throttle Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 salut. poti sa vii la mine sa te dai cu el. a venit in garaj aseara nu uita berea multam' de oferta dar intre timp mi-am luat un DR SE. dar nu as zice nu la monstrul de 990 care e cap de lista ca next bike! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 multam' de oferta dar intre timp mi-am luat un DR SE. dar nu as zice nu la monstrul de 990 care e cap de lista ca next bike! oricand doresti, da un semn si te las sa te delectezi cu el cred ca cel mai bine saptamana viitoare de vedem la Coclau si vin cu el. azi am fost cu DRZ-ul si mi-am cam rupt mana(dar nu datoritalui si prostiei si lipsei de concentrare). asa ca asta mare a ramas varianta mea de plimbari momentan. bafta si vorbim. Lucian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 daca nu ai/gasesti un catalog de piese pui mana si suni la reprezentanta Multumesc mult! It's been a real help! Altcineva, altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 ai pm cu un eventual furnizor, poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Da, am sunat la furnizorul sugerat, din pacate n-au piesa cu pricina. A mai cautat-o cineva si nu au avut-o nici atunci. Mi s-a sugerat sa incerc la dezmembrari. Dar cine dezmembreaza la noi Drz-uri? si cine da piesa cu pricina. Eu as vrea sa o comand de la un furnizor de piese, dar nici macar nu stiu ce denumire are, nici n-am gasit-o in cataloagele de piese. Macar cu aceasta informatie poate ma ajuta cineva?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 in cel mai rau caz va trebui sa cumperi un disc nou - cred ca vine cu "buloanele" respective... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Deocamdata n-are rost, discul e ca nou, mai degraba le fac la un strungar. Insa vroiam unele de fabrica, mi-era mai simplu. Asta e, mai incerc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 salut. prin Bucuresti unde as putea repara si eu mobra la un pret decent? ieri a inceput sa bata ceva la motor(suna de parca lantul de distributie era slabit) iar dupa cateva minute nu a mai vrut sa porneasca. demarorul facea doar Tac fara sa declanseze. am pornit-o impinsa, dar zgomotul din motor era puternic si am oprit-o imediat. m-a ajutat un prieten cu duba apoi sa o duc acasa. deci cine ma poate ajuta? sa o duc la suzuki? sau au preturi prea mari? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GYUSZY Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) SALUT ! Caut o masca far alba , pentru Suzuki drz400e 2003 ! Ce am eu parca nu ii sta prea bine, are o alta nuanta de galben !! Editat Decembrie 10, 2011 de GYUSZY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 (editat) cateva lucruri despre filtru de ulei. orice filtru de ulei (de auto-moto) are la baza de 2 caracteristici principale.: 1: debitul maxim de ulei care poate trece prin filtru fara pierderi semnificative de presiune in sistem 2: capacitatea de filtrare. pt un filtru de aceleasi dimensiuni (nu poti pune pe un motor un filtru mai mare) cu cat debitul maxim e mai mare cu atat capacitatea de filtrare e mai mica. adica particulele mici sunt mai putin retinute, deci pot trece de filtru si reintrra in sistem producand pe termen mai mult sau mai putin lung uzuri premature. am vazut multa lume incantata de filtrele HI FLOW k&n sau altele......pe site-ul lor zice ca pot filtra intre 10-20 microni.....iaca buba mare. particulele de 3 microni (pana la 10-20) s-au dovedit foarte daunatoare, ori ele, evident nu pot fi filtrate de un astfel de filtru hi flow. in concluzie....daca nu stiti exact ce faceti evitati filtrele care nu-s OEM. (chiar s-un filtru de hartie aparent identic poate sa aiba o capacitate de retinere a particulelor inferioara a celor oem) Editat Decembrie 16, 2011 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Acum au sosit si piesele pentru drz-ul