fuchsia Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 Cand dai paste la un quote in quote forumul nu arata toti postatorii, si pot aparea incurcaturi. Textul cu codurile care apare in dreptul meu mai sus e al lui Tedy_M, nu al meu. A mea era doar intrebarea cu codurile de jug. Tedy_M avea tot un 4tx daca tin bine minte, deci probabil aia sint rulmentii pe fatza, eu nu i-am mai schimbat personal. Cristi-mic cred ca avea un super tenere de 750 cu motor de tdm. De ce fac precizarea asta -- pentru ca intr-adevar intre tdm-uri pot aparea diferente subtile, si poti sa te pacalesti daca iei piese pentru un 4tx pe codurile de 3vd. Furca parca era mai mare in diametru la 4tx fatza de 3vd. Carburile sint diferite intre 4tx Mk1 si 4tx Mk2. Etc, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 rulmentii de roata sunt la toate la fel pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crystyyo Postat Iulie 21, 2018 Share Postat Iulie 21, 2018 Salutare la toata lumea. Stie cineva un motor pentru TDM850 4tx? Al meu a inceput sa bata. L-am desfacut si surptiza, vibrochen rectificat si cuzineti facuti pe biela din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 (editat) www.oemmotorparts.com cauta aici pt tdm tx codurile pt cuzineti sunt vreo3 tipuri .....costa cam 16 lire setul masori arborele si vezi daca merge careva scuze ca nu am direct link ul cu poza explodata dar postez de pe telefon si mi prind urechile Editat Iulie 22, 2018 de naenero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 Daca a batut oricum e afectat si fusul arborelui, nu merge doar sa inlocuiesti cuzinetii. Iar daca a fost deja rectificat si tziganit (cum zice de cuzineti facuti) in nici un caz nu mai ai ce face cu cuzinetii din catalog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 Daca a batut oricum e afectat si fusul arborelui, nu merge doar sa inlocuiesti cuzinetii. Iar daca a fost deja rectificat si tziganit (cum zice de cuzineti facuti) in nici un caz nu mai ai ce face cu cuzinetii din catalog... Corect ...dar ai macar o sansa..dupa micrometru ...ca idee e un tip in bv cu un tdm cu aceeasi problema care se pare ca a rezolvat situatia la un atelier specializat in lucrari de genul.asta la ozun ...acum nush cat tine ...la masini am facut din astea pe timpuri si au functionat mult si bine ......ideal ar fi arbore bun biele bune si cuzineti noi ...si acolo e alta distractie cu imperechiatul ...am o senzatie ca orezarii au facut 3 tipuri de cuzineti pt nu avea rebuturi la arbori nu pt reparatii ....in auto fac frecvent asta 7000 de cote de piston segmenti si cuzineti ...cand faci un rk la o japoneza vomiti masurand si comandand piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 (editat) Nu doar japo, sunt si marci europene cu n clase pt fiecare cota, daca schimbi un arbore de ex trebuie sa-l astepti si, in concordanta cu blocul, abia apoi poti comanda cuzineti... Teoretic se poate, mai este in Satu Mare parca o firma care reconditioneaza motoare si componente, pot metaliza fusurile arborelui etc. Buba e ca, daca a fost rectificat o data si facuti cuzineti custom, deja e sub cota si nu prea mai merge, cuzinetii prea grosi pe un fus subtire nu rezista mult. Iar la moto in general sunt solicitari mai mari, turatii ridicate si piese mici. Editat Iulie 22, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru82 Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 Salutare. Nu mai stie nimeni nici o informatie despre cric central TDM 850, cine vinde unul sau poate confectiona.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salut ....tot vad sau aud de tdm uri cu arbori si cuzineti buliti ...cauze?? Unu a mers fara ulei unu cu prea mult ulei...nu reusesc sa mi dau seama care e defapt cauza ...la cum e construit motorul asta am senzatia ca principala cauza e intretinerea tipic romaneasca de tipul las'ca mai merge .....deci ....de ce crapa cuzinetii ?? » Post actualizat in 23 Jul 2018 22:14 Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile. La mana fara greutatea mobrei nu simteai nimic ...in mers un timp nimic ....la demontare surpriza ...rulmenti de cutie de viteza auto ...din aia cu plastic gaurit pe o parte si fara nimic pe partea opusa ...o mana de vaselina romaneasca si cam asta a fost ....inlocuit rulmentii spalat melc vaselina de mecanisme fine in el montat tot la loc si am liniste ...nici inainte nu era evident zgomotul cu casca integrala nu auzeai nimic cu open face doar la viteza mica il auzeam sau mai bine spus cred ca il simteam ...pana mea sunt platit destul de bine sa "aud " zgomote ciudate la fieratanii » Post actualizat in 23 Jul 2018 22:19 Cele 2 tdmitze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Salut. Am