Cavaleru Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Bun venit printre noi ! cavalere, eu vin sigur, mai ai nevoie de ajutor ca sa ajungi la targu sec ? ma decurc. oricum eu vin sigur. se poate sa vin singur , ne auzim vineri la telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Mersi Florin! Astazi am fost la repansat, in sfarsit cand nu un macelar se uita la mine. Ceilalti 2 erau groaznici.. vreau sa va intreb dak nu aveti cumva ceva descriere din ce si cum se face o toba finala, eventual poze. N`as dori sa cumpar, pentru ca sunt foarte scumpe pt buzunaru meu. :| @Fotok: Imi pare rau pt Crashbaruri, dar itzi promit pe cabd revin, primul lucru va fi isa tzi le fabric.mi`a salvat carenele, au ramas intergi. doar niste zgarieturi mai grave, dar nici macar o fisura. Sa ne auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3v1l_mast3r Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Zoli, inca o data sanatate si fie sa nu mai ai parte de de-astea! TDM-ul e o mobra destul de versatila si la rascruce de drumuri incat multi nici nu isi dau seama in ce categorie intra. Ok, o sa ziceti ca e touring, dar nu, nu e touring . Am vazut multe poze cu modele de 900 preparate sport sau facute naked, am vazut si 850 si 900 cu atas etc. Acum cateva luni ma luasem si eu de unu pe youtube cu un 900 tunat care facea tot felul de scamatorii (forje, derapaje) pe strada si i-am zis ca nu merita un TDM. Evident ca m-a injurat de mama si mi-a sters si comentariul... Pe urma insa m-am uitat si la alte filme postate de el si mi-am dat seama ca omul chiar tinea mult la mobra lui. 850'ul e un pic altfel ce-i drept, dar cred ca poate sa fie la fel de bine un streetfighter pe cat poate fi si enduro. Personal ce nu-mi place la a lui master6230 e culoarea, in rest e chiar ok. Bafta la vanzare! ms culoare nu imi place nici mie(ma gandeam la un negru cu auriu...sau ceva in genu) dar nevoia de bani...stiti si voi cum e...oricum pe viitor m-as gandi(depinde de viitorul situatiei mele financiare) la un tdm(dar de 900 si an mai nou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 vreau sa va intreb dak nu aveti cumva ceva descriere din ce si cum se face o toba finala, eventual poze. N`as dori sa cumpar, pentru ca sunt foarte scumpe pt buzunaru meu. :| MeÂştere, păi studiază toba aia care s-a stricat Sau e complet varză? Selectează pe Google Imagini apoi scrie "motorcycle exhaust" Numai să ai timp, rezultate sunt destule, eu am pus la repezeală ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 ma decurc. oricum eu vin sigur. se poate sa vin singur , ne auzim vineri la telefon ok, nici noi nu o sa fim foarte multi dar ne adunam, o sa vezi ! uite afisul de intalnire > Mersi Florin! Astazi am fost la repansat, in sfarsit cand nu un macelar se uita la mine. Ceilalti 2 erau groaznici.. vreau sa va intreb dak nu aveti cumva ceva descriere din ce si cum se face o toba finala, eventual poze. N`as dori sa cumpar, pentru ca sunt foarte scumpe pt buzunaru meu. :| @Fotok: Imi pare rau pt Crashbaruri, dar itzi promit pe cabd revin, primul lucru va fi isa tzi le fabric.mi`a salvat carenele, au ramas intergi. doar niste zgarieturi mai grave, dar nici macar o fisura. Sa ne auzim de bine! imi pare rau sincer ca te-ai tavalit si ca n-o sa poti veni la targu, ramane pe alta data ! Insanatosire grabnica ! cat de repede se poate ca zbiara asfaltu dupa tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 buna dimineata!!sunt sigur ca cineva de aici poate face crashbar-uri.Cine poate sa ma ajute cu o pereche, vreau sa-mi scot "Vishina" dar pt. ca nu am mai mers de 3 ani si asta imi pare mai grea acum nu vreau sa o "exfoliez". Zi cu soare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Si eu sunt interesat de