Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Poti argumenta, te rog. Specificatiile din carte asta spun. 10.000 sau un an.

da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas.

in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou...

eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou.

oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha.

nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas.

in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou...

eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou.

oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha.

nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000...

 

TDMul de 900 nu are probleme cu uleiul, are cilindri bucsati cu nicasil, un material ceramic foarte dur, mai dur ca otelul, extrem de greu apare consumul de ulei la el.

 

poti schimba la 10.000km uleiul datorita faptului ca tehnologia uleiurilor avanseaza in fiecare an iar de cand s-a lansat modelul 900 (2002) nu s-a obosit nimeni sa retesteze comportamentul motocicletelor cu uleiurile noi :)

» Post actualizat in 04 Sep 2017 17:02

Salut, sunt proaspăt viitor posesor de TDM 900 ( maine merg sa o iau de la om din curte). M-ar interesa niste recomandări de crash bar si eventual un parbriz ( al ei e putin plecat, de la o piatra). Nu tin sa fie noi, dar sa fie ok. Alte sfaturi mai aveti pentru mine, având in vedere ca vin de la un Suzuki GS500 ? Mulțumesc si asfalt uscat !

 

nu exista crash bar aftermarket (fabricat de firmele consacrate) care sa protejeze mai mult decat blocul motor. parbriz cauti pe OLX sau aici la vanzari poate ai noroc. Sfatul meu, investeste intr-un parbriz touring MRA vario touring

 

uite aici link, merita fiecare banut, crede-ma: https://www.louis.de/artikel/mra-vario-tourenscheibe-klar-mit-abe/60130001?filter_article_number=60130020&list=296404376

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un crash bar de la heavy duties si pare sa iasă destul de mult in exterior, astfel,in cazul in care o culci, pica pe crash bar si pe capătul ghidonului . Ma înșel oare si doar mi se pare ca ar fi mai iesit in exterior ?http://www.heavyduties.ro/yamaha/

Editat de Alex Ake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas.

in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou...

eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou.

oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha.

nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000...

 

TDMul de 900 nu are probleme cu uleiul, are cilindri bucsati cu nicasil, un material ceramic foarte dur, mai dur ca otelul, extrem de greu apare consumul de ulei la el.

 

poti schimba la 10.000km uleiul datorita faptului ca tehnologia uleiurilor avanseaza in fiecare an iar de cand s-a lansat modelul 900 (2002) nu s-a obosit nimeni sa retesteze comportamentul motocicletelor cu uleiurile noi :)

 

Mersi de ajutor domnilor colegi. M-am hotarat sa fac schimbul la anul, la inceput de sezon. Nu cred ca o sa trec de 10.000 anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un crash bar de la heavy duties si pare sa iasă destul de mult in exterior, astfel,in cazul in care o culci, pica pe crash bar si pe capătul ghidonului . Ma înșel oare si doar mi se pare ca ar fi mai iesit in exterior ?http://www.heavyduties.ro/yamaha/

 

de ei am uitat :) e foarte bun. nu stiu care e timpul de livrare, dar e o investitie care merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ei am uitat :) e foarte bun. nu stiu care e timpul de livrare, dar e o investitie care merita

 

Eu am vorbit luna trecuta cu ei. Ziceau ceva de genul 2 luni. Poate s-au mai eliberat. Intre timp nu mi-am gasit asa ca probabil o sa apelez la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Având in vedere ca motorul are 54.000 km , ce verificări ar trebui sa ii fac in perioada următoare si pe la câți km? (este fabricație 2007, injecție).

Intinjator distributie,joc supape,verificat filtre,lichide,reglat si curatat clapete aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru sfaturi. Am luat-o, ne-am împrietenit putin, dar mai avem de lucrat la capitolul manevrabilitate la viteze sub 5 km. Adica ma cam "împinge" daca nu o tin din ambreiaj sau frâna, fata de fostul meu gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos.

 

@Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul.

 

Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme.

Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua.

 

@Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k.

Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos.

 

@Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul.

 

Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme.

Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua.

 

@Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k.

Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat.

 

Mersi. Si eu tot in afara orasului fac cei mai multi kilometri. Cred ca peste 80%.

 

PS: Stiu, username-ul l-am facut intr-un moment de lipsa de inspiratie. Macar aveam Honda atunci. Rog pe aceasta cale un admin sa ma ajute sa il schimb. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos.

 

@Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul.

 

Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme.

Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua.

 

@Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k.

Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat.

Nu ma " împinge" cand stau le loc, ci la viteze mici, sub 5km/ ora, dar o tin din ambreiaj si ne înțelegem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut ! Ceva TDM - uri prin Iași ?

» Post actualizat in 04 Oct 2017 18:28

În afară de al meu ....

