Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Asa: sincer TDM este o mobra pe cinste si imi place enorm, poate sa mearga pe unde merge un Transalp fara probleme Nu prea cred Eventual a mers Transalpul pe unde putea sa mearga si TDM-ul Bun, pana la urma e o chestiune de gusturi, dar avand in vedere ca eu am niste km cu TA si stiu foarte bine ce poate, si imi mentin afirmatia anterioara Cu TA am urcat pante accidentate inclinate la 40 grade, si sincer nu prea ma vad facând acelasi lucru cu TDM, mai ales cu anvelope Michelin Pilot. Nu o sa ma pun acum sa o incalt cu gume de offroad, ca țăcăniții ăia din Singapore (sau Sri lanka, nu mai stiu...) Repet, e o chestiune de gusturi, nu e o regula, dar eu am luat TDM cu intentia declarata de a face touring pe asfalt, unde animalu' asta se comporta exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Am mers cu 80/115 Km/h. Marius....ma superi cu consumurile acelea de scutere A zis deja 80/115 Km/h. Oricum, daca a prins si 115km/h inseamna ca a batut puternic vantul din spate. Nu o sa ma pun acum sa o incalt cu gume de offroad, ca țăcăniții ăia din Singapore (sau Sri lanka, nu mai stiu...) Si daca i-ai pune, tot n-o faci offroad ci poate doar putin mai comoda pe forestier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Si daca i-ai pune, tot n-o faci offroad ci poate doar putin mai comoda pe forestier. Se pare că ai ratat puțin ideea postului meu Mai încearcă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 A zis deja 80/115 Km/h. Oricum, daca a prins si 115km/h inseamna ca a batut puternic vantul din spate. la transalp te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Deviem de la subiectul forumului. Nu am zis ca TDM=Transalp , doar ca poti sa te duci pe forestiere foarte accidentate cu TDM. Cauciucurile conteaza foarte mult. Nici eu nu am de off road, dar pana acum m-am descurcat de minune cu el. Dar repet: TDM e dihanie mare, e facut pt beton si un pic pt forestiere light. Conteaza foarte mult de gabaritul calaretului... pt ca de multe ori ai nevoie de muschi sa il tii. In cursul zilei de astazi revin cu un web mic cu calatoria din weekend. sunt prea lenes sa pun poze aici una cate una A zis deja 80/115 Km/h. Oricum, daca a prins si 115km/h inseamna ca a batut puternic vantul din spate. ehe, am zis eu consum de scuter.....dar mobra e un TDM 900 Doar ca e cu injectie chestii trestii si consumul e foooooarte nice. Sunt curios cat papa un 900 pe forestier daca merre cu vitezele 1-2 si un tempou de 3000 turatii?!?!?! Marius, cand auzim vesti de la tine si de pe forestierele din Moldova? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Se pare că ai ratat puțin ideea postului meuMai încearcă... Hmm, sa incerc din nou.. Nu-ti pui ca ei pentru ca desi semanati totusi tu vrei sa fii diferit? Daca n-am nimerit-o nici acum nu mai incerc, ori te-ai exprimat prost, ori n-ai inteles reply-ul meu. la transalp te referi ? La TDM si Marius95. Editat Mai 4, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Hmm, sa incerc din nou.. Nu-ti pui ca ei pentru ca desi semanati totusi tu vrei sa fii diferit? Daca n-am nimerit-o nici acum nu mai incerc, ori te-ai exprimat prost, ori n-ai inteles reply-ul meu. Stimabile, nu pricepi că nu mă duc cu TDM pe forestier? Dacă vreau forestier am Transalpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Marius, cand auzim vesti de la tine si de pe forestierele din Moldova? Am fost deja prin Buzau pe coclauri. Cred ca eram singurul care nu-si facea probleme cu benzina. In alta ordine de idei: grea rau dihania. Am scapat-o pe jos de doua ori. Are dreptate Korben Dallas. Nu e facuta pentru forestier. Cred totusi ca nici cu Transalp-ul nu m-as descurca cu mult mai bine. Editat Mai 4, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 prima data TA am vrut apoi mi-am dat seama ca ce o sa fac eu cu mobra imi trebe TDM. pana in momentul de fata nu am scos tdm-ul dp asfalt dar sper ca in curand sa imi fac curaj si sa fac un week-end la Lacul Bolboci. sa vad cum se descurca pe drum forestier. ambele mobre sunt bune dar fiecare stie sa fac o chestie bine pe care cealata nu o face la fel de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Back.. In weekend am fost cam prea plecat din localitate.. Am reusit sa`i fac consumul la mobra.. 