fuchsia Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios. La 850 sint 2 oringuri, ala mare de 70mm pe exterior cu 3.5mm grosime, si mai e unul de vreo 12mm in diametru. Champions venea inainte cu oringul mare, dar au renuntat la el. Le poti cumpara separat de la magazinele de oringuri, ala mare de exemplu l-am gasit la adix.ro. Gasesti pe louis dimensiunea exacta pentru oringul mare la 900 -- probabil e acelasi cu cel de la 850, apare in pdf-ul de pe site. Ala mic trebuie cumparat dupa dimensiuni, nu-l gasesti decat la reprezentanta altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Merci pt raspunsuri Cred ca am sa dau o tura pe la Yamaha, oricum voiam sa intreb si de intinzatorul "nou" de lant de distributie si un cric central. Yamaha banuiesc ca inseamna Dual Tours, nu? Am inteles ca ar exista un discount pt TDMisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios. In general nu. Poate la unii producatori de filtre, dar ma indoiesc, pentru ca e un filtru care merge la mai multe modele si mi s-ar parea ciudat sa aiba toate acelasi diametru la oringul capacului. La capac exista un o-ring mare si unul mic, in coada capacului. Cel mare cred ca poti sa il tii lejer vreo 2 schimburi (adica teoretic vreo 4 schimburi de ulei), iar ala mic chiar si mai mult. Eu unul am preferat sa imi comand o-ringuri si saibe de bronz pe care sa le am la fiecare schimb; de asemenea am schimbat filtrul la aproape fiecare schimb de ulei. Saibele de la suruburile de drenaj - saiba originala de la surubul mare (cu cap de 17mm), daca o iei de la Yamaha e acum dintr-un soi de aluminiu si nu prea merge refolosita, asa ca recomand sa iei saibe de undeva de la piata sau pe unde gasesti. Si pe Louis au, dar sunt mai scumpe. Saibele de cupru merg refolosite, preferabil dupa ce le tii in foc pana la incadescenta, pentru a-si extinde volumul din nou; procedura nu merge repetata din cate stiu. Deci filtru ia ce vrei (la Mann Filter codul e MW 64), comanda oringurile de la Motodynamics sau Dual Tours si ia-ti saibe de la un magazin de piese auto / piata etc. Cred ca mai stiu si cuplurile la suruburi pe de rost... 35nm la surubu mare, 30nm la cel de la baie, 6 sau 8nm la suruburile capacului. Btw, vezi sa torni uleiul in doi pasi, cum scrie in manual, nu pe tot odata ca o sa-ti dea pe din-afara in timp ce-l torni. Credeam ca iubita ta e TDM-ul ) Threesome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am inteles ca ar exista un discount pt TDMisti? Discount face doar Ottoman, care nu e magazin Yamaha dar e tdmist Threesome La tăți ni-i greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Discount face doar Ottoman, care nu e magazin Yamaha dar e tdmist La tăți ni-i greu Discount se face doar pentru TDM-isti la piese originale si doar prin Ambulanta Moto. Este vorba de sponsorizarea cu care ne-a ajutat anul acesta Yamaha. Cei interesati de piese sa-l contacteze pe ottoMan si va primi pretul cu discount-ul dedicat TDM-istilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 In general nu. Poate la unii producatori de filtre, dar ma indoiesc, pentru ca e un filtru care merge la mai multe modele si mi s-ar parea ciudat sa aiba toate acelasi diametru la oringul capacului. La capac exista un o-ring mare si unul mic, in coada capacului. Cel mare cred ca poti sa il tii lejer vreo 2 schimburi (adica teoretic vreo 4 schimburi de ulei), iar ala mic chiar si mai mult. Eu unul am preferat sa imi comand o-ringuri si saibe de bronz pe care sa le am la fiecare schimb; de asemenea am schimbat filtrul la aproape fiecare schimb de ulei. Saibele de la suruburile de drenaj - saiba originala de la surubul mare (cu cap de 17mm), daca o iei de la Yamaha e acum dintr-un soi de aluminiu si nu prea merge refolosita, asa ca recomand sa iei saibe de undeva de la piata sau pe unde gasesti. Si pe Louis au, dar sunt mai scumpe. Saibele de cupru merg refolosite, preferabil dupa ce le tii in foc pana la incadescenta, pentru a-si extinde volumul din nou; procedura nu merge repetata din cate stiu. Deci filtru ia ce vrei (la Mann Filter codul e MW 64), comanda oringurile de la Motodynamics sau Dual Tours si ia-ti saibe de la un magazin de piese auto / piata etc. Cred ca mai stiu si cuplurile la suruburi pe de rost... 35nm la surubu mare, 30nm la cel de la baie, 6 sau 8nm la suruburile capacului. Btw, vezi sa torni uleiul in doi pasi, cum scrie in manual, nu pe tot odata ca o sa-ti dea pe din-afara in timp ce-l torni. Threesome Merci mult pt detalii, inseamna ca am sa-i fac o vizita lui ottoman. N-am uitat nici de topcase, doar ca am fost cam prins saptamana asta. Ne auzim saptamana viitoare, ca as schimba si cablul de ambreiaj daca tot ma duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Bucuresti- Tg. Mures - Turda - 430 km consum 4,65% cu coburi si topcase. 