Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios.

 

La 850 sint 2 oringuri, ala mare de 70mm pe exterior cu 3.5mm grosime, si mai e unul de vreo 12mm in diametru. Champions venea inainte cu oringul mare, dar au renuntat la el.

 

Le poti cumpara separat de la magazinele de oringuri, ala mare de exemplu l-am gasit la adix.ro. Gasesti pe louis dimensiunea exacta pentru oringul mare la 900 -- probabil e acelasi cu cel de la 850, apare in pdf-ul de pe site. Ala mic trebuie cumparat dupa dimensiuni, nu-l gasesti decat la reprezentanta altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci pt raspunsuri :)

Cred ca am sa dau o tura pe la Yamaha, oricum voiam sa intreb si de intinzatorul "nou" de lant de distributie si un cric central. Yamaha banuiesc ca inseamna Dual Tours, nu? Am inteles ca ar exista un discount pt TDMisti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios.

 

In general nu. Poate la unii producatori de filtre, dar ma indoiesc, pentru ca e un filtru care merge la mai multe modele si mi s-ar parea ciudat sa aiba toate acelasi diametru la oringul capacului.

La capac exista un o-ring mare si unul mic, in coada capacului. Cel mare cred ca poti sa il tii lejer vreo 2 schimburi (adica teoretic vreo 4 schimburi de ulei), iar ala mic chiar si mai mult.

Eu unul am preferat sa imi comand o-ringuri si saibe de bronz pe care sa le am la fiecare schimb; de asemenea am schimbat filtrul la aproape fiecare schimb de ulei.

Saibele de la suruburile de drenaj - saiba originala de la surubul mare (cu cap de 17mm), daca o iei de la Yamaha e acum dintr-un soi de aluminiu si nu prea merge refolosita, asa ca recomand sa iei saibe de undeva de la piata sau pe unde gasesti. Si pe Louis au, dar sunt mai scumpe. Saibele de cupru merg refolosite, preferabil dupa ce le tii in foc pana la incadescenta, pentru a-si extinde volumul din nou; procedura nu merge repetata din cate stiu.

 

Deci filtru ia ce vrei (la Mann Filter codul e MW 64), comanda oringurile de la Motodynamics sau Dual Tours si ia-ti saibe de la un magazin de piese auto / piata etc. Cred ca mai stiu si cuplurile la suruburi pe de rost... 35nm la surubu mare, 30nm la cel de la baie, 6 sau 8nm la suruburile capacului. :)

 

Btw, vezi sa torni uleiul in doi pasi, cum scrie in manual, nu pe tot odata ca o sa-ti dea pe din-afara in timp ce-l torni.

 

Credeam ca iubita ta e TDM-ul :))

Threesome

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discount face doar Ottoman, care nu e magazin Yamaha dar e tdmist

 

 

 

La tăți ni-i greu mwink.gif

 

 

Discount se face doar pentru TDM-isti la piese originale si doar prin Ambulanta Moto.

Este vorba de sponsorizarea cu care ne-a ajutat anul acesta Yamaha.

Cei interesati de piese sa-l contacteze pe ottoMan si va primi pretul cu discount-ul dedicat TDM-istilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general nu. Poate la unii producatori de filtre, dar ma indoiesc, pentru ca e un filtru care merge la mai multe modele si mi s-ar parea ciudat sa aiba toate acelasi diametru la oringul capacului.

La capac exista un o-ring mare si unul mic, in coada capacului. Cel mare cred ca poti sa il tii lejer vreo 2 schimburi (adica teoretic vreo 4 schimburi de ulei), iar ala mic chiar si mai mult.

Eu unul am preferat sa imi comand o-ringuri si saibe de bronz pe care sa le am la fiecare schimb; de asemenea am schimbat filtrul la aproape fiecare schimb de ulei.

Saibele de la suruburile de drenaj - saiba originala de la surubul mare (cu cap de 17mm), daca o iei de la Yamaha e acum dintr-un soi de aluminiu si nu prea merge refolosita, asa ca recomand sa iei saibe de undeva de la piata sau pe unde gasesti. Si pe Louis au, dar sunt mai scumpe. Saibele de cupru merg refolosite, preferabil dupa ce le tii in foc pana la incadescenta, pentru a-si extinde volumul din nou; procedura nu merge repetata din cate stiu.

