Fotok Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Felicitari domnilor. Exact pe acelasi drum de macadam spre Vidraru, pe la Salatrucu, am mers si eu acum o sapatamana cu tdm-ul .Pe acest macadam am scos un consum de 5,2%.Frumoase peisaje in aceea zona, merita tot efortul. Pana la Salatrucu e super ok, dar noi am zis ca e prea bun drumu si am mers peste munte direct. Numai bucati de drumuri forestiere ...in rest camp si padure Si eu vreau cauciuc cum ti-ai luat Rockere. Imi faci si mie rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Pana la Salatrucu e super ok, dar noi am zis ca e prea bun drumu si am mers peste munte direct. Numai bucati de drumuri forestiere ...in rest camp si padure Si eu vreau cauciuc cum ti-ai luat Rockere. Imi faci si mie rost? Floriane, eu am avut un mare noroc sa gasesc la noi in targ, un cauciuc ca acesta nou, plus ca nu prea gasesc cu diametrul de 18" Am vazut ca user-ul Romi3 (cel care aduce si echipamente de la Louis), aduce si cauciucuri. La el in lista am vazut ca acest cauciuc, Continental Escape 4.10/18 TT, costa in jur de 65 euro plus transport. De aceea am zis ca anvelopa costa in jur de 280 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ca idee, verifica DOT-ul trecut pe el. Reprezinta saptamana (din an) si anul cand a fost fabricata anvelopa. Poate fi de genul 4208, sau DOT 4208. In mod normal daca e mai vechi de 2 ani nu are voie sa mai fie comercializat. Desigur, asta nu inseamna neaparat ca anvelopa nu mai e buna... dar de, ar putea explica pretul foarte scazut. Sa ne zici si noua cum se comporta fata de una de sosea, si pe asfalt si pe macadam sau noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ca idee, verifica DOT-ul trecut pe el. Reprezinta saptamana (din an) si anul cand a fost fabricata anvelopa. Poate fi de genul 4208, sau DOT 4208. In mod normal daca e mai vechi de 2 ani nu are voie sa mai fie comercializat. Desigur, asta nu inseamna neaparat ca anvelopa nu mai e buna... dar de, ar putea explica pretul foarte scazut. Sa ne zici si noua cum se comporta fata de una de sosea, si pe asfalt si pe macadam sau noroi. asta nu o stiam, ia sa ma uit la ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 mi-am pierdut cumva capacul de la vasul de antigel. dati-mi si mie o solutie eleganta de inlocuire. am pus un plastic prins cu un soricel dar nu e bine ca la mine consum antigel si trebuie completat des.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Salutare, Am prin garaj de la un fost TDM-ist dornic sa faca un pustiu de bine, furtune de frana cu insertii metalice, distribuitoul care vine montat pe traseu (complet, cu toate surubelele si saibele), noi noute, sigilate, cumparate de pe wemoto.com. Intereseaza pe cineva?Daca intereseaza o sa incerc sa le fac si niste poze sa vedeti mai in detaliu despre ce este vorba. Pretul il faceti voi. Toate bune! PS: vroiam sa va mai intreb ceva....: In opinia voastra cam cati bani ati da pe urmatoarele: bascula spate completa, amortizor spate complet, arc spate, sha (pisele erau in stare buna, fara defecte optice sau tehnice) si un lant uzat vreo 50-60%, toate pt un TDM 3VD ? Intreb pentru ca tot din dorinta de a face un pustiu de bine, am dat chestiile astea unui ...hai sa zic om, care nu a avut toti banii si mi-a dat jumate, urmand ca restul sa mi-i dea in 2 saptamani.Omul, nu a mai dat nici un semn si au trecut...2 luni.Poate ca am cerut eu prea mult si a considerat ca e suficient cat a dat. Va salut din nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Salutare, Am prin garaj de la un fost TDM-ist dornic sa faca un pustiu de bine, furtune de frana cu insertii metalice, distribuitoul care vine montat pe traseu (complet, cu toate surubelele si saibele), noi noute, sigilate, cumparate de pe wemoto.com. Intereseaza pe cineva?Daca intereseaza