piffi Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Exista kit de upgradare a franelor cu ajutorul caruia poti monta etrieri cu 4 pistonase de pe gsxr. Uite aici cam cum ar trebui facut: http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/33920-sv-racing-parts-gsxr-4-pot-tokiko-brake-caliper-adapter-brackets.html multumesc frumos de info,acum ca vine frigul o sa studiez cu atentie acesta inbunatatire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 multumesc frumos de info,acum ca vine frigul o sa studiez cu atentie acesta inbunatatire Poate ca la modelul de 650 o rezolvai doar cu niste furtune cu insertie metalica,dar modelul de 1000 este potent. Eu am avut TL 1000 si stiu cum trage un V2...Sa nu mai zic ca mobra asta daca o incarci cu bagaje si mai pui si pasager,n-o sa mai franeze la fel de bine. Vezi ca scriu mai multe baietii pe grupul de vstrom Spior la treburi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Mai punem și noi, TDM-iștii bucureșteni, de-o cană de vorbe la locul faptei (str. Matei Voievod, nr. 67), în ziua obișnuită (joi, 3 decembrie) la ora cunoscută (19)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Va salut,ma puteti ajuta va rog cu ceva sfaturi in privinta modelului Yamaha TDM 900i my07,an fabr. 2007.Ma bate gandul sa trec la acest model de motocicleta si am zis sa cer sfaturi de la cineva care are si a mers cu acest model.Mentionez ca nu sunt incepator.Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Va salut,ma puteti ajuta va rog cu ceva sfaturi in privinta modelului Yamaha TDM 900i my07,an fabr. 2007.Ma bate gandul sa trec la acest model de motocicleta si am zis sa cer sfaturi de la cineva care are si a mers cu acest model.Mentionez ca nu sunt incepator.Va multumesc! Ce anume vrei sa sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Ce anume vrei sa sti? Multumesc@G B V. Ma intereseaza fiabilitatea,costurile de intretinere,consum,cum se comporta in oras,drum lung cu pasager,etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Multumesc@G B V. Ma intereseaza fiabilitatea,costurile de intretinere,consum,cum se comporta in oras,drum lung cu pasager,etc! Fiabilitate: Sta foarte bine. Costuri intretinere: Ca la toate mobrele... Ciclistica: In oras merge foarte bine,nu se incinge si faci foarte usor jaloane printre masini.In afara sta la fel de bine cu sau fara pasager. La categoria ei,sta cel mai bine la consum:in jur de 4% in afara(mers pana in 120) si 6% in oras. Atat mi-a venit in minte acum Ca sa fiu hater,pot sa zic ca e peste un vstrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Multumesc mult,exact diferenta dintre cele 2 modele ma interesa,V-strom si TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Multumesc mult,exact diferenta dintre cele 2 modele ma interesa,V-strom si TDM. Ca si plusuri pentru tdm ar fi: -Frane muuuuult mai bune(etrieri cu 4 pistonase ca la r1) -ciclistica mai buna -putere mai mare -motor mai simplu(2 in linie) Minusuri tdm: -Protectie la vant cam slaba daca ai peste 1,80,dar se rezolva cu un parbriz after market.Eu asa am facut la a mea si acum la cei 1,92 ai mei,nu mai am probleme -Nu sta prea bine la capitolul enduro Daca iti mai vine in minte vreo intrebare,pune-o aici Daca era din bucuresti,puteai sa vi sa o calaresti ca sa vezi cum stai pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 (editat) Nici VStromul nu sta deloc bine la enduro Editat Decembrie 16, 2015 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Ca si plusuri pentru tdm ar fi: -Frane muuuuult mai bune(etrieri cu 4 pistonase ca la r1) -ciclistica mai buna -putere mai mare -motor mai simplu(2 in linie) Minusuri tdm: -Protectie la vant cam slaba daca ai peste 1,80,dar se rezolva cu un parbriz after