» Post actualizat in 04 Oct 2017 19:37

Voiam doar sa stiu de un service cu baieti buni...

» Post actualizat in 04 Oct 2017 19:37

Voiam doar sa stiu de un service cu baieti buni...

» Post actualizat in 04 Oct 2017 19:37

Voiam doar sa stiu de un service cu baieti buni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, colegi. Am avut in trecut Varadero, dar de ceva timp am pus ochii pe TDM-ul de 900 si il iau in considerare ca potential viitor motor.

 

Apelez la bunavointa dvs si intreb daca este vreun posesor de TDM 900 din Bucuresti dornic sa ma lase sa vad si eu utilajul? Si indraznesc sa intreb daca as putea si sa il calaresc putin sa imi fac o idee. Poate cat inca mai este vremea buna:-)

 

Multumesc mult si scuze pentru cutezanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mi-a picat incarcarea la TDM 900. Verificand releul de incarcare am constatat ca mufa ce se conecteaza la releu este plina de ulei in interior. Releul e mort probabil din aceasta cauza. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva la TDM 900? Modelul e 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mi-a picat incarcarea la TDM 900. Verificand releul de incarcare am constatat ca mufa ce se conecteaza la releu este plina de ulei in interior. Releul e mort probabil din aceasta cauza. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva la TDM 900? Modelul e 2002.

Verifica sa nu fie ulei aruncat de la lant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Aho, aho!

Intai, la multi ani pt 2018, ca mai e putin!

 

Apoi: e vreun motiv pentru care sa nu mai porneasca motocicleta, dupa ce am schimbat furtunele de benzina de la rezervor catre comutatorul de benzina?

Electromotorul invarte in draci, pana se descarca bateria. Dar nu porneste. Deja am incarcat bateria de 2 ori, dupa incercari esuate de pornire.

Sa fie ceva pe la bujii / carburator ?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani, baieti ! Drumuri multe si placute pe 2018 sa aveti !

 

Vineri, pentru pornire as face asa:

 

1. verifica daca nu cumva ai uitat robinetul de la rezervor pe off. Verifica daca nu cumva ai inversat furtunele (been there, done that). Adica daca n-ai mai mult de 3 litri de benzina in rezervor incearca sa pui robinetul nu pe rezerva, ci pe pozitia standard.

 

2. procedura mea de pornire dupa o pauza mai lunga e urmatoarea: impinge socul la maxim initial. Dai la automat continuu si tragi simultan socul TREPTAT. La un moment dat motorul ar trebui sa iti spuna singur cand ai tras suficient de mult socul (incepe sa dea semne de explozii partiale). Lasa socul acolo, si continua sa dai la automat. Poti sa mai tragi un pic socul daca simti ca ajuta, dar nu foarte mult ca sa nu o ineci. Daca ai ajuns sa tragi socul pina la capat, impinge-l din nou la maxim si reia procedura. Nu tine electromotorul mai mult de 15-20 secunde la o repriza. Daca incepe sa dea semne ca porneste, initial nu trage de acceleratie. Strange un pic surubul de relanti, ala accesibil din exterior pana incepe sa dea explozii mai rapid. Daca porneste, trage putin de acceleratie cat sa fii sigur ca nu moare, si creste turatia din surubul de relanti pana pe la 1500-2000 de ture. Impinge socul incet pana la capat, da cateva spritzuri de acceleratie pana incepe sa mearga rotund, si adu turatia de relanti la normal din surub

 

3. daca tot nu pleaca, scoate rezervorul si pompa din ecuatie. Pune robinetul rezervorului pe off, suceste-l cu 180 de grade ca sa ai acces la carburi, si toarna benzina direct in carb. O sticla de plastic de jumate cu dop din ala cu supapa si un furtunas de acvariu bagat in carb sunt perfecte.

 

4. daca nici asa nu o ia, arunca un ochi si la bujii. Eu m-am trezit dupa o iarna cu distanta la electrozi complet aiurea.

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat.

Azi am tras cu ochiul la bujii, si pare innecat :). Si bujiile negre. Le-am curatat putin, ca sa faca scanteie, si am lasat motorul fara bujii, sa se mai usuce locul.

Maine continui operatiunea de montare, sa vad daca va porni.

Si va urma curand o vizita la magazine, pt bujii noi. Momentan vreau sa porneasca pentru tura de inceput de an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia noului AN care abia a inceput, va urez tuturor biker-ilor numai bine, sanatate, bucurii, multi kilometrii in cele mai frumoase locrui pe care le-ati propus sa le vedeti!

 

LA MULTI ANI!!!!

 

Asfalt uscat!!

 

Astept cu nerabdare intrunirea din acest an!

Sa auzim numai de bine!!!!

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...