Rocker Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ca idee, verifica DOT-ul trecut pe el. Reprezinta saptamana (din an) si anul cand a fost fabricata anvelopa. Poate fi de genul 4208, sau DOT 4208. In mod normal daca e mai vechi de 2 ani nu are voie sa mai fie comercializat. Desigur, asta nu inseamna neaparat ca anvelopa nu mai e buna... dar de, ar putea explica pretul foarte scazut. Sa ne zici si noua cum se comporta fata de una de sosea, si pe asfalt si pe macadam sau noroi. Apropo, cauciucul care l-am luat, are fabricatia (DOT-ul) din 2004, saptamana 34. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Apropo, cauciucul care l-am luat, are fabricatia (DOT-ul) din 2004, saptamana 34. E parfum, are "doar" 5 ani Mare atentie pe ud, la vechimea asta e cam naspa korben dallas stie dar e cam departe sau rockeru nu stiu cum e la injectie daca e la fel ca la carburatie Asa e... Instrumente de masura se mai gasesc, dar trebuie sa ne interesam CE se regleaza la motoarele alimentate prin injectie, reespectiv dibuit surubul de sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 furtunele le-am si inhatat. sper ca in week-end sa mi le si montez. care te pricepi la frane si aerisit si esti si din bucuresti si ai timp liber in week-end si ai chef de mozolit pe maini ?? Apropo, cauciucul care l-am luat, are fabricatia (DOT-ul) din 2004, saptamana 34. cam naspa. cum afecteaza vechimea cauciucul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 cam naspa. cum afecteaza vechimea cauciucul?? Daca a fost bine pastrat (depozitat) nu mi-as face mari probleme... dat fiind tipul si destinatia cauciucului cel putin. Sunt unii care merg pe anvelope tinute pe mobra (uzura mult mai accentuata, expuse la factori de mediu etc) timp de 10 ani sau chiar mai mult. In timp se rigidizeaza, pierde aderenta mai usor si ii scade capacitatea de amortizare din cate stiu. Eu am mers in 2005-2007 pe Diversion cu anvelopa din '92 pe fata Sper sa nu zic prostii, dar asa imi aduc aminte. Era toata anvelopa plina de fisuri iar cand le-am schimbat pe-amandoua, fata / spate, am avut senzatia ca am schimbat si motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Daca a fost bine pastrat (depozitat) nu mi-as face mari probleme... dat fiind tipul si destinatia cauciucului cel putin. Sunt unii care merg pe anvelope tinute pe mobra (uzura mult mai accentuata, expuse la factori de mediu etc) timp de 10 ani sau chiar mai mult. In timp se rigidizeaza, pierde aderenta mai usor si ii scade capacitatea de amortizare din cate stiu. Eu am mers in 2005-2007 pe Diversion cu anvelopa din '92 pe fata Sper sa nu zic prostii, dar asa imi aduc aminte. Era toata anvelopa plina de fisuri iar cand le-am schimbat pe-amandoua, fata / spate, am avut senzatia ca am schimbat si motocicleta. sa ma uit si eu in pusca mea la caucioace ca cine stie de cand or fi linx ce e cu poza aia trucata in semnatura? ai avut chef de photosopeala?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 nu, dar in momentul efectuarii pozei, persoana in cauza se afla sub influenta bauturilor alcoolice. din primele cercetari rezulta ca a discutat cu posesorul FIECAREI motociclete in parte. ancheta e in plina desfasurare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) korben dallas stie dar e cam departe Nu ma provoca! Pai baga si tu aici, la "baza de date" a forumului... ce s-a intamplat, nu te-au rezolvat astia la revizie? (Detalii)Cum merge schimbatorul, acum dupa ce ai schimbat uleiul? Deci: aveam uleiul vechi Yamalube, nu mai tin minte de care, si 10Mm in bord. Motorul vibreaza rau si cutia de viteze parca avea nisip in ea. Am fost la revizie si am pus Putoline 15W50. (Motul 10W40 luat de la LinX il pastrez pentru la iarna.) Acum cutia merge excelent dar motorul vibreaza in continuare. Cei de la Dual Tours, desi initial mi-au zis ca-mi pot regla si injectia, cand am ajuns acolo mi-au zis ca n-au instrumentul, ca l-au imprumutat... bla bla bla. Cu ocazia reviziei am constatat ca janta fatza cu care fusesem la indreptat este din nou stramba. Nu se simte la mers (sau nu este evident) dar invartita in aer strambatura este evidenta. Se pare ca va trebui sa cumpar alta - 22 milioane Instrumente de