market.Eu asa am facut la a mea si acum la cei 1,92 ai mei,nu mai am probleme -Nu sta prea bine la capitolul enduro Daca iti mai vine in minte vreo intrebare,pune-o aici Daca era din bucuresti,puteai sa vi sa o calaresti ca sa vezi cum stai pe ea Iti multumesc mult @GBV,chiar imi sunt de ajutor aceste sfaturi.Eu am 1,72 inaltime,nu cred ca ar fi o problema cu protectia la vant.Cum lumineaza farul noaptea,ce fel de becuri are?.Cati CP. are?,ce fel de cauciucuri folosesti tu pe motocicleta?Se pot monta si alte accesorii pe ea?,gen placa +topcase central,crash-bar,bug-spoiler tevi evacuare,cric central,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Iti multumesc mult @GBV,chiar imi sunt de ajutor aceste sfaturi.Eu am 1,72 inaltime,nu cred ca ar fi o problema cu protectia la vant.Cum lumineaza farul noaptea,ce fel de becuri are?.Cati CP. are?,ce fel de cauciucuri folosesti tu pe motocicleta?Se pot monta si alte accesorii pe ea?,gen placa +topcase central,crash-bar,bug-spoiler tevi evacuare,cric central,etc. Sa le iau pe rand: -Farul isi face bine treaba si are 2 becuri separate H7. -Are 86 de cai -Eu am cauciucuri de strada pe a mea. -Se poate monta crashbar si suporti pentru bagaje(eu am montat si central si laterale,de la givi) -Bugspoiler cred ca se poate monta si ar fi indicat pentru ca evacuarea este destul de expusa(eu n-am montat asa ceva pentru ca n-am bagat-o pe gropi pana acum) -Evacuari se pot monta(gasesti pe youtube destule filmulete in care ve gasi tdm-uri modificate) -Nu are cric central,dar se poate monta.Partea nasoala e ca,costa cam mult(in jur de 150e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Ai idee cumva unde pot gasi cras-bar si la ce pret?.Multumesc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Ai idee cumva unde pot gasi cras-bar si la ce pret?.Multumesc inca odata. http://shop.sw-motech.com/en/4052572011652.htm http://www.bs-motoparts.com/en/crashbars/crashbars-givi-yamaha-tdm-900-02-09-black-i3463-11892-0.htm Motomus am vazut ca aduce produse givi din italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Heavy Duty din Cluj a făcut crash-bar-uri pentru clubul TDM România și oricine mai dorește acest produs îl poate comanda de la ei. Cam așa arată : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Salutare. vand tdm-ul din dotare. An 92. Model 3vd .culoare verde . Becuri osram nigt breaker h4.cauciucuri pilot power 3 . Etrieri r6 pe fata . Placute schimbate anul asta deci un sezon uzura.Case cu suport ,intra doua casti integrale. Sa descusuta defecte optice datorate varstei + un betiv care a daramat-o in parcare (nu eu ) prim proprietar in Romania. Poze pun maine.pret 1100 euro. Discutabil . Tel 0721726794 . motiv .... nu vreau sa stau la mila nevestei pana ma angajez.. » Post actualizat in 18 Dec 2015 19:22 Am uitat de alarma. Cu doua telecomenzi . Montata in Italia probabil de unul din cei doi proprietari de acolo. Am si actele de acolo... » Post actualizat in 18 Dec 2015 19:28 Ce as mai fi facut eu la ea?... conductele frana fata . Saua clar. Cric central si scut +crash . Bineinteles asigurare plinul si schimbul de ulei ... si turul tarii dar pentru asta trebuie cash si vointa . Probabil dupa ce rezolv voi cumpara tot un tdm ... poate cu injectie si abs ;p » Post actualizat in 28 Dec 2015 15:30 pozele promise » Post actualizat in 28 Dec 2015 15:34 inmatriculata in Romania . se poate vedea in Bucuresti .zona Crangasi- Giulesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salut, si un 2016 cu cat mai multi km, preventiv! Am facut ieri prima mica plimbare cu moto, pe centura TM. -2 grade, dar asfalt uscat. Ca idee, mi-ar trebui urmatoarele upgrade-uri pentru mers la asa temperaturi (sper eu, pt urmatoarea moto): - manere