meu, nu l-am mai pornit de frica sa nu sara distributia si trebuiasca sa schimb si chiuloasa. Sunt durios daca a mai montat cineva din piesele cumparate de mine si eventual cat de fiabile sunt. Voi monta lant de distributie Wiseco, set cilindru Big Bore 440 NAMURA impreuna cu un set de diuze carburator Dynojet Stage 1. Sunt curios daca obtin ceva putere in plus deoarece m-am obisnuit preat tare cu acest motor mai moale. Pun si cateva poze cu piesele achizitionate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 9, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2012 Am si eu o intrebare, si sper sa nu radeti de mine. In conditiile in care este utilizat decent si cu intretinerea la zi, cam cati kilometri duce un drz-s fara sa-i faci set motor si altele de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Am si eu o intrebare, si sper sa nu radeti de mine. In conditiile in care este utilizat decent si cu intretinerea la zi, cam cati kilometri duce un drz-s fara sa-i faci set motor si altele de genul? mult si bine, acu fara misto dar nu iti face griji ca nu ai de ce umbla in el, numa sa nu ramai fara ulei ca o sa pape la drum lung bafta Editat Ianuarie 9, 2012 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 zigzag, tot aici pe la pagina 11, de la postul 105 incepe discutia care te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Al meu a ajuns la 30000 km fara interventii majore, de cand e la mine nu l-am crutat mai ales cu rotile de supermoto, dar acum s-a intins lantul de distributie, segmentii si semeringurile la supape s-au uzat de mie frica si rusine sa-l mai pornesc. Acum sunt in cautare de semeringuri la supape de scuter chinezesc cu arc exterior deoarece alea inchid mult mai bine decat cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Al meu a ajuns la 30000 km fara interventii majore, de cand e la mine nu l-am crutat mai ales cu rotile de supermoto, dar acum s-a intins lantul de distributie, segmentii si semeringurile la supape s-au uzat de mie frica si rusine sa-l mai pornesc. Acum sunt in cautare de semeringuri la supape de scuter chinezesc cu arc exterior deoarece alea inchid mult mai bine decat cele originale. vezi ca semeringurile or fi ele toate negre si de cauciuc da cauciucu ala are si el neste proprietati cum ar fi compatibilitatea cu uleiurile sintetice (viton sau buna-m) punct de anilina al uleiuilui folosit etc. ce ulei folosesti? dupa ce pui semeringuri chinezesti si-ti face tot asa, vezi ca a inceput sa se arda statoru. Editat Ianuarie 9, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 vezi ca semeringurile or fi ele toate negre si de cauciuc da cauciucu ala are si el neste proprietati cum ar fi compatibilitatea cu uleiurile sintetice (viton sau buna-m) punct de anilina al uleiuilui folosit etc. ce ulei folosesti? dupa ce pui semeringuri chinezesti si-ti face tot asa, vezi ca a inceput sa se arda statoru. Anul trecut am desfacut motorul ca n-am avut ce face, am masurat uzuri care erau acceptabile la km astia, am slefuit supape si am schimbat simeringuri la supape. Inainte de interventie nu scoatea fum mult dar dupa, scoatea fum la fiecate pornire la rece. Motorul avea simeringuri maro la supape cu arc exterior care-si faceau bine treaba, dupa ca am montat originale verzi fara arcuri a inceput sa afume. Probabil ca segmentii au ajuns in alta pozitie si nu s-au mai acomodat. Oricum am tras inca un sezon cu el asa afumand. In prima parte a anului am folosit ulei Motul 5100 10W40, dupa care am zis sa incerc cu ulei ma gros Motul 5100 15W40, dar fumul si consumul de ulei a ramas la fel de ridicat. Acum sa vad cum va merge cu set nou, lant de distrutie nou si sa gasesc ceva simerunguri asemanatoare cum a avut inainte la prima intervantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Anul trecut am desfacut motorul ca n-am avut ce face, am masurat uzuri care