masura se mai gasesc, dar trebuie sa ne interesam CE se regleaza la motoarele alimentate prin injectie, reespectiv dibuit surubul de sincronizare Am manual cu desene. Din nefericire, nu prea stiu pe unde sunt in realitate piesele desenate acolo. Editat Iunie 17, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 pierzi garantia daca iei de pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Nu ma provoca! Deci: aveam uleiul vechi Yamalube, nu mai tin minte de care, si 10Mm in bord. Motorul vibreaza rau si cutia de viteze parca avea nisip in ea. Am fost la revizie si am pus Putoline 15W50. (Motul 10W40 luat de la LinX il pastrez pentru la iarna.) Acum cutia merge excelent dar motorul vibreaza in continuare. Cei de la Dual Tours, desi initial mi-au zis ca-mi pot regla si injectia, cand am ajuns acolo mi-au zis ca n-au instrumentul, ca l-au imprumutat... bla bla bla. Cu ocazia reviziei am constatat ca janta fatza cu care fusesem la indreptat este din nou stramba. Nu se simte la mers (sau nu este evident) dar invartita in aer strambatura este evidenta. Se pare ca va trebui sa cumpar alta - 22 milioane Am manual cu desene. Din nefericire, nu prea stiu pe unde sunt in realitate piesele desenate acolo. ba te provoc, si asa pt tine e un fleac cam incapabili astia de la dual tours. unde ti-ai indreptat janta?? 22 mil una noua??? 440E???? fuking shit ai incercat sa o indrepti la autozone la buzesti, toata lumea vb de bine de servicul asta de roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 din primele cercetari rezulta ca a discutat cu posesorul FIECAREI motociclete in parte. A fost intalnire mare, dom'le... Cei de la Dual Tours, desi initial mi-au zis ca-mi pot regla si injectia, cand am ajuns acolo mi-au zis ca n-au instrumentul, ca l-au imprumutat... bla bla bla.Cu ocazia reviziei am constatat ca janta fatza cu care fusesem la indreptat este din nou stramba. Nu se simte la mers (sau nu este evident) dar invartita in aer strambatura este evidenta. Se pare ca va trebui sa cumpar alta - 22 milioane Service Yamaha... aiurea rau. Intreaba in Otopeni sau la cei de pe A1. Cu roata e cam nasol daca se ajunge la cumparat una' noua. Eu o am un pic indoita pe spate si nu sunt probleme, fulajul (sau cum se numeste devierea aia) e cam de 1-2mm, insa nu imi dau seama daca e din janta sau din roata cu anvelopa cu tot. pierzi garantia daca iei de pe ebay ? N-are ce garantie sa piarda, ca oricum ma indoiesc ca are garantie la roti si 2. n-au de unde sa se prinda aia ca a schimbat janta, daca una la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 mariuse dar pe casco nu o poti schimba? sau nu ai casco? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Am fost la revizie si am pus Putoline 15W50. (Motul 10W40 luat de la LinX il pastrez pentru la iarna.) Acum cutia merge excelent dar motorul vibreaza in continuare.Se pare ca acest Putoline 15W50 e o bunaciune de ulei, si in taxiul meu e tot asta In ce gama de turatii vibreaza? Am manual cu desene. Din nefericire, nu prea stiu pe unde sunt in realitate piesele desenate acolo. Scaneaza si tu 2-3 pagini semnificative si tranteste-le pe forum sa facem o sedinta asupra lor Daca nu ma insel, pe forum se pot incarca doar jpg-uri, poate si pdf, nu stiu, vezi tu... Editat Iunie 17, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 help!! /index.php?showtopic=381618 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 (editat) SYNCHRONIZING THE THROTTLE BODIES Prior to synchronizing the throttle bodies, the valve clearance and the engine idling speed should be properly adjusted and the ignition timing should be checked. 1. Stand the motorcycle on a level surface. Place the motorcycle on a suitable stand. 2. Remove: - rider seat. Refer to ?SEAT?. - fuel tank. Refer to ?FUEL TANK?. -air filter case. Refer to ?AIR FILTER CASE?. 3. Remove: - cap 1 - hose 2 4. Install: - engine tachometer (to the spark plug lead of cyl. #1) - vacuum gauge (to the throttle body) 5. Install: - fuel tank. Refer to ?FUEL TANK?. 6. Start the engine and let it warm up for several minutes. 