incalzite (eventual si hand guards...) - cagula (am doar windstopper pt gat). Are vreun TMDist hand guards pe un TDM 900(A) ? Daca da: ce model, s-a potrivit usor la montat sau a fost envoie de "adaptari" ? Eu incerc sa fac lista de accesorii de care as avea nevoie pe posibila viitoare moto, si ar fi: - crashbar - suport topcase + sidecase - manere incalzite (+handguards, optional) - priza 12V - indicator treapta viteza (optional) - proiectoare (aici e discutabil) Scapa ceva din lista? Sistem de ungere pt lant nu folosesc, si nu as tine neaparat sa am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salut, si un 2016 cu cat mai multi km, preventiv! Am facut ieri prima mica plimbare cu moto, pe centura TM. -2 grade, dar asfalt uscat. Ca idee, mi-ar trebui urmatoarele upgrade-uri pentru mers la asa temperaturi (sper eu, pt urmatoarea moto): - manere incalzite (eventual si hand guards...) - cagula (am doar windstopper pt gat). Are vreun TMDist hand guards pe un TDM 900(A) ? Daca da: ce model, s-a potrivit usor la montat sau a fost envoie de "adaptari" ? Eu incerc sa fac lista de accesorii de care as avea nevoie pe posibila viitoare moto, si ar fi: - crashbar - suport topcase + sidecase - manere incalzite (+handguards, optional) - priza 12V - indicator treapta viteza (optional) - proiectoare (aici e discutabil) Scapa ceva din lista? Sistem de ungere pt lant nu folosesc, si nu as tine neaparat sa am. Ar merge alea de pe vstrom sau bmw gs,dar nu prea am gasit sh pe nicaieri si in afara costa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) cele de vstrom merg cel mai usor dar necesita un pic de strungareala parca. vedeti ca handguardurile de vstrom 1000 se potrivesc foarte bine si sunt mai ieftine decat cele de 650 de alffel poti folosi Polisport Sharp care ti le poate aduce Ottoman. Le-am avut montate pe 850, dar pt 900 o sa iau ceva mai voluminos cred. inca ma mai gandesc Pt unsul lantului poti folosi loobman simplu si comod si mult mai fiabil ca sprayul de lant TESTAT! Editat Ianuarie 3, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Salutare si Un An cu bucurii! Intreb si eu de curiozitate, poate s-a mai discutat, este in regula pornirea motorului o data pe saptamana si lasat sa functioneze 15-20 min in gol? Recunosc nu am apucat sa scot bateria. Sunt efecte negative in mersul asta in gol? Omor bateria in ritmul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Mai bine il lasi in pace pana la prima plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Va porni atunci sau trebuie totusi scoasa bateria si pusa pe redresor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Va porni atunci sau trebuie totusi scoasa bateria si pusa pe redresor? Da bateria jos si o mai pui din cand in cand la incarcat.La primavara o montezi pe motocicleta si o pornesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Eu tin bateria pe mobra in fiecare an. Ce-i drept,mobra a stat mereu intr-un garaj subteran incalzit(cam 18 grade constant).Faza e ca la fiecare 2 saptamani o pornesc si o tin asa vreo 20 de minute.In felul asta am avut baterii care au tinut si 6 ani. Daca tu ti mobra intr-un loc unde e temperatura de afara,ar fi bine sa o dai jos si s-o duci in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Mobra sta la adapost, temperatura este insa aproximativ ca afara. Pornesc motorul in fiecare sambata si il las aprox. 20 min. Acum cu temperaturile sub -10 a pornit ceva mai greu. De aceea am intrebat daca e ok sa il "chinui" asa sau nu are importanta. De scos bateria...trebuie sa-l cobor de pe cric sa-l trag de langa perete, dupa ce mut alte acareturi din jurul lui...cred ca asa voi face pana la urma daca e musai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.