Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Proaspat intors din concediu cu TDM-ul.

Unii poate stiu ca eram in cautari de un 900A cu ceva luni in urma, dar pana la urma a ramas batranul 3VD.

Varianta scurta: ~ 2700 km, TDM-ul rezista :).

 

Sper sa apuc zilele urmatoare sa pun si o varianta mai lunga, cu 2-3 poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pot sa te contrazic Cavalerule cu partea de stricat a 3vd-ului. Am avut nenorocul sa achizitionez un 3vd reparat pt vanzare (garnitura chiuloasa din clingherit, chiuloasa strensa cu 90N/m, pinionul de atac sudat de ax, etc). Abia am reusit sa aduc motorul la adevar. Acum am o problema cu carburile, imi da pe la prea plin cu nivelele date jos considerabil. Imi vine sa-mi schimb parerea despre mobra asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pot sa te contrazic Cavalerule cu partea de stricat a 3vd-ului. Am avut nenorocul sa achizitionez un 3vd reparat pt vanzare (garnitura chiuloasa din clingherit, chiuloasa strensa cu 90N/m, pinionul de atac sudat de ax, etc). Abia am reusit sa aduc motorul la adevar. Acum am o problema cu carburile, imi da pe la prea plin cu nivelele date jos considerabil. Imi vine sa-mi schimb parerea despre mobra asta...

Orice cal de curse ajunge gloaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea.... sint posesorul unui TDM 850 2001 de curand ... si m-ar interesa un crash bar....stie cineva un magazin sau cv second in tara sau tree sa comand pe e-bay....multumesc

post-88696-0-54391800-1473605511_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stie cineva cine produce cel mai înalt parbriz pentru 900? Eu am un MRA de aprox. 35cm , as vrea unul cu vreo 10cm mai înalt. Din cate am vazut, cel de la Givi are 40cm , dar e insuficient.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesti un parbriz asa mare. Daca nu reusesti altfel, singura sansa este sa adaugi un deflector. Eu am facut multe incercari (si de parbrize, si de deflectoare) si am ajuns la concluzia ca cel mai bun este X-creen de la MRA. Iti ofera sansa atat de multor reglaje, incat n-ai cum sa nu-ti gasesti solutia care sa te multumeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesti un parbriz asa mare. Daca nu reusesti altfel, singura sansa este sa adaugi un deflector. Eu am facut multe incercari (si de parbrize, si de deflectoare) si am ajuns la concluzia ca cel mai bun este X-creen de la MRA. Iti ofera sansa atat de multor reglaje, incat n-ai cum sa nu-ti gasesti solutia care sa te multumeasca.

Tu ai de la MRA cel sport sau cel touring?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motocicleta asta nu cred ca exista parbriz sport. Mai degraba unul Standard si altele Touring (de diferite inaltimi).

Al meu este un parbriz touring.

Ma refeream la x-creen , sunt 2 modele , unul sport de aprox 10cm si unul touring de aprox 15cm inaltime.Ma gandesc sa cumpar un parbriz Givi lung si sa pun un x-creen pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma refeream la x-creen , sunt 2 modele , unul sport de aprox 10cm si unul touring de aprox 15cm inaltime.Ma gandesc sa cumpar un parbriz Givi lung si sa pun un x-creen pe el.

 

Scuze, n-am fost pe faza!

Da, este exact solutia la care am ajuns si io : un parbriz lung + un deflector.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma bate gandul sa imi cumpar un tdm 900 de prin 2002 2003 2004. Asta ca pret ma refer, sa nu sara cam de 3000 de euro. Acum am vzaut ca dupa 2004 parca sunt pe injectie, nu stiu exact de cand s-a trecut la injectie pe modelul acesta. Rugamintile mele la cei care detin astfel de motoare sunt daca ma pot lamuri din ce an s-a trecut la injectie si cam care ar fi diferentele intre modelele din 2000 - 2004. Nu stiu cate modele s-au schimbat intre timp.Sunt mai ok motoarele pe injectie? Sunt de preferat sau sa caut carburatie?

Multumesc pt intelegere si pt eventualele raspunsuri.

Editat de Lyvyu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma bate gandul sa imi cumpar un tdm 900 de prin 2002 2003 2004. Asta ca pret ma refer, sa nu sara cam de 3000 de euro. Acum am vzaut ca dupa 2004 parca sunt pe injectie, nu stiu exact de cand s-a trecut la injectie pe modelul acesta. Rugamintile mele la cei care detin astfel de motoare sunt daca ma pot lamuri din ce an s-a trecut la injectie si cam care ar fi diferentele intre modelele din 2000 - 2004. Nu stiu cate modele s-au schimbat intre timp.Sunt mai ok motoarele pe injectie? Sunt de preferat sau sa caut carburatie?