o sa incerc sa le fac si niste poze sa vedeti mai in detaliu despre ce este vorba. Pretul il faceti voi. Toate bune! PS: vroiam sa va mai intreb ceva....: In opinia voastra cam cati bani ati da pe urmatoarele: bascula spate completa, amortizor spate complet, arc spate, sha (pisele erau in stare buna, fara defecte optice sau tehnice) si un lant uzat vreo 50-60%, toate pt un TDM 3VD ? Intreb pentru ca tot din dorinta de a face un pustiu de bine, am dat chestiile astea unui ...hai sa zic om, care nu a avut toti banii si mi-a dat jumate, urmand ca restul sa mi-i dea in 2 saptamani.Omul, nu a mai dat nici un semn si au trecut...2 luni.Poate ca am cerut eu prea mult si a considerat ca e suficient cat a dat. Va salut din nou! pai un set de furtune racing cu manta oteleita sunt 200 ron la thunderbike. timisoara 2 furtune lungi de la maneta pana la etrieri. tu cat ai dat pe ele? eu as avea nevoie de el ca vreau de ceva timp sa le schimb, 150 ron suna ok?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 pai un set de furtune racing cu manta oteleita sunt 200 ron la thunderbike. timisoara 2 furtune lungi de la maneta pana la etrieri. tu cat ai dat pe ele? eu as avea nevoie de el ca vreau de ceva timp sa le schimb, 150 ron suna ok?? Stai sa ajung acasa sa le fac niste poze sa ti le trimit sa vezi daca e ce-ti trebe tie, pentru ca prietenul asta al meu cand le-a luat nu a putut sa le monteze pt ca avea facuta nu stiu ce modificare la TDM ( adica nu mai avea distribuitorul ala de frana) si nu se potriveau, iar din ce imi spui tu si la tine e lafel, adica ai doua furtune egale, care pleaca din pompa de frana la fiecare etrier in parte.Mai bine sa ajung acasa sa ma mai uit odata la ele si eu si pun poze sa le vezi si tu daca este ce iti trebe Nu mai stiu cat au costat initial, dar nu asta conteaza pt ca ne intelegem noi.Pretul spus de tine mi se pare corect. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Stai sa ajung acasa sa le fac niste poze sa ti le trimit sa vezi daca e ce-ti trebe tie, pentru ca prietenul asta al meu cand le-a luat nu a putut sa le monteze pt ca avea facuta nu stiu ce modificare la TDM ( adica nu mai avea distribuitorul ala de frana) si nu se potriveau, iar din ce imi spui tu si la tine e lafel, adica ai doua furtune egale, care pleaca din pompa de frana la fiecare etrier in parte.Mai bine sa ajung acasa sa ma mai uit odata la ele si eu si pun poze sa le vezi si tu daca este ce iti trebe Nu mai stiu cat au costat initial, dar nu asta conteaza pt ca ne intelegem noi.Pretul spus de tine mi se pare corect. Toate bune! eu le am cu distribuitor acum montate dar ti-am spus ca m-am interesat undeva si ala fost pretul care l-am primit pt furtunase marca hell. ce ai tu ce marca sunt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 PS: vroiam sa va mai intreb ceva....: In opinia voastra cam cati bani ati da pe urmatoarele: bascula spate completa, amortizor spate complet, arc spate, sha (pisele erau in stare buna, fara defecte optice sau tehnice) si un lant uzat vreo 50-60%, toate pt un TDM 3VD ?Intreb pentru ca tot din dorinta de a face un pustiu de bine, am dat chestiile astea unui ...hai sa zic om, care nu a avut toti banii si mi-a dat jumate, urmand ca restul sa mi-i dea in 2 saptamani.Omul, nu a mai dat nici un semn si au trecut...2 luni.Poate ca am cerut eu prea mult si a considerat ca e suficient cat a dat. Va salut din nou! toate asta ar face dupa umila mea parere cam 300E eu mai mult nu as da (nici nu mi-as permite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 toate asta ar face dupa umila mea parere cam 300E eu mai mult nu as da (nici nu mi-as permite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 toate asta ar face dupa umila mea parere cam 300E eu mai mult nu as da (nici nu mi-as permite) Ei bine ca m-am linistit.Eu