Vlad S Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Vremea a permis azi să scot puțin TDM-ul de la iernat și să văd cum pornește după 3 luni în care a stat într-un garaj încălzit (6-10 grade Celsius). Surprinzător, a pornit din prima fără niciun fel de ezitare. Se pare că bateria Yucell YT12B-4 (Sealed AGM), cumpărată în martie 2017 de la Caranda, rezistă destul de bine în ciuda faptului că nu are notorietatea Yuasa sau Varta. Poziția de montaj pe TDM 900 e destul de restrictivă, având în vedere înclinația față de verticala, dar acumulatorul nu a dat semne că ar fi vreo problemă (conform fișei tehnice e în parametri, dar aproape la limită). Oricum, având în vedere prețul și felul în care s-a comportat o recomand celor care au nevoie. Pe lista de achiziții din primăvara asta, pe lângă ulei, filtre și anvelope, vreau să mai achiziționez o pereche de hand guards-uri și să retapițez șaua. În legătură cu primele, m-am uitat pe ebay și aliexpress, dar n-am văzut niciun model care să se potrivească cu TDM-ul meu (au forme ciudate, catadiotri, etc.). Dacă a montat cineva pe motocicleta lui hand guards și îmi poate recomanda o pereche ok, m-aș bucura și aș rămâne recunoscător. În legătură cu șaua, am văzut câteva anunțuri cu persoane care modifică și retapițează, dar m-aș bucura dacă ar veni puțin feedback din partea celor care nu mai folosesc șaua originala (ce consideră că e bine, că nu e, ce s-ar putea îmbunătății). Pe mine a început să mă deranjeze faptul că pielea ecologică originală alunecă destul de tare și șaua e puțin îngustă. Astfel, aș încerca să o lățesc puțin, să fie învelită într-o piele ecologică antiderapantă și cele două locuri să fie separate puțin mai mult decât în varianta stoc. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eskapada moto Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 hunter75 Zilele astea o sa il termin definitiv Are citeva chestii inca de pus pe el Apoi iti pot spune un pret . test.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Rădoi Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 (editat) La 02.02.2019 la 19:06, Vlad S a spus: Vremea a permis azi să scot puțin TDM-ul de la iernat și să văd cum pornește după 3 luni în care a stat într-un garaj încălzit (6-10 grade Celsius). Surprinzător, a pornit din prima fără niciun fel de ezitare. Se pare că bateria Yucell YT12B-4 (Sealed AGM), cumpărată în martie 2017 de la Caranda, rezistă destul de bine în ciuda faptului că nu are notorietatea Yuasa sau Varta. Poziția de montaj pe TDM 900 e destul de restrictivă, având în vedere înclinația față de verticala, dar acumulatorul nu a dat semne că ar fi vreo problemă (conform fișei tehnice e în parametri, dar aproape la limită). Oricum, având în vedere prețul și felul în care s-a comportat o recomand celor care au nevoie. Pe lista de achiziții din primăvara asta, pe lângă ulei, filtre și anvelope, vreau să mai achiziționez o pereche de hand guards-uri și să retapițez șaua. În legătură cu primele, m-am uitat pe ebay și aliexpress, dar n-am văzut niciun model care să se potrivească cu TDM-ul meu (au forme ciudate, catadiotri, etc.). Dacă a montat cineva pe motocicleta lui hand guards și îmi poate recomanda o pereche ok, m-aș bucura și aș rămâne recunoscător. În legătură cu șaua, am văzut câteva anunțuri cu persoane care modifică și retapițează, dar m-aș bucura dacă ar veni puțin feedback din partea celor care nu mai folosesc șaua originala (ce consideră că e bine, că nu e, ce s-ar putea îmbunătății). Pe mine a început să mă deranjeze faptul că pielea ecologică originală alunecă destul de tare și șaua e puțin îngustă. Astfel, aș încerca să o lățesc puțin, să fie învelită într-o piele ecologică antiderapantă și cele două locuri să fie separate puțin mai mult decât în varianta stoc. Mersi! Eu