Multumesc pt intelegere si pt eventualele raspunsuri.

Din 2002 s-a trecut la injectie,atunci cand a aparut si modelul de 900.

Ca si alegere,ia direct de 900 pentru ca modelele de 850 mai au probleme cu consumul de ulei,daca n-au fost intretinute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In popor e vorba sa nu iei prima versiune (adica 2002), ca cica or mai avea una-alta. Asta te decizi tu daca o iei sau nu in considerare (e si un sambure de adevar cateodata). Alta vorba din popor (auzita pe aici) zice sa nu iei mobra de la baietii astia, insa la fel, cauti mai multe detalii. Alfa...ceva parca le zicea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alfa motor, am gasit intre timp cate ceva, nu de bine de ei si am intrebat un prieten si sfatul lui a fost acelasi... Nu de la ei. Acum incer un 2004 dar deocamdata cam putine oferte pana in 3000 de euro si mai mult nu am de unde sa dau. Am vorbit cu cineva sa probez un 850 sa vad pozitie cam cum trage sau daca vibreaza... Si altele. Nu sunt foarte hotarat si de aia as vrea sa testez inainte sa ma duc cu banii la o vizionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

De curand am achizitionat o YAMAHA TDM 850 4TX din 1996. Motocicleta a stat pe bara mai bine de un an de zile si inainte de asta scopul ei a fost de a merge... fara prea multe comentarii (estetic nu e chiar roz situatia).

Asadar, apelez la ajutorul vostru si la experienta voastra in acest model.

 

In momentul de fata, am pus de un schimb de ulei, de o baterie si de un ghidon nou (cel vechi era stramb, cel mai probabil in urma unui accident violent).

Mai e mult pana departe si ca sa ajung departe ... imi lipsesc cateva piese:

 

Am cautat in manualul tehnic si s-ar parea ca la prima vedere imi lipseste un Drive sprocket cover, capacul de pe stanga din spatele oalei motor. Aveti idee de unde as putea gasi unul SH in stare buna?

 

Mai mult, nici saua nu arata prea bine. Cineva a retapitat-o si ... ar trebui retapitata sau chiar schimbata. Cam pe la cat ar trebui sa gasesc o sa de schimb sau sa o retapitez pe aceasta? As merge totusi pe schimbare pentru ca actuala are si clema de prindere pe rezervor deteriorata.

 

Apoi, mobra ar trebui revopsita complet, rearanjate carenele si curatat / schimbat farul (e chioara cu tot cu becuri noi)

 

Momentan... e cam Cenusareasa ... sper totusi ca in primavara sa o scoatem Printesa.

 

Asfalt uscat pentru ce a mai ramas din acest sezon si sa speram ca si urmatorul sezon va fi la fel de insorit ca cel din 2016.

 

Cele bune,

 

Alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1.

Are dreptate Banzay.Ai putea sa cauti in alta parte cum ar fi:fratii biris.

Subscriu , am luat eu de la ei , super baietii si peste asteptarile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu despre ei pt ca am 5 colegi care si-au luat motociclete prin intermediul lor. Deocamdata in zonele de unde aduc ei cel mai ieftin tdm 900 este 2500€ deci m-ar ajunge 3050€, asta daca nu mai negocieaza ei la pret.

In alta ordine de idei a aparut ceva nou pe olx, este o firma din ploiesti. Stie cineva ceva de ei?

Yamaha tdm900 2999e

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-tdm900-2999e-ID74pLm.html

» Post actualizat in 29 Sep 2016 07:15

Firma este flymoto din ploiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ambele par ok. Stiu doua persoane care au cumparat de acolo si motociclete erau in stare foarte buna, si astea doua arata iarasi destul de bine.

Cea gri are si seaua modificicata din ce observ si este si 2003 care are cateva imbunatatiri (aprindere automata far, si alte componente)

Din 2004 s-a pus si CIP pe cheie si s-au schimbat arcurile la amortizorul fata, plus ca s-au rezolvat si restul de mici probleme pe care le mai aveau modele 2002 si 2003.

 

De cei din Ploiesti nu stiu nimic, dar motorul nu arata rau.

 

Spor la cumparat!

Editat de dagosh88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...