BughY Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Ar fi a 4 a mobra, eram curios de confort la drum întins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) ce se poate face pt a preveni situatia? o sudura suplimentara cu niste intariri? Nu se poate face nimic cu bani putini. Iar o eventuala modificare asupra sasiului ar avea nevoie, legal, de omologare. E paradoxal totusi ca, nu i-a impiedicat nimeni pe Suzuki sa puna in circulatie motociclete cu asemenea probleme catastrofale Omologate. Editat Aprilie 21, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Ar fi a 4 a mobra, eram curios de confort la drum întins Nu este cea mai confortabila motocicleta, mai ales pentru drumuri prea lungi. E mai degraba de oras si drumuri medii. Pasagera s-a plans la drumuri mai lungi (600 km) de toate salele, iar eu de vantul inghitit din toate directiile. Toate spre deosebire de V-strom care era cu mult mai confortabil. Altfel, pentru un drum la mare sau la munte a fost foarte ok, iar pentru oras si imprejurimi, am fost foarte multumit. » Post actualizat in 21 Apr 2016 11:55 Nu se poate face nimic cu bani putini. Iar o eventuala modificare asupra sasiului ar avea nevoie, legal, de omologare. E paradoxal totusi ca, nu i-a impiedicat nimeni pe Suzuki sa puna in circulatie motociclete cu asemenea probleme catastrofale Omologate. Nenea, Cesar, parca esti chitit sa ne infigi si sa rasucesti cutitul cu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Departe de mine gandul de a face misto de necazul cuiva (in cazul unui client de exemplu) sau de a merge mai departe de a atentiona posibile probleme. Sper ca nu am fost inteles gresit Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Dinamica accidentelor numai Dumnezeu o poate controla. Nu cred ca garanteaza niciun producator ca nu se rupe cadrul la accident frontal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Am tot cautat si eu pe internet despre aceasta problema, nu am gasit foarte multe exemple, iar la cele gasite din cate am vazut sunt rupte dupa aterizari bruste de wheelie. Nu cred ca s-a pus vreodata problema de accident frontal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Colegul pe pagina anterioara daduse exemplu de accidente in care roata fata s-a oprit in bordura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Q: nivelul de antigel e la minim, cum pot adauga lichid in sistem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgescu Iulian Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 eu nu as amesteca diferite tipuri de antigel (dpdv chimic). de obicei se pune 50% antigel si 50% apa. daca stii ce tip de antigel ai, completeaza cu mix 50/50. sau poti sa completezi cu apa distilata dar nu stiu cat de ok este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) Intrebarea era cu totul alta - CUM (fizic) pot adauga antigel/apa distilata in sistem? Trebuie dat rezervorul jos, sau se poate cumva si mai usor, DIY? Nu as pune alt tip de antigel, logic Editat Aprilie 22, 2016 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Salut, Din cate stiu eu,rezervorul de carburant se ridica din partea din fata si ar trebui sa ai destul loc sa completezi antigelul. E doar o parere,nu sunt mecanic,dar parca asa l-am vazut pe mecanicul meu ca lucreaza la ea ) In alta ordine de idei ar trebui sa vezi si motivul pentru care nivelul este atat de scazut. Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Mda, din ce m-am uitat pe-acolo, asa cred ca trebuie facut. Merci pt sugestie. Nu cred ca e o problema, probabil trebuie completat cu 100ml de lichid, inca e un pic peste minim, n-am umblat niciodata la el pana acum, s-o mai fi 'evaporat' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Daca vrei sa faci tu operatiunea, nu este complicat (daca nu ai doua maini stangi) dar daca nu ai mai facut-o nicio data iti pot povesti. Sunt cateva chichite. Completezi cu antigel de aceeasi culoare. Daca este vorba de doar 100 ml poti pune apa distilata dar sa nu se repete treaba asta de prea multe ori. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) Nu sunt chiar antitalent, daca mi-ai putea spune pe scurt cum se face, raman dator. Merci. PS: antigelul vad ca este albastru la culoare, asta e standard? Intreb fiindca asa am luat motorul, nu stiu daca a fost schimbat vreodata si cu ce anume. Ai idee ce tip se pune standard? Editat Aprilie 22, 2016 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Am ajuns acasa si am timp de povestit. Demontezi partea de plastic care inconjoara butucul cheii de contact, are niste suruburi de plastic. Atentie, piesa asta contine cititorul cipului cheii de contact. NU SE SCOATE MUFA LUI, o lasi sa atarne. A aparut un jug mic, prins in patru suruburi care tin rezervorul. Dupa demontarea acestora ridici rezervorul din partea din fata, basculeaza ca o capota de motor, are balama in partea din spate. Il proptesti cu o tija de vreo 50 cm pe care o gasesti in spatele ornamentului de plasticde pe partea stanga, imediat sub sa, o chestie cam tot atat de lunga. Bine inteles, saua jos. Tija are la un capat un "ochi" pe care il proptesti in butucul cheii de contact iar celalalt capat intr-o gaura in marginea rezervorului, te prinzi tu unde. Nu este nevoie sa demontezi nicio mufa sau furtun de la rezervor. Acum ai acces la vasul de expansiune din partea dreapta. Antigelul trebuie sa fie pentru radiatoare de aluminiu (acum cam toate sunt) si sa aiba aceeasi culoare cu al tau, respectiv albastru. Antigel gasesti la orice magazin de piese auto. Daca vrei, luam legatura pe PM, iti pot oferi manualul GSR in italiana si ... un strop de antigel, ca sa nu cumperi un litru, nu ca ar fi o avere, poate detii si o masina. Si ... invers, fii atent cum demontezi ca sa le pui la fel, regula de baza, de altfel Sper ca n-am plictisit prea tare, poate unele amanunte le stiai. Eu abia dupa un an de zile am descoperit unde este trusa de scule, credeam ca tre' sa fie in sa si nu a mai ajuns la mine. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Salutari! In ianuarie am cumparat un gsr600 din anul 2008 cu 19ooo km. Am platit 2400 de euro de la un nene care vroia ceva mai domol. Am reusit sa parcurg 1100 de km cu ea si am pareri diferite. Sunt foarte multumit de ea in oras. E ca un motanel cuminte care nu zdruncina. Nemultumirea mea este legata de autostrada. DupA 110 km/h ma simt ca pe in roller-coaster. Ma bate vantul si ma emotioneaza prea tare. Moto are geam puig dar degeaba. O alta idee ar fi ca am primit scrisoare de la Suzuki care recheama diferite modele in service. Cica vara se supraincalzeste si manaca bateria. Voi ati primit ceva asemanator? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Oare cum ai ajuns datele tale la cei de la Suzuki dacă zici ca ai luat-o SH? Nu de alta, dar ma întrebam cum naiba as primi eu ceva în cazul unei recheamări... Eu nu am primit nimic și nici nu am idee de vreo astfel de acțiune. Cat despre vânt, eterna problema a motoarelor necarenate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Il proptesti cu o tija de vreo 50 cm pe care o gasesti in spatele ornamentului de plasticde pe partea stanga, imediat sub sa, o chestie cam tot atat de lunga. M-am tot întrebat ce e cu tija aia si nu mi-am dat seama...sunt singurul oare )? Editat Aprilie 23, 2016 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 am revenit cu informatii legate de rechemarea in service a motoarelor suzuki. am atasat o poza care din pacate e in spaniola. ce e scris cu bold se refera la modelele suzuki cu probleme iar mai jos in ce consta problema. dupa o perioada de inactivitate si in conditii de umezeala se pare ca se reduce forta de adeziune intre placa de circuit si carcasa de aluminiu, iar aceasta duce la o posibila deplasare a carcasei. ei spun ca este obligatorie inlocuirea acestei piese altfel la plecare curentul care iese din baterie va fi incontrolabil deci duce automat la moartea bateriei. » Post actualizat in 23 Apr 2016 11:23Oare cum ai ajuns datele tale la cei de la Suzuki dacă zici ca ai luat-o SH? Nu de alta, dar ma întrebam cum naiba as primi eu ceva în cazul unei recheamări... Eu nu am primit nimic și nici nu am idee de vreo astfel de acțiune.Cat despre vânt, eterna problema a motoarelor necarenate... locuiesc in barcelona si ei au trimis initial scrisoare catre regia nationala de trafic care comparand cu nr de sasiu au retrimis scrisoarea catre propietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Aici la noi pe plai mioritic se cheama 'fiecare pentru el' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Cred ca merita incercat cu un telefon la suzuki romania. Ar fi bine daca am putea anunta si mai multi propietari de suzuki cu modelele problematice. Luni merg la service la suzuki si pe urma voi avea mai multe detalii. Intrebare? Se comporta gsr-ul mai bine pe circuit decat pe strada? Moto meu nu se apleaca asa de mult cum ai tu in poza! Sau cel mai probabil nu stiu eu secretul! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Am ajuns acasa si am timp de povestit. Demontezi partea de plastic care inconjoara butucul cheii de contact, are niste suruburi de plastic. Atentie, piesa asta contine cititorul cipului cheii de contact. NU SE SCOATE MUFA LUI, o lasi sa atarne. A aparut un jug mic, prins in patru suruburi care tin rezervorul. Dupa demontarea acestora ridici rezervorul din partea din fata, basculeaza ca o capota de motor, are balama in partea din spate. Il proptesti cu o tija de vreo 50 cm pe care o gasesti in spatele ornamentului de plasticde pe partea stanga, imediat sub sa, o chestie cam tot atat de lunga. Bine inteles, saua jos. Tija are la un capat un "ochi" pe care il proptesti in butucul cheii de contact iar celalalt capat intr-o gaura in marginea rezervorului, te prinzi tu unde. Nu este nevoie sa demontezi nicio mufa sau furtun de la rezervor. Acum ai acces la vasul de expansiune din partea dreapta. Antigelul trebuie sa fie pentru radiatoare de aluminiu (acum cam toate sunt) si sa aiba aceeasi culoare cu al tau, respectiv albastru. Antigel gasesti la orice magazin de piese auto. Daca vrei, luam legatura pe PM, iti pot oferi manualul GSR in italiana si ... un strop de antigel, ca sa nu cumperi un litru, nu ca ar fi o avere, poate detii si o masina. Si ... invers, fii atent cum demontezi ca sa le pui la fel, regula de baza, de altfel Sper ca n-am plictisit prea tare, poate unele amanunte le stiai. Eu abia dupa un an de zile am descoperit unde este trusa de scule, credeam ca tre' sa fie in sa si nu a mai ajuns la mine. Succes Merci mult pt informatii! Am pe-acasa niste antigel OE BMW (de la masina). E tot albastru, oare o fi bun sa completez si la motor?! ps: unde e trusa de scule? ca nici eu nu am/n-am gasit-o (credeam ca ar trebui sa fie sub sa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Trusa de scule e pe partea stanga intr-un locas special, daca nu ma insel trebuie sa scoti unul din plasticele ca sa ajung acolo. » Post actualizat in 23 Apr 2016 22:06Cred ca merita incercat cu un telefon la suzuki romania. Ar fi bine daca am putea anunta si mai multi propietari de suzuki cu modelele problematice. Luni merg la service la suzuki si pe urma voi avea mai multe detalii. Intrebare? Se comporta gsr-ul mai bine pe circuit decat pe strada? Moto meu nu se apleaca asa de mult cum ai tu in poza! Sau cel mai probabil nu stiu eu secretul! Bafta! Chiar, sunt curios daca contactam Suzuki, ce raspuns ne vor da. Probabil le voi da un mail ca de o drsa sau ceva de genul asta nu am timp. Cat de aplecat pe curbe, el se apleaca ...problema e sa te tina p tine, ca doar nu se apleaca singura. Zimbruta se da de ceva vreme pe circuit si a deprins niste skill-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 (editat) Antigelul este acelasi, ca-i moto ca-i auto, tot motor este, nu sunt specifice. Trusa este tot sub acel ornament de plastic sub care gasesti si tija. Cand am avut nevoie de tija am vazut o cutiuta pe care scria "pull" si ... am tras, un fel de sertar. Surpriza, a aparut punguta neagra cu scule ! Editat Aprilie 24, 2016 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Antigelul este acelasi, ca-i moto ca-i auto, tot motor este, nu sunt specifice. Trusa este tot sub acel ornament de plastic sub care gasesti si tija. Cand am avut nevoie de tija am vazut o cutiuta pe care scria "pull" si ... am tras, un fel de sertar. Surpriza, a aparut punguta neagra cu scule ! You wrong! La moto trebuie sa specifice ca este pentru blocuri motor din aluminiu. Nu din fonta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.