am luat unele cu 50 de lei second (vara trecuta a fost un tdm 900 la dezmembrat pe langa pitesti). Le-am revopsit si arata foarte bine. Modelul asta de handguards-uri l-am vazut si pe la pagina 150 (parca) pe forum. Il cumparasera baietii sa-l monteze pe 3vd. Later edit: Am cautat mai bine si am gasit modelul pe net. Se numeste Polisport si daca reusesti sa-i dai sigla jos, o sa arate foarte bine. Editat Februarie 4, 2019 de Alexandru Rădoi completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Mersi de indicație! După o căutare pe Google, se pare că modelul Sharp de la Polisport e destul de des folosit pe motociclete adventure-touring. Cât de curând o să cumpăr un set și o să revin cu o părere după montaj. Rămân în continuare receptiv la feedback vizavi de modificarea șeii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 pe 900 merg si handguarduile de la vstom si de 650 si de 1000 modele alea mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Rădoi Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 La 02.02.2019 la 19:43, eskapada moto a spus: hunter75 Zilele astea o sa il termin definitiv Are citeva chestii inca de pus pe el Apoi iti pot spune un pret . test.... Ce vrea sa fie asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eskapada moto Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 inchizatorile de la cutiile de aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 La 02.02.2019 la 19:06, Vlad S a spus: Vremea a permis azi să scot puțin TDM-ul de la iernat și să văd cum pornește după 3 luni în care a stat într-un garaj încălzit (6-10 grade Celsius). Surprinzător, a pornit din prima fără niciun fel de ezitare. Se pare că bateria Yucell YT12B-4 (Sealed AGM), cumpărată în martie 2017 de la Caranda, rezistă destul de bine în ciuda faptului că nu are notorietatea Yuasa sau Varta. Poziția de montaj pe TDM 900 e destul de restrictivă, având în vedere înclinația față de verticala, dar acumulatorul nu a dat semne că ar fi vreo problemă (conform fișei tehnice e în parametri, dar aproape la limită). Oricum, având în vedere prețul și felul în care s-a comportat o recomand celor care au nevoie. Pe lista de achiziții din primăvara asta, pe lângă ulei, filtre și anvelope, vreau să mai achiziționez o pereche de hand guards-uri și să retapițez șaua. În legătură cu primele, m-am uitat pe ebay și aliexpress, dar n-am văzut niciun model care să se potrivească cu TDM-ul meu (au forme ciudate, catadiotri, etc.). Dacă a montat cineva pe motocicleta lui hand guards și îmi poate recomanda o pereche ok, m-aș bucura și aș rămâne recunoscător. În legătură cu șaua, am văzut câteva anunțuri cu persoane care modifică și retapițează, dar m-aș bucura dacă ar veni puțin feedback din partea celor care nu mai folosesc șaua originala (ce consideră că e bine, că nu e, ce s-ar putea îmbunătății). Pe mine a început să mă deranjeze faptul că pielea ecologică originală alunecă destul de tare și șaua e puțin îngustă. Astfel, aș încerca să o lățesc puțin, să fie învelită într-o piele ecologică antiderapantă și cele două locuri să fie separate puțin mai mult decât în varianta stoc. Mersi! vezi pe pagina anterioara mai exact aici : http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=27&t=335&start=20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Vlad, pentru sa, eu am facut o , la fostul tdm, la motovis dacian, la ploiesti. A iesit foarte ok. Atat de ok, ca mi-am modificat o si la actuala mobra. Vezi pe net modele, cam ce ai vrea , cum, mai inalta, mai joasa, cusaturi, materiale, daca vrei gel sau nu, si da i un telefon. Acum e ideal, o trimiti, ti-o face , intr o saptamana o ai inapoi, mobra oricum sta. Sau la Geoseats la Iasi. La Cj, nu stiu, cine ar face, mai bine pui o intrebare pe grupul regional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Acum 