1Bandit Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Perfect! Itzi raman dator.. Poate tzie nu tz`am zis, dar si la noi o sa fie o intrunire la care esti binevenit.La fel ca si totzi TDM`istii /index.php?...l=motorock+2009 Multumesc de invitatie , dar tura asta ma sare, am de facut urgent un drum la Bucuresti, asa ca ramane sa ne cunoastem la Tg. Sec., oricum pun berea la rece ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Multumesc de invitatie , dar tura asta ma sare, am de facut urgent un drum la Bucuresti, asa ca ramane sa ne cunoastem la Tg. Sec., oricum pun berea la rece ! Asfalt uscat ! AAsa!! Perfect o sa fie.. Asfalt uscat si tzie.. Sa nu uitzi de ceaun,. dak potzi.. Doar pe sambata o sa ne trebuiasca! Hai ma.. Nici asa nu se poate... Voi ati luat razna.. Ii timpul sa va treziti! Eu nu am toba centrala, doar cele 2 finale.. Pare k deocamdata functioneaza bine si asa.. Nu stiu de cat timp au fost tobele astea montate,... Eu am facut aproape 3000km cu ele, si pot sa zic k nu ma deranjeaza la drum lung. Peste 110hm/h nu`i mai aud sunetul doar vantul. Am terminat si Crashbarurile.. :> Iata niste poze.. Pentru cine ar mai dori.. Discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 is tare interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Eu nu am toba centrala, doar cele 2 finale.. Pare k deocamdata functioneaza bine si asa.. Nu stiu de cat timp au fost tobele astea montate,... Eu am facut aproape 3000km cu ele, si pot sa zic k nu ma deranjeaza la drum lung. Peste 110hm/h nu`i mai aud sunetul doar vantul. Păi la tine s-a respectat principiul original al evacuării la TDM: two-in-one-in-two Coturile sunt sudate împreună după care se despart către cele două tobe, despre care trebuie sa recunosc că sunt faine Deci fiecare cilindru beneficiază de ambele tobe nu vad ce treaba ar avea jigloarele cu scosu tobelor, hai ca sincronizarea sa zicem ca ar mai fi afectata cumva. korben vi la tg secuiesc? ca sa imi faci si mie o sincronizare de carburatie? dau o bere Nu vezi tu multe, dar te iertăm, că eÂşti de-al nostru Nu vin Editat Iunie 22, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3vilm3cv Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 pozele promise. din pacate va trebui sa schimb placutele. cele existente mai au breo 3-4 mm pana la semnul producatorului dar problema ar fi ca ele s-au mulat pe discurile fostului propietar. pa prima testare nu am simiti mare lucru asa ca atunci ca o sa scot mobra la plimbarica va trebui sa fiu atent si sa evit franele brutale pana nu se aseaza placutele din pacate la mine nu sunt asa. sunt ca in poza. nu se infileteaza. cotul ala e prins direct de cablu PS au mai ramas 14 beri Mersi ombre.. cam seamana dar nu rasare:D oricum apreciez gestul Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 ieri m-am cam (cuvant urat) pe mine, uitand ca am franele inca in rodaj m-am trezic ca tre sa fac dreapta in unghi de 90 de la 100km/h. am franat cu fata si spatele dar nu a fost suficient ca sa ma inscriu pe traiectorie, astfel ca am continuat franarea doar cu spatele pentru ca am ajuns pe nisip, in momentul respectiv spatele s-a blocat si a fugit in stanga, astfel incat m-am dus de-a latul 15 metrii pe nisipul respectiv si m-am oprit la 20cm de bordura. ce ma mir e ca nu am cazut , cred ca pe bicicleta nu reuseam ma mentin in echilibru, in schimb vaca am simtit-o exact ce si cum sa o tin, astfel incat am scapat intreg. PS oricum fata franeaza acum mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 ieri m-am cam (cuvant urat) pe mine, uitand ca am franele inca in rodaj m-am trezic ca tre sa fac dreapta in unghi de 90 de la 100km/h. am franat cu fata si spatele dar nu a fost suficient ca sa ma inscriu pe traiectorie, astfel ca am continuat franarea doar cu spatele pentru ca am ajuns pe nisip, in momentul respectiv spatele s-a blocat si a fugit in stanga, astfel incat m-am dus de-a latul 15 metrii pe nisipul respectiv si m-am oprit la 20cm de bordura. ce ma mir e ca nu am cazut , cred ca pe bicicleta nu reuseam ma mentin in echilibru, in schimb vaca am simtit-o exact ce si cum sa o tin, astfel incat am scapat intreg. PS oricum fata franeaza acum mai bine Mare atentie. Ma bucur ca ai scapat teafar. Ai grija si nu te increde in tine ....poate data viitoare nu va iesi chiar asa. Deci Easy Rider! