai voluminoase pt a face bass-ul ala frumos de 2 cilindri sau monocilindru . Toate astea le zic din ce-am probat , vazut , modificat pe motoarele mele , si e asa in mare .... o toba adevarata se face pt fiecare motor in parte si costa cate 300-500 euro Eu am 2 db killere si le mai alternez cand ma plictisesc sau daca am drumuri mai lungi ... iar cateodata le scot si de tot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 intrunirea de anul aceasta are la loc la Raul Sadului in perioada 1-4 iunie. mai multe detalii la topic intrunire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Am montat aseara kitul xenon pe faza scurta. Sa ma bati cu sapa daca inteleg de ce lumineaza in halul asta. La 3m in fata mobrei se face un semicerc luminos iar pe mijloc unde este cel mai important nu se vede nimic. Fix la fel se intampla si cu becul standard. Oare sa scot lupa? Voi ce solutii aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Am montat aseara kitul xenon pe faza scurta. Sa ma bati cu sapa daca inteleg de ce lumineaza in halul asta. La 3m in fata mobrei se face un semicerc luminos iar pe mijloc unde este cel mai important nu se vede nimic. Fix la fel se intampla si cu becul standard. Oare sa scot lupa? Voi ce solutii aveti? exact acelasi effect e si la mine. am scos si lupa si tot o potcoava de lumina am, dar macar e deranjant pentru cei ce vin din fatza deci a ramas versiunea fara lupa. pe mine ma intereseaza mai mult sa fiu vazut decat sa vad eu bine. incerc sa nu ma prinda intunericul pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Am montat aseara kitul xenon pe faza scurta. Sa ma bati cu sapa daca inteleg de ce lumineaza in halul asta. La 3m in fata mobrei se face un semicerc luminos iar pe mijloc unde este cel mai important nu se vede nimic. Fix la fel se intampla si cu becul standard. Oare sa scot lupa? Voi ce solutii aveti? Pe tdmromania a explicat liviu cum l,a montat http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=15&t=78&sid=9e690607559e38cafc0599e22fa795ac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 eu nu am lupa la 3VD. xenonul vine exact in locul becului standard ce la avut. deci nu trebuia sa fac nici o modificare. chestia e ca tot potcoava de lumina am o sa vedeti la intrunire. mai avem cateva zile de asteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 eu nu am lupa la 3VD. xenonul vine exact in locul becului standard ce la avut. deci nu trebuia sa fac nici o modificare. chestia e ca tot potcoava de lumina am o sa vedeti la intrunire. mai avem cateva zile de asteptat. tu ai 3vd, stiu asta, linkul era pt cristiboroi care are 4tx tu nu cumva aveai becurile alea de 35W sau aveai h4 de 55/60w? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 acum am xenon pe stangul si H4 55 w pe dreptul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Oameni buni, de unde fac si eu rost de un cui din ala cu tot cu siguranta? Tocmai ce am constatat ca-mi lipseste la etrierul spate. 68 de lei perechea, cu tot cu sigurante, dar nu sunt pe stoc, vin la comanda. Asta daca nu ai rezolvat deja sau nu gasesti pe la dezmembrari - la fel e si pe Buldog, pe FZR, pe VMAX, pe Diversion, pe XJ900, pe XJR, pe Virago 1100 si pe alte Yamahe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Multumesc mult ottoMan, am rezolvat intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Am montat aseara kitul xenon pe faza scurta. Sa ma bati cu sapa daca inteleg de ce lumineaza in halul asta. La 3m in fata mobrei se face un semicerc luminos iar pe mijloc unde este cel mai important nu se vede nimic. Fix la fel se intampla si cu becul standard. Oare sa scot lupa? Voi ce solutii aveti? Ceva nu-i in regula ... vezi daca ai asezat bine becul in soclu ... Verifica si distanta de la flansa becului pana in dreptul ""filamentului"" sa vezi daca e aceeasi cu becul original , poate ti-a dat alt bec cu flansa schimbata . Si eu mi-am pus si se vede perfect .