crash baruri pt tdm de 900. Stiu ca face cineva, va rog spuneti cine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 vb cu zoly(dr_dejavu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 (editat) @zoly: am luat uleiurile sa imi dai un pm cu persoana de contact careia i le pun in brate la intrunire, imi ocupa tot topcase-ul Editat Iulie 2, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 cunos problema ) si la mn face la fel doar la viteze mici :| e de la roata,in mijloc are cauciuc pe unde trece axul...nu stiu ce sa ii fac :-?? O veste buna am terminat de modificat mobra (in afar de vopsea) ...dar vestea proasta este ca trebuie sa il dau...asa ca Vand TDM 850 Twin(3vd) an 1993;streetfighter;toba sub sa;stop si semnalizari cu led;acte la zi;consumabile noi(ulei schimbat-> Fotok stie ) pret 1500 euro fix mie imi place cum arata si apreciez efortul tau de a o personaliza , spre deosebire de parerile altor forumusti vreau sa precizez ca tuningu la motocicleta asta nu e acelasi lucru cu tunatul batranei dacii sau a loganului ( arcuri mai scurte, aripioare si stikere cu flacari ) , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Am eu o pereche de crashbar-uri pentru TDM900 daca e cineva interesat. Le-am cumparat pentru mine si pana sa le montez am constatat ca de fapt nu mai am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 @Korben Dallas Am gasit destul de multe.. Ramane sa astept sa revin.. sisa vad de unde fac rost de toate materialele care sunt necesare pt tobe. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Am eu o pereche de crashbar-uri pentru TDM900 daca e cineva interesat.Le-am cumparat pentru mine si pana sa le montez am constatat ca de fapt nu mai am nevoie. Iti doresc sa nu ai nevoie, dar la o cazatura mai serioasa iti protejeaza cel putin motorul si schimbatorul. Si nu ma refer la cazut pe loc sau in noroi, evident. Daca sunt alea de la H&B sunt destul de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Iti doresc sa nu ai nevoie, dar la o cazatura mai serioasa iti protejeaza cel putin motorul si schimbatorul. Si nu ma refer la cazut pe loc sau in noroi, evident. Daca sunt alea de la H&B sunt destul de ok. ti se potrivesc tie linx-ule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 cu parere de rau va anunt ca nu mai am cum sa ajung la targu secuiesc in week-end. toate planurile mi-au fost date peste cap pt wee-endu asta.... zoly tata imi pare rau ca nu am cum sa te ajut cu oloiul. florine ne vedem zilele astea sa iti dau bidoanele inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 iar nu stiu daca s-a mai discutat aici dar spuneti-mi si mie ce fel de echipament moto se preteaza a fi purtat pe un TDM? Poate fi purtat un costum din piele mai sport sau de preferat unul touring cum sunt cele cu haina mai lunga sau poate un combinezon textil gen sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 un echipament care ti bun ca masura si certificat ca protectii se potriveste pe orice mobra. parerea mea e ca daca acuma incepi sa iti cladesti echipamentul, poate ar fi mai bine sa eviti pieile cu tzinte si costumele 1 bucata in culori stridente si marcaje de sponsori. vezi acolo ceva all-terrain ca sunt destule, comode, si din toate categoriile de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 iar nu stiu daca s-a mai discutat aici dar spuneti-mi si mie ce fel de echipament moto se preteaza a fi purtat pe un TDM? Poate fi purtat un costum din piele mai sport sau de preferat unul touring cum sunt cele cu haina mai lunga sau poate un combinezon textil gen sport? eu am un costum buse textil cu geaca lunga de care sunt foarte multumit. nu este foarte whater-proof dar daca folosesti solutii pt asta devine rezistent la apa. are si mesada. sunt