320km cu 18.2 litri de benzina.. ... pe la 5.6-5.7. Eram cu bagaje incolo si fara inapoi, pentru ca a aparut vecinul meu cu masina.. Incolo tot pe la 110-130 i`am dat inafara localitatilor, si inapoi am mers si cu 180.. Unde am avut vizibilitate foarte buna.. Vestea mai proasta.. Bujiile s`au negrit din nou.. inainte sa ajung acasa a inceput sa faca figuri.. si cand am scos bujiile erau putin negrite.. Deci.. O sa mai cobor acurile in carburator. Nu stiti cumva unde pot gasi cel mai ieftin lantz de distributzie pt TDM? Si patina aia incurbata ma mai intereseaza.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 ma imbolnavesc de inima cand vad ce consum ai eu am mai facu un plin atat de plin incat mi-a dat afara benzina pe prea-plin cand statea pe cric teoretic scotand-o afara din oras ar trebui sa mai ciuntesc 2 litri din aia 8% cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 tot eu, asta micu, va bate la cap. dilema (sau prostie) mare... mi-am bagat nasu sa-mi schimb uleiul si sa schimb filtrul... si cum stiti si voi, tdm-istii de peste '97, in cartea tehnica scrie la ulei "total amount 4,2 L". eu mai mult de 1,5 L nu am putut sa scot. si la loc am bagat cam 1.75 L... si am depasit nu pic nivelul maxim care se vede in fereastra aia. care-i treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 din cate stiu eu are 2 suruburi pe unde golesti, asa am patit eu am desfacut doar surubul din stanga si m-am panicat. apoi am descoperit ca mai e un surub prin dreapta si pe acolo a curs restu. ai scos busonu cand ai scos uleiu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Hai mai viezure, ca eu sunt absolute beginner pe TDM si tot stiu ca sunt 2 suruburi la ulei Si mai stiu si de surubul de verificare de pe chiulasa cilindrului 1, ala de la mana stanga, in partea opusa lantului de distributie Te-am spart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 din cate stiu eu are 2 suruburi pe unde golesti Da, Cavaleru' are dreptate, mai este un surub prin care iasa restul de ulei din baie, in afara de uleiul care iese odata cu scoaterea filtrului. In total ar trebui sa bagi la loc, cam 4,1-4,2 litri. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 operatiile care le-am facut eu sunt cam astea: -am desfacut un surub din partea stanga-jos a motocicletei, situat cam cum e aratat in poza pe un s-a scurs toti cei 1,5 L (nush de ce am crezut eu ca pe ala tre sa-l desfac) -am desfacut filtrul si l-am inlocuit -am bagat ulei -am desfacut surubul de la cilindrul stanga si am vazut ca se scurge ulei cand merge motoru -m-am mirat ca la carte scrie altceva, v-am scris voua, si apoi am dat o tura si acuma ce fac? sa-l schimb pe tot, sau sa merg asa cu el jumi-juma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 pai ai ulei nou in proportie de sub 1/2 din total. distractia o sa inceapa daca e si alt fel de ulei (firma, tip, vascozitate). parerea mea e sa iei frumos 4 litre de ulei de acelasi fel, sa-i dai drumu la asta jos calumea de la ambele suruburi, si sa il pui plin. atentie ca ramane si pe la filtru ceva (cantitate neglijabila) deci o sa intre vreo 3,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 va multumesc foarte mult... si promit sa revin cu altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Problema nu ar fi ca ai amestecat 2 feluri de ulei cu 2 vascozitati diferite etc..... acesta conteaza mai putin. Problema mai mare e acolo daca in uleiu ce a ramas in motor sunt impuritati, sau e vechi, daca ramaneau undeva 200 g nu ar fi asa mare problema, dar la tine e mai mult de jumate, deci ai diluat uleiul bun peste 55%. Recomandare: schimba uleiu ca e mai ieftin decat uzura ce poate fi produsa de turmixul ce ai tu acum acolo. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Recomandare: schimba uleiu ca e mai ieftin decat uzura ce poate fi produsa de turmixul ce ai tu acum acolo. Editat Mai 5, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draqqora Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Back.. In weekend am fost cam prea plecat din localitate.. Am reusit sa`i fac consumul la mobra.. 320km cu 18.2 litri de benzina.. ... pe la 5.6-5.7. bai fratior, nush de unde scoateti voi consumu asta, da mie sub 6,7-6,8 nu-mi iese......si merg,,normal''.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 cu ce turatii mergi? incearca sa schimbi vitezele la 3000 pana in viteza a 5 a si numai acolo sa depasesti 3000 turatii. Viteza de croaziera sa fie turatia 3000-3500 si vezi ce consum iti iese. Eu daca merg asa imi iese 5.5 Inainte schimbam la 3500-4000 si atunci iesea 6.5 deh, dihania mare trebuie sa manance ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 cu ce turatii mergi? incearca sa schimbi vitezele la 3000 pana in viteza a 5 a si numai acolo sa depasesti 3000 turatii. Viteza de croaziera sa fie turatia 3000-3500 si vezi ce consum iti iese. Eu daca merg asa imi iese 5.5 Inainte schimbam la 3500-4000 si atunci iesea 6.5 deh, dihania mare trebuie sa manance ceva. Am facut si eu consumul la 900ele meu de 1 Mai, mi-a luat intre 4,4 si 4,95%, cu o medie de 4,70% calculata pe mai bine de 1600km. Ma asteptam la ceva mai putin dat fiind ca nu am mers prea tare, dar nu ma plang, n-am mers nici la "record" asta e clar. Cel mai putin pana acum, un 4-4,2% mi-a luat cand am mers pana in 100 km/h si am avut si un "inlector cleaner" in benzina. Ca turatii insa, mobra mea nu prea se simte bine cu 3000 rpm in trepte superioare, probabil ptr ca are evacuarile schimbate, nu stiu de ce... de la 3500 iar de la 4000 se echilibreaza cu adevarat motorul si ne simtim bine amandoi ... asta inseamna in general mers intins in treptele 5, 6, in functie de viteza si ce depasiri am de facut. Dac trag de gaz, ceva imi spune ca e o crestere spectaculoasa in consum, nu am mers pana acum un rezervor intr-un astfel de ritm, dar am mers cateva zeci de km si am vazut cum dispareau liniutele de la indicator, repede repejor. Ref. la ulei, se pot amesteca vascozitati diferite, chiar si de la producatori diferiti, atat timp cat este acelasi tip de ulei, insa as avea grija daca ar fi sa amestec tipuri diferite, mai ales daca vorbim de uleiui mai bune, sintetice etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 la mine in treapta 5 tre sa fie peste 3000 pana in 3500 acolo se simte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Măi oameni buni, ce zic eu acum s-ar putea să va supere, eu cam aÂşa vad lucrurile: Nu Âştiu ce tot îi dați inainte cu consumul? e clar, motor mai mare consum mai mare (Ăla de 900 nu se pune pentru că e cu injecție) TDM-ul la 3000-3500 rpm face cam acelaÂşi lucru ca un Diversion de 600, ce-i drept, la turație mai mare, dar la consumul ăsta, de 5 Âşi ceva Din punctul meu de vedere, adevărata distrcție începe exact după 3500, Âşi desigur se schimbă Âşi consumul În localitate, cu treptele 1-2-3 nu prea am nevoie să trec de 3000, dar afară lucrez cel mai bine între 4000 Âşi 5000 În aceste condiții mi-a ieÂşit consumul pe care l-am anunțat, 5,9 de la Brasov la Arad A, Âşi cu asta ar trebui să fiți de acord: consumul mare îl fac accelerațiile puternice, nu doar turațiile ridicate P.S. De când circul cu TDM mă plouă în fiecare zi fără excepție Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.