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Vand tobe Vick cu tot cu Y - tobele au urmatoarele specificatii - 35 cm lungime, 10 cm diametru, deschiderea de 5 cm. Y -ul este confectionat din teava speciala de esapamente pentru masini sport, deci nu rugineste. bonus 2 silencere Pret de vanzare tobe + Y = 160 euro vandut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Am cateva piese de vanzare din dezmembrarea unui tdm 850 din 1993 Thermostat 50lei Saua 150lei Janta spate neechipata 200lei Janta fatza lovita 80lei Radiator(putin deformat,nu curge,potriveste la prinderi) 80lei Cooler 80lei Rezervor 400lei Stop frana 100lei Aparatoare plastic roata spate 80lei Codita numar 50lei Carena lateral dreapta 100lei Melc km 30lei Airbox cu filtru k&n 100lei Coturi evacuare 50lei Rezervor ulei 70lei Carena spate (codita )100lei Faruri 300lei Ceasuri bord 150lei Tobe Tdm(cea de pe dreapta lovita)-150lei Scut motor-evacuari 35lei Discuri de frana fatza de TDM 400lei/set Cauciucuri :Pirelli MT68 110/80R18 DOT408 Dunlop sportmax 150/70ZR17 DOT2503 mai duc un sezon - 50lei/buc Toba originala de Hornet adaptata pt Tdm - 200lei Baterie Nitro 12Ah in stare foarte buna 12.8V - 50lei Cateva poze sunt pe bursa locala Cluj pag.477 /index.php?/topic/195522-bursa-locala/page__st__4760 Ar mai fi si alte maruntisuri,poze la cerere. tel.0740791468 Editat Mai 28, 2012 de luccyus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Vand tobe Vick cu tot cu Y - tobele au urmatoarele specificatii - 35 cm lungime, 10 cm diametru, deschiderea de 5 cm. Y -ul este confectionat din teava speciala de esapamente pentru masini sport, deci nu rugineste. bonus 2 silencere Pret de vanzare tobe + Y = 160 euro vandut Fotok, spune-mi te rog ce cauciucuri sunt in poza ? oare pot pune pe spate 160/60 - 17 ? Editat Mai 28, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Ceva nu-i in regula ... vezi daca ai asezat bine becul in soclu ... Verifica si distanta de la flansa becului pana in dreptul ""filamentului"" sa vezi daca e aceeasi cu becul original , poate ti-a dat alt bec cu flansa schimbata . Si eu mi-am pus si se vede perfect .. Becul este la fel ca cel cu halogen in ceea ce priveste dimensiunile, flansa etc. In poza se poate vedea forma fasciculului pe un perete la vreo 30cm de far. O sa merg diseara la un specialist sa-mi spuna ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Atentie, populatie TDM-ista! ...si nu numai... Cea de-a cincea intrunire nationala Yamaha TDM va avea loc in week-end-ul viitor! Pentru ca vremea nu este un factor de neglijat, s-a modificat schimbarea si anume locul de desfasurare va fi cabana Paltinis, in loc de Raul Sadului. Perioada in care ne-nghesuim cu totii la Paltinis este 1-4 iunie! Cine mai vrea loc la cabana sa faca bine sa anunte, altfel va avea parte doar de cortul din dotare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Salutare, nu stiu daca s-a mai discutat despre rezervoarele de pe TDM 3VD, dar eu am observat, dupa mai multe alimentari, ca rezesvorul nu prea are 18 litri, asa cum este scris in specificatii, si nici rezerva nu prea este de 3,5 litri, cum ar trebui sa fie conform acelorasi spacificatii. Din ce am observat eu, rezervorul are maxim 15,5-16,0 litri iar rezerva intre 2,5-3,0 litri. Va rog veniti cu argumente si experiente proprii. Merci! Asfalt uscat si distractie la intalnirea TDM-istilor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Fotok, spune-mi te rog ce cauciucuri sunt in poza ? oare pot pune pe spate 160/60 - 17 ? Pe spate este k60 scout, poti pune dimensiunea aia dar nu treci itp si scjimbi ciclistica in mai rau Salutare, nu stiu daca s-a mai discutat despre rezervoarele de pe TDM 3VD, dar eu am observat, dupa mai multe alimentari, ca rezesvorul nu prea are 18 litri, asa cum este scris in specificatii, si nici rezerva nu prea este de 3,5 litri, cum ar trebui sa fie conform acelorasi spacificatii. Din ce am observat eu, rezervorul are maxim 15,5-16,0 litri iar rezerva intre 2,5-3,0 litri. Va rog veniti cu argumente si experiente proprii. Merci! Asfalt uscat si distractie la intalnirea TDM-istilor!!! cum ai ajuns la concluzia asta? Eu am alimentat cel mai mult 17,1 litri, am alimentat 14,2 si nu intrasem pe rezerva alta data. Tu cum alimentezi? Eu stau pe mobra si o in dreapta pana se umple din prima pana la buza de sus a busonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.