foarte multumi de el. am si geaca de piele pe care o folosesc in oras dar ma incalzesc destul de mult in ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 iar nu stiu daca s-a mai discutat aici dar spuneti-mi si mie ce fel de echipament moto se preteaza a fi purtat pe un TDM? Poate fi purtat un costum din piele mai sport sau de preferat unul touring cum sunt cele cu haina mai lunga sau poate un combinezon textil gen sport? Eu am avut pana acum o geaca de piele mai sport si intr-adevar nu este foarte practica pentru touring, dar nici o geaca lunga de touring nu mi-as lua, ci o geaca scurta, textil cu membrana impermeabila. Gecile lungi sunt poate mai practice din anumite pct de vedere, dar de ce zic ca e mai ok una scurta: geaca scurta arata mai bine (argumentul suprem! -un punct de vedere, desigur) si acel plus de sportivitate este binevenit pe un TDM care este o mobra de strada; cu o geaca lunga tot te sufla vantul pe la sold, nu te poti baza doar pe lungimea ei; de asemenea are mai multe buzunare pe care o sa fii tentat sa le umpli cu tot felul de rahaturi care nu ar trebui sa stea in geaca. Printre putinele avantaje ale unei geci de piele s-ar numara: un comfort termic mai mare vara, rezistenta la vant si la impactul cu solul mai buna. Si obligatoriu deci sa fie waterproof, costumele de ploaie sunt deja un compromis si te fac sa stai mereu cu ochii pe prognoze sau pe norii care se apropie. La ce ma uit (m-as uita) in momentul asta (geaca+pantaloni): http://www.louis.de/_3068d4cdde81f3df73a7e...artnr_gr=208646 http://www.louis.de/_3068d4cdde81f3df73a7e...artnr_gr=208683 http://www.louis.de/_3068d4cdde81f3df73a7e...artnr_gr=208662 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 de aceea intrebam sa nu par caraghios cu un costum din piele cu tot felul de inscriptii pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 linxule nu e adevarata treaba geaca mai lunga , e nu simt nici o diferenta intre cea textila (lunga) si cea de piele (scurta) la drum lung. nu ma jeneaza cu nimic cand bate vantul iar cea textila mi se pare ca se ventileaza foarte bine, a mea are 2 dischideri la piept orizontele si 2 la spate veriticale geaca de piele are perforatii mari la piept si atat. la drum lung folosesc costumul textil iar in oras geaca de piele in combinatii cu diversi pantaloni. week-endu trecut cand am fost la mare am fost in pantaloni scurti si la ploaia torentiala au facut fata cu brio eram ud peste tot. cum ne-a sta pe 3vd cu asa ceva pe faruri??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 salutare am devenit si eu un posesor de TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 salutare am devenit si eu un posesor de TDM Salutare si bine te-am gasit, ma bucura faptul ca se inmultesc tdm-istii Iti urez sa ai parte de mobra ta si sa aveti cati mai multi km fara incidente. Cu respect, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Salutare si bine te-am gasit, ma bucura faptul ca se inmultesc tdm-istii Iti urez sa ai parte de mobra ta si sa aveti cati mai multi km fara incidente. Cu respect, numai bine multumesc pentru urari. pina acuma am vreo 1000 km in 2 luni cu motoru fara incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) Printre putinele avantaje ale unei geci de piele s-ar numara: un comfort termic mai mare vara, rezistenta la vant si la impactul cu solul mai buna. Pai parerea mea e ca poti sa le razi si astea putine de pe lista, intrucat chiar nu sunt ale costumului de piele, ci tocmai invers. Acuma stiu ca o sa sun foarte cu dioptrii mari, da ce sa faci - riscurile meseriei : intotdeauna am mai multa incredere intr`un echipament proiectat(deci TEHNICA), decat intr`o vaca jupuita Editat Iulie 3, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.