nevoie sa stiu daca TDM-ul are buton/posibilitatea de a porni luminile de avarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Salut la modelul 4tx cel cu bord cu afisaj digital au buton de avarie pe comenzile din stanga daca mi aduc aminte corect...sa infaci tu instalatia pt lumini de avarie e un pic mai complicat dar nu imposibil ..ai nevoie de un soclu de sigutante un releu de semn auto de preferat 2 diode mai zdravene ai vreo 5 metri de cablu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 TDM are avarii, poziție, flash pe faza lunga, claxon. Ștergător la fund n-are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Prietene, de ce esti sarcastic. Era o intrebare. Naenero, nu ma apuc de bricolaj. Am vazut ca nu are buton dedicat. Am intrebat doar in eventualitatea unei combinatii de butoane existente. Decat sa improvizez, mai bine o las asa. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 TDM are avarii, poziție, flash pe faza lunga, claxon. Ștergător la fund n-are. TDM 4TX Mk 1 n-are avarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 (editat) Prietene, de ce esti sarcastic. Era o intrebare. Naenero, nu ma apuc de bricolaj. Am vazut ca nu are buton dedicat. Am intrebat doar in eventualitatea unei combinatii de butoane existente. Decat sa improvizez, mai bine o las asa. Multumesc. ...daca chiar vrei neaparat ceva din comertul socialist cred ca gasesti ceva pe la atv uri .... Editat Iulie 26, 2018 de naenero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 imi pare rau ca ai tras lozul necastigator. Vestea buna ca in 10 ani de cand o am am folosit avariile de 2 ori si atunci pe drumuri atat de sumbre de pana si tigara aia mirosea a oua clocite, odata! si odata faceam concurs de "Woooowwww owwww woooow" cu colegi de soarte:..... "Homo Homini Lupus!" Atata paguba sa ai! Nu era sarcasm, era gluma de taranoi necioplit. Am vazut ca astia au cel mai mare succes social, intelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 Salut. Trebuie sa cumpar un cauciuc pe fata. Momentan am un Dunlop, pe spate un Metzeler. Ce imi recomandati? Multumesc.. Am tot citit pe forumuri si sunt pareri si pareri. Voi ce folositi? Mi-ar place niste Anake 2, cum sunt? Sau un SIRAC... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 (editat) Anakee 2 am avut eu acum niste ani, nu pot sa spun ca mi-au facut o impresie deosebita. Offroad slabut, pe asfalt uscat bun cand era nou, si-a pierdut din proprietati in timp cam repede pentru gustul meu. Acum am vazut ca vrei pe fatza, nu cred ca gasesti Anakee 2 pe 18". Eu am avut pe spate, la momentul respectiv nu exista pentru fatza. Editat August 1, 2018 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 Am vazut ca sunt, dar inca nu am solicitat concret la nici o firma acest produs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei28 Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Salutare! Imi puteti recomanda un stander spate pentru TDM? As vrea sa imi comand unul dar nu stiu care ar fi mai ok. Vreau sa il folosesc doar pentru curatarea lantului. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Mai degraba un cric central daca gasesti pe undeva, poate ungi lantul si in deplasare dupa o tura mai lunga. Plus verificat presiunea la roti mult mai comod, plus dat roata spate afara usor daca ai belele pe drum, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei28 Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Mai degraba un cric central daca gasesti pe undeva, poate ungi lantul si in deplasare dupa o tura mai lunga. Plus verificat presiunea la roti mult mai comod, plus dat roata spate afara usor daca ai belele pe drum, etc. Pentru dat roata afara si alte chestii care necesita aceasta operatie o duc la service. Deocamdata nu dispun de bugetul necesar pentru un cric central...si oricum, pentru curatat si uns lantul, standerul e cea mai simpla si ieftina solutie. (parerea mea). Merci de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Prietene. Am stander. Ti-l daruiesc daca imi demonstrezi cum urci tu singur TDM pe stander! Asa ca am si cric central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Poate nu stii saxil folosești. Daca ai unul standard, de 100 150 lei, il fixezi pe suporti, si pur si simplu il basculezi-calci sa se lase, respectiv ridice mobra. Ce mare filozofie?? » Post actualizat in 03 Aug 2018 13:41 E o simpla parghie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 E la 613km distanta de mine deci va trebui sa astepti pana in 30 septembrie. Altfel, 140 am dat pe el la Kronau. Mare paguba. Eu nu cunosc pe nimeni sa fi reusit singur asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.