7. Check: - engine idling speed Out of specification - Adjust. Refer to ?ADJUSTING THE ENGINE IDLING SPEED?. NOTE: Engine idling speed 1,100 - 1,200 r/min 8. Adjust: - throttle body synchronization a. With throttle body #1 as standard, adjust throttle body #2 using the air screws 1 . Vezi imaginile atasate. - After each step, rev the engine two or three times, each time for less than a second, and check the synchronization again. - If the air screw is removed, turn the screw 3/4 turn in and be sure to synchronize the throttle body. CAUTION: Do not use the throttle valve adjusting screws 1 to adjust the throttle body synchronization. NOTE: Vacuum pressure at engine idling speed 33.0 - 36.0 kPa (248 - 270 mm Hg) The difference in vacuum pressure between two throttle bodies should not exceed 1.33 kPa (10 mm Hg). 9. Measure: - engine idling speed Out of specification - Adjust. Make sure that the vacuum pressure is within specification. 10. Stop the engine and remove the measuring equipment. 11. Adjust: - throttle cable free play. Refer to ?ADJUSTING THE THROTTLE CABLE FREE PLAY?. NOTE: Throttle cable free play (at the flange of the throttle grip) 3 - 5 mm 12. Remove: - engine tachometer - vacuum gauge Editat Iunie 18, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 apropo de chestia asta cu franele... cand trebuie schimbat lichidul de frana ? conteaza culoarea? ca eu daca am fetitza de 4 luni, nush ceo fi fost inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 la 2 ani se schimba lichidul de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 SYNCHRONIZING THE THROTTLE BODIESPrior to synchronizing the throttle bodies, the valve clearance and the engine idling speed should be properly adjusted and the ignition timing should be checked. 1. Stand the motorcycle on a level surface. Place the motorcycle on a suitable stand. 2. Remove: - rider seat. Refer to ?SEAT?. - fuel tank. Refer to ?FUEL TANK?. -air filter case. Refer to ?AIR FILTER CASE?. 3. Remove: - cap 1 - hose 2 4. Install: - engine tachometer (to the spark plug lead of cyl. #1) - vacuum gauge (to the throttle body) 5. Install: - fuel tank. Refer to ?FUEL TANK?. 6. Start the engine and let it warm up for several minutes. 7. Check: - engine idling speed Out of specification - Adjust. Refer to ?ADJUSTING THE ENGINE IDLING SPEED?. NOTE: Engine idling speed 1,100 - 1,200 r/min 8. Adjust: - throttle body synchronization a. With throttle body #1 as standard, adjust throttle body #2 using the air screws 1 . Vezi imaginile atasate. - After each step, rev the engine two or three times, each time for less than a second, and check the synchronization again. - If the air screw is removed, turn the screw 3/4 turn in and be sure to synchronize the throttle body. CAUTION: Do not use the throttle valve adjusting screws 1 to adjust the throttle body synchronization. NOTE: Vacuum pressure at engine idling speed 33.0 - 36.0 kPa (248 - 270 mm Hg) The difference in vacuum pressure between two throttle bodies should not exceed 1.33 kPa (10 mm Hg). 9. Measure: - engine idling speed Out of specification - Adjust. Make sure that the vacuum pressure is within specification. 10. Stop the engine and remove the measuring equipment. 11. Adjust: - throttle cable free play. Refer to ?ADJUSTING THE THROTTLE CABLE FREE PLAY?. NOTE: Throttle cable free play (at the flange of the throttle grip) 3 - 5 mm 12. Remove: - engine tachometer - vacuum gauge o nimica toata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 hai mah ca e simplu, doar trebe identificate suruburile respective, mariuse cred ca ii faci o vizita lu korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 @cavaleru: tot ce tine de frinare cureti cu alcool tehnic sau lichid de frana, altceva gen chestii derivate din petrol risca sa iti umfle garniturile si sa ti le compromita definitiv (wd40, motorina, etc). Daca te apuci sa scoti pistonasele, ar fi bine sa fii pregatit cu garnituri noi, pentru ca nu stii in ce stare sint alea vechi si risti ori sa se deterioreze cind scoti pistoanele ori daca sint umflate sa nu mai poti baga pistonashele inapoi (asta in cazul in care demontezi ce ai pe motor, altfel daca ai si etrierele de la fazerul ala sau ce ai luat tu normal ca nu e nici o urgenta poti sa le dai linistit afara sa vezi in ce stare sint, poate sint bune garniturile