am cerut 100 E.Stiam ca fac mai mult de atat dar nu fac "bijnita" pe spinarea motociclistilor.m-am ales cu 50 de euro...buni si aia.Sa fie sanatos si sa le foloseasca 100 de ani.Sunt oameni si .....oameni. Multumesc de raspuns Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Stie cineva dintre voi sa sincronizeze injectia la un TDM900? Instrument din ala de masurat vidul are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 korben dallas stie dar e cam departe sau rockeru nu stiu cum e la injectie daca e la fel ca la carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Stie cineva dintre voi sa sincronizeze injectia la un TDM900? Instrument din ala de masurat vidul are cineva? Pai baga si tu aici, la "baza de date" a forumului... ce s-a intamplat, nu te-au rezolvat astia la revizie? (Detalii) Cum merge schimbatorul, acum dupa ce ai schimbat uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ca idee, verifica DOT-ul trecut pe el. Reprezinta saptamana (din an) si anul cand a fost fabricata anvelopa. Poate fi de genul 4208, sau DOT 4208. In mod normal daca e mai vechi de 2 ani nu are voie sa mai fie comercializat. Desigur, asta nu inseamna neaparat ca anvelopa nu mai e buna... dar de, ar putea explica pretul foarte scazut. Sa ne zici si noua cum se comporta fata de una de sosea, si pe asfalt si pe macadam sau noroi. Apropo, cauciucul care l-am luat, are fabricatia (DOT-ul) din 2004, saptamana 34. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Apropo, cauciucul care l-am luat, are fabricatia (DOT-ul) din 2004, saptamana 34. E parfum, are "doar" 5 ani Mare atentie pe ud, la vechimea asta e cam naspa korben dallas stie dar e cam departe sau rockeru nu stiu cum e la injectie daca e la fel ca la carburatie Asa e... Instrumente de masura se mai gasesc, dar trebuie sa ne interesam CE se regleaza la motoarele alimentate prin injectie, reespectiv dibuit surubul de sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 furtunele le-am si inhatat. sper ca in week-end sa mi le si montez. care te pricepi la frane si aerisit si esti si din bucuresti si ai timp liber in week-end si ai chef de mozolit pe maini ?? Apropo, cauciucul care l-am luat, are fabricatia (DOT-ul) din 2004, saptamana 34. cam naspa. cum afecteaza vechimea cauciucul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 cam naspa. cum afecteaza vechimea cauciucul?? Daca a fost bine pastrat (depozitat) nu mi-as face mari probleme... dat fiind tipul si destinatia cauciucului cel putin. Sunt unii care merg pe anvelope tinute pe mobra (uzura mult mai accentuata, expuse la factori de mediu etc) timp de 10 ani sau chiar mai mult. In timp se rigidizeaza, pierde aderenta mai usor si ii scade capacitatea de amortizare din cate stiu. Eu am mers in 2005-2007 pe Diversion cu anvelopa din '92 pe fata Sper sa nu zic prostii, dar asa imi aduc aminte. Era toata anvelopa plina de fisuri iar cand le-am schimbat pe-amandoua, fata / spate, am avut senzatia ca am schimbat si motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Daca a fost bine pastrat (depozitat) nu mi-as face mari probleme... dat fiind tipul si destinatia cauciucului cel putin. Sunt unii care merg pe anvelope tinute pe mobra (uzura mult mai accentuata, expuse la factori de mediu etc) timp de 10 ani sau chiar mai mult. In timp se rigidizeaza, pierde aderenta mai usor si ii scade capacitatea de amortizare din cate stiu. Eu am mers in 2005-2007 pe Diversion cu anvelopa din '92 pe fata Sper sa nu zic prostii, dar asa imi aduc aminte. Era toata anvelopa plina de fisuri iar cand le-am schimbat pe-amandoua, fata / spate, am avut senzatia ca am schimbat si motocicleta. sa ma uit si eu in pusca mea la caucioace ca cine stie de cand or fi linx ce e cu poza aia trucata in semnatura? ai avut chef de photosopeala?