6 ore in cap, cu doua alimentari cu carburant si o alimentare pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 salutarea,o mica intrebare,, ce fel de becuri au tdm 4tx cele din faruri ca ,ma bate gandul sa le schimb cu altele de ex blue vision Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 H7 si h1 parca s-a discitat acum cateva pagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Am eu unu daca vrei sa faci o proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 /public/style_emoticons/default/mwink.gif[/img] ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 H7 si h1 parca s-a discitat acum cateva pagini E clar ca obisnuinta e a doua natura a omului Ma refer la faptul ca detaliile tehnice repetitive se scriu aici, si pe tdmromania bate vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Va spuneam de acel tacanit(taca taca taca) care vine ziceam eu de la distributie.Banuiam ca e intinzatorul de lant distributie,dar azi am verificat.Am desfacut cele 2 capacele din dreapta si am pus motorul la punct.Am desfacut intinzatorul si surpriza,e in stare perfecta,merge usor,piedica blocheaza.Deci inseamna ca e de la altceva.Tacanitul nu se aude la relanti,se aude imediat ce accelerezi sau intri in frana de motor.Ca semnalmente la ce am mai citit si eu pe aici ar fi de la intinzator.Deci cum acesta e bun mai ramane lantul de distributie zic eu.maine ii desfac capacul de la culbutori si o sa vad mai multe.Cu okazia asta sa i fac si reglajul la supape.Daca aveti vreo idee sau sugestie eu sunt ascultator.O sa revin cu poze detaliate.Daca e lantul de distrubutie chestia nasoala e ca tre sa i defac pompa de ulei ca sa pot sa-l scot. P.S Logic ca a sarit de la punct cand am desfacut intinzatorul Astept idei si sugestii, bafta tuturor Editat Iunie 18, 2012 de suzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Nu stiam ca sare de la punct cand umbli la intinzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Am desfacut capacul la culbutori si am verificat lantul de distributie.Bataia se aude cand lantul de distributie bate in patina superioara situata exact intre pinioanele de actionare al axelor cu came.Am rotit manual motorul cu cheia de 19,cand face compresie lantul e intins...cand se destinde este foarte lejer intre pinioane ,asa de lejer ca da sa sara de la punct.mentionez ca intinzatorul de lant isi face treaba.Mi se pare ca lantul distributie este foarte uzat si slab si de aceea joaca inte pinioane.O sa l schimb ca e mai iefin decat intinzatorul.A mai schimbat cineva? bafta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Aici ai ceva detalii. Scuze, stiam ca Zoly explicase ceva, dar vad ca sunt doar poze de cand a schimbat distributia. Editat Iunie 19, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Da, functioneaza fara nicio modificare ! astazi i-am pus un amortizor de pe un 3vd 1992 (?!?! cred ?!?!) si am scos iar dihania pe strada, dupa ce am mers cateva saptamani cu amortizorul spate muci, in sfarsit pot sa intru in curbe fara sa simt tdm-ul ca pe o salupa in valuri multumesc Cristi (Cavaleru) pentru ajutor ! Aha! Asta-nseamna ca-l vom vedea, din nou, pe Iorgu pe-o roata prin Bucale! Bravo! Sa-nceapa distractia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Da, functioneaza fara nicio modificare ! astazi i-am pus un amortizor de pe un 3vd 1992 (?!?! cred ?!?!) si am scos iar dihania pe strada, dupa ce am mers cateva saptamani cu amortizorul spate muci, in sfarsit pot sa intru in curbe fara sa simt tdm-ul ca pe o salupa in valuri multumesc Cristi (Cavaleru) pentru ajutor ! cu placere. te astept la un wheelie demo in fata evoMAG.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Buna seara prieteni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Buna seara prieteni! Ha, ha! Seara buna! Sa inteleg ca ai luat mobra lu' Unguru'? Sau, parca nu e a lui... A lui era cu aripa argintie, daca bine-mi aduc aminte... Editat Iunie 20, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Buna seara prieteni! sa fie intr-un ceas bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Buna seara prieteni! Si eu am crezut ca mi-a furat-o dar m-am uitat pe geam si e inca acolo, cuminte. Frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Buna seara prieteni! Ia uite cine-a venit pe acilea Noroc, maestre si salutari doamnei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Va multumesc tuturor pt primirea calduroasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Inca un fost Transalpist care a trecut la TDM? Welcome! Modelul galben-gri incepe sa devina predominant din cate observ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.