10 ore, Taz Asg a spus: vezi pe pagina anterioara mai exact aici : http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=27&t=335&start=20 Cum nu se mai postează foarte des, nu mai îmi aduceam aminte de respectiva postare. Modelul acela de handguard de la KTM e acum fabricat de Polisport (se numește Sharp) și e cel indicat și de @Alexandru Rădoi. Mulțumesc oricum de răspuns. Acum 9 ore, Adrian M. a spus: Vlad, pentru sa, eu am facut o , la fostul tdm, la motovis dacian, la ploiesti. A iesit foarte ok. Atat de ok, ca mi-am modificat o si la actuala mobra. Vezi pe net modele, cam ce ai vrea , cum, mai inalta, mai joasa, cusaturi, materiale, daca vrei gel sau nu, si da i un telefon. Acum e ideal, o trimiti, ti-o face , intr o saptamana o ai inapoi, mobra oricum sta. Sau la Geoseats la Iasi. La Cj, nu stiu, cine ar face, mai bine pui o intrebare pe grupul regional. Din câte am citit, singura persoană care făcea modificări la Cluj nu se mai ocupă. La Motovis și Geoseats m-am uitat și din lucrările postate mi-a plăcut mult una de la Motovis. Am văzut că el are în portofoliu destul de multe lucrări pe TDM 850 și 900. Am să îi dau un telefon să văd pe când ar fi disponibil și cum să procedăm. Mersi de răspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 La 05.02.2019 la 21:57, Vlad S a spus: Mersi de indicație! După o căutare pe Google, se pare că modelul Sharp de la Polisport e destul de des folosit pe motociclete adventure-touring. Cât de curând o să cumpăr un set și o să revin cu o părere după montaj. Rămân în continuare receptiv la feedback vizavi de modificarea șeii. azi am montat ceva asemanator de la polisport pe un tdm de 850 pe dreapta am scobit bine cu un cutter in dreptul pompei de frana .... cam asa arata un tdm deschilotat si inchilotat ....durata aprox 12 ore dificultate medie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Bravo! ''Meserie te halesc!'' Nu stiu cat la % de pe forum s-ar baga sa faca asa ceva, dar tu esti printre ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 am fost nevoit sa fac asta ......ca idee ..a se verifica sub carcasa filtrului de aer sunt 2 protectii pline cu mufe ....acolo am gasit un pic de verdeata la.vreo 2 -3 pini ....si la.mufa aia cu 4 fire de la releul de pornire...se vede verzeala doar dupa ce scoti mufa ...in rest dupa 20 de ani si vrei 70000 de km motorera e intr o stare surprinzator de buna ....rulmentii bascula intregi la jug la fel s au desfascut toate suruburile ...am mai gasit furtunasele de apa de sub carburator care lacrimau si le am inlocuit ...in rest merita ....am facut rost de un motor bulit la.arbore care merge refacut ....cred ca o sa ma.apuc sa l fac vara.asta pe.post de.proiect ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 chiar ma intrebam .... ce ai avut cu mobra de ai desfacut totul . cu ce ai curatat mufele? eu , dupa ce am luat tdm-ul , am desfacut mufele toate si am dat cu teslanol. ( un fel de wd40 dar pentru electrice ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 handguarduri ,de origine ...originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 La 02.02.2019 la 19:43, eskapada moto a spus: hunter75 Zilele astea o sa il termin definitiv Are citeva chestii inca de pus pe el Apoi iti pot spune un pret . test.... Multumesc. Salut. Am primit sugestie de la un coleg TDM-ist, sa te abordez intr-o problema. Eu fac apel la vasta dv experienta. Am nevoie sa imi schimb bateria la un TDM 850 din 98. Am gasit ca imi trebuie una de 12V cu 10 Ah, iar cod YT12B-BS. La codul asta am gasit doua modele: 150/87/105 si 150/87/130. Puteti, va rog, sa imi recomandati una care se potriveste pe modelul de mai sus? As vrea sa o inlocuiesc pe cea veche si nu as vrea sa dau gres la dimesiuni. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 La 10.02.2019 la 14:12, Taz Asg a spus: chiar ma intrebam .... ce ai avut cu mobra de ai desfacut totul . cu ce ai curatat mufele? eu , dupa ce am luat tdm-ul , am desfacut mufele toate si am dat cu teslanol. ( un fel de wd40 dar pentru electrice ) a trebuit ...20 de ani ...e suficient pt o mobra .....mufele le am curatat cu APA rece ...verzeala aia se curata cu h2o cu minerala el mai bine ...le bagi intr un pahar cu apa si astepti ...ulterios suflate cu aer comprimat si umplute cu vaselina siliconica ...... in alta ordine de indei ptreparatii am cumparat o motoreta intreaga cu motorul bulit ....asa ca mi au ramas piese ... daca cineva e interesat de ceva mobra tocata e un tdm din 99 modelul cu bord electronic .....pt preturi si disponibilitate mesaj pe whatsup..0731347598 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 4 ore, hunter75 a spus: Multumesc. Salut. Am primit sugestie de la un coleg TDM-ist, sa te abordez intr-o problema. Eu fac apel la vasta dv experienta. Am nevoie sa imi schimb bateria la un TDM 850 din 98. Am gasit ca imi trebuie una de 12V cu 10 Ah, iar cod YT12B-BS. La codul asta am gasit doua modele: 150/87/105 si 150/87/130. Puteti, va rog, sa imi recomandati una care se potriveste pe modelul de mai sus? As vrea sa o inlocuiesc pe cea veche si nu as vrea sa dau gres la dimesiuni. Multumesc. YT12B-BS -- codul e corect pentru 4tx, dar nu ai gasit bine dimensiunile. Latimea e de 69mm, altceva mai lat nu o sa iti intre. https://www.yuasabatteries.com/battery/yt12b-bs/ Metric Dimensions:150mm x 69mm x 130mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Rădoi Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Băieți, la TDM 900 pot demonta bujiile cu o cheie normală de bujii sau trebuie sa fac vreo cheie improvizată? Am văzut că pentru 4tx și 3vd ziceați că era spațiul destul de strâmt. Nu am luat motorul cu trusa de scule originală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Poți scoate bujiile. Întâi dai jos tot de sus. Rezervor. Filtru de aer plus carcasă, rampă de alimentare injectoare. Nu te apuca cu rezervorul plin de aceasta treabă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Rădoi Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Mersi de pont. Oricum ii schimb si filtrul de aer. Vreau sa-i curat si radiatorul si sa-i pun antigel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 15 ore, naenero a spus: a trebuit ...20 de ani ...e suficient pt o mobra .....mufele le am curatat cu APA rece ...verzeala aia se curata cu h2o cu minerala el mai bine ...le bagi intr un pahar cu apa si astepti ...ulterios suflate cu aer comprimat si umplute cu vaselina siliconica ...... in alta ordine de indei ptreparatii am cumparat o motoreta intreaga cu motorul bulit ....asa ca mi au ramas piese ... daca cineva e interesat de ceva mobra tocata e un tdm din 99 modelul cu bord electronic .....pt preturi si disponibilitate mesaj pe whatsup..0731347598 multumesc pai neste poze ar fi ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 19 ore, hunter75 a spus: Multumesc pentru cod si dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 10 ore, Taz Asg a spus: pai neste poze ar fi ok... nu mi vine sa umplu forumul cu poze ...whatsupp si le trimit punctual ..nu mai sunt: amortizorul pe spate radiatorul scaritele fata plasticul din jurul bordului aripa fata ...cdi releu incarcare releu pornire le pastrez eu ...in rest sunt cam toate ...asa arata carenele dupa ce s au intalnit cu spray ul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 16, 2019 Share Postat Februarie 16, 2019 e suficient, carene laterale, rezervor si carcasa filtru de aer, din pacate la 900 nu prea au gandit asta. dar daca pui Iridium 50-80.000km nu mai pui mana acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.