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 nu, dar in momentul efectuarii pozei, persoana in cauza se afla sub influenta bauturilor alcoolice. din primele cercetari rezulta ca a discutat cu posesorul FIECAREI motociclete in parte. ancheta e in plina desfasurare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) korben dallas stie dar e cam departe Nu ma provoca! Pai baga si tu aici, la "baza de date" a forumului... ce s-a intamplat, nu te-au rezolvat astia la revizie? (Detalii)Cum merge schimbatorul, acum dupa ce ai schimbat uleiul? Deci: aveam uleiul vechi Yamalube, nu mai tin minte de care, si 10Mm in bord. Motorul vibreaza rau si cutia de viteze parca avea nisip in ea. Am fost la revizie si am pus Putoline 15W50. (Motul 10W40 luat de la LinX il pastrez pentru la iarna.) Acum cutia merge excelent dar motorul vibreaza in continuare. Cei de la Dual Tours, desi initial mi-au zis ca-mi pot regla si injectia, cand am ajuns acolo mi-au zis ca n-au instrumentul, ca l-au imprumutat... bla bla bla. Cu ocazia reviziei am constatat ca janta fatza cu care fusesem la indreptat este din nou stramba. Nu se simte la mers (sau nu este evident) dar invartita in aer strambatura este evidenta. Se pare ca va trebui sa cumpar alta - 22 milioane Instrumente de masura se mai gasesc, dar trebuie sa ne interesam CE se regleaza la motoarele alimentate prin injectie, reespectiv dibuit surubul de sincronizare Am manual cu desene. Din nefericire, nu prea stiu pe unde sunt in realitate piesele desenate acolo. Editat Iunie 17, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 pierzi garantia daca iei de pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Nu ma provoca! Deci: aveam uleiul vechi Yamalube, nu mai tin minte de care, si 10Mm in bord. Motorul vibreaza rau si cutia de viteze parca avea nisip in ea. Am fost la revizie si am pus Putoline 15W50. (Motul 10W40 luat de la LinX il pastrez pentru la iarna.) Acum cutia merge excelent dar motorul vibreaza in continuare. Cei de la Dual Tours, desi initial mi-au zis ca-mi pot regla si injectia, cand am ajuns acolo mi-au zis ca n-au instrumentul, ca l-au imprumutat... bla bla bla. Cu ocazia reviziei am constatat ca janta fatza cu care fusesem la indreptat este din nou stramba. Nu se simte la mers (sau nu este evident) dar invartita in aer strambatura este evidenta. Se pare ca va trebui sa cumpar alta - 22 milioane Am manual cu desene. Din nefericire, nu prea stiu pe unde sunt in realitate piesele desenate acolo. ba te provoc, si asa pt tine e un fleac cam incapabili astia de la dual tours. unde ti-ai indreptat janta?? 22 mil una noua??? 440E???? fuking shit ai incercat sa o indrepti la autozone la buzesti, toata lumea vb de bine de servicul asta de roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 din primele cercetari rezulta ca a discutat cu posesorul FIECAREI motociclete in parte. A fost intalnire mare, dom'le... Cei de la Dual Tours, desi initial mi-au zis ca-mi pot regla si injectia, cand am ajuns acolo mi-au zis ca n-au instrumentul, ca l-au imprumutat... bla bla bla.Cu ocazia reviziei am constatat ca janta fatza cu care fusesem la indreptat este din nou stramba. Nu se simte la mers (sau nu este evident) dar invartita in aer strambatura este evidenta. Se pare ca va trebui sa cumpar alta - 22 milioane Service Yamaha... aiurea rau. Intreaba in Otopeni sau la cei de pe A1. Cu roata e cam nasol daca se ajunge la cumparat una' noua. Eu o am un pic indoita pe spate si nu sunt probleme, fulajul (sau cum se numeste devierea aia) e cam de 1-2mm, insa nu imi dau seama daca e din janta sau din roata cu anvelopa cu tot. pierzi garantia daca iei de pe ebay ? N-are ce garantie sa piarda, ca oricum ma indoiesc ca are garantie la roti si 2. n-au de unde sa se prinda aia ca a schimbat janta, daca una la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.