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Mare atentie. Ma bucur ca ai scapat teafar. Ai grija si nu te increde in tine ....poate data viitoare nu va iesi chiar asa. Deci Easy Rider! inca nu s-au asezat placutele la frana fata, probabil ca puteam sa iau curba daca la iesirea din ea ma duceam pe contrasens .. am scapt asta conteaza data viitoare o sa fiu mai atent promit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 cat ulei trebe bagat in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 pravila din carte : 3,5 periodic oil change 3,6 with oil filter replacement 4,2 total amount fara schimbat de filtru, mie imi inghite cuminte cam 3,8 sa FIE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Hop si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Depinde cat de bine l-ai scurs pe cel vechi. Pune pana ajunge nivelul la nomal pe joja, lasa motorul sa mearga cateva minute, verifica din nou si daca e cazul completeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 n-are joja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 WTF?!? Si nivelul uleiului cum se masoara?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) prin hublou ... are 4tx mai Editat Iunie 27, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 deci trebuie sa incalzesc putin motorul ca sa curga uleiul mai usor si sa se scurga bine, apoi trebuie sa urc motocicleta pe un suport de ala ca la motocicletele sport care se prinde la roata din spate (stiti voi de care vorbesc) si sa scurg uleiul bine si apoi sa pun pana ajunge la jumatatea hubloului. multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 incalzeste-l bine, lasa uleui sa curga din el , din aman2 partile, hutzutzal bine sa curga afara tot si din jurul gaurilor, si umple. eu nu iti recomand suportul ala penrtu cand torni uleiuri care nu au tzatzushca din aia foarte lunga pe sticla (alde repsol), ca o sa iti curga 100 ml la 2 ore inauntru in rezervoru de ulei (din cauza ca iti ridica curu la mobra si iti fura din ughiul si asa mare de inclinare la gatul ala de alimentare). dupa ce torni pana la mijloc, dai drumu, lasa sa se incalzeasca, si urmareste gemuletul in timp ce te joci cu acceleratia, in blana - daca coboara sub minim, mai completeaza cate putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 pravila din carte : 3,5 periodic oil change 3,6 with oil filter replacement 4,2 total amount Destul de nasol cu 0,6 litri aia care raman in motor... si la 900 raman (teoretic sar si practic) 4,7-3,9=0,8 litri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Destul de nasol cu 0,6 litri aia care raman in motor... si la 900 raman (teoretic sar si practic) 4,7-3,9=0,8 litri! 4,2 nu 4,7 Editat Iunie 27, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 4,2 nu 4,7 Ba 4,7. Am precizat ca vorbeam de TDM900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Ba 4,7. Am precizat ca vorbeam de TDM900. Oops! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 am fost la mare ieri. am dat 205km pe ceas consumul super oki la 120km/h a papat 5l si un pic gare mai vine la targu secuiesc week-endu viitor? linxule tre sa ne vedem sa iau marfa lu zoly iar Zoly daca nu vi cu salam d-ala bun nu-ti dau marfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 pixu meu: am schimbat uleiul....si filtrul.... la completare am bagat 3,9 litri. Cand ma uitam la nivel era ok. Ieri ma uit din nou si vad ca e mult deasupra. Ce sa fac? Sa dau drumu din el pana ajung la nivel? Nu e prea bine sa circul cu ulei mai mult nu? Ce se poate intampla? La Tg Secuiesc cine vine weekendu viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 incalzeste-l, tine-l la nivel si dai in gura din mie in mie sa vezi ca pe la 5 mii e mai aproape de minim decat de maxim (ar trebui). si daca ai depasit cu 100 ml maximu, dal dracu, numa sa strangi bine bushonu sa nu tzil scuipe afara pe acolo - cam atat cred ca se poate intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 pixu meu: am schimbat uleiul....si filtrul.... la completare am bagat 3,9 litri. Cand ma uitam la nivel era ok. Ieri ma uit din nou si vad ca e mult deasupra. Ce sa fac? Sa dau drumu din el pana ajung la nivel? Nu e prea bine sa circul cu ulei mai mult nu? Ce se poate intampla? La Tg Secuiesc cine vine weekendu viitor? eu vin nu stiu daca are ceva si eu am pus la fel prima data. vorba aia: merge de rupe PS il poti trage cu o siringa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.