erau acceptabile la km astia, am slefuit supape si am schimbat simeringuri la supape. Inainte de interventie nu scoatea fum mult dar dupa, scoatea fum la fiecate pornire la rece. Motorul avea simeringuri maro la supape cu arc exterior care-si faceau bine treaba, dupa ca am montat originale verzi fara arcuri a inceput sa afume. Probabil ca segmentii au ajuns in alta pozitie si nu s-au mai acomodat. Oricum am tras inca un sezon cu el asa afumand. In prima parte a anului am folosit ulei Motul 5100 10W40, dupa care am zis sa incerc cu ulei ma gros Motul 5100 15W40, dar fumul si consumul de ulei a ramas la fel de ridicat. Acum sa vad cum va merge cu set nou, lant de distrutie nou si sa gasesc ceva simerunguri asemanatoare cum a avut inainte la prima intervantie. normal dupa o reparatie bine facuta motorul ar trebui sa mearga bine. daca nu merge bine ai scapat ceva. nu stiu ce ai gasit acolo, ce uzuri ai masurat si cu ce ai masurat. din ce zici, s-ar putea ca semeringurile sa fi subtiat supapele. ai slefuit supapele dar ai ajustat si distanta untre axe si supape sau ai masurat daca distanta e inca in limite? ai manualul de reparatie? vezi ce rezultate obtii dupa ce pui piesele pe care le-ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Am gasit cauza consumului exagerat de ulei si a fumului. Erau semeringurile de la supape. Cand am dat jos sigurantele de pe supapa, efectiv supapa a cazut. Semeringul trebuie sa stranga si sa spele tija supapei, deci sa se miste putin mai greu. Mentionez ca simeringurile defecte erau de culoare verde fara arc exterior si nu si-au facut treaba din prima clipa. Ansamblul cilindru, piston segmenti se prezinta si acum in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Am gasit cauza consumului exagerat de ulei si a fumului. Erau semeringurile de la supape. Cand am dat jos sigurantele de pe supapa, efectiv supapa a cazut. Semeringul trebuie sa stranga si sa spele tija supapei, deci sa se miste putin mai greu. Mentionez ca simeringurile defecte erau de culoare verde fara arc exterior si nu si-au facut treaba din prima clipa. Ansamblul cilindru, piston segmenti se prezinta si acum in stare buna. nu mai stiu ce culoare au semeringurile acolo. eu iti recomand sa schimbi cu semeringuri OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta). Editat Ianuarie 15, 2012 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta). ar trebui sa poti cumpara OEM de la orice magazin agreat suzuki. cu arc sau fara arc se poate intampla acelasasi lucru care s-a intamplat cu cel verde....fie n-a rezistsat la temperatura fie i-a stricat uleiul compozita fie ai incins peste masura motorul. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aGill Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta). Codul pt. semeringurile de supape este: 09289-0511 . Sunt originale Suzuki. Eu le-am gasit si luat cam la 20 ron/buc. Corectie: 09289-05011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Am cumparat si simeringuri originale la 6 euro bucata, sunt dinalea cu arc dar cred am problema si cu ghigurile de supape. Daca misc supapa joaca in jur de 1 mm, nu stiu daca este adimisil sau ar trebui sa fabric si ghiduri noi. A schimbat cineva ghidurile si clantanitul oare de acolo provine? Am dus si chiloasa la reparat, voi monta ghiduri noi de Opel Agila 1.2, se potrivesc cu mici modificari. Aseara am reusit sa rup in pistonasul carburatorului doua urechi care tin acul de dozaj in timp ce montam kitul de jigloare, tot la carburartor s-a rupt si bobina care se afla in partea inferioara a carburatorului deoarece aluminiul era oxidat si slabit. Ca urmare sunt in cautare de alt carburator Mikuni BSR36 si sa fac si modul 3x3 sau sa caut un Keihin FCR 39 care ar rezolva totul. Daca stiti vreun carburator dinastea la pret omenesc va rog sa ma anuntati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.