Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

TDM900 are un sistem in care trebuie sa tragi de capul cheii spre tine ca sa poti roti de pe off spre ON.

Exista un spray special pt butuci pe baza de grafit. eu nu as recomanda WD40ul pt operatiunea asta pt ca are tendinta sa atraga praful.

o solutie babeasca este sa dai cu mina de creion mecanic pe o bucata de smirghel fin si pilitura aia sa i bagi in butuc pt a ajuta la frictiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la 4tx am desfacut contactul din aceleasi motive .....suruburile alea smechere cu rupere la strangere le desfaci cu dalta si ciocanul ......in partea de sus a contactului sunt 2 capace de plastic sub care se afla alte 2 surubele ..idem mai sus.....dupa care iese carcasa exterioara a contactului 

......dupa care bagi cheia in ce.a.mai ramas din contact si scoti butucul afara ...speli bine tot cacamitzul din butuc si blocator ungi cu ulei grafit seu de tufa etc etc tot si montezi la loc in ordine inversa ....evident inlocuiesti suruburile de securitate cu unele normale ....2 buc de 8 cu vreo 20-25 mm lungime ...si 2 de 3 sau 4 mm grosime .....daca nu uit mai am unul semiblocat la munca il desfac si ii fac poze ..........cu zemuri bagate pe sus nu mi a iesit desi cred ca doar acid nu am bagat in el ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Da, era la vanzare cu numar de Calarasi acum 2 ani (cred).

 

Motociclete bune...al naibii de bune. Putin le mai lipsea ca sa fie chiar excelente.

 

48233685462_9c9dbbf4f8_z.jpg

Editat de Vlad S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Dupa 4 sezoane si 2 Horneturi m-am decis in sfarsit sa nu-mi mai chinui picioarele (am 1,85 inaltime), asa ca am cumparat un TDM 900 din 2006. Ne-am imprietenit repede, ma asteptam sa aibe centrul de greutate foarte sus fiind o motocicleta inalta dar cred ca este foarte bine echilibrata pt ca o controlez foarte bine la viteze mici. La viteze de autostrada este o placere, mai stabila si in acelasi timp mai manevrabila decat Hornetul.

Am citit o mare parte din acest topic si am gasit multe informatii folositoare, multumesc celor care au scris aici de-a lungul anilor ✌️

Tocmai am comandat un parbriz MRA touring pt ca cel stock imi da curentul de aer fix in casca si la anumite viteze este deranjant.

Vreau neaparat sa ii schimb tobele pentru ca este prea silentioasa, daca are cineva un set aftermarket de vanzare dati va rog un mesaj.

M-ar mai interesa o parere despre cutiile Givi E22, vreau sa ii pun un set de sidecase-uri dar sa nu latesc foarte mult motocicleta si modelul asta par sa fie ce trebuie, insa din poze si filmulete par sa fie cam slabe calitativ.

 

O poza cu armasarul 

 

tdm.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu aveam niste kapka v33 sau v35 care se inegrau foarte bine in linia motoretei dar erau micute si spatiul din ele era cam limitat la un rucsac de laptop.

eu am avut evacuari MIVV foarte misto 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am la 850 Givi E360 de care sint foarte multumit de vreo 12 ani incoace. Fata de E22 sint cu 11 cm mai late in total (5.5 cm fiecare), dar aproape duble ca volum (40 vs 22 litri). Pe un 900 ar veni asa:

 ahobtIX.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

eu aveam niste kapka v33 sau v35 care se inegrau foarte bine in linia motoretei dar erau micute si spatiul din ele era cam limitat la un rucsac de laptop.

eu am avut evacuari MIVV foarte misto 

Nu am nevoie de volum mare, pe hornet ma descurcam cu 2 genti laterale textil de 16l fiecare. Am vazut cateva filmulete cu Mivv pe TDM 900 si da, se aud foarte bine insa e pretul cam mare pentru o pereche noua de tobe de la ei, sper sa gasesc ceva ok sh.

 

 

Acum 3 ore, fuchsia a spus:

Eu am la 850 Givi E360 de care sint foarte multumit de vreo 12 ani incoace. Fata de E22 sint cu 11 cm mai late in total (5.5 cm fiecare), dar aproape duble ca volum (40 vs 22 litri). Pe un 900 ar veni asa:

 ahobtIX.jpg

Par ok si E360, nu latesc mult motocicleta. Un avantaj la E22 din punctul meu de vedere este ca au capacul de deschidere sus, mi se par mai practice. Multumesc pentru sugestie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, daca nu ai nevoie de volum mare + esti hotarat sa schimbi evacuarea, probabil e mai ok cu niste cutii mai mici dar care sa lase loc sub ele pentru o toba aftermarket care sta mai ridicata. E360-urile vin lipite de motocicleta doar cu tobele stock, altfel nu prea mai ramane mult loc sub ele pentru tobe mai ridicate, si daca distantezi suportii ca sa faci loc tobei n-ai facut nimic.

 

Daca ramai hotarat pe ceva gen E22 poti arunca un ochi si la E21, cica ar fi cu 3cm/cutie mai slim decat E22, si pierzi doar 1L din volum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde una bucata TDM 850 4TX din motive de neutilizare. Proprietarul ar fi incantat sa o dea pe mana unui TDM ist de nadejde! Detalii in link.

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-tdm-850-impecabila-IDcEMpQ.html

Editat de NicuBoros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 11.08.2019 la 13:03, Error a spus:

Bine v-am regasit! 

 

IMG-20190801-WA0000.jpg

IMG-20190801-WA0001.jpg

IMG-20190801-WA0002.jpg

Ma ajuta cineva cu pasii pentru verificarea corecta a nivelului de ulei la TDM?

Sunt la al treilea dar se pare ca am uitat... 😅 

Stiu ceva ca se lasa motorul pornit 15min sau dupa o tura dar nu mai stiu, cu motorul pornit se verifica sau imediat dupa ce-l opresti?

Mersi si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as vrea sa aflu codul de culoare la TDM 900. Am vazut in alt topic ca era o lista pe tdmromania dar site-ul nu mai merge. Pe net gasesc informatii irelevante. Aveti idee cum as putea gasi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare . Cateodata,ce-i drept rar,si nu in sarcina,parca excat cand trag de ambreiaj sa schimb viteza sau la neutru, m-i se opreste motorul,asa,subit. Cineva imi spunea ca e boala lor sa se slabeasca izolatia de pe ceva cabluri ce duc la CDI. (de verificat la iarna)Aveti vreo idee?Sau poate da semne de oboseala pompa de benzina?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...