Georgescu Iulian Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salut! Sunt posesor de GSR 600 cu ABS, 40k km. Nu am gasit in manualul utilizatorului asa ca intreb aici: distributia, cand se schimba? Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Distributia poate da semne de uzura in jurul celor 40k km, in functie si de regimul de exploatare pana atunci. Dar cred ca trebuie schimbata atunci cand simti ca "cere". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgescu Iulian Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) Cu tristete trebuie sa va anunt ca, nu doar la modelele GSXR exista problema de cedare a cadrului din senin, ci si la GSR. Momentan nu cunosc sa fi fost vreun recall sau actiune de service Suzuki pentru acest model pe probleme de sasiu. Daca stie cineva despre o astfel de informatie ii raman recunoscator. Personal cunosc 4 GSR-uri cu cadrul rupt in acelasi loc in urma unor lovituri relativ usoare ( motor culcat pe o parte la viteza relativ mica, oprit cu roata fata in bordura - cadru rupt) cedeaza chiar in dreptul gaurilor din cadru pe unde intra cablurile de acceleratie si instalatia electrica. Parerea mea e ca e defect din fabricatie, e ff subtire cadrul in acea zona si mai e si gaurit. Nu stiu de nici un recall... » Post actualizat in 13 Apr 2016 18:27 Personal cunosc 4 GSR-uri cu cadrul rupt in acelasi loc in urma unor lovituri relativ usoare ( motor culcat pe o parte la viteza relativ mica, oprit cu roata fata in bordura - cadru rupt) cedeaza chiar in dreptul gaurilor din cadru pe unde intra cablurile de acceleratie si instalatia electrica. Parerea mea e ca e defect din fabricatie, e ff subtire cadrul in acea zona si mai e si gaurit. Nu stiu de nici un recall... Editat Aprilie 13, 2016 de axxo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Mulțumesc, axxo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgescu Iulian Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 ce se poate face pt a preveni situatia? o sudura suplimentara cu niste intariri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Hmm și eu care vroiam să îmi iau un GSR de prin 2007.Imi place mult mobra... Dar cu problemele astea, nu știu ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 vezi ca începând cu 2008 se pare ca au rezolvat problema. Cele cu cadrul negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) Eu nu știu ce să zic. Motoreta îmi place în continuare și o voi călări sper eu destul de mult de acum înainte! Ciudat este faptul că dacă ar fi un defect de fabrica atât de grav totuși, eu nu am găsit mai nimic pe site-uri de afară. Totuși ținem cont ca este un model apărut de 10 ani și ar fi fost mai mult iureș pe tema asta în tot timpul ăsta, nu? Editat Aprilie 19, 2016 de Tornada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Salutare, Discutia asta cu cadrul negru din 2008 ma atrage de fiecare data. A mea este inmatriculata prima data in august 2007 si totusi cadrul este negru. Inseamna ca este model 2008 produs in 2007? Eu zic sa va bucurati de ele cei ce le aveti,iar cei ce nu aveti inca,puneti mana fratilor si luati-va GSR-uri Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgescu Iulian Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 a mea tot 2007 si cadru negru. probabil a fost o trecere treptata. a ta unde este fabricata? scrie acolo unde este seria, pe partea stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 a mea tot 2007 si cadru negru. probabil a fost o trecere treptata. a ta unde este fabricata? scrie acolo unde este seria, pe partea stanga. Salut, Habar n-am unde e facuta. O sa ma uit cand o sa imi dea voie vremea caineasca de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Am revenit la ganduri mai bune , si sper ca de saptamana viitoare sa fiu fericitul posesor al unui GSR de prin 2007, care are si cadrul negru.... Cum se comporta la drumuri lungi cu pasager si ceva bagaje? Gen 400-600 km/zi? Nu ma intereseaza neaparat sa ajung la viteze prea nelegale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Pai se comporta ca un naked Duce, dar te mai bate vântul, altfel suficient de versatila. Ai mai avut vreo mobra sau e prima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Am revenit la ganduri mai bune , si sper ca de saptamana viitoare sa fiu fericitul posesor al unui GSR de prin 2007, care are si cadrul negru.... Cum se comporta la drumuri lungi cu pasager si ceva bagaje? Gen 400-600 km/zi? Nu ma intereseaza neaparat sa ajung la viteze prea nelegale Salut, Eu zic ca GSR-ul nu este gandit pentru 600km pe zi. Asa ca vrei sa faci o aroganta o zi se poate dar nu cred ca este prea confortabil sa faci astfel de distante mai multe zile consecutiv. Problema cu vantul este generala tuturor naked-urilor,GSR-ul pana in 130km la ora se simte ok,peste incepe sa se simta vantul,cel putin asa o simt eu. Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Ar fi a 4 a mobra, eram curios de confort la drum întins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) ce se poate face pt a preveni situatia? o sudura suplimentara cu niste intariri? Nu se poate face nimic cu bani putini. Iar o eventuala modificare asupra sasiului ar avea nevoie, legal, de omologare. E paradoxal totusi ca, nu i-a impiedicat nimeni pe Suzuki sa puna in circulatie motociclete cu asemenea probleme catastrofale Omologate. Editat Aprilie 21, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Ar fi a 4 a mobra, eram curios de confort la drum întins Nu este cea mai confortabila motocicleta, mai ales pentru drumuri prea lungi. E mai degraba de oras si drumuri medii. Pasagera s-a plans la drumuri mai lungi (600 km) de toate salele, iar eu de vantul inghitit din toate directiile. Toate spre deosebire de V-strom care era cu mult mai confortabil. Altfel, pentru un drum la mare sau la munte a fost foarte ok, iar pentru oras si imprejurimi, am fost foarte multumit. » Post actualizat in 21 Apr 2016 11:55 Nu se poate face nimic cu bani putini. Iar o eventuala modificare asupra sasiului ar avea nevoie, legal, de omologare. E paradoxal totusi ca, nu i-a impiedicat nimeni pe Suzuki sa puna in circulatie motociclete cu asemenea probleme catastrofale Omologate. Nenea, Cesar, parca esti chitit sa ne infigi si sa rasucesti cutitul cu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Departe de mine gandul de a face misto de necazul cuiva (in cazul unui client de exemplu) sau de a merge mai departe de a atentiona posibile probleme. Sper ca nu am fost inteles gresit Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Dinamica accidentelor numai Dumnezeu o poate controla. Nu cred ca garanteaza niciun producator ca nu se rupe cadrul la accident frontal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Am tot cautat si eu pe internet despre aceasta problema, nu am gasit foarte multe exemple, iar la cele gasite din cate am vazut sunt rupte dupa aterizari bruste de wheelie. Nu cred ca s-a pus vreodata problema de accident frontal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Colegul pe pagina anterioara daduse exemplu de accidente in care roata fata s-a oprit in bordura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Q: nivelul de antigel e la minim, cum pot adauga lichid in sistem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgescu Iulian Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 eu nu as amesteca diferite tipuri de antigel (dpdv chimic). de obicei se pune 50% antigel si 50% apa. daca stii ce tip de antigel ai, completeaza cu mix 50/50. sau poti sa completezi cu apa distilata dar nu stiu cat de ok este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) Intrebarea era cu totul alta - CUM (fizic) pot adauga antigel/apa distilata in sistem? Trebuie dat rezervorul jos, sau se poate cumva si mai usor, DIY? Nu as pune alt tip de antigel, logic Editat Aprilie 22, 2016 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.