 

Deci filtru ia ce vrei (la Mann Filter codul e MW 64), comanda oringurile de la Motodynamics sau Dual Tours si ia-ti saibe de la un magazin de piese auto / piata etc. Cred ca mai stiu si cuplurile la suruburi pe de rost... 35nm la surubu mare, 30nm la cel de la baie, 6 sau 8nm la suruburile capacului. :)

 

Btw, vezi sa torni uleiul in doi pasi, cum scrie in manual, nu pe tot odata ca o sa-ti dea pe din-afara in timp ce-l torni.

 

 

Threesome

 

Merci mult pt detalii, inseamna ca am sa-i fac o vizita lui ottoman.

 

N-am uitat nici de topcase, doar ca am fost cam prins saptamana asta. Ne auzim saptamana viitoare, ca as schimba si cablul de ambreiaj daca tot ma duc. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H7 si h1 parca s-a discitat acum cateva pagini

 

E clar ca obisnuinta e a doua natura a omului

Ma refer la faptul ca detaliile tehnice repetitive se scriu aici, si pe tdmromania bate vantul :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spuneam de acel tacanit(taca taca taca) :kick: care vine ziceam eu de la distributie.Banuiam ca e intinzatorul de lant distributie,dar azi am verificat.Am desfacut cele 2 capacele din dreapta si am pus motorul la punct.Am desfacut intinzatorul si surpriza,e in stare perfecta,merge usor,piedica blocheaza.Deci inseamna ca e de la altceva.Tacanitul nu se aude la relanti,se aude imediat ce accelerezi sau intri in frana de motor.Ca semnalmente la ce am mai citit si eu pe aici ar fi de la intinzator.Deci cum acesta e bun mai ramane lantul de distributie zic eu.maine ii desfac capacul de la culbutori si o sa vad mai multe.Cu okazia asta sa i fac si reglajul la supape.Daca aveti vreo idee sau sugestie eu sunt ascultator.O sa revin cu poze detaliate.Daca e lantul de distrubutie chestia nasoala e ca tre sa i defac pompa de ulei ca sa pot sa-l scot.

 

P.S Logic ca a sarit de la punct cand am desfacut intinzatorul :baldy:

 

Astept idei si sugestii,

 

bafta tuturor

Editat de suzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut capacul la culbutori si am verificat lantul de distributie.Bataia se aude cand lantul de distributie bate in patina superioara situata exact intre pinioanele de actionare al axelor cu came.Am rotit manual motorul cu cheia de 19,cand face compresie lantul e intins...cand se destinde este foarte lejer intre pinioane ,asa de lejer ca da sa sara de la punct.mentionez ca intinzatorul de lant isi face treaba.Mi se pare ca lantul distributie este foarte uzat si slab si de aceea joaca inte pinioane.O sa l schimb ca e mai iefin decat intinzatorul.A mai schimbat cineva?

 

bafta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, functioneaza fara nicio modificare ! astazi i-am pus un amortizor de pe un 3vd 1992 (?!?! cred ?!?!) si am scos iar dihania pe strada, dupa ce am mers cateva saptamani cu amortizorul spate muci, in sfarsit pot sa intru in curbe fara sa simt tdm-ul ca pe o salupa in valuri :laugh:

 

multumesc Cristi (Cavaleru) pentru ajutor !

 

 

Aha! Asta-nseamna ca-l vom vedea, din nou, pe Iorgu pe-o roata prin Bucale!

Bravo!

Sa-nceapa distractia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, functioneaza fara nicio modificare ! astazi i-am pus un amortizor de pe un 3vd 1992 (?!?! cred ?!?!) si am scos iar dihania pe strada, dupa ce am mers cateva saptamani cu amortizorul spate muci, in sfarsit pot sa intru in curbe fara sa simt tdm-ul ca pe o salupa in valuri :laugh:

 

multumesc Cristi (Cavaleru) pentru ajutor !

 

cu placere. te astept la un wheelie demo in fata evoMAG.ro :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara prieteni! :bigstar:

 

 

Ha, ha!

Seara buna!

Sa inteleg ca ai luat mobra lu' Unguru'?

Sau, parca nu e a lui...

A lui era cu aripa argintie, daca bine-mi aduc aminte...

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Inca un fost Transalpist care a trecut la TDM? Welcome! :friends:

Modelul galben-gri incepe sa devina predominant din cate observ.

post-33982-0-21134600-1340289744_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...