si scapi de o cheltuiala). Un set nou de garnituri standard la tdm pe spate e 15 euro la kedo. Eu le-am luat de la kaore cu 1 milion (aduc de pe motomike, ca si romi). Setul vine cu 4 garnituri si o cutiutza de vaselina speciala pentru pistonase. Pe fatza e si mai dureros, costa de sari in sus. Tre sa fii atent cind montezi la loc pistonasele, garniturile cica sint destul de fragile (da un search pe carpe), si la cit costa nu prea iti permiti experimente. Canalele din cilindri in care intra garniturile trebuie curatate foarte bine. La TDM yamaha nu recomanda separarea etrierelor in jumatati decit in cazuri exceptionale(nu stiu din ce motiv), dar cred ca altfel te umpli de draci pina scoti garniturile si cureti cilindrii (ar fi bine sa cureti tot pentru ca in timp se cam umplu de mizerie, si posibil sa ai in spatele pistonaselor o balta de lichid gelatinos deja din cauza ca e o zona nu prea circulata). Pe carpe sint cativa care au desfacut pe din doua etrierele si n-au avut probleme. Eu inca n-am apucat sa schimb garniturile, deci ce e mai sus e doar teorie Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 @cavaleru: tot ce tine de frinare cureti cu alcool tehnic sau lichid de frana, altceva gen chestii derivate din petrol risca sa iti umfle garniturile si sa ti le compromita definitiv (wd40, motorina, etc). Daca te apuci sa scoti pistonasele, ar fi bine sa fii pregatit cu garnituri noi, pentru ca nu stii in ce stare sint alea vechi si risti ori sa se deterioreze cind scoti pistoanele ori daca sint umflate sa nu mai poti baga pistonashele inapoi (asta in cazul in care demontezi ce ai pe motor, altfel daca ai si etrierele de la fazerul ala sau ce ai luat tu normal ca nu e nici o urgenta poti sa le dai linistit afara sa vezi in ce stare sint, poate sint bune garniturile si scapi de o cheltuiala). Un set nou de garnituri standard la tdm pe spate e 15 euro la kedo. Eu le-am luat de la kaore cu 1 milion (aduc de pe motomike, ca si romi). Setul vine cu 4 garnituri si o cutiutza de vaselina speciala pentru pistonase. Pe fatza e si mai dureros, costa de sari in sus. Tre sa fii atent cind montezi la loc pistonasele, garniturile cica sint destul de fragile (da un search pe carpe), si la cit costa nu prea iti permiti experimente. Canalele din cilindri in care intra garniturile trebuie curatate foarte bine. La TDM yamaha nu recomanda separarea etrierelor in jumatati decit in cazuri exceptionale(nu stiu din ce motiv), dar cred ca altfel te umpli de draci pina scoti garniturile si cureti cilindrii (ar fi bine sa cureti tot pentru ca in timp se cam umplu de mizerie, si posibil sa ai in spatele pistonaselor o balta de lichid gelatinos deja din cauza ca e o zona nu prea circulata). Pe carpe sint cativa care au desfacut pe din doua etrierele si n-au avut probleme. Eu inca n-am apucat sa schimb garniturile, deci ce e mai sus e doar teorie Spor ! pai cred ca doar o sa curat etrierii de fazer, nu-s noi ( nu am bani de astfel de investitii) sunt ai unui prienten care si i-a schimba cu unii de R1 si pompa de frana tot de R1 daca tot stai bine cu teoria nu ai chef sambata de experimente? imi pun mobra la bataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Salutare, Cum furtunasele de frana si accesoriile aferente s-au dus la un TDM-ist, intamplator am descoperit un releu de incarcare pentru modelul 3VD ( e releu d-ala mic si nu cred ca merge decat pentru 3VD) Daca are cineva nevoie, da-ti-mi un semn aici, sau pe PM. Pretul...la fel... il faceti voi! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 sarumana inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 /index.php?showtopic=378259 Vine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 nu am bani pt un asfel de trip. oricum week-end-ul e deja ocupat cu joaca cu franele. sambata are chef careva sa ma asiste ??va implica doar sa traga de maneta de frana cand fac aerisirea in rest lectii de tehnica gratuita si niste bere tot moca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 la bere parca m-as baga:D pacat ca benzina pana in bucuresti costa mai mult ca o lada intrega bauta aici